- TCL LCD és LED TV-k
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz MunezXBK #164350 üzenetére
A Golf4 sem panaszkodik, de a faceliftes octavia már a régi izzókért is sír, ha megváltozik az ellenállásuk. Hiába világít, az elektronika érzékeny. Ebbe az octaviaba csak a legrdágább típis specifikus ledek mehetnének, maik direkt erre a modellre lettek tervezve. Nem is ledesítem sehol, mert drága, nekem annyit nem ér. A rendszámtábla világítása lenne 33 euró. Csak erre a készletre nem dob hibát. [link]
a FL előtti octavia nem ilyen háklis, ez magyarázza a G5 probléma mentességét is ilyen szempontból.
A nagyfelbontású ember hármas octáviája meg minden szarra allergiás.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
válasz focvis #164282 üzenetére
Az új szoftverrel még csak városban használtam az autót; sokkal kevésbé idegbeteg így; még nem tudtam teljesen padlózni a városi környezet miatt; határozott gázra - úgy érzem - jobban megy a gyári setupnál. A hétvégén megyek majd vele autópályán, eljön az igazság pillanata (H-s téli gumikkal max. 220-ig az órán).
A SAAB / BMW tetőcsomagtartót jó áron kínáltam, 3 nap alatt elvitték a jófogáson. Na, így már nem lesz gombhoz a kabátot esete...
-
veterán
válasz Mágus2 #164354 üzenetére
A rendszámhoz Aliexpressről rendelt LED-eket tettem, természetesen hibát jelzett azonnal. Miután egy netes leírás alapján VCDS-szel átállítottam LED-re, megszűnt a hiba.
Ezek szerint én is számítsak arra, hogy titkon meríti az akkumulátort?
Esetleg csak azért nem kell erre számítanom, mert csak felkapcsolt világítás mellett megy a rendszám-világítás? -
cool13
őstag
Jobbulást,a betegeskedőknek.
-
negyedes
addikt
Most hallgattam meg a motort: [link] a bal oldali felete dobozbol jon a ciripelo hang. Sajna nem tudom milyen alkatresz az.
Három dolog biztos az életben: az adó, a halál és az adatvesztés. - Baráth Gábor
-
grizlisandor
addikt
válasz molnarpeter #164321 üzenetére
Tudom, de a szerelő azt mondta, hogy jártak már rosszul, ezzel a okosba visszaállítással. Összerakták a reset-elt légzsákvezérlőt, járt kicsit az autó és egyszer csak kinyitotta a légzsákokat.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz grizlisandor #164364 üzenetére
[link] már-már gyanúsan olcsó, de vollkommen funktionsfähig, elvileg jó kéne legyen. Mondjuk egy kérdést megér az eladóhoz.
-
-
-
zsoleszkai
tag
Sziasztok!
A problémám az volna, hogy ma nem inuldt az autó, a történet az alábbi:
Reggel pöcc, délután pöcc, este csak teker-tekre de nem indul (mintha nem lenne üzemanyag befecskendezés), 7-8próbálkozás, bezár-kinyit stb...., majd 9.jére pöccre indul mintha misem történt volna.
Ötletek, hogy mit érdemes megnézni, ellenőrízni?
Az alany egy 2000évj. 1.9pd ajm.[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #164369 üzenetére
Amikor csak tekert, felvillant az izzítást jelző pilács gyujtásra?
Ki kell olvasni a motorvezérlő hibatárolót, ha nincs hiba, akkor egy relé a tippem.
[ Szerkesztve ]
-
-
raziel01
veterán
A rendelt Zimmermann fékbetéthez adtak 4 csavart. Piros a menetük. Jól gondolom, hogy ez csavarrögzítő?
Pluszban akkor nem kell gondolom kenni rá semmit. Van Mannol közepes erősségű csavarrögzítőm is. -
válasz hdman #164373 üzenetére
Többen panaszkodtak map frissítés után elmenő DAB vételről, hang eltűnésről meg pár kevésbé látványos dologról. Nekem audiban a map frissítés tartalmaz sw frissítést is. Nem lehet h ott megkavarodott valami és mondjuk a fej nem áll le rendesen v pl megnézi 30-60 percenként hogy ven-e dvd benne vagy bármi hasonló mint régen volt?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
#92540160
törölt tag
válasz zsoleszkai #164369 üzenetére
Az én CR passatom ugyanezt csinálja évente egyszer. Félóra kínlódás, pánik, telefonálgatás, és egyszercsak pöcc, és aztán még csak nem is föttög.
Ami nemmindegy: Suzuki swift 1248cm3 DDiS (előző "autóm") 8 év alatt egyszer játszotta el velem. Vidéken, egy autóvilamossági szerelő mellett parkoltam, ott volt dolgunk a szomszédjában. Indultunk volna, de csak tekert. Az akksi is lemerült. A műhelyből kihoztak egy töltött akksit. Azt is lemerítettem. Oké, biztosítót hívtam, küldjenek trélert. Letette a márkaszervízben, másnap reggel hívtak, hogy az autó teljesen jó, pöccre indul, ne szórakozzak velük.
Tanulság: a technika kocsog.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
-
válasz zsoleszkai #164377 üzenetére
A motorvezérlő tárolója vagy a gyűjtő az üres?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #164377 üzenetére
Mindig figyeld az izzításjelzőt. Az izzítás reléje látja el árammal a motorvezélőt is. Ha nem villan fel, nem kap áramot a motorvezérlő. Anélkük süketen forog.
[ Szerkesztve ]
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #164380 üzenetére
Rendben, figyelem ha nem villan fel akkor jelen helyzetben csak azt tudom csinálni hogy kapcsolgatom a gyújtást? Illetve valami speciális relé megyen bele vagy stock négyzet relé? (annyira még nem bújtam át a relé táblát, viszont abból ítélve hogy süketen forog az tökéletes leírás a történtekre)
Relétáblát találok az autóban, hogy melyik lesz a cserés?[ Szerkesztve ]
/KneeBy/
-
gzbotii
veterán
válasz #92540160 #164376 üzenetére
Úgy 10 éve történt, diszkóban elkértem jóbarátom Ventojat, hazavittem a barátnőmet, mert nem érezte jól magát. Amikor indultam volna vissza, leállítás után fél órával, a motor indulása után automatikusan kapcsolat az elakadásjelző. Gombra semmit nem reagált. Kétszer leállít, újraindít, sarut levesz... Ugyan az a mese. Egy óra múlva jött a haverom arra, indítja, tökéletes. Egy év múlva adta el, másnap rákérdeztem, hogy volt-e hasonló hiba meg vele. Soha.
(#164332) Mágus2: jegyzeteltem
Bár nekem úgy rémlik, Dacian mi egy hosszú, 30cm csavarhúzóval zártunk ott rövidre valamint, mert egyszer ki**zott velünk, de apum villanyszerelő volt, szóval tudta, hova kell nyúlni, és az aznapi intézni valót így jártunk körbe, pár indítással[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #164381 üzenetére
3 darab kötelező dolog van minden régebbi TDI csomagtartójában, ebből itt senki nem hord semmit.
1. Relé109,
2.féklámpa kapcsoló
3.résolajcső(PD esetében vákuumcső)Benzineseknél 1 darab gyertya, gyertya kulcs, a leghosszabb gyujtókábel, vagy 1 trafó, ha külön trafós.
Komolyan, néhány aprósággal a legnagyobb lerobbanási okokat le lehet fedni. Nem merem felsorolni, nálam mi van a csomagtartóban, mert úgysem hinnétek el, majd egytalálkozó alkalmával kipakolok... olyan lesz, mint a német fegyverletétel.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz gzbotii #164386 üzenetére
És ijesztő is, mert ha elromlik, akkor vagy nem működik a féklámpa, vagy folyamatosan világít, vagy egyszerűen csak villog az izzítás és féknyomos lesz a gatyád, ha 1000km-re vagy otthonról, mert nem fogod tudni, hogy a motornak van-e baja, vagy csak szivat a kapcsoló.
Alap dolgok nélkül azért nem szoktam kimenni a járásból. Ilyenek, hogy bordás ékszíj, meg a műanyag feszítő görgője. Persze nem azt mondom, hogy egy másik autót kell hordani a csomagtartóban darabokban, de amikor kimegyek valakihez segíteni, és egy laposvégű csavarhúzót sem tud adni, mert ő nem hord szerszámot, azért le bírnám pofozni.
[ Szerkesztve ]
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #164387 üzenetére
Corsamban eleinte nekem is csak egy drb csavarhúzó volt. Semmi több. Most van azért pár fogó, kétféle csavarhúzó, fagyálló 1:1 vegyítve, 1l olaj, ablakmosó folyadék, két szett biztosíték, izzóból többnyire kettő (H7-ből is), két mágneses munkalámpa, gyorskotozo. Két emelő, két kerékkulcs (ez mondjuk veletlen). Most már lesz torx is bent.
Gyorsan kiokultam YT-on a 109 relé és feklámpa kapcsoló téren. Szerintem ezeket én is ki tudnám cserélni. Plusz szerzek 1m-es kábelt is, ha valaha indítás kell megoldani.
[ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
Gaben92
őstag
válasz Mágus2 #164387 üzenetére
Egyik ismerősöm régebben TS MZ oldaltáskáiban hordott magával egy majdnem teljes másik motort darabokban. Motor alatt a komplett motorra kell gondolni, nem a motor motorjára. Konkrétan csak a túl nagy alkatrészek nem voltak benne, mint váz, felnik, stb.
Mikor megkérdezték miért, azt felelte: Lényegében ami nem egy nagy darab vas az el tud romlani ezen a szar.n emiatt ami nem egy nagy darab vas, abból mindig van nálam LEGALÁBB EGY tartalék.
Te vagy az Dávid?
If it ain't a Rotor, it ain't a motor.
-
Lacess
tag
Nos, ha már sokaknak "nem indult" akkor itt egy szebb történet:
Az öreglány december közepe óta állt az osztrák télben a szabad ég alatt. Olyan osztrák télben, amilyet a helyiek sem láttak vagy tíz éve. Az elmúlt két hónapban a napi középhőmérséklet -10körül, esett eddig kb. 5m hó és néha akkora a szél hogy egy 80kilós embercsomagot ledönt a lábáról. Ilyen körülmények közt állt az öreglány a mai napig. Természetesen teljesen esélytelennek tartottam hogy el fog indulni, de azért megpróbáltam. Már nyitáskor is hallottam milyen szépen szól a duda, ekkor kezdtem gyanakodni. A szokásos kettő helyett hármat izzítottam, relékattanásig. És bumm, egy fordulatra beindult. Nem akartam elhinni. Mintha csak tegnap állítottam volna le utoljára. Minden kollégám csak szenved, némelyik egy hét állás után is.
Egy kis ízelítő a helyzetről:
[kép] (nagy méretű kép!)A kép készülte után még esett vagy két méter. Az én autóm azért ennél jobb helyen áll.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
gzbotii
veterán
válasz Mágus2 #164387 üzenetére
Ma ki is néztem 109-es relét és féklámpa kapcsolót, szerintem szükség esetén ezeket én is tudnám cserélni, szóval rendelnék (főleg, hogy többnyire 2x700km távokat megyek vele haza Erdélybe, igyekszem mindenre felkészülni).
Ez ugye a 109-es relé? Melyik az, amelyiket még megéri megvenni?
Féklámpa kapcsolóból? [link][ Szerkesztve ]
When every logical course of action is exhausted, the only option that remains is inaction.
-
perge666
veterán
Sziasztok.
99-es Seat Cordoba zárja állandóan elromlik,elmúlt 3 évben 4X is volt szerelőnél.
Hol a jobbos,hol a balos szorul meg,vagy törik el,most ott tartok hogy fél éve nem zárom le sehol mert szorul valahol az egész központi zár......Valaki Hajdú Biharban nem tudna rálesni Nyíradony környékén?
Ja meg ha itt tartok akkor megemlíteném hogy a kipufogómon is van egy lyuk,azt is meg kellene hegeszteni,ahhoz is keresnék szakembert,mert november végén jön a műszaki.
Köszönöm.
Új hozzászólás Aktív témák
- TCL LCD és LED TV-k
- Külpolitika
- Motoros topic
- Nagyrobogósok baráti topikja
- Politika
- Ukrajnai háború
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- DIGI műholdas TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest