Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dr. Oid
aktív tag
sziasztok!
9 hónapja hajtok egy 2014-es Octavia kombit (1.6 CR TDI DSG). most kezdett el pár dolog zavarni/érdekelni, ha valaki tud segíteni, megköszönném:
- sima halogénes lámpatest van elöl, lehet ezt cserélni LED DRL-es lámpára (érdemes, kifizethető)?
- ugyanígy lámpa: H7 helyére tett valaki Osram LED izzót vagy hasonlót? Megéri, belefér egyáltalán?
- és ami a legblődebb: telefon autós tartójának USB betápját a gyári USB portba dugnám, de zavar a kígyózó kábel. van otthon kivitelezhető, egyszerű mód a kábel rejtésére műszerfal alá?
- talált valaki megoldást arra, hogy bármilyen öntapadós dolgot (pl kábelrögzítő) a puha műszerfalborításra tegyen? akármit veszek, semmi se marad fent, se a középkonzol aljánál, a váltó előtti részen, se a műszefal többi részén, minden lejön azonnal -
bibi55
tag
Voltam szerelőnél (korábban még Bitpork fórumtárs ajánlotta itt Szegeden), ő azt mondta, hogy nem hall semmi problémásat. Bár hozzátartozik, hogy azóta felöntöttem max szintig a motorolajat, mert kb félig volt a nívón. (nem tudom ennek lehet-e köze hozzá)
Jelenleg én se nagyon hallom.
Más kérdésem lenne még mindenkihez aki tud mondani rá valamit:
VW Polo Classic 1.6 100le (AFT) '97
- Mi okozhatja, hogy amíg nem melegszik be a motor, addig nem igazán húz meg néha mintha megtorpanna indulás után gyorsításkor? Lehet ez kuplung hiba? Elfelejtettem megkérdezni a szerelőt. (nem , nem akarom én a hideg motort agyon pörgetni, ez ilyen 1500-2500 közötti fordulat)[ Szerkesztve ]
-
válasz bibi55 #171902 üzenetére
Mennyit mentél amióta olajcsere/feltöltés volt? Csak mert a motor, különösen a szelephimbák ha már van bennük méter olaj használódással arányosan hangosabbak. Pl a tehenem friss cserénél olyan mint a lopakodó mamuszos teve, de olajcsere előtt már mint a vágtató páncélos lovag.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Saccco
nagyúr
A kedvenc nevű kereskedéssel van tapasztalatotok?
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
1stVikman
senior tag
válasz tomszli11 #171896 üzenetére
Ezekre elvileg mindre dob check engine - t, ha baj van velük. Ettől függetlenül a benzinszűrőt cserélném, 60 ezer a csereperiódusa gyárilag, ugyanúgy, mint a gyertyáknak. Ha nem tudod előtte mikor voltak cserélve, akkor szerintem inkább cseréld.
Többlet fogyasztás inkább a termosztát / vízhőmérséklet jeladó miatt lehet(ha van), mivel állandóan mehet a szívató.
Fals levegőnél is egy ideig kompenzál a vezérlő többlet üzemanyaggal, csak ha túl nagy az eltérés, akkor dob hibát. -
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok! Octavia mk1-nél ahogy látom az ajókban lévő mikrokapcsolók kezdik magukat megadni. Van rá megoldás,hogy csak azt cseréltessem ki,.ne pedig az egész zárat? Azt mondták hogy ajtónként egy huszas a móka, ez 4x20=80 e ft, ez sztem drága...
-
Lacess
tag
válasz Vesztor87 #171912 üzenetére
Van lehetőség csak a mikrokapcsoló cseréjére is. Viszont a probléma általában nem maga a kapcsoló, hanem a forrasztások a nyáklapon. Megtörnek a forrasztások, nem megfelelő a kontakt és sok esetben ez a probléma forrása.
Erről van szó:Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
tomszli11
tag
A motorkódom: AQW161399
Egyébként a mellékelt képen már úgy kerestem, hogy ehhez a motorkódhoz melyiket ajánlja a cég.
Így csak olyat ajánlottak ami illik hozzá. -
papg79
tag
Sziasztok! Váltóolajat szeretnék cserélni a Sharanban, mert a szervízkönyve szerint 158k km-nél volt cserélve, most pedig 317k van benne. Az lenne a kérdésem, hogy milyen olaj, és mennyi kell bele? Csatolom a szervízkönyv adatlapját. Köszönöm szépen előre is. [kép]
-
-
Saccco
nagyúr
válasz Vesztor87 #171912 üzenetére
Tesómnak ilyen van. 8eft volt egy zár bele belföldön.
Octavia 2-be 7eft volt Aliexpress-ről.
Szerk.: a motor szokott meghalni bennük.
[ Szerkesztve ]
█ 3D nyomtatás és tervezés █ Tiny Whoop - Eszik-e vagy isszák?! https://goo.gl/9BEyy7 █ Teszteljünk egereket együtt, van 5 perced erre? http://goo.gl/ulKVSn █ - Üzenet vége - █
-
-
-
válasz papg79 #171923 üzenetére
Szerintem nincs neki kapcsolója. A suv-okon meg valódi terepjárókon szokott lenni, de a passaton meg allroadon sem láttam 4x4 kapcsolót. Ha van kardántengely a kocsin akkor ez kell : G 052171A2 és 2,5 liter.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Lacess
tag
válasz macilaci78 #171916 üzenetére
Első látásra annak tűnik, egyszer végignéztem egyet. Nem a forrasztás a nehéz benne, hanem eljutni a forrasztandó alkatrészig. Meg valamit mondott az ember a léptetőmotorról vagy a fogaskerekekről hogy hozzá érni sem szabad, mert utána soha nem lesz jó pozícióban.
atos: A zármotor meghalása valóban a legritkább eset. Persze nálam egyszer elköszönt a motor is az anyósajtóban Nem sokkal az után, hogy rendbe lett rakva a két első. Az autóvillamossági szerelőm érti a dolgát, egy menthetetlen zárból gyári motort tett bele. Így az összes záram még gyári és működik, kevesebb mint 20rongy ráfordítással.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
-
papg79
tag
-
-
papg79
tag
válasz bitpork #171937 üzenetére
Igazad van, ha van alternatív megoldás, akkor inkább azt választanám . Igazából a láényeg, hogy amit fentebb írtál követelmény, annak megfeleljen, ugye? Mert akkor ez is jó bele:
https://www.autodoc.hu/febi-bilstein/7019451 -
papg79
tag
válasz macilaci78 #171942 üzenetére
Én is gondoltam, hogy nincs benne. Jó tényleg egy kicsit analfabéta vagyok a témához.
-
papg79
tag
válasz macilaci78 #171942 üzenetére
Na, most elvesztettem a fonalat .
-
papg79
tag
válasz macilaci78 #171946 üzenetére
Akkor jó . Félre ne értsd, egyáltalán nem hiányolom. De még mindig a kérdés, hogy milyen olajat, és mennyit tehetek a váltóba?
-
simonjoe
őstag
válasz bitpork #171937 üzenetére
Ebben teljesen igazad van, én elsőre nem gyárit raktam bele, mert rábeszéltek, jóvanazbele mantrázta a pék. Olajcsere előtt finoman váltott, nem lett volna kötelező, de 100k-nál amikor átvettem az autót, gondoltam nem ártok neki egy cserével. Oszt csere után szarabb lett mint vót, nehezen mozgott, nehezebb volt pozícióba helyeznem is.
Gyorsan gyárira csere, és mint a vaj!!! Pedig a paraméterek megegyeztek, és Castrol-lal, lett feltöltve, na, a lényeg, a gyári a faxa!! Lehet, h drágább, de jobb!! Ez nem vélemény, tapasztalat!Joe
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen