- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen TV-t vegyek?
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Milyen széket vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Jazz
veterán
Sziasztok,
a szakik segítségét szeretném kérni egy nehéz ügyben, aminek nem sikerült a végére járni sok-sok műhely ellenére sem.
Adatok:
Seat Leon 1M 1.6 16V Sport, 2005, BCB kód.
Volt cserélve: gyertya (gyári bosch), üa. szűrő. üa szivattyú motor, vezérműszíj, vízpumpa, görgők, EGR szelep (gyári-gyári-ra), vákuumcső/hüvely, légszűrő, olaj, szűrő, stb.
- olajat egyáltalán nem eszi
- üa. fogyasztás tökéletes
1. Kezdetben vala a probléma, hogy indítás után 500-as fordulatra áll be, safety üzemmódban ketyeg (nem reagál a gázadásra) majd "megtalálja magát" felugrik a fordulatszám normál alapjáratra, és megy a motor. Ezt úgy kell elkézpelni hogy nehezen indul, sokáig kell indítózni, 500 ok, majd füstölve nagy nehezen rángatva megtalálja magát. Hidegen jobb egy kicsit a helyzet. Túző forró napon kinn hagyva, indítva, alig akar elindulni.
2. A vezérlés csere, majd fojtószelep tisztítás után 500-as jelenség ritkán jön elő ellenben nagyon magas lett a hideg és meleg alapjárat (1600/1100). Továbbá haladás közben üresbe rakva (vagy kuplungolva) elkezd az alapjárati fodulat ingázni 1600 és 2200 között, egészen amíg meg nem állok az autóval, akkor stabilizálódik (minimálisan ingázik a "magas" alapjáratin 1100 +/-20-on) .
3. Ezen felül EGR szelepet hibát ír ki (holott teljesen új).
4. Volt p0106 és p0170-es hibakód is, de ezek maguktól eltűntek. P0170 akkor jött elő, amikor leesett visszaváltásnál a fordulat 900-ra, EPC kivillant, safety üzemmód 1100-on (alap), gázadásra nem reagált. Leállítás, várakozás, újraindítás, és ment a motor, de EPC még világított, majd az is eltűnt. Másnap reggel minden engine check hiba eltűnt.Na most lehet hogy fojtó nem lett betanítva tisztítás után.
EGR-t is bekéne tanítani, de azt meg nem látja.
Nagyobb gázadásra csörög a motor, ez volt már korábban is az 500-as jelenség előtt, és nem változott semmilyen csere ellenére sem.Tudtok ajánlani valami jó VW specialistát? Illetve bármilyen ötletnek örülnék.
Köszi!
free your mind
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Redmi Note 12 Pro - nem tolták túl
- Microsoft Excel topic
- EA Sports WRC '23
- BMW topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen