- TCL LCD és LED TV-k
- Hobby elektronika
- RAM topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Azonnali processzoros kérdések órája
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
cafat
tag
Sziasztok! Ma átnéztem a biztosíték táblát és találtam is egy biztosítékot ami rossz volt. Egy 5A-os volt, ilyen nem volt itthon így tettem helyette 10A-ost. Jó is lett világított a műszerfal mint eddig. Utána még kicseréltem a bal oldali rendszámtábla világításban az izzót mert az is kivolt égve. Jó lett ez is. Ezután beálltam a garázsba, és gondoltam rápillantok még egyszer a műszerfal világításra. Ekkor jött a döbbenet, hogy megint nem jó. Ránéztem a kicserélt biztosítékra és jó, majd átnéztem megint az összeset és mind jó volt. Mi lehet vele a gond, merre keressem a hibát?
-
14adam
addikt
üdv
sosem szabad nagyobb biztosítékot beletenni mint ami elő van írva. Mert ha valamilyen oknál fogva többet enne egy alkatrész és ha nem 5A-nél kapcsol le hanem mondjuk 10-nél akkor az a bizonyos alkatrész meg is hallhat,elég valószínű,hogy ez történt nálad is. Egy biztosíték nem olvad ki csak úgy. Valami gubancnak kell ott lennie. Vidd el inkább szerelőhöz mert így elég könnyen kilehet nyiffantani az elektronikát és a vezérlést.Hamarosan belépek a klubba. Egy 97-es VW golf III kombival (1.6 benzin 101ló). Elég sok baja van de majd meglesz csinálva: pl féltengelyek,hátsó fékbetét,vezérműszíj. Ezeket még idén kiszeretném cserélni,csak hát az átkozott pénz...
[ Szerkesztve ]
-
k.
őstag
válasz rob210 #18158 üzenetére
2-3 milla MAX.
Ez nem a milliomos gyerek feeling számomra.
Tudom, ez most nagyzolósan hangzott, de nem annak szántam, a lényeg, hogy akik ilyen szinten mozognak, ott CIKI/VÉRGÁZ egy golf 3, bárhogy is módosítja. Tehát ha rá is költ 2-3 millát, ez akkor is gáz lesz. És egy milliomos csemete nem ilyesmit csinál. -
rob210
nagyúr
Renault power
-
#00809728
törölt tag
válasz rob210 #18161 üzenetére
Pedig zöld de ez nekem is tetszik.
Kérdés és pont a topikhoz való: w poloba adtak ki 14t ill 14t+kompressoros mocikat?
Mikortól vannak már és mekkora pacissak?
Ma megviccelt egy külföldi polo rendesen.Mentem utána városon kivül de egyet gangolt és otthagyott kemény 170le kocsikámat... -
#00809728
törölt tag
12tsi van 105le.Nos az tuti nem távolodhatott el töllem.
De ez elképzelhető w polo[ Szerkesztve ]
-
rob210
nagyúr
Hát megint előjön a kinek mi tetszik dolog.
Szerintem szép nem túl csicsás de azért mutatósra meg van csinálva.
Nincs agyon spojlerezve, de pl falazás nekem tetszik.
A felnik is szépek de nem agyon méretezett peres gumis széles szar.
Kulturált ízléses lett a gép.Renault power
-
zoo8800
veterán
válasz #00809728 #18160 üzenetére
1.4 T-Jet 120 ló, 6 gangos váltó. 4 lufi, digit klíma, bicskakulcs, fedkomp, könyöklő, kanyarkövetős ködlámpa, 17-es kerekek, + 15-ös téli garnitúra. Meg sportcsomag a spoilerekkel, spéci ülések és kárpit, fém pedál, sötétített ablak, bőr kormány, váltógomb és kézifékkar, króm csíkok pár helyen, 1 év garancia, kb. ennyi...
Volt még benne utólagos xenon, de azt kiszedtem és eladtam.
A csomagtér ajtón van kb. 5 centi hosszú fénysérülés, mintha rányitották volna az ajtót, de behorpadva nincs. ezen kívül karcmentes. 54000 km van benne.
Drágán adták, 2,6M voltrip and tear, until it is done
-
dízelracer
senior tag
Van "milliomos csemete" az ismeretségi körben. Néhány éve hármas golfot vett hobbiból. Szétvágatta és egy komplett erősített TTQ hajtást rakatott alá diffizárral. Orrába egy 16v PDTDI motort nem kicsit átalakítva. 6os váltó módosított áttételekkel. Igényes drága hifi a kasznit gyári állapotúra javítatta és adatott neki egy 400k-s fényezést. Beltérről meg már ne is beszéljünk. Hetes BMW-ben találsz olyan finom anyagokat ami abban volt. Még a belső visszapillantó tükrön is kézzel varrott bőr volt. Mindez ízlésesen tálalva. Biztos benne volt 6-7millióban mire készen lett. Ezután BMW átalakításba fogott de mivel akkora szarok a BMW dízelek, hogy már kisebb tuning hatására is maguktól széthullanak elvetette az ötletet. Félbehagyta az autóját. Eladó a bömije. BMW topikba linkeltem is nemrég, olvass vissza. Most éppen egy csigás rwd japó project van nála porondon.
-
#00809728
törölt tag
Ja valami Német rendszámos volt...De hát kilőt rendesen.
Anno a 4*4 -es 19pdti-el volt hasonló esetem.
Mentem a sztrádán a belső sávban éppen Velence környékén előztem mikor valaki úgy Siofok környékéről villogtat "ö gyorsan jön menj ki"
Na mondom kimegyek majd vissza és letolom a nagyarcút
Hát elsuhant és azóta sem láttam csak ennyit:MINI JOHN COOPER WORKS. A KIS HUNCUT.
Teljesítmény:
211 LE (155 kW) @ 6,000 kW ford./perc
Gyorsulás (0-100 km/órára): 6.5 s
Maximális sebesség: 238 km/óra[ Szerkesztve ]
-
#00809728
törölt tag
-
#00809728
törölt tag
VOLKSWAGEN GOLF III 2.8 VR6 érdemes velük foglalkozni?
Motorgenerál ill. belsőségek mennyibe állnának meg ha esetleg kellenek?
Szomszédom kérdezi... -
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #18184 üzenetére
Esetleg, ha a friss linket kérhetnénk?
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
DeadMeat
veterán
-
tomcsi23
veterán
válasz dízelracer #18187 üzenetére
Nem kicsit.
Egy kék R32? Valami ilyesmi rémlik.
Mert az egyetlen, ami V golf fent van, az piroska.Ha már másik járgány, akkor 4wd, turbó, 5, esetleg 4-6 henger. Mondjuk egy rs3, az amolyan családias verda.
...de bugyit ne vegyél, mert fontosat akarok mondani.
-
-
cafat
tag
válasz Dyrtyho #18196 üzenetére
Szerintem is úgy lenne logikus, hogy akkor is kéne világítania mikor felkapcsolom a világítást, vagy pedig csak akkor és mikor nincs felkapcsolva akkor nem. Úgy látszik kereshetek egy jó autóvillamossági szakit.
tomcsi23: A kapcsoló világítására. A fényszórók rendesen működnek. A kapcsoló világítását furcsálom, meg a műszerfal világítás nem működik.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Aliexpress tapasztalatok
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- TCL LCD és LED TV-k
- Samsung Galaxy Felhasználók OFF topicja
- EAFC 24
- Politika
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- Diablo IV
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen