Hirdetés
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
SzilagyiTibi
csendes tag
Sziasztok! 2007-es, BMY motorkódos VW Jetta. A problémám az, hogy gyorsításkor, főleg alacsony fordulatszámról gyorsítva súrlódó hang hallatszik a motortér felől (lentről, a kompresszor környékéről) és a gyorsulásban néha apróbb megtorpanásokat vélek felfedezni. Elvittem szerelőhöz is, mutattam neki, diagnosztika nem mutatott hibakódot, de ő arra gyanakszik, hogy a vízszivattyún lévő mágneskuplung kezd tönkremenni. Valaki járt már hasonló cipőben, találkozott már hasonló problémával? Esetleg Nyíregyháza/Debrecen környékén tudtok mondani olyan szerelőt aki jobban ismeri ezt a konstrukciót? Válaszotokat és segítségeteket előre is köszönöm!
-
babszon
csendes tag
Tudtok esetleg egy megbízható karosszériást, aki 3 ajtós a3 on az anyós oldali ajtót megtudná csinálni, hogy ne lógjon mint a bili füle ?
szerk.: Budapesten, legjobb ha IV vagy XIII- ba[ Szerkesztve ]
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
MunezXBK
nagyúr
válasz molnarpeter #184206 üzenetére
Be lehet állítani.
-
babszon
csendes tag
válasz MunezXBK #184207 üzenetére
Hat ranezesre elozo tulajtol van egy kis kokanyolas ezen.... rakok fel majd kepet. Idaig nem volt gond, nem zavart, jolvan az ugy, de mostmar szar. Azert is biznam, olyanra aki ert hozza.... konkretan 3-5 centit log ranezesre... izombol kell becsukni, hiroshima meretu csattanassal, hogy bezarodjon, raadasul elall az egesz
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
babszon
csendes tag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Meg egy jo video is....
[link]Sry ha tultoltam
Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
Kickass
őstag
válasz molnarpeter #184210 üzenetére
Gusztáv mondjuk kicsit messzebb van mint a IV vagy XIII
-
tomszli11
tag
Sziasztok!
Komoly segítségre lenne szükségem.
Sajnos a Fábiámat elérte a vég és hengerfejes lett (Még pontosan nem tudni, hogy milyen szintű a kár). Olyan állapotban van, hogy a kiegyenlítő tartályban már megjelent a kávéhabhoz hasonló barna sűrű olaj, a vizem 2 nap alatt elmegy teljesen, úgyhogy most le lett állítva és vár a diagnózisra.
Voltam vele szervizben, ahol nagyjából egy ilyen 120 ezer Ft-os összeget saccoltak, amiben nincs benne a többi felmerülő hiba (vízcsövek cseréje, estleg hűtő csere, stb…)
Sajnos nem tudom mennyit érhet az autóm, még nagyságrendileg sem, szóval az lenne a kérdésem, hogy szerintetek érdemes lenne rákölteni, vagy hirdessem meg bontásra?
Az autóról:
2003-as évjárat, 1.4 MPI motor, teljesen fapados (nincs klíma, nincs elektromos ablak, nincs vonóhorog), fehér színű, kasztnija teljesen rozsda mentes (a sárvédőnél sincs semmi rozsda), egy apró koccanás volt vele, amiben a b.e. fényszóró és a lökhárító horzsolódott , azon kívül semmi komolyabb, a kasztni nincs vetemedve, teljesen egybe van.Köszi szépen előre is a segítséget.
-
Motion_Blur
félisten
Na ez mekkora cumi: [link]
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
őstag
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Ez simán benne van a pakliban a leírtak alapján.
-
Doki16
addikt
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Valahogy mindig azokkal történnek idő előtt ilyen gondok amiknél szerepel a varázsszó, hogy nem csináltam vele semmit csak Stage1 meg pár apróság Nem mondom, hogy ez okozta a hibát, de lehet közrejátszott. Sajnálom a tulajt, együtt tudok vele érezni, mert a leírás alapján tényleg lelkiismeretes volt.
Az már más kérdés, hogy hova nem elég az a 230 ló. Nekem a Golf 204, de nem éreztem gyengének soha. Egyre több GTE-re raknak Stage 1-t is. Szegény DSG nem tudom, hogy fog megbirkózni 500+ Nm-el.[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
kk831228
addikt
válasz Doki16 #184216 üzenetére
Régen : 1: Stage 4, majd ha nem elég akkor csere kovácsolt cuccokra, és akkor még több stage...
Ma: 1. : Csere minden kovácsoltra hogy egyáltalán bírja a gyári teljesítményt hosszabb távon, majd utána esetleg stage 1...
[ Szerkesztve ]
"Legjobb lesz ha elverem egy kis csalánnal... Az lesz a legjobb... " by Dallas parody az örök klasszikus!! : ----> https://youtu.be/HL7Wp9ltweo?t=317
-
Szada85
aktív tag
válasz Doki16 #184216 üzenetére
A német Cupra csoportban is szoktak posztolni elhullott motorokról, de azok jellemzöen 400 Le feletti teljesítménnyel mennek.
Ha igaz, ami a srác ír, hogy elötte volt (márka)szervizben az autó vez.tengely állítás hibával, amire "kicserélték a trafót", akkor extra pech, hogy programos volt az autó, és így ugrott a gari, mert ebben benne lehet(ne) a szerviz felelössége is. -
ngaba
aktív tag
válasz kk831228 #184219 üzenetére
Ez kell az embereknek. A leggagyibb autógyártó is tud gyártani minőséget, csak az drágább lesz.
Mosógépből is lehet venni strapabírót (Miele) a kommersz márkák árának többszöröséért. Mégsem veszik az emberek, azok sem, akik megtehetik.
Valahol érthető is. Az emberek nem akarják, hogy benn álljon a pénzük, akkor sem ha 3-4x annyi ideig elmegy. (Plusz egy 20 éves mosógép nem akkora élvezeti érték sokaknak.) Ráadásul az autó (és az értékvesztés) nagyobb nagyságrend.Csak sok szemetet termelünk így...
[ Szerkesztve ]
-
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello tesomnak beesett a kuplungja egy csattanas utan. Toledo 2003 1.6 bcb motorkodu, bovdenes v hidraulikus a kuplungja?
-
veterán
válasz Motion_Blur #184214 üzenetére
Nem bírta a 100-as benzint és a túl gyakori olajcserét. :-(
Suttyó koromban 1x tettem nem az autóba váló "tuning gyertyát", de azért annyi eszem volt, hogy ránézettem 200 km után, tiszta korom volt, egyből vissza a gyári. Az RS7 gyertya vajon más mint a gyári? Ha más, akkor belevaló? A GTI-mben 2x volt stage1; nagyon megy tőle, nem mertem úgy hagyni. (R kell.)
Mindenbe belepiszkált, lehet a motorolaj valami racse Eneos 0W70 volt, mert ha az M5-be az való, akkor nekem is olyan kell.Sajnálom természetesen.
-
nesa
veterán
Sziasztok! nézek egy Alhambrat 1.9 TDI (AUY) van benne erről a mit kell tudni, ez a hajtókarcsapágyas verzió?
-
babszon
csendes tag
válasz Kickass #184212 üzenetére
Egye fene képes lennék kimozdulni csak normálisan csinálják meg. Írtam neki egy emailt, meg becsatoltam a képeket, gondolom 1 millió munkája van, nem válaszolt még.
Poén kedvéért kértem árajánlatot a Fáy utcai Audi szalontól, hát kíváncsi leszek a 6 számjegyű összegre.... bár kitudja...Certified HPE Engineer - MASE - Certified DELL PowerStore - Unity Engineer - Vmware VCP-DCV 2023 - Nutanix NCP-MCI
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184240 üzenetére
Már mint a nem ugrik a gari vagy a sz@rt se ér? Nálunk a flottában meg van írva pár autó abt-vel (márkaker eleve így szállította le kérésre), vezettem ABT-s meg az én sima TDI-met közvetlenül egymás után: nincs érezhető különbség. Lehet padon többet tud 8-10 lóval de azt meg úgy sem érzi az ember.
De gondolhatod, hogy nem lehet egy komoly tuning ha megmarad a gyári gari...
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
dellfanboy
őstag
nagypapinak van egy polo classi 1.6 autoja. mondta hogy nezzek ra mert folyik az olaj.
a legszurohazba vezeto cso alatt van egy vekony 'olaj'cso? ami kidorzsolodott es ott nyomja ki az olajat. tudnatok segiteni mi ennek a csonek a neve? bardi robbantott abrasan nem lelem...es amugy normalis hogy olaj van ebben a csoben?nem csak levegonek kellene itt lennie ebben a vekony 'gumi'csoben?
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Kiskokó
veterán
A szart se ér részre gondoltam.
Érdekes minden esetre, bár nem gondolnám, hogy azért nem vész el a garancia mert nem komoly a tuning.
Inkább azért mert az ABT hivatalos VW-hez tartozó tuning cég. Ezért házon belül saját termékre , általuk ellenőrzött tuning miatt gondolnám nem vész el a garancia.Szerintem ha ennyire komolytalan lenne a tuningjuk annak már nagyon rég nagy híre lenne és nem "urban legend"ként terjedne.
De amúgy meg mind1| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Kiskokó #184243 üzenetére
Eleve egy konzerv tuning, sosem lesz potens. Most ránéztem a 190 helyett 215 lovat tud a chippelt bemondásra (nem padon mérve). Akkor nem csoda, hogy nem érezni. És ez sem egy fix érték, mert az üzemállapottól függően tudja ezt max (ha pl felmegy az olajhőfok akkor visszavesz a tuningból).
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Kiskokó
veterán
Persze,én elhiszem főleg ha saját tapasztalatod
Valóban nem viszik túlzásba de a gari miatt pont ez is a lényeg.
3.0-nál 225ből 280Le-csináltak. Ez is veszélytelen tuning szempontjából de azért mégse "komolytalan". Persze ha tudja is.
Ugye nekem az A6 ABT-s volt ,és én észre is vettem, hogy valami nem kerek a DPF kivétel óta annó... és ugye az Erőmérőn ki is derült, hogy a gyári értékeket tudja csak.
Azért ha feltűnt 230Lónál az ABT hiánya akkor valószínű, hogy meglehetett az a 280.(persze tudom, 225Ló a gyárija, biztos van olyan "troll" aki rámondaná hogy a 230 már a chippelt )
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184235 üzenetére
Köszi, az menynyire általános hogy a légtömegmérő ki van irva PD nél?
-
joshua7
veterán
Tegnap este meghalt a kocsim eredeti Varta akksija (12V 44Ah, 360A). Élt bő 11.5 évet. Egy Baren Polar Plus ment a helyére, gyanítom a töredéke lesz majd benne.
Semper Fi
-
BlueSteel
tag
Sziasztok. Nemrégiben vettem egy 2013-as évjáratú 1.2 tsi Octaviát (CJZA, 105 LE) 150e km-el.
Kicseréltettem a gyújtógyertyákat az autóban, mert az előző tulaj elmulasztotta, 55-nel volt utoljara, es 60 a periodus, így harmincezret túlhasználódtak.
A harmadik hengerben lévő gyertyán viszont olajfilm volt. A szerelő azzal riogatott, hogy a motort szerinte hamarosan fel kell újítani..
Az autó menettulajdonságain semmit nem veszek észre, megy minden rendesen, alapjárat is, eddig 700 km-t mentem friss olajcsere óta, nézegetem a nívót, de nem vettem észre olajfogyást (bár az az igazság, hogy az olajcserekor nem láttam, hol áll a szint, 4 l ment bele pontosan (ez a gyári előírás, ilyenkor gondolom csere után középtájékon jelzi az olajat a nívópálca, jelenleg is ott áll).
Közben 3-4. hengerben égéskimaradás hibakódot is mutat a kiolvasó szoftver.
Mellékelem a gyertyáról készült képeket, illetve egy harmadikat, amin látszik, hogy a többi hogy néz ki.
Ha véleményt/tanácsot/javaslatot mondanátok, azt megköszönném!
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs