Hirdetés
-
Hivatalos, hogy Game Pass-be jön a Call of Duty: Black Ops 6
gp Bár a játék jön PlayStationre is, akik PC-n vagy Xbox-on játszanak, azoknak elég lesz megvenniük az előfizetést.
-
Az Amazon eurómilliárdokat hozna az olasz és az európai felhőbe
it A jelentések szerint Olaszországgal folytat megbeszéléseket az Amazon a több milliárd eurós befektetésről.
-
Még két színben megcsodálható az ár/érték trónra pályázó Moto
ma A G85 külsőben és specifikációban is ígéretes.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Az első szériás Audi Q7-ből jól látom, hogy van 3.0 tdi euro 4-5-6 besorolással is? Létezhet, hogy egy 2019/11 forgalomba helyezésű euro 6?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz joshua7 #184248 üzenetére
Cserélj komplett elektromos rendszert generátortól, testkábelen át, pótféklámpáig, akkor ez is bírni fogja Szerintem ha figyelnek rá, az olcsóbbak is tudnak tartósak lenni - értsd ezt úgy, hogy inkább emberi hiba okozza a vesztüket, nem gyártástechnológia. Nameg a villamosság többi korosodó része is plusz terhelést jelenthet.
[ Szerkesztve ]
-
-
-
MasterHUn
senior tag
Sziasztok, valaki leírná nekem, hogy 2001.-es seat leon 1.8T 20v AUQ VCDS diag melyik szálán látom, a turbó értékeit.
Válaszokat előre is köszönöm
[ Szerkesztve ]
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
válasz MasterHUn #184256 üzenetére
Szia!
Mit keresel pontosan? Ilyen nincs hogy a "turbó értékei". Van elvárt nyomás, van mért v aktuális nyomás. Logolva a kettő összehasonlításából derül ki hogy milyen állapotú a turbó.
A VCDS honlapján van súgó.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Chereiose
addikt
VW Golf plusban a tempomat el tud romlani? Vagyis nyilván, csak fura, benyomom és a jele se villan fel, nem is lehet beállítani, mintha nem is lenne. Ennek mi lehet az oka, valamint a felmerülő javíttatása vajon?
-
-
válasz Chereiose #184262 üzenetére
Egy sebesség fölött szintén nem kapcsol be. Nem emlékszem mennyi. De a kart vcds-sel lehet nézni. Ha ott látszik minden kapcsoló váltása akkor az eljárásban van a gebasz, ha nem akkor a kapcsoló elhasználódott.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
Runner_fxr
Ármester
Sziasztok! "Új" autó vásárlásán gondolkozom és szóba jött a VI-os golf. Mindenképpen automatát szeretnék, tehát a DSG alap. Megbízható és viszonylag gazdaságosan üzemeltethető autó kéne. 1,4 TSI, 1,6 CR TDI motorok szimpatikusak. Ezek mennyire ajánlottak? Köszönöm!
Jelenleg egy 1,4 16V IV-es Polo-m van, szintén automata, ami egy baromira megbízható autó, kényelmes, szerethető, de kicsit magas a fogyasztása és kicsit gyenge, ezért lenne cserélve.
[ Szerkesztve ]
-
válasz Runner_fxr #184269 üzenetére
Mi a magas fogyasztás és hol?
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Runner_fxr #184269 üzenetére
Ezekhez a motorokhoz száraz kuplungos (kevésbé tartós) automata járt. Mennyi a keret, hány km a napi futás, illetve mekkora táv jut jellemzően egy motorindításra?
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bitpork #184270 üzenetére
Városban 10litert simán megeszik. Ezt kicsit soknak tartom, főleg annak fényében, hogy 75LE.
molnarpeter: 2,5-3 millió max, de ha olcsóbb az sem baj. Átlagban napi 35-50km autózás, változó, illetve egy évben néhányszor nagyobb távok autópályán. Egy indításra általában 16km jut, ennyire van a melóhelyem. Melyik típushoz van megbízható automata váltó?
-
válasz Runner_fxr #184272 üzenetére
Erre igazi megoldás nem nagyon van kisebb fogyasztással. Prius?
A fábiám manuállal evett városban 9-11 litert. (1.4 68LE)https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Runner_fxr
Ármester
válasz bitpork #184273 üzenetére
A Prius is esélyes, de azért a VW mégiscsak egy szebb autó. De ha a gazdaságosságot nézem, az biztos, hogy a Prius-nál jobbat aligha találok, ezzel tisztában vagyok. De a Priussal úgy vagyok, hogy a 3-as tetszik, abból is csak olyat vennék ami már LED-es fényszórós, ezek meg bőven 3M felett vannak, legalább is azok amik nem taxik voltak. Ezen az ár szinten meg azért nagyon szép VI-os Golfok is vannak, amik azért erősebbek is mint egy Prius, nem beszélve a belső minőségről. Nem könnyű a döntés.
[ Szerkesztve ]
-
newmoonlight
senior tag
Tudna valaki mutatni Audi A6 c7 műszerfal (főleg a bal oldala, az óracsoport és a bal szélső szellőző környékén) bontási tutorialt (YT videót v. szervizábrákat)?
“Míg az ENIAC számológép 19 ezer vákuumcsővel van felszerelve és 30 tonnás, a jövőben a kompjútereknek talán ezer cső is elég lesz, és az is lehet, hogy nem lesznek nehezebbek másfél tonnánál.” (Popular Mechanics magazin, 1949.)
-
MasterHUn
senior tag
válasz bitpork #184257 üzenetére
Szia, megyek egy leont megnézni. A tulajdonos állítása szerint turbó cserés viszont a szerelő ismerősöm szerint szimeringes. ezt kellene megtudni, mert ha turbó problémás akkor van alku alapom.
Élődatokat szeretnék nézni, ahol látjuk, hogy tölt-e rendesen a turbó vagy esetleg nem.
Nem egy erős gép..., fél Paks kell mikor bekapcsol :D / Minden SIKERES ÜZLET UTÁN JÁR A PIROSPONT!! //
-
válasz MasterHUn #184276 üzenetére
Ahogy leírtam fogod tudni megnézni a turbó állapotát. 4. fokozatban 50ről telitalpas gyorsulás közben kell a logot csinálni. És akkor még ez nem jelenti a turbó rossz mivoltát mert lehet valóban csak takarítani kell. A turbót csak megbontva lehet pl tengelyjógásra megnézni.
A VCDS kiírja a mérőcsoportok neveit.
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Tin
veterán
Engedelmetekkel betenném ide is, volt már gumifelni topik, beraktam a fényezésbe is, hátha, de mivel itt márkatársak vannak és sokan oldják meg házilag a dolgokat, itt is bekérdezném.
Alufelni (lakk) karcok ügyében keresnék hozzáértőt. A felniket tavaly vettem újonnan, de idén tavasszal cserekor sajnos megkértem asszonyt, hogy amíg én cserélek, ő mossa át mosószeres vízzel és szivaccsal a felniket. Ő megtette, csak épp nekiment a mosogatószivacs zöld (dörzsi) részével, az eredmény a képen látható. Gyakorlatilag kívül-belül, küllők között, ahol épp nehezebben jött le a kosz. Igen, pont úgy éreztem magam amikor megláttam a végén, ahogy gondoljátok...
A karcok igazából csak közelről látszanak erős fényben, és azokban nem akad meg a körmöm sem, tehát szerintem csak a lakkréteg teteje lett kicsit megdörzsölve.
Kérdés: lehet-e, érdemes-e ezzel bármit csinálni, vagy hagyjam így? Esztétikailag annyira nem érdekel, mosás után 1-2 nappal úgyis fékporos lesz, de téli kerék, tehát kapni fog sót is.
Valami otthoni megoldás érdekelne, pl. valami folyadék, amit mikroszálas kendővel beledörzsölök, és helyreállítja a lakk apró sérüléseit, vagy ilyesmi. Nem értek hozzá, szóval olyantól várok választ, akinek van gyakorlati tapasztalata is ezzel. És ha lehet, konkrét termékkel.
Köszi előre is!
-
Kiskokó
veterán
Félre értés ne essék, nem a párod degradálom, hanem az összes nő neműt.
Nem te vagy az első akitől ilyet hallok illetve családi körben is volt aki a gyantacseppeknek az autón Dörzsivel ment neki...
Most komolyan ennyi józan paraszti eszük nincs, hogy nem kellene dörzsölni egy ilyen felületet ?[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
veterán
Hagynám így, semmi baja nem lesz. Sózott időben érdemes rendszeresen leöblíteni.
Egyszer - olyan 10 éve - én is nekimentem óvatosan dörzsiszivaccsal a sarkokban összegyűlt fékpornak*. Az eredmény hasonló. Kézi polírozás szvsz felejtős ekkora felületen, nem éri meg a vesződséget.
*Azóta tudom, hogy inkább sósavval érdemes nekimenni. Nem vicc.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Runner_fxr #184274 üzenetére
Szerintem:
2-ért Prius
3-3.5 körül Ampera/Volt
2.5 körül iOn/C-Zero/i-MiEV, mellé maradékból bérautó hosszabb utakra
Kérdés, mennyire van töltési lehetőséged. -
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184280 üzenetére
Ezzel a pasztával, ha átmegyek rajta sima mikroszálas kendővel, a nagy részét kitölti, és akkor karcmentes lesz a lakkréteg? Mert csak a lakkréteg a lényeg.
(#184281) MunezXBK: köszi, szerintem géppel overhead, a belső felületnek mindegy, egyedül a front oldalon a küllők között lenne értelme, de ott meg egyszerűbb ronggyal talán.
(#184282) Kiskokó: szerinted én mit éreztem? A nők többségének ezekhez egyszerűen nincs érzéke. Kértem, hogy szivaccsal, ott szenvedtem a kerékcserével, ő meg serényen dörzsölte, nem is figyeltem, mit csinál. Az utolsó keréknél látom, mondom jaj...
(#184283) focvis: okulva belőle most vettem Aldiban felnitisztító gélt. A nyárit csakis azzal fogom pucolni, lenyomom majd magasnyomásúval, aztán itthon csere után gél, törlés puha szivaccsal vagy kendővel, szárítás, és tárolás.
(#184285) yodamester10: egyszer ennél a főztjéből, megváltozna a véleményed
-
macilaci78
nagyúr
válasz Runner_fxr #184274 üzenetére
Azt mondod, első sorban munkába járós autó lenne, a fogyasztás és az automata váltó fontos. Prius, 16 km egy seggel szerintem gusztustól függetlenül bírható, amíg tiszta a beltér.
Mi az, ami 16 km-en városi forgalomban előjöhet? Budapesti utakon zörögni fog a Golf is.Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BlueSteel #184249 üzenetére
Egyetértek az előttem szólóval:
-kokszot meg kéne nézni (kamerát belógatva), km alapján aktuális lehet
-olajszint ellenőrzés rendszeresen (azonos körülmények közt pl reggel, ugyanott állva)
-gyertya kinyírhatott trafót is, de nem ismerem a kialakítást - ha lehet, fel kéne cserélni a "jó" hengerekkel, és figyelni, hátha mozog a hibakód is
-gyertyát kiszedve egy kompresszió mérést lehetett volna csinálni, mielőtt teljes felújítással ijesztgetnek
-ha az autó eladója cég volt, gyakorlatilag van fél éved kifigyelni a motor állapotát, de ne fessük az ördögöt a falra[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
Nem mesterségem a dolog, de mindenképp enyhítene a karcokon, kitartással el is tűnhet. Viszont az élek miatt óvatosnak kell lenni, ne jöjjön le túl sok anyag - ilyen szempontból a mannol cucc jó szerintem, mert elég finom, emiatt lassú a munka, de kisebb a károkozás esélye
-
Chereiose
addikt
válasz macilaci78 #184289 üzenetére
Korábban hiba nélkül működött, egyszer csak nem ment a mostani utamon.
-
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184293 üzenetére
Köszi! Mint írtam, nem a esztétika a lényeg, hanem hogy védje valami. A só miatt azért jó ha nem tudja sehol de megmarni.
Gondolom csak a paszta kell nekem, a mélyebb karcokhoz a kenőcs felesleges. Bár majd talán kipróbálom azt is.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #184250 üzenetére
Megnéztem egy alhambrát meg egy sharant mind kettő tulajnak VAG szemellenzője volt , nem is tudták felfogni hogy a vagon kívül más is gyárt autót, pláne olyat ami nem ilyen kotla szar, mind kettő fényezte a rohadó porladó szart, viszont megtudtam a kurva gáz rohadások azok jelentéktelenek, a műszerfalon világító csiri csáré karácsonyfát megszégyenítő hiba erdővel meg nem is kell foglalkozni, a műszerfalon levő kijelző meg nem baj ha szegmens hibás mert mind ilyen, mind kettő tulaj szerint a citroenem nem is szabad ezekhez hasonlítani meg egy napon sem érdemes említeni (szerintem se ), mondom nézzük már meg a 9 évvel öregebb 2x ennyit futott citrot, keresünk együtt rozsdát meg hibát, az nem autó Kicsit messzebb van még egy sharan de ha az se befejeztem.
-
molnarpeter
nagyúr
Ha csak az számít, akkor jól van így is, nem muszáj foglalkozni vele
[link] erre gondolok amúgy, de ez már csak esztétika, szerintem védelmet nem nagyon ad. Abból a szempontból valami egyéb szer felvitele lehet érdekes, közgáz szempontból ezt úgy kell hagyni ahogy van, és szezon végén ha van korrózió nyom, kipöttyözni (nem várható). -
Tin
veterán
válasz molnarpeter #184297 üzenetére
Jó de akkor vegyek színtelen lakkot és fújjam át vele a felniket?
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz focvis #184299 üzenetére
Á nem, festettem már felnit, csak igazából itt nem nagyon látom értelmét. Szebb nem lesz, max tartósabb, de idővel úgyis sérül, pár év múlva meg már nem a karc lesz a legrondább rajta, ezért is gondoltam valami egyszerűbb megoldásra. Ezt a polírozást megpróbálom, ártani nem árthat. Ha meg jövő tavasszal sokkal rosszabb az állapota, akkor majd gondolkodom valami máson.
Új hozzászólás Aktív témák
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
- Politika
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Nintendo Switch
- Wiz Khalifa: Grand Theft Auto VI - Érdekességek, látványosságok, képek, infók egy helyen.
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Motoros topic
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Xbox tulajok OFF topicja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest