- TCL LCD és LED TV-k
- Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
- Mini-ITX
- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
Hirdetés
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
aktív tag
válasz HUTCHDB #195946 üzenetére
Köszi szépen.
Ugyanakkor lehet, félrevezetően írtam le (ha így van, elnézést): nem '17-es Tiguan választása egy '22 Tiguan helyett lenne a kérdésem.
Hanem a '22-es FL kapcsán [link] várható-e, hogy beltéri anyagokhoz is hozzányúlnak, pl. az említett ajtópaneleken habosított műanyag a kemény helyett, vagy kevésbé utilitárius szövetek.
Egyébként a kocsi 'vétele' lefutott dolog, mivel céges; a felszereltség 'Life', amire még kincstárilag ráhúztak némi csingilingit; illetve én belekértem pár dolgot saját zsebre.
Másrészt az Uno Turbo még 1st Gen volt? Azért odáig voltam anno, és a mai napig az egyik legprofánabb hothatch-nek tartom; de csak egyszer jutottam közel hozzá...igazi varacskos disznó.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
Kiskokó
veterán
válasz LZs?! #195951 üzenetére
Helló
Bocsi nem olvastam végig mit szeretnél pontosan.
Csak egy gyors megjegyzés.
Én jól meggondolnám mit veszek újonnan. Ez most persze csak a saját nézőpontom, lehet neked nem befolyásoló. De én biztos nem költenék csak egy "VW"-re pláne a tömeg Tiguanra újonnan 14+ millió Ft-ot.
Miért ragaszkodsz az új autóhoz?Amúgy is drága most minden, Nézegettünk mi is faternak 1-2 éve már Tiguan / Q5 és hasonló kategóriát.
Hát komolyan vicc, milyen drágák lettek az autók. 1,5 Millióval drágább egy Audi Q5 mint egy Tiguan és mégsem annyira "tucat" meg hát minőségről, zajszigetelésről stb nem is beszélve. Ne, tudom felétek mennyi van. Itt az elmúlt 2 évben rengeteg Tiguan lett.Na mind1, csak most frissek a tapasztalatok , gondoltam megosztom. Nem a véleményed akarom megváltoztatni.
(Faternál áll pár napja egy 4 hónapos Q5, Quattro Sline 204Le 2.0TDI alig volt drágább mint a Tiguan amit nézett és azért kinézetben sem közelíti meg a VW-t, SZERINTEM.(szerk : igaz ez lehet csak a mi felszereltségi fokozatunkra érvényes. Azért ha kicsit tágabbra veszed a keresést akkor már 3 milla a különbség azért. Ettől függetlenül, még mindig azt mondom, hogy a franc adna egy WV-ért 16 millát,... meg hát én amúgy is úgy vagyok vele, hogy ki vesz új kocsit ??nem vagyok a pénzem ellensége)
[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
válasz Kiskokó #195954 üzenetére
Példa :
Ez egy 60 ezer Km futott Régebbi Tiguan csak 150Lovas első kerekes... régi belső, gagyi ülés...
Ettől meg "jóval" olcsóbb volt faternak (6ezer Km van benne és 4 hónapos) a Q5 és ebben is van 13ezer Km. Nekünk csak a 360-as kamera nincs benne ehhez képest.
Meg valahogy amíg a Q5 S-line bitang jól néz ki fekete pakettal stb, addig ez a Tiguan nekem egy semmilyen. (lehet a képek rosszak csak)
Na hát ezek tudatában mondom én neked, hogy tudod hol adnék 19 Millát egy VW-ért...
(majd Du dobok egy képet )Gergőke88 :
Ja hát az más helyzet, persze.[ Szerkesztve ]
| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz LZs?! #195951 üzenetére
A 2022-es modell, az már 2021 őszétől az utakon van.
2 különbség van a 2017-2021 modell és az “új” között. Az egyik az első lámpa és belül a kapcsolók, ez utóbbiakat a használók rohadtul utálják.
Az auto egyébként teljesen ugyanaz, mint a 2017-ben gyártott.
A kopogós műanyagokkal kapcsolatban viszont továbbra sincs infóm. A nagy újrahasznosítási mizéria miatt azért benne lehet a pakliban, hogy sajnos az új autóban már más összetételűek és így kopogósabbak lesznek a belső elemek.
Ide tartozóan, de nem konkrétan a műanyagokat minősítő dolog:
A life felszereltséget nem ismerem (szerintem ez valami új kategória-besorolás lehet) az enyém ugyan highline, de ez sem jelent semmit, mert a beltérben levő bőr, vagyis inkább ülés és oldal kárpit külön rendelés kérdése. Azt tudom, hogy a 2017-2021 közottiekben használt plüss kárpit (amit szeretnek alcantara-ként hirdetni) az szerintem kritikán aluli, nagyon gyenge minőségű. Kb. 80e km-nél már teljesen kifényesedik, nagyon leharcolt képet tud mutatni.[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Reggie0 #195952 üzenetére
Lex Corona... Nőttek a kiadások, csökkent a bevétel, hosszú távon nem egészséges kombináció. A bérlet 2 év alatt a duplájára nőtt. Visszamentem az IT-be. Addig ez lesz, míg nem áll helyre a gazdaság. Ezt itthonról is tudom csinálni, jön a fix fizetés, akkor is, ha mindent bezárnak. Addig nem lesz másik műhely, míg nem telik sajátra. Nem akarok többé bérelni.
[ Szerkesztve ]
-
macilaci78
nagyúr
-
Szabi®
addikt
Sziasztok! Nekem olyan problémám lenne, hogy a feleségem kocsijában (Audi A4 B7 Tfsi) behalt az akksi, és nem működnek a kulcsok távolról (lezárás,nyitás), csak a gyújtáskapcsolóban, viszont ilyenkor riaszt is. Hogyan lehetne visszaprogramozni ?
-
Lacess
tag
válasz Mágus2 #195958 üzenetére
B@szki
Kicsit gyanús is volt, hogy többet látni téged erre...
Nagyon sajnálom a dolgot, főleg úgy, hogy nagyon akartad és szeretted ezt csinálni.
Kívánom, hogy mihamarabb ismét "olajos lehessen a kezed"!Amúgy bitpork már nagyon rég nem "röfögött" erre. Valaki tud róla valamit? Remélem jól van és minden rendben vele.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
Reggie0
félisten
válasz Mágus2 #195958 üzenetére
Na igen. Es raadasul a chiphiany sem tesz jot a biznisznek. Most mindent kerulni kell, ami hardver es nem szoftver, mert baromira sok fejfajast okoz a beszerezhetoseg. Az en szereloim is panaszkodnak, hogy egyre kevesebb gyari alkatreszt kapni, mert mar nem eri meg kis szeriaban utangyartatni, igy aminel lejart a 10 ev, azt felejtik is el.
-
grizlisandor
addikt
Szíjjas 1.4 tsi motor olajfogyasztás problémával ~190k km futás körül, elmondása alapján sok ilyet javítanak.
Több problémáról számol be: "egy henger alig járt, beköpte a gyertyát".
Jelentős olajkokx lerakódást mutat hengerfejen, a dugattyúk gyűrűhornyában is, ami eltömíti a gyűrűket. Mi okozza ezt, nem tudja.
El lesz takarítva minden, új gyűrűkkel, új hajtókarcsapággyakkal?(mi ez bmw?), injektorellenőrzés és menthető a motor. Emleget vezérlés és vízpumpacserét is, tudtommal azt már cserélni kellett volna rajta nem?Ezzel nekem az a bajom, hogy nem problémamegoldás, hanem kap a motor egy felújítást és mehet tovább. Mikor fogja megint "beköpni a gyertyát"? Vagy rosszul értelmezem a dolgokat?
-
vwpolooo
csendes tag
Sziasztok!
Nem tudom, hogy valaki találkozott e már a következő jelenséggel?.
1.6 Cr tdi. 200e km.
Semmi gond nem volt az autóval, egyszer csak elindulás után pár száz méter múlva elkezdett rángatni, gázadáskor is, nyomaték nélkül rángatva ment. Félreálltunk, leállítottuk, utána elindítva mintha semmi nem történt volna, ment rendesen.
Majd most 3-4 hónappal az eset után, újból csinálta, csak annyi különbséggel, hogy leállítás után újra csinálta. Félreálltunk vele, majd fél nap múlva, hogy megyünk a kocsiért, hogy elhúzzuk megint semmi baja nem volt.
Másnap már folyamatosan produkálta a jelenséget, akkor amikor megy az auto pár száz méter után, félreállva ha hagyjuk alapjáraton akkor egyenletlen járás, de ha leállítjuk és újból elindítjuk megint egyenletes, addig míg el nem indulunk vele.
Sajna most 2 ünnep között senki nem vállalta a hibakeresését, és nagy szükségünk lenne az autóra.Hibakódot nem ír ki, és a kuplung benyomásával sem változik a rángatózás amikor csinálja.
Előre is köszönöm,
üdv Gábor[ Szerkesztve ]
-
szilchi
őstag
Szép estét!
Az autómban,Octavia II 1,9 TDI BXE 2010,eljött (szerintem) a kuplung+kettőstömegű cseréjének az ideje,most 276.000 km-nél jár.Alapjáraton érezhetően remeg a bódé,elindulásnál és tolatásnál felerősödik a remegés.De főleg tolatásnál.A bejáratott szervizem Unixtól rendel,ott egy készlet 220K körül/felette van.
De én kinéztem ezt:
Sachs készlet
Igaz nincs benne kinyomó csapágy,de az van 10 körül unixnál.Kérdés hogy jó lenne e bele.Típus szerint kerestem rá és azt mondja jó a 105 Le-s TDI-hez,5 gangos kézi váltóval.Csak furcsa,hogy itt ennyivel olcsóbb a készlet,mint a Unixnál.Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
raziel01
veterán
válasz szilchi #195967 üzenetére
Ha a szerviz nem szól érte, hogy te viszel alkatrészt akkor érdemes megnézni máshol is.
Kauffer/Zs+u mindig olcsóbb általában mint az Unix. Mondjuk azért az is durva, hogy teljes áron számolná a szerviz az alkatrészt neked holott nekik van 40-50% kedvezményük. Nem azt mondom, hogy adja oda féláron neked is de 20-25%-ot adhatott volna. -
szilchi
őstag
válasz raziel01 #195968 üzenetére
Elvileg nem szólnak,csak kicsivel magasabb óradíjjal (kb.+ 2000 Ft) szerelik be.Akkor még nézek,hátha lesz jobb ajánlat.Nincs sok szerviz a környéken és a legtöbb elteszi a teljes profitot,nem nagyon adnak kedvezményt.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz simonjoe #195977 üzenetére
Nem, ez piezo injektor. Ezért nem ajánlott az 1.6... a Siemens injektor az egyik gyenge pontja. Ha meghal az elektromos rész, az nem felújítható, csak csere. Amikor haldokolni kezd, akkor ezt csinálja, néha megy, aztán majd csak 3 henger fog járni. Két féle képpen tud meghalni, az egyik, amikor zárlatos lesz, ekkor leáll és nem indul, vagy csak leáll az a henger, olyankor remeg az egész bódé.
[ Szerkesztve ]
-
Szabi®
addikt
Akksi csere után valamiért "változó" lett az alapjárat, olyan mintha ingadozna, és rezegne/rezonálna az autó. Ez az állás miatt lehet ? 3 hetet nem volt használva.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz vwpolooo #195982 üzenetére
Amíg nem dob rá hibakódot, nehéz megmondani. A korrekció csak alapjáraton releváns, fordulaton már nem.
Ha kihúznád a gyanúsat és 3 hengerrel nem rángatna, akkor ki lehetne szűrni, de két okból sem ajánlom.
1: Eleve sántán jár a motor 3 hengerrel.
2: Ha így terheled, eltörhet a főtengely, ami nem két filléres probléma.Dobd át a másikból a 4 injektort. Ha úgy jó, vegyél 4 darabot. Hengerenként szamozd meg és mindet a helyére rakd majd vissza, mert így vannak feltanítva. ;) Első henger a vezérmű szíjtól számolódik.
[ Szerkesztve ]
-
simonjoe
őstag
válasz Mágus2 #195981 üzenetére
Lassan az enyémben már csak az nem volt cserélve. Konzultáltam a szerelőmmel, mondtam neki, h dobjuk ki a négy spricnit, tegyünk bele új gyárit, de csak rázta a fejét. Amíg nincs vele gond nem bántja. Majd megnézem én is az élő adatokat. Megszakérted ha átküldöm??
Joe
-
Kumblee88
csendes tag
Sziasztok! Mitől lehet az Golf4nel, hogy alapjaraton tök randomszeruen csorog valami az auto alatt kipurogora tippelek! Ha raengedem a kuplungot terheles alatt egybol megszűnik!
Választotokat előre is köszönöm!
-
bul07
nagyúr
válasz Mágus2 #195981 üzenetére
Tudom hogy te tudod nem is neked szántam a videót, csak te említetted a piezo-t
Nem tudom mennyire egyforma a VW és BMW
De Jenő többek között is is beszél, kódolás meg a piezo-ról, hogy mibe jobb mibe nem, hibáról is
A turbó résztől linkeltem
Régen írtad hogy nagyon fontos a jó levegőszűrő és hogy mit okozhat egy rosszabb szűrésű akár turbóval ő is elmondjaÉn nem szeretem a BMW-t mint márkát de ezeket a videókat megnézem mert Jenő nagy tudással bír
[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Motion_Blur
félisten
válasz grizlisandor #195965 üzenetére
Majd ha normálisan lesz használva az autó akkor nem lesz velei ilyen baj.
0W30 olaj, ami 8-10k-nál csere és hidegen nem gyilkolni. Szntem ennyi elég egy ilyen autónak hogy ne legyen vele baj.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
veterán
válasz Mágus2 #195990 üzenetére
Időnként szemezek egy 300 ezret futott GTD-vel, évi 60 ezret csavartak bele német pályán. Abban még mennyi lehet hátra?
Komolyabb kérdéssel is hadd forduljak Hozzád. Mehet VW 504-et tudó Liqui Moly 4210 0w30 a benzines G7-embe, vagy inkább 5w30? Köszönöm!
Eredeti kérdésem itt.
(Még vissza tudom mondani gond nélkül a rendelést. Az ára teljesen baráti, német Amazonról jön.)[ Szerkesztve ]
-
grizlisandor
addikt
válasz Motion_Blur #195992 üzenetére
Nem tudjuk milyen körülmények között használták, ebben igazad van.
-
DJ. Ru$y
félisten
válasz Mágus2 #195898 üzenetére
Hétfő helyett csütörtök lett belőle, megcsúsztunk idővel, de kiolvastam. Eltárolt hiba nincs (csak 2 parkszenzor, de az Isten ideje óta sajnos), néztem élőadatban a komfort elektronikát, de semmi, nincs ilyen érték benne, ami az MFA kar állására utalna.
Létezne, hogy ez relével van megoldva és a 395-ös relé lenne a ludas? (A benzinpumpa reléje pár ezer km-rel ezelőtt szívatott, lehet, hogy ez is elfáradt volna?)
Változott a helyzet is azóta, jelenleg úgy állunk:
- OFF állás (kar alaphelyzetben): gyors hátsó törlés
- ON állás (kar a műszerfal felé kattintva): mintha ki lenne kapcsolva most már nem töröl
- Mosás állás (kar a műszerfal felé nyomva és tartva): gyors hátsó törlés és nyomja a szélvédőmosót)Ui.: Sajnálom a műhelyes dolgot, én is remélem, hogy mielőbb visszatérsz a villáskulcsok mezejére.
[ Szerkesztve ]
Szakmai kérdésekre privátban nem válaszolok! Használd a fórumot! | R.I.P PH!TV!
Új hozzászólás Aktív témák
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Érintőgombos Jura C65 automata kávéfőző cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen