- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- iPad topik
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Kompakt vízhűtés
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Azonnali fotós kérdések órája
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
T-master
tag
Igen, jó helyen jelölted be. A két tengelyt ki kell húzni, lecsiszolni a rozsdát és bezsírozva összerakni. Ha nincs összerohadva kézzel is lehet mozgatni. Arra készülj fel hogy nem lesz könnyű szétszedni, van hogy el is törik. Szétszedés előtt érdemes megjegyezni, hogy a "mozgatómechanika" milyen pozícióban volt rögzítve a motoron és ugyanúgy visszaszerelni.
Az ablak előtti műanyag bele van pattintva a szélvédő alján lévő műanyagprofilba. Semmiképpen se feszítsd az üvegnél mert berepedhet a szélvédő. Visszaszereléshez használj szilikonspraj-t hogy könnyebben pattanjon a helyére es előtte tisztítsd ki a koszt a műanyagból. -
embe
nagyúr
válasz T-master #196651 üzenetére
Köszi a tanácsokat!
Így terveztem. Ha nyűg lesz vele, akkor legfeljebb rendelek egyet, addig meg a garázsban pihen majd.
Ilyen szerelésekor az alkoholos filc és a telefon (fényképező miatt ) mindig kéznél van.Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
yodamester10
őstag
válasz Motion_Blur #196643 üzenetére
Nem sokat mentem így melóból haza este pár km.Én szeretem ha mossa csak nem lesz ilyen hideg sűrűen
-
veterán
válasz yodamester10 #196653 üzenetére
Talán nem elég meleg a fényszóród? Mi lehet az oka?
[ Szerkesztve ]
-
Motion_Blur
félisten
Egyébként az mitől lehet hogy kb. 2 hónapja egyik napról a másikra bepárásodott a jobb első lámpabúrám alsó része és azóta se száradt ki, tűnt el? Teljesen mindegy hogy a garázsba áll napokig, vagy hosszú pályázás, nem tűnik el.
Nem sérült a búra, tömítés a helyén.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
6030D
Ármester
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
O3 FL ezt gyárilag tudja, először a refinél, majd a tompítottnál. Nincs azonos időjárás, eső, szél, hó, jég, néha van, néha nincs. Simply clever.
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
embe
nagyúr
Szétkaptam. Az egyik viszonylag könnyen kijött, azt lekezeltem.
A másik, az volt berohadva. Na azt hiába kezeltem varázsszerekkel, kocogtattam, ütögettem. Nem jött ki.
Végül letört a csonk menetes része, ahová az ablaktörlő kart kell rögzíteni.
Így rendelem rá az újat.
Viszont a motor szépen teszi a dolgát, működik.[ Szerkesztve ]
Yamaha RX-A2080 Aventage erősítő, Garmin szíjak eladóak: https://n9.cl/ba3pe
-
troll81
addikt
Sziasztok. Megjött a Skoda alkatrész.. [kép]
De csak egy féltengely zsír jött..
Ha jól gondolom a gumik fel vannak töltve,a váltó oldalába meg elfelezem amit küldtek.
Elvileg annak elégnek kell lennie?[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
Ha kibontasz valamilyen elektronikai termeket, akkor a csomagolasbol a paraszivo tasakot dobhatod is at a buraba
-
Vincsaba
csendes tag
Sziasztok!
Valaki esetleg találkozott már 6 sebességes, csapágyas DSG váltóval? Sajnos az enyém 5. sebességben 1500-2000 fordulatszám tartományban eléggé egyértelmű csapágy hangot ad ki. Kicsit jobban utána olvasva a külföldi fórumokon sajnos nem egyedi eset az enyém.
A javítás módjával esetleg van valakinek tapasztalata?Köszönöm előre is a válaszokat!
(GOLF VII GTI az alany) -
bul07
nagyúr
Megjött a VALEO 515074 ellenállás, belső tér szellőzés [link]
Holnap beszerelés, nagyon remélem hogy ez a baja
Érdekes ez a filc tolass lehuzigálás
Kép , KépHosszabb számot simán kiolvastam a kisebbiknek meg az utolsó kettő betűjét
1K0959263A , kisebbik utolsó kettő AGGyorsba rá is kerestem
[kép]Nekem van egy tippem hogy miért van így
Létezne hogy a Valeo gyártaná a gyári alkatrészt is és csak azért van lefestve hogy gyáriként ne lehessen eladni
Jól tippelek?[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Lacess
tag
válasz bul07 #196665 üzenetére
Konkrétan gyári alkatrészt kaptál. Nekem is volt már jó néhány ilyen, gumi alkatrészben nem is foglalkoztak vele hogy eltűnjön a gyári cikkszám, műanyagon csak felületesen volt utólag kicsiszolva a VW/Audi logó, stb.
Mentségükre szóljon, hogy ezek mind "felső polcos" alkatrészek voltak.Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
kenny123
addikt
Sziasztok!
Audi a3 8v (2013-) 2.0 dízel, 184 lovas verzióval van valakinek tapasztalat? Népítélet, topik kereső konkrét típusra nem dob sok mindent.
Mennyire szervízigényes motor, auto vagy manuális váltó, ismert problémák, mit kell megnézni rajta, etc.
Kösz, üdv.[ Szerkesztve ]
yo
-
molnarpeter
nagyúr
válasz diablo1984 #196622 üzenetére
BJD vagy BST motorkód, talán az euro besorolás különbség. Kettőstömegű azt hiszem nincs. 8 szelepes, Bosch elemes, és láncos olajpumpás, mint a jó öreg 1,9 PD. Kb hasonló nyűgökre számítanék, mint utóbbinál, mínusz lendkerék és turbó.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz t.kristof #196611 üzenetére
Menj be márkaszervizbe (akár másik konszern márkához), alvázszám szerint pontosan meg fogják mondani gyári rendszerből, ugyanott meg is veheted azzal a lendülettel, nem nagyon szoktak óriási kedvezmények lenni rá, nekünk Unixhoz képest 10 forintos nagyságrendben volt a különbség még mindig olcsóbb, mint javításra költeni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz iceQ! #196607 üzenetére
Octavia klubban van 1-2 ügyes elektromos szakember Bp-n, egy kérdést megérhet én otthon álltam neki hasonló projektnek, türelem és főleg leírások-videók kérdése szvsz. Ilyen hidegben viszont szívás, garázs hiányában várnék tavaszig, plusz előtte maxon fűteném egy ideig a kabint.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BullKoxa #196633 üzenetére
Kettő közül motorikusan az 1.6 neccesebb, inkább a 2.0 ajánlott, típus tekintetében a Skoda egyszerűbben fenntartható technikát ad. Viszont én inkább harmadik lehetőségként keresnék 1.9 PD-t, Octavia 2 facelift 2010-ig kb még létezett a motorral, ez kibírja nagyobb tünet nélkül ha néha rövid utakra van befogva. Ritka, de egyszerűbb eset (DPF-es és anélküli is létezett gyárilag, utóbbi BXE-t kell keresni), vétel után azonnal hajtókar csapágy szett csere, és akkor jó darabig elvan. Bár mivel rövid távra ott a másik autó, a 2.0 is vállalható (csak jobban meg kell nézni vétel előtt), hosszú úton a részecskeszűrőt is tudja regenerálni. CFHC motorkód volt az ajánlott belőle.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz Motion_Blur #196657 üzenetére
Ha több lesz a pára és nem segít a silica gel, meg lehetne próbálni levegővel megkeresni a tömítetlen pontot [link]
Hátsó lámpánál kiderült, mi okozta a gondot? -
iceQ!
addikt
válasz molnarpeter #196672 üzenetére
Beszéltem egy sráccal, ajánlás volt. Egyelőre nem mondott semmit rá. Melyik Octavia klub lenne az amiről beszélsz? Tudsz linkelni egyet?
Egyébként most még fűt / hűt az autó, 1x fordult elő az hogy nem fűt. De mindenki tudja, hogy az egyből az lesz ami... Végleg leáll és akkor kampó.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Motion_Blur
félisten
válasz molnarpeter #196674 üzenetére
"Hátsó lámpánál kiderült, mi okozta a gondot?"
Egyelőre nem, valszeg kábel szakadás, ezeket a hibákat dobja és törlésre visszajön:
Megvárom a tavaszt, mert ha bontani kell akkor ne a mínuszokba tördeljék a műanyagokat.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
K Norbi
addikt
válasz Motion_Blur #196676 üzenetére
Áramot kap hátra a vezetékbe?
-
Saskakas18
tag
Sziasztok!
Golf 4 1.9 tdi jó választás lehet még? Napi 70 km-re kellene.
A tökéletes becsületes üzletelés a mérvadó!
-
F_Zolee
veterán
válasz Saskakas18 #196678 üzenetére
Ha nincs elhanyagolva akkor simán.
-
veterán
válasz Motion_Blur #196676 üzenetére
A 2. hiba nem olvasható végig. Ha időszakos, de rendszeresen előjön, úgy az alacsony akkumulátorfeszültség is okozhatja (jó eséllyel). Főleg öreg akksi esetén.
-
bul07
nagyúr
válasz bul07 #196665 üzenetére
Na meglett a csere
És teljes siker megint szépen fúj a ventilátorAzért elég megviselt darabot vettem ki és ahogy néztem ezt már bütykölték
Képek:
[kép], [kép] , [kép] , [kép]Elég kókány szerelő csinálhatta, mert csak forrasztással rögzítette és szépen látszik hogy a hő hatására meg is olvadt az ón és elengedett, de nem volt annyi feszültség benne hogy lerúgja magát vagy zárlatot okozzon
Most még azon gondolkozok hogy kiméregetem és ha nem nagy pénz akkor kicserélem a védelmi cuccot hogy legyen egy vésztartalék
Tartósra már nemigen raknám vissza de arra hogy míg megjön az új, bár most cseréltem így ha 5-6évet kibír akkor lehet az a kocsi élettartalma, bár( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
ElGatto
aktív tag
Üdv Urak!
Egy ideje nézegetem a használtautó piacot és jelenleg odáig tisztuilt a kép, hogy 2014 vagy fiatalabb Skoda Octáviákat nézek.
Elsősorban benzinest szeretnék vagy 1.4 Manuál (talán ésszerűbb) vagy 1.8 DSG (ha már lúd) lesz Melyik kombó az ajánlottabb?
Illetve sajnos a legtöbb hirdetésben ilyen "kis képernyős" vagy múlt századi rádiós fejegységgel szerelték ezeket az autókat.
Van valami költséghatékony / ajálott nagyobb okos esetleg android autós fejegység, esetleg ajánlott műhely a cserére?Köszi
-
HUTCHDB
nagyúr
Köszi srácok a jó kívánságokat!
Hétfőn vagy kedden fogom átvenni egyébként, amúgy várom már.Dsg-t át akartam programoztatni az előzőnél, de a lefoglalt időpont előtt 1 nappal elvitték.
Agyalok, hogy az “új” Tiguannál megcsináltassam-e. Szerintem meg fogom, bár ennél nem éreztem azokat a jeleket…még… szóval lehet egyszerűbb megelőzni a bajt.
Az “új” csak 190 lóerős, lehet nem is esik le annyira a fordulatszám.
Átvétel és pici használat után meglátom mi legyen vele." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #196689 üzenetére
Tudom, hogy az lesz a jövő, mármint az elektromos, de egyelőre nem akarok ilyet.
Jó ismerősöm, aki ismeri az életstílusomat, habitusomat, nem ajánlotta… egyszerűen foglalkozni kell vele, és ez (még) nem nekem való.
Minden nap, napról napra figyelni erre, és ha csak úgy el kell szaladni valahova, vagy éppen hosszabb útra kell mennem és nincs idom feltölteni, akkor nekem ez nyűg lenne.
Gondolkodtam az öntőltős (tehát e tekintetben a törődésmentes) Toyotákban, de egyszerűen nem tetszik sem a Rav 4, sem az NX 300. Az újabbak amik már picit jobban bejönnek, azok meg már 2-3 évesen is bőven 10 millió forint fölött vannak." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz kleinguru #196691 üzenetére
Már tudok első benyomást írni.
2x mentem a fehér 190 Le-el, és azért jóval gyengébb.
50 Le és a 100 Nm azért sok.
Nem mondom, hogy gyenge, mint pl. a 150Le verzió, (szerintem az tényleg gáz) de tényleg elmarad az a “hűha”érzés, amit a BiTdi adott… már ha van rá szükség.
Normálisan vezettem, bár néha jól esett nyomni neki, de akkor meg brutális fogyasztást produkált.
Városban, ha dinamikusan mentem vele, akkor 14-15-16 litert is fogyasztott.
Na ez nem fog hiányozni…[ Szerkesztve ]
" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz kleinguru #196694 üzenetére
Nem mentem vele teljes végsebességgel, így nem tudom mennyit tudott.
A fogyasztás városon kívül nem volt veszélyes, 150 körül is 10 alatt volt bőven.
A Passat kevesebbet fogyaszt, mivel alacsony építésű, jobb legellenállási tényezőjű autó, így kb. -1 liter." Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs