- Milyen videókártyát?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- Milyen TV-t vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen notebookot vegyek?
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Hobby elektronika
- Madzag nélküli ollós klaviatúrát villantott a Keychron
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- AMD Navi Radeon™ RX 7xxx sorozat
Hirdetés
-
Indul a PlayStation Days of Play, bemutatkoztak a következő PS Plus játékok
gp Alig egy napot kell várni és elrajtol a Sony szokásos leárazása.
-
Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
ma A SamMobile összeszedte a friss felületre váltott Samsung mobilok listáját.
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
[HUN]Dani
őstag
Hello. Egy kedves ismerősöm vásárolna egy B6 passatot. 122 lóerős 1.4 tsi motorral és dsg váltóval szerelt ami elsősorban szimpatikus neki. Kokszosodik, lánc probléma előfordulhat ha jól tudom, esetleg valami más egyéb probléma lehet? Évi 5-8 ezer kilométerre keres amúgy gépjárművet, ha a B6 nem opció mi mást javasolnátok úgy 2 millió környékén? Köszi az ő nevében is!
magyarsrac
-
Wee001
csendes tag
Sziasztok!
Skoda kodiaq-hoz (2021) keresek vonószemet. Kölcsönbe(persze nem ingyen), de akár megvételre is. Aki tud kérem értesítsen.
Köszi
Szilárd -
ham_
tag
Sziasztok, találkozott már esetleg vki olyannal, hogy gáz elvételekor kerepelő hang hallatszik? (gázadásnál, egyenletes haladásnál nem hallatszik, kuplung benyomása/kiengedése nem befolyásolja)
-
HUTCHDB
nagyúr
válasz yodamester10 #197853 üzenetére
Már meg is rendeltem!" Ha húsz évesen nem vagy liberális, akkor nincs szíved, ha nem vagy konzervatív negyven évesen, akkor nincs eszed." - Winston Churchill -
-
veterán
válasz macilaci78 #197858 üzenetére
Ja persze, tudom. Még arra gondoltam, hogy esetleg nehogy a kapcsolási zaj gondot okozzon, bár undorító megoldás, de lehet egy hagyományos lineáris stabilizátor (LM7803) is megfelelne, mert készenlétben kábé nulla az áramfelvétel, mikor nyomom a gombot 1-2 másodpercig meg hadd disszipáljon egy picit, nem okozhat gondot.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
macilaci78
nagyúr
válasz rasotamas #197861 üzenetére
Nincs kapcsolási zaj. A konverter gyakorlatilag egy trafó, ami 12V bemenetből csinál esetedben 3V kimenetet. Innen választottam nyomógombot, a robogóhoz ilyen vízmentes kivitelt vettem, pillanatkapcsoló, mint egy csengő. Addig zárja az áramkört, amíg nyomom a gombot.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
maximilian4
addikt
Sziasztok! Kéne egy kis segítség, ha nem bánjátok. Mivel megjött az új autó, eladó lesz a seat-om, és korrekt módon be szeretném árazni. Sajnos nem nagyon vagyok tisztában a használtpiaci árakkal. 2005 végi seat altea. Stylance felszereltségű. Korához képest szép állapotban. Használatból eredő kisebb karcok találhatók rajta, illetve bal hátsó ajtón egy rányitás, ami simán javítható. Egyébként teljesen rozsda és rohadásmentes. Újszerű nyári-téli szett. 2.0 pdtdi, bkd motorkód, tehát a kevésbé problémásabb. Motorja teljesen füstmentes, hibátlan, olajat nem eszi. Váltója is tökéletes, nagyjából 3 éve kapott új kettőstömegűt, amiről tán még a számla is meg van. Olaj, szűrők mindig időben lettek cserélve. Most pontosan nem tudom mennyi km lehet benne, de olyan 260 ezer körül. Még annyi nyűgje van, hogy van amikor megy a klíma, van amikor nem, de azzal majd az új tulaj foglalkozik. Lehet csak az egyik fűtőmotor ment tönkre, mert feltekerve is hangos, de alig jön levegő. Műszaki 2023.02.-ig. Köszi a segítséget!
Maxi
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197864 üzenetére
Szia, legnagyobb tisztelettel, bármiféle bántó szándék nélkül: használtauto.hu és megnézed mennyiért mennek ezek az autók...
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
6030D
Ármester
válasz maximilian4 #197864 üzenetére
Mi lett a Passattal? Az is megvan?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
maximilian4
addikt
válasz 6030D #197866 üzenetére
Az is meg van. Azt nem adom el, mert annak már csak felfele megy az ára, plusz jött egy vadi új tucson, amit tavaly októberre ígértek. Amivel nem annyira, de egy kicsit talán zöldebbek is lettünk. Ezért kell menni a seat-nak.
Néztem én, de elég nagy a szórás, szarul meg nem akarom beárazni. Nem vagyok tisztában annyira az árakkal. Ezért is írtam le ennyire részletesen, mert itt biztos van olyan aki sokkal jobban tisztában van vele, és tud valami konkrétabbat mondani.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Mondjuk azt a Passatot én sem adnám el ha az enyém lenne. Csinálsz még róla képeket?
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
gycs02
tag
Sziasztok!
Ismét egy kis segítségre lenne szükségem.
Ami annyira nem lényeges MK6 Golf kombi.
Cserélnem kellene a csomagtérajtó teleszkópját, van valami ajánlott márka?Nagy nagy köszönet gycs
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Milyen motorba kell 48 szelep?
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
yodamester10
őstag
válasz maximilian4 #197867 üzenetére
Sajnálom,hogy átvágják az embereket ezzel a 48 voltos izével.
Első ránézésre rossz klímával max 1,2 milla. -
6030D
Ármester
-
papg79
tag
Sziasztok!
Az autómon bizonyos időközönként kivillan az ESP ikonja a műszerfalon, ezt követően pedig kivillan a kézifék jele is, három sipolás kiséretében aztán el is tűnik, csak a az ESP ikonja marad kint, de következő ujraindításkor az is eltűnik. Szerintetek mi lehet a gond? Az autó egy 2003-as Sharan 1.9 pdtdi. Köszönöm előre is a segítséget!
-
maximilian4
addikt
válasz KubanitoS #197868 üzenetére
88’-as b3. Ekkor kerültek rá a kamei toldatok, amiről meg van a 88’-ban kiállított eredeti tüv igazolás. Tudtommal itthon ez az egy van, de máshol sem elég gyakori darab, főleg papírral (bár sehol sem kérik, de ritkaság) Kasztni szép állapotban van, sokszor pár éves autók rosszabbul mutatnak. Belseje szinte makulátlan, egyedül a napfénytető motort kell cserélnem, de manuálisan az is működik most. Hátul hella heckblende.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
veterán
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Kívánatos gép. 👍
Régen jobban tetszett belőle a kombi, viszont youngtimer célra kívánatosabb a szedán.1.8 / 90 le?
-
macilaci78
nagyúr
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Apósom első Passat-ja is B3 volt, de nem tudom, szedán, vagy kombi.
Ha minden kötél szakad, nem kell félni az akasztástól! Eladó garzonlakás! Budapest III. ker. Tímár utca, 29 m2, galériás. https://ingatlan.com/34130552
-
KubanitoS
veterán
válasz maximilian4 #197876 üzenetére
Igencsak tetszetős. Ha sikerülne ebben az állapotban megőrízni, esetleg valahogyan ha sikerülne gyári alufelnit találnod hozzá (ha nem is teszed fel), az azért sokat dobna árban rajta később. Most semmiképpen nem célszerű eladni szerintem sem.
Nothing will stand in our way. I will finish what you started.
-
veterán
170 lovas CFGB 2.0 CRTDI motorra a gyári a legnagyobb gyári turbó ugye? Ez felmegy a kisebb 140 lovasra plug&play, de erre nagyobb csak egy picit nagyobb hibrid (gyári ház egyel nagyobb belsővel) plug&play, vagy teljesen egyedi csövezéssel akár sokkal nagyobb de semennyire nem gyárias.
Ahogy olvastam ovál portos Garrett GTC1549vz a gyári, és valaki ebbe a házba csinál hibridet GTC1556vz belsővel, ez 200-210 ló helyett tud 230-240-et, de közel 300-ba kerül (ahol néztem angliában) + a remap ára.
Ilyen 2260 meg egyéb huncutságokkal 300+ is lehet de nem borult el az agyam.
Csak gondoltam az a 170 helyett 200 nem sok, ha plug&play cserével lehet 230 is, bár plusz 300-at kizárt, hogy érjen.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz MunezXBK #197881 üzenetére
Tudom, ezért mondom, hogy drága, nincs arányban.
De ha lenne olyan hibrid turbó ami akár nem is 230 hanem esetleg 250 lót tud, meg nem 300 angliából hanem csak 200 itthon, meg a sajátomat el lehetne adni mondok valamit 100-ért azért már más lenne a matek.
+17,5% 100 körül, vagy +35% majd 400-ért, nyilván utóbbi aránytalan.
De +40-50% 200-250 körül jól hangzana.
De amint felmerül, hogy műszakin gond lehet, bármi mást cserélni kell, nem gyárinak néz ki, füstöl, ki kell írni/venni a dpf-et, szóba sem jöhet.https://tinyurl.com/rasoapro
-
iceQ!
addikt
Sziasztok,
2 állító motor lett cserélve a B6 Passatban. Hibát nem dob viszont, miután ráadom a gyújtást és nem indítom el a fűtést, akkor ugyan úgy lehet hallani, hogy a motor(ok) teker(nek). Alapból ilyennek kell ennek lenni?
A V159 és a V158-as motor.
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz Asbee #197886 üzenetére
Igen, erre gondoltam én is. Tegnap lett cserélve, de akkor ezek szerint azt a kattogást nekem nem kellene hallani, ugye? Vagy is nem kattog, hanem olyan mint ha folyamatosan pozícionálna.
[ Szerkesztve ]
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
iceQ!
addikt
válasz Asbee #197888 üzenetére
Nem mondom biztosra, hogy volt. Szerelő csinálta (csak VAG-al foglalkozik), gondolom azért ilyen alapdolgot megcsinál
V158 és V159 volt cserélve. Idáig ezeket hozta a VCDS, hogy időszakosan nem megfelelően működnek. Melyik lehet még?
Amiből lekvárt lehet főzni abból pálinkát is! A csavargó embert nem lehet munkára fogni! Samsung S23 Ultra Dual SIM | Notebook: HP Omen | Car: Volkswagen Passat B6 1.9 PD TDi BLS
-
Gyula84
veterán
hi Szervó olaj csere annyi, hogy leengedem a legalsó csőből az olajat és kész? utána meg vissza az újat
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
Gyula84
veterán
válasz molnarpeter #197891 üzenetére
el is felejtettem, ez egy 2.5v6 tdi a4
Nem rossz, de nem is jó, de legalább nem rossz.
-
maximilian4
addikt
válasz focvis #197877 üzenetére
Aha. Sima 1.8 szívóbenya. Ez már az injektoros, pár éve kapott új tömítéseket, gyűrűzés stb. Így 30+ év után. Nem egy vadállat, plusz nem is takarékos, de brutálisan megbízható. Ma már ilyet nem gyártanak. Ha apokalipszis idején egy szerelő marad a világ végén, szerintem ő is meg tudja csinálni. Sőt, ha beleásnám magam a témában, még lehet én is.
Gyári alufelni nem tudom milyen volt hozzá, de szerintem ez a borbet a nagyon passzol a géphez. Bbs rs van még tervben, klasszik arany színben, de mint tudjuk elég drága mulatság.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
veterán
válasz maximilian4 #197896 üzenetére
Nekem tetszik a Kamei szett és a felni is, tökéletesen korhű.
-
rbalint88
addikt
válasz maximilian4 #197896 üzenetére
Nagyon vagany gep! ha kicsit vigyaztok ra, meg az unokadnak is megmarad gyari felni: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest