- Androidos fejegységek
- Apple notebookok
- OLED TV topic
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Milyen HASZNÁLT notebookot vegyek?
- Milyen egeret válasszak?
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- MILC felhasználók szakmai topikja
Hirdetés
-
XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
gp A várva várt kiegészítő az őszi időszak egyik legjobban várt játéka.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
PROHARDVER!
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Babetta-X
senior tag
válasz narancsnn #26035 üzenetére
Én arra vagyok kíváncsi, mi a helyzet az FSI motorokkal, mondjuk egy 2002-es mostanra 13 éves Lupoval. Azért főleg, mivel az FSI informatikai és ellenőrzési rendszere elég összetett, fejlett és bonyolult, nagyon sok hibánál jön a vészfutás, márpedig hibalehetőség van bőven, nehezen tudom megemészteni a több db katalizátort, amiből ráadásul az NOx katalizárot alapból redukálja szinte mindig, a nagynyomású szivattyút, amit külön ECU vezérel, stb.
Pedig maga az elgondolás nagyon jó, ha nem lenne ennyi környezetvédelmi humbuk, akkor biztos vagyok benne, hogy istentelenül kicsi fogyasztást lehetne elérni vele.( Mivel akkor kb végig mehetne rétegzett keverékképzésben, aminek sok előnye van, csak ugye a környezetvédelem miatt sok el is veszik belőle)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen