Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz kovsol #71 üzenetére

    A grafikát azt most vegyük ki a képből. A PS4 APU vektormagjai csak hatékonyan tudnak grafikát is számolni, de pont úgy befoghatók AI, fizika és minden más számításra, mint a PS3 Cell SPE magjai.
    Kevesen tudják, hogy a PS3 eredeti koncepciója csak a Cell volt, és az számolta volna a grafikai munkát is. Később került mellé az RSX, mikor a Sony rájött, hogy ez azért mégsem járható út. Az elmúlt években azonban fejlődött annyit a technika, hogy a Cell eredeti koncepciójára megépíthető a PS4.

    (#72) havasa: Az RSX számítási teljesítménye ennyire jól nem meghatározható. Gyakorlatilag semmi GPGPU tudása sincs. De ha nagyon akarunk számolni, akkor 112 GFLOPS vertex és pixel shader teljesítménye van.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák