Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz Male #60 üzenetére

    Van a CUDA-ra egy ilyen megoldás, de lassú és elveszi az erőforrást a grafika számításától. Egy GF110-es GPU-ra épülő kártya olyan gyorsan kódolja ki az adatokat, mint egy 4 magos Sandy, vagy 4 modulos (8 magos) Bulldozer. És ehhez elhasználja az összes shader egységet. Ha még grafikát is számol, akkor már lassabb a kitömörítés, mint ha egy erős CPU-val csinálnád. Emellett sajnos az alapproblémát nem oldja meg a GPU-s modell, mert az adatok a rendszermemóriába lesznek visszaírva. Szóval csak annyi történt, hogy elvetted a grafika elől a számítási kapacitást. Kétmagos prociknál persze előnyös a dolog, de négymagos (vagy hat-nyolcmagos) procik esetében már nem.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák