Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • janos666

    nagyúr

    LOGOUT blog

    válasz CPT.Pirk #25 üzenetére

    Én Win8-on próbáltam játszani a DreamFall Chapets: Book One-al, mikor még 290X előtt HD5850-em volt, és meglepődtem, hogy a látványhoz képest milyen lassan fut, főleg miután hiába próbáltam visszafelé pakolászni a grafikai opciókat, pedig a 4.5GHz-ze rántott 2500K még mindig viszonylag gyors CPU-nak számít.

    Végül egyéb okból is úgy döntöttem, hogy megvárom legalább a 3. vagy 4. epizód megjelenését a tervezett 5-ből, mielőtt tényleg játszok is vele, mert az 1. inkább egy rövid demónak tűnt arról, hogy nem sikkasztották el a Kickstarter tőkét, hanem készül és nagyjából valami ilyesmi lesz a játék.

    De ami még jobban ledöbbentett, az az egyik Steam-es fórumtéma volt, ahol az első három epizód új Unity főverzióra portolása kapcsán kérdezte valaki (emlékezetből szabad-fordítva): "Ez a patch akkor térhangzást is ad majd a játéknak?", amire a válasz: "Nem. A motor már tudja, de most nem csináljuk meg. Talán majd ez lesz az ötödik könyv megjelenése utáni speciális kiadás egyik extrája (de nem biztos)."

    2005-ben el sem hittem volna, ha valaki azt mondja: 2015-ben újra lesznek majd PC-s játékok, amik nem támogatnak térbeli hangkeverést, akár Kickstarter és opensource, akár nem. Durván 10+ évvel ezelőtt erre még külön hardware-es API-jaink voltak, amik aztán eltűntek a feledés homályába és ma már extra feature a térhang...

    TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."

Új hozzászólás Aktív témák