- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Célegyenesben a Yettel TV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Milyen TV-t vegyek?
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Milyen processzort vegyek?
- 3D nyomtatás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Filléres Redmi érkezett
ma Az A3x nem kapott nagy bemutatót, egyszer csak felbukkant.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Meteorhead #46 üzenetére
Itt a lehetőség megléte a probléma. Egyszer már eljátszották azt az OpenGL-lel, hogy ezt meg azt is elfogadjuk, holott nem szabványos. Ilyennek a lehetőségét sem szabadna biztosítani Vulkan alatt.
Ha valaki egyébként az SDK-ban lévő fordítót használja a SPIR-V-re, akkor eleve szükségtelen dupla munkát csinálnia. De mi van, ha csak a kiterjesztésre írja meg a programot?(#41) Szaby59: Nem akartam felhozni a GameWorksöt, de örülök, hogy látod a problémát.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
.LnB
titán
válasz Meteorhead #56 üzenetére
Jó csak a végfelhasználó meg mit fog ebből tapasztalni és leszűrni? "Ezzel a xar VGA-val meg villog a textúra, veszek inkább a másik gyártótól mert azzal nem"...
[ Szerkesztve ]
„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Meteorhead #56 üzenetére
Jaja. Az Intelt ezért imádom amúgy. Simám visszabasszák a bugrepót, ha nem náluk van a hiba: "Tanulj meg programozni vazze!" ... Zseniálisak.
(#60) Kopi31415: Természetesen a szabványos kód. Ez az egyetlen dolog, ami életben tarthat egy API-t.
Jön egy meghajtó, ami befoltoz egy hibát, és a program máris működésképtelen. Aztán kihez fordulsz a javításért? Mi van, ha a fejlesztőt már rég felszámolták?
Az egyik leghíresebb hiba az OpenGL-ben a kiterjesztések beolvasása volt. Az AMD és az NV belefutott, és mindkét cégnél nagyjából háromnegyed évig működésképtelen volt egy rakás OpenGL-es progi, mert több kiterjesztéssel tért vissza a driver, mint amennyit a program be tudott olvasni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Note 8 - hass, alkoss, gyarapíts!
- Ingatlanos topic!
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Célegyenesben a Yettel TV
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- E-roller topik
- További aktív témák...
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
- ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen