Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Nagynozi

    aktív tag

    A Temporal megoldások mindig a legjobbak. Ugye jött először a TAA (Temporal Anti Aliasing), úgy javítja a recés éleket, hogy nem terheli szét a GPU-t, mivel Temporal, azaz már meglévő adatot használ, például az előző framet kombinálja a jelenlegivel, minek használjunk nem létező adatot, ha már van létező, tehát ezáltal lesz a kép éles. Persze már a TAA-nak is megvoltak a maga problémái (Ghosting és elmosódottság). Az FSR 2.0 is ezen alapszik, csak ugye ott a belső alacsony felbontású képet kell valahogy, kombinálni a jelenleg is a következő képkockával, meg persze mtion vektorok segítségével a ghostingot minimálisra csökkenteni. Nem tudom, hogy fog szuperálni, ugye a jelenlegi DLSS 2.x verziók is pontosan így működnek, annyi a külnbség, hogy az nVidia superszámítógép már agyon van táplálva random 16k-s képekkel, amiket a driverekben biztosítanak a Tensor magoknak, amik egy plusz lépést is beletesznek az upscaling-be, az A.I. segítségével még meg is saccolják, hogy na vajon mi lehet ott a hiányzó képkocka helyén. Amúgy Moore Law's Dead csatornáján néztem egy podcastot, ahol a téma az volt, hogy ezeknek az Upscaling technológiáknak már RÉG meg kellett volna jelennie. Nem sokkal a TAA után. Sokkal előrébb járnák. Nem kötelező izomból kinyomni a képet, ha okosan is meg lehet oldani.

Új hozzászólás Aktív témák