- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Gaming notebook topik
- Computex 2024: Íme a Project NeonStorm
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Léghűtés topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- iPad topik
Hirdetés
-
Az EU-s bejegyzésekkel tréningezi az AI-t a Meta
it A Meta közölte: az AI tréningezéséhez ezentúl az európai közösségi médiás bejegyzéseket is felhasználják.
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
Nagynozi
aktív tag
A Temporal megoldások mindig a legjobbak. Ugye jött először a TAA (Temporal Anti Aliasing), úgy javítja a recés éleket, hogy nem terheli szét a GPU-t, mivel Temporal, azaz már meglévő adatot használ, például az előző framet kombinálja a jelenlegivel, minek használjunk nem létező adatot, ha már van létező, tehát ezáltal lesz a kép éles. Persze már a TAA-nak is megvoltak a maga problémái (Ghosting és elmosódottság). Az FSR 2.0 is ezen alapszik, csak ugye ott a belső alacsony felbontású képet kell valahogy, kombinálni a jelenleg is a következő képkockával, meg persze mtion vektorok segítségével a ghostingot minimálisra csökkenteni. Nem tudom, hogy fog szuperálni, ugye a jelenlegi DLSS 2.x verziók is pontosan így működnek, annyi a külnbség, hogy az nVidia superszámítógép már agyon van táplálva random 16k-s képekkel, amiket a driverekben biztosítanak a Tensor magoknak, amik egy plusz lépést is beletesznek az upscaling-be, az A.I. segítségével még meg is saccolják, hogy na vajon mi lehet ott a hiányzó képkocka helyén. Amúgy Moore Law's Dead csatornáján néztem egy podcastot, ahol a téma az volt, hogy ezeknek az Upscaling technológiáknak már RÉG meg kellett volna jelennie. Nem sokkal a TAA után. Sokkal előrébb járnák. Nem kötelező izomból kinyomni a képet, ha okosan is meg lehet oldani.
-
Nagynozi
aktív tag
válasz Dr. Romano #19 üzenetére
Watch Dogs-ról nem tudok nyilatkozni, de Resident Evil-ben az Interlacing-et, ha szükség volt rá, jobban érdemes volt bekapcsolni, mint az FSR 1.0-át, mert egy kiforrottabb technológia és jobb képet és nagyobb teljesítményt adott.
-
Nagynozi
aktív tag
válasz Dr. Romano #21 üzenetére
Igen de a DLDSR az egy másik világ. Az valóban remek képminőséget ad. Az Interlacing, meg nagyobb frame-ratet, bár szerintem az Interlacing is Spatial upscaling.
-
Nagynozi
aktív tag
DLSS 2.0 óta tudjuk, hogy pont mozgás közben válik el, hogy milyen egy upscaling technológia. Főleg Temporal megoldásoknál rohadtul jöhetnek a hibák, állóképekből nem nagyon lehet konklúziót levonni. Mikor kijött a DLSS 2.0, voltak azért hibák, játéktól függően persze, főleg ghosting, amit mostanra minimalizáltak. FSR 2.0-nál is mozgás közben fog kibújni a szög a zsákból, ott nincsenek Tensor magok, "csak" egy algoritmus, de majd látjuk.
-
Nagynozi
aktív tag
Ha egyszer még nincs magyar neve egy technológiának, most tükörfordítással írd le a megoldás nevét? FidelityFX Super Resolution-t is fordítsuk? Van Spatial Upscaling meg Temporal Upscaling. Szerintem ezzel semmi baj. A lényeg, hogy ha valaki felüti a google-t megtalálja miről van szó.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- ASUS ROG STRIX 3080 10GB V2 White/fehér LHR
- MSI GeForce GTX 1050 Ti 4GB GDDR5 128bit videókártya
- 2025.11.04. Garancia! MSI RTX 3080 12GB GDDR6X TRIO PLUS Videokártya! BeszámítOK
- EVGA RTX 3070 8GB GDDR6 FTW3 ULTRA GAMING Eladó! 125.000.-
- ASRock Challenger D RX 6600 8GB - garancia 2024 november - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen