- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- Yakuzás játékkal teszi vonzóbbá VGA-it az ASUS
- Házimozi haladó szinten
- Apple notebookok
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Autós kamerák
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- OLED TV topic
- Rendkívül ütőképesnek tűnik az újragondolt Apple tv
Hirdetés
-
Free Play Days 2024 - 20. hét: Killing Floor 2, Planet Coaster: Console Edition
gp Az elért eredményeink természetesen ezúttal is megmaradnak.
-
Az AI felé fordul az IKEA is
ph A vállalat a magyar felhasználókat is megcélozza az IKEA Kreativ nevű, mesterséges intelligencia technológiát is használó szolgáltatásával.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
Új hozzászólás Aktív témák
-
PandaMonium
őstag
válasz Dr. Akula #26 üzenetére
De pont ezt mondom, hogy nem bizonyítasz semmit. Egész eddig egy wikipédia oldalt linkeltél arról ahol pár tucat játék össze van gyűjtve és utána arra próbálod alapozni az egész "az OpenGL halott" vitádat. A feature set persze, hogy nem számít sokat ha OGL3.3+ funkciókat szinte alig használnak a játékok, azt pedig simán támogatja minden amivel már játszani lehet (értsd. modernebb integrált kártyák, direct gpu-k). DirectX-nél azért számít sokat mert egy teljes átiratot csináltak a DX9-ről DX11-re váltásnál, amíg ez a Kronosnál soha nem történt meg, pont ezért lesz nagy szám ha végre megjelenik az OGL Next. Mellesleg ha már a feature setnél tartunk DirectX-nél is a legtöbb játék ha nem elérhető a DX11 visszavált DX9-re és max annyit vesztesz, hogy pár effekt nem lesz elérhető. Nem mondtam soha, hogy nem a D3D vezet (különösen a AAA ágban ahol ha hozzászoknak valamihez azt nehezen engedik el) a játékiparban és valóban volt egy mélypont pár éve az OGL-nél, csak hogy mára már összekapták magukat és felzárkóztak. Tény az is, hogy közben sikerült összemocskolni az API-t és a state machine formuláról is átállhatnának egy barátibb objektum orientáltabb stílusra mint ahogy a D3D-nél van megoldva. Mindkét API-nak vannak előnyei és hátrányai. Személyes tapasztalatom az is, hogy az OpenGL wrapperek (amikre ugye szükség van ha az ember C/C++on kívül valami más nyelvben akar dolgozni) sokkal stabilabbak és hatékonyabbak mint a DirectX alternatívák.
What I cannot create, I do not understand
Új hozzászólás Aktív témák
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Futás, futópályák
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Projektor topic
- Bestbuy játékok
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- nVidia tulajok OFF topikja
- BestBuy ruhás topik
- Víz- gáz- és fűtésszerelés
- További aktív témák...
- ASUS ROG Strix GeForce GTX 1060 OC 6GB GDDR5 192bit /Gyári állapot/Csavarmatrica/Beszámítás/
- Zotac Trinity RTX 3080 OC videokártya /Doboz/Friss Mx6 paszta/Beszámítás/
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen