Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz dokar #84 üzenetére

    Nem azzal csak elkezdett jól működni a 8.3-ban letett alapzat. :DD

    Amúgy a cikkben esik szó a Crysis optimalizálatlanságáról. A motor optimalizálása elég jó a konkurencia átlagához viszonyítva. Igazából főleg az Edge Detect és a Parallax Occlusion Mapping miatt döglenek meg a kártyák. A többi eljárás erőforrásigényét bőven ki lehet elégíteni egy átlag vassal. Még talán a Screen Space Ambient Occlusion ami igényesebb, de elég sok shader póva van a mai chipekben. Lehet látni, hogy picit vissza is vették a grafikát az új Warhead-nél. Reálisan teljesíthető lehet, hogy rágyúrnak a MultiGPU algoritmusukra, mert abban nem valami jó a Crysis. Az Edge Detect-re nem igazán van más megoldás. A Parallax Occlusion Mapping-ot pedig meg lehetne csinálni DX10.1-ben LOD utasításokkal, így ezzel lehetne nyerni úgy +20-30% sebességet. Az egyik bemutatón mondták még, hogy a Screen Space Ambient Occlusion is ugrik. Helyette mást alkalmaznak, majd kiderül mit. Lehet, hogy Deferred Shading algoritmussal lesz megoldva szóval az AA is ugrik (hacsak nem lesz DX10.1-es multisample Access támogatás). :DDD

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák