- GoPro Topic
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Milyen asztali médialejátszót?
- Gaming notebook topik
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Mikrofon topic
- Xiaomi Mi Box androidos médialejátszó 4K és HDR támogatással
Hirdetés
-
Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Bemutatta a DisplayHDR 1.2-t a VESA
ph Bővülnek és változnak a követelmények, illetve a hitelesítési teszt is fejlődik.
-
MG5 menetpróba
ma Elektromos, kombi és most már elég jó áron van, de nem egy friss konstrukció. Vajon megéri?
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Bocs, autóiparban mozgom már jó pár éve, ráadásul nem a kereskedési, hanem a tervezési-gyártási környezetben, hogy utdjam mi a valóság. Nem a totalcaros firkászok által elkövetett agymenések.
Az utángyártott alkatrész zömében kínai, a nem utángyártott román-francia-német-török, stb. Más órabér, más anyagköltség, stb. Más minöségellenörzés, jellemzöen a gyári sokkal szigorúbb, sokkal kevesebb selejtet enged meg- amikor a beszállító elad az aftermarket piacra valamit saját neve alatt, a minöségbiztosítási oldalon spórol, esetleg a nagyobb hibaarányos készletet szórja oda ki, amivel a veszteségét minimalizálja- a gyár ugyanis a szerzödési feltételeknek men megfelelö terméket, szállítmányt nem vette át, a nyakán rohadna egyébként.
#174 csuszi: ha darabjaiban veszed meg az autót, akkor midnen alkatrész egyedileg lesz leszállítva, nem kismillió darab egyidejüleg. A kereskedönél veszed, nem a gyártó a beszállítótól mondjuk évi tízmillió darabban, eleve más haszonlkulccsal is dolgozva, több köztes elemet beiktatva az értékesítési láncba.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen