- Hisense LCD és LED TV-k
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Hobby elektronika
- Milyen asztali médialejátszót?
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Gaming notebook topik
- 33 280 mAh csak elég lesz
- HYTE THICC Q60: a legvaskosabb vízhűtés
- Milyen TV-t vegyek?
Hirdetés
-
33 280 mAh csak elég lesz
ma Az Ulefone Armor Pad 3 Pro magashegyi kempingezésre is jó, óriás hangfala bulit teremt a semmi közepén.
-
Még ebben az üzleti évben leleplezi az új konzolját a Nintendo
ph De biztosan nem a júniusi Nintendo Direct rendezvényen, hanem valamikor máskor.
-
Új, drága AI-modellt hoz az OpenAI és a Google ellen a Microsoft
it Egy új, házon belüli AI-modellel versenyezne a Microsoft az OpenAI és a Google megoldásaival.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
Gondold végig: mert esetleg más megveszi a szerszámokat az eredeti beszállítótól? Esetleg több beszállító is gyártja ugyan azt az alkatrészt, vagy ugyan azt a feladatot ellátó alkatrészt? Milliónyi oka lehet.
A totalcarosok cikkeit sem mindig támadják le, pedig rengetegszer lehetne, na meg a tót atyafi és pár társa nagyon nem komálja a kritikát, szoktak szelektálni ám a kommentek között. S ha nem is lesz letámadva egy cikk, az még nem igazolja, hogy helyes is amit állít. Továbbra is mondom, az autógyárnak nem üzlet az alkatrészkereskedelem és a flotta sem ad nagy bizniszt nkei-eleve nem is a vevö rendel töle, hanem a kereskedö. A flotta és a szervíz a kereskedönek a biznisz. Mert a flottán nem kell sokat alkudni, alapvetöen közel fapad verdák tucatjait adja el, ezáltal a teljesítménye nagyot ugrik, premizálásban jól mutat majd az év végé. A gyárnak egy eladott harminc autós tétel évi tizenmilla között kerekítési hibának is kicsi.
A totalcarosok és a többiek szakmai felkészültségét tekintve pedig A- írni lehet tudnak, elmondani érzéseiket az autókról lehet tudják, de a legtöbbjük (konkrétan az összes mínusz Csikós) képtelen már arra, hogy ne a saját egysíkú világából szemlélje a gépet, hanem a célcsoport szemüvegén keresztül- így bizony már szakmailag sem tekinthetök jónak, B- nem értenek az egy szem autón túl a gyártási, tesztelési, stb. folyamatokhoz, s ezáltal szürnek le rengeteg marhaságot.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen