- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Milyen asztali médialejátszót?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- OLED TV topic
- Házimozi belépő szinten
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Zenelejátszó építése, a kiváló hangzásért
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A két Poco F6 mellett érkezik a Poco Pad is
ma A Poco első táblagépe is egy Redmi termék más néven.
-
Sarokba szorította a Huawei az Apple-t Kínában
it A Huawei olyan nagy versenyt teremtett az Apple számára Kínában, hogy utóbbi érezhetően csökkentette az országban az iPhone-ok árait.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Stauffenberg
nagyúr
Fejlesztettél valaha játékot? Mennyivel nagyobbak, összetettebbek, komplexebbek a mai játékok, mint mondjuk 13 évvel ezelőtt a PS2 idejében? Ha ezzel arányosságban nőne a fejlesztési, tesztelési idő, akkor 8-10 év alatt sem készülne el egy nagyobb cím.
Ez nem autó fejlesztés, ahol ráérnek egy-egy típust sok év alatt kifejleszteni, itt nincs akkora megtérülési arány, ha nagyon elhúzódnának a fejlesztési idők, akkor sok kis és közepes játékfejlesztő számára az egyet jelentene az anyagi csőddel, de a nagyobb fejlesztők sem finanszíroznák az ultrasablonos szartól kicsit is eltérő projekteket.
Te csak azt látod az egészben, hogy amikor kézhez kapsz egy játékot, akkor abban bugok vannak, de nem vagy hajlandó a színfalak mögé benézni, csak óbégatni, hogy egy szart kaptál. Most is átlagosan 2-3 év egy játék fejlesztési ideje, mint egy évtizeddel ezelőtt, csak éppen tízszer olyan bonyolultak, tízszer összetettebbek és tízszer több munkával járnak, ez pedig akarva akaratlanul növeli a benne felejtett bugok számát.
Mi a jobb? Kijön a játék időben, majd 2-3 hónap alatt kipofozzák belőle a bugokat (mert nem egy szűk kontroll csoport teszteli, hanem gyakorlatilag minden vásárló), vagy inkább várnod kelljen 5-6 éveket vagy még többet?
-
Bull1
aktív tag
válasz Stauffenberg #151 üzenetére
Mi a jobb? Kijön a játék időben, majd 2-3 hónap alatt kipofozzák belőle a bugokat (mert nem egy szűk kontroll csoport teszteli, hanem gyakorlatilag minden vásárló), vagy inkább várnod kelljen 5-6 éveket vagy még többet?
Az előbbi mert lehet óbégatni. Szemét fejlesztők akik játékot csinálnak, pfúj ! Vagy ha nem csinálnak, azért is köcsögök.
[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
janos68
aktív tag
válasz Stauffenberg #151 üzenetére
Engem mint vásárlót kurvára nem érdekel hogy milyen nehézségek vannak a fejlesztés során. Fizettem, és elvárom a minőséget. Furcsa, de a Sony belsős csapatai szinte hibátlan terméket szoktak kiadni a kezeik közül, és nem kotlanak rajta hosszú éveket. (a PD mondjuk csak a szabályt erősíti)
Sajnos ebben a generációba, mint már írtam, begyűrűzött ez a pc-s igénytelenség PS3-ra is. "Kiadjuk időben ünnepi szezonra, oszt majd peccselük, hiszen ott a net meg a wincsi".
Na meg ez a DLC szopatás. Kivágnak jeleneteket a kész játékból, és majd jópénzért eladjuk. Kezd a hócipőm telelenni ezekből a lehúzásokból, és technikai szarakodásokból. Azért vettem konzolt, mert ezek az anomáliák eddig széles ívben elkerülték a videojáték világot. Sajnos most már nem. -
zseko
veterán
A Crysis2-t kontrollerrel játszottam ki PC-n, az FC3-at szintén kontrollerrel, szóval nem 10 perc próba, el lehet vele lenni de fps-ben nem alternatíva az egér+billentyűzettel szemben. Amiért egyáltalán használható, az a célzásrásegítés, anélkül sz@rt se érsz egy normális fps-ben. (no offense, nem személyeskedés). Újabb Tomb Raider vagy egyéb mászkálós, mint pl. konzolon az Uncharted, azokhoz tökéletes, és kényelmesebb is mint az egér és billentyűzet, ilyenekhez előszeretettel használom is.
(#44) skyboi +1
Ha veszek is konzolt, az szinte biztos a Valve-s lesz. Játékaim már megvannak rá.
(#58) sad_Vamp Nem vagyok egyik táborral sem, csk fel kéne fogni: egér+bill+asztal görnyedés =PC
controllel+fotel+hátradőlve=konzolAzért fel kéne fogni, hogy enyhén szólva is durván sarkosítottál. Fotelből játszom, pc-n, kényelmesen hátradőlve, egér+bill kombóval ha úgy van, ha olyan akkor meg gamepaddal, semmi problémám nincs egyikkel sem, több órát is végig tudok tolni billentyűzettel is. Nincs specko karfa. És "vérre menő" multi-t is kényelmesen hátradőlve játszom, bár nem szeretem a multit. Csak az a baj hogy túl kényelmes, néha el is alszom a fotelben
(#79) MZperX75, csak egy hibádzik a linkelt cuccal: balkezes vagyok, számomra nem jó
HR24.hu
-
narumon
őstag
Már csak azt nem értem, hogy egy konzolos hírnél miért fröccsög itt a fél PC-s tábor? Bár nem csodálkozom mert iphone hírnél meg mindig ott a fél android tábor osztani az ívet.
Hogy a cikkhez is szóljak. Én várom főleg az új xboxot a régi is sok kellemes pillanatot szerzett meg is szolgálta az árát, ha megveszem az újat azzal is elleszek 5-6 évig biztosan.
Amikkel meg én játszom ott nem téma az egér + bill sem (Mass Effect, Fable, GOW, AC), ezeket nem is lehet normálisan bill + egér párossal játszani, ide kontroller kell. Bár a SZERINTEM világ legjobb fps-e is csak kontrollerrel megy (Halo sorozat), és nem is volt vele még gondom, teljesen jól elmókázunk a haverokkal a többi meg engem nem érdekel.
https://www.facebook.com/Naruvideo
-
Jakuu
őstag
válasz Stauffenberg #151 üzenetére
Gondolom veled ellentetben en igen.
Tovabbra is handabanda az egesz amit irkalsz. Meret ? A megnovekedett meret joreszt az olyan elemeknek koszonheto, mint a sokszorosara novekedett texturak etc.
Egy doom 3-al (tobb mint 8 eves jatek) osszevetve a source code sok jateknal nem lett sokkal nagyobb. (persze vannak kivetelek, de nem ugy kell ra gondoloni, hogy ezek gigabyte-nyi szamok, mint ahogy kozben a jatekmeret novekedett)
Hogy lassuk a tenyeket is az atlag jatekok code-ja, kb 800k-1m sor, a doom3 volt 600k egy nwn2 szinten 800k sor (7 eves).
A nagyon komplex jatekok amik a duplajara novekedtek ilyen szinten az ilyen tipusuak peldaul a strategiai jatekok (M&MH6 ~1.5m sor) vagy az RPG-k.A FPS-ek ennel kevesebbet tartalmaznak.Tobbe kerul a fejlesztes ezt is teny, koszonhetoen a sok penzt igenylo elemeknek, ennek nincs koze ahhoz, hogy bugos jatekot adnak ki vagy sem.
Raadasul sokszor kesz enginet vesznek jatekokhoz, tehat azt nem kell megirni.Minnel hamarabb akarnak a jatekkiadok profitot viszontlatni a belefektetett penzukert. Ez a kulcsa a hibaknak.
Ugye te tisztaban vagy azzal, hogy a fejlesztoket komoly penzugyi korlatok koze zarjak, mint peldaul plusz penzek megfizetesere kotelezik oket, akar a tesztereket a csuszasok miatt, ami napi szinten akar tobb tizezer dollar is lehet. Sot nem csak ilyen keretek koze szoritjak oket, hanem olyanok koze is, hogy a tartalom szempontjabol mit engedelyeznek vagy toroltetnek eppen.Jo pelda erre akar a M&M Heroes VI, tudnek meselni arrol, hogy mennyi penzt kellett beleolnie a BH jatekfejleszto ismeroseimnek a jatekba es a kiado helyett fizetni rengeteg kiadast. (tobb mint 1m euro), mikozben a keretet a kiado folyamatosan nyirbalta.
Peldaul igy kerulhetett piacra egy felig kesz jatek, ahol peldaul a varosnezet funkciok nelkul kellett kidobni a termeket, mikozben az mar reg megvolt!!! De volt ott meg rengeteg kiadatlan tartalom.Csak megemlitsek nehanyat.
"Heroes eseteben az egesz fejlesztes soran az Ubis sracok uj otletekkel alltak elo, es lecsereltek mar letezo funkciokat is meg az utolso honapokban is"
A plusz amit a ceg hozzaadott, a kiado ellenben meg azt is nerfelni akarta.
"-300 egyedi harci terkep /-csak 20 szerepelt a szerzodesben/
- 3D-sen animalt fomenu /Ubisoft csak egyszeru allokepet akart/
-tovabbi NPC-k
-Hadjarat attakinto terkep /hadjarat ablak/
-es sok masLassuk mik voltak az UBisoft dontesei:
-kevesebb nyersanyag
- nem akartak teljes kepernyos varoskepeket
-csak 5 frakciot /ez a kovetkezmenye az Ubisoft folyamatos teljesites- kesesenek/
- teremtmeny “medence”
-es meg sok mas “nagyszeru” valtoztatas…"Szoval te nekem ne akard elmeselni, hogy zajlik ez aki sose jartal a szinfalak mogott, meg felejtsd el ezt a 10-es szorzatokat, meg a halandzsat arrol, hogy jobb az a vasarlonak, hogy neki az a jobb, ha egy felig kesz bugos halmazt kap a penzeert, mert az jobb neki, mint egy rendes hibamentes mukodesu termek, meg ha az kesik is.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
Engem is zavar az igénytelenség, én 2 hónapig leveleztem vérre menően az EA Games-el, mert nem értettem egyet azzal, hogy nekem a béta állapotban kiadott, játszhatatlan, bugos, szar Battlefield 3-ért fizetnem kéne és inkább adják vissza a pénzem és lemondok a játékról. Ezt a magyarországi képviselet többször elutasította arra hivatkozva, hogy már lejárt a pár napos határidő amíg visszakérhetem a pénzem (persze, mivel ebből az első öt napban belépni sem nagyon lehetett). Aztán írtam az európai képviseletnek és leírtam az előző 2 hónap küzdelmeit. Nem vették el a játékot, de kaptam egy Origin kupont amit bármilyen játékra beválthattam és nagyon sajnálták, hogy nem voltam elégedett.
Ettől függetlenül a mai napig szarnak tartom a Battlefield 3-mat, de ez még nem fedi le a piac egészét. A Valve játékokat (pl: Half-Life és Portal sorozatok) például még a patch hegyek előtt végig viszem és nem szokott velük semmi gond lenni.
Na meg a Sony belsős csapatai sem mindig adnak ki úgy játékot, hogy soha ne kelljen javítást kiadni hozzá. Na meg, hogy gyorsan dolgoznak... khmm... a legutóbbi GT mennyi ideig is készült? Általában azokkal a játékokkal nincs gond a startnál amik 100%-ig lineárisak (pl: God of War, Prince of Persia, stb). Azt egyszerűbb tesztelni. De például egy komplex szerepjáték teljesen más tészta. Ott van a Skyrim, baromi jó játék, de a startnál volt egy-két quest amiben megakadt a script ha valamit nem a megfelelő szerint csináltál (az egyik a fő sztori szálban volt, de arra jött patch a megjelenés napján... csak a warez matyik nyifogtak). De ha ismered a Skyrimet, akkor felismered benne azt a potenciálisan több millió módot ahogy végig lehet vinni... ezt mind letesztelni előre... te sem gondolhatod komolyan, hogy emberi időszámítás szerint lehetséges.
[ Szerkesztve ]
-
Bull1
aktív tag
De régebben nem volt a videojátékoknak ilyen keletje, talán több idejük is volt a cégnek tesztelni/implementálni. Most meg szinte kötelezően ott vannak az évenkénti pl. COD,FIFA,NFS stb. játékok amiknek időre kész kell lennie és csillogniuk kell ezerrel különben nem lesz népszerű, menjen kapásból 3 külön platformon stb... nem fenntartható ez.
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
janos68
aktív tag
válasz Stauffenberg #157 üzenetére
"Na meg, hogy gyorsan dolgoznak... khmm... a legutóbbi GT mennyi ideig is készült?"
Erre írtam, hogy a PD (Polyphony Digital a GT5 csapat) erősíti a szabályt. Az hogy most lineáris vagy open world vagy sandbox engem megint abszolút hidegen hagy. Teszteljék le normálisan, és úgy kiadni a játékot. -
Jakuu
őstag
De nem is terrorizaltak ennyire a kiadok a cegeket.
Most allandoan stresszhelyzetben kell dolgozniuk, ugy hogy az egesz jatekmechanikat is akar megakarja valtoztatni a kiado, akar a kiadas elott , amikor mar nem feltetlenul lehet kesz a termek emiatt. Ez nem termeszetes. Eppen ezert irtam le hogy en kifejezetten orulok a Kickstarternek, mert fuggetlenitteni lehet a nagy kiadoktol a kisebb cegeket.
A platformosodast, meg maguknak koszonhetik, hiszen ok akarjak kizsigerelni az osszes lehetseges piacot.
A microsoftnak meg egyenesen erdeke is ez, mint egy konzol es PC piaci szereplonek.Sot, mar nem csak a multiplatformosodas, hanem az exclusive cimek portolasa is penzbeveteli erdekekbol jon letre.
Olyan kiadok adjak ki a termekeiket igy akik nemreg meg masik platformokba rugtak bele, mondvan, hogy a warez stb miatt sose fognak oda jatekot kesziteni. Aztan amikor a termekuk mint pl az Alan Wake nem hozza az elvartakat, egybol a bevetel remenyeben gyorsan elfelejtik az 1 eves allaspontjukat.De ez meg mindig nem ok arra, hogy csak a penzhajhaszas legyen csak az elsodleges szempont.
Gondolom mindenki jatszani akar onfeledten es nem a fogat vicsorgatva a jatek hibai miatt, amit az okoz nagyreszt, hogy kenyszerpalyan van a fejleszto. Raadasul azt sem akarja a vasarlo, hogy atverjek oket mint a mar altalam leirt tulzott "reklamkampanyok" ferditesei a termekekrol.Valamint egy nem kevesbe elhanyagolhato teny. A hibas jatek sokszor elveszi a kedvet a jatekosnak, valamint az idovel csokken az erdeklodese is iranta, hiszen az ujdonsag az nagy osztonzo ero, marpedig manapsag nem egy jatek tobb evvel a kiadas utan kerul egyaltalan olyan allapotba, hogy a kisebb-nagyobb hibai orvoslasra kerulnek.
Szoval a bevetel maximalizalasa az szep es jo dolog, de bizony sokszor a felhasznaloval is kellene ugyanannyit torodni es nem csak az aranytojast tojo tyukot latni benne, mint ahogy azt sokszor manapsag teszik.
[ Szerkesztve ]
-
Bull1
aktív tag
Kérdés kiben van a hiba...
Nem elég jó a fejlesztő ? Játékfejlesztés ha jól tudom mindig is stresszesebb volt, mint akármi más, igazából ezt csak az elszántabbak csinálják jól. Ugye lásd pl. Carmack.
Szopat a kiadó ? Megnézed mostanság több cím jelenik meg, verseny miatt gondolom teperni kell és szoros a határidő, lehet nem viccből terrorizálnak. Vagy meg kell jelennie bizonyos ünnepekre pl. Karácsony.
Vásároló a hibás ? Annak is mi értelme van h valaki megveszi a legújabb COD-ot 60 dollárért pl. konzolra... ezek után minek fejlesszen vki komplexebb játékot PC-re, ha eladhat valami szimpla tömegcikket, többért.
Egyszerűen felhígult ez az ipar kissé, kerülni kell bizonyos hype-olt címeket, rá kell utazni a kisebb alkotásokra.
[ Szerkesztve ]
Schmitt Pál szolgálati készüléke: Sony Experia SP ókostellefon - Bip
-
VFR 800
csendes tag
"Persze az exkluzív játékok eleve nem jelennek majd meg PC-n"
Mik is ezek az exkluzív játékok?
Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verekedj, mert 6 nap mindenre elegendő...
-
Jakuu
őstag
Mar regen megjegyeztem kiben van a hiba. Az egesz jatekipari rendszerben,ami egy f*shalmazza valt, kivetelt kepeznek persze azok a resztvevok, akik nem fercmunkakat adnak ki.
A problemak legfobb okai pedig nem szimplan a fejlesztokben keresendok, hanem legfokeppen a kiadok hozzaallasaban.
Es nem nem jelenik meg tobb cim. Akarhogy is visszanezek az elmult mondjuk 15 evre, azt kell lassam, hogy sokkal igenyesebb es szinvonalasabb termekek jelentek meg osszessegeben a piacon mint most, radasul ezek szamaban is.
Peldakent nezzuk meg a PS3-at. Meseld el nekem, hogy mondjuk az elso masfel evben milyen nagy volumenu jatek jelent meg ? Szinte a nullaval egyenerteku a dolog, ugy reklamoztak, mint az olcso BR lejatszot, mikozben gagyi jatekok voltak csak szinte ra.
Azert PS2-re milyen szeleskoru volt a felhozatal ? Es nem csak folytatasok. A kesobbi egyedi otletekrol ne is beszeljek, mint az ICO,God of War vagy eppen a Shadow of the Colossus.Manapsag szinte a folytatasokbol elnek a kiadok, egyedi otletek nelkul, persze jon egy-ket uj dolog is, de fokent nem ez viszi a piacot.
Felvasaroljak egy franchise nevet es license-it, aztan ugy szamolnak, hogy ugy is rajongotabora volt a termeknek es sikeres volt, majd ugy is megteritti a befektetest.
Azt pedig en nem emlitettem, hogy a vasarlo a hibas, ha csak nem azokrol a casual retegekrol beszelunk, akiknek a torkan (finoman fogalmazva) meg a gagyit is lelehet tolni a kampanyokkal, meg a hulyitessel.
-
Stauffenberg
nagyúr
De látod ez az. Hidegen hagy, pedig nagyon nem mindegy. Régen például már csak emiatt sem adtak ki konzolra komplexebb játékokat, mert nem tudták volna javítani utólag az esetleges hibákat. Ez nem feltétlenül igénytelenség.
Az igénytelenség az amikor trehány módon összecsapják, hiányzik a fele a tartalomnak és a hibák ellehetetlenítik a szóakozást, stb. Erre mondtam a Battlefield 3-at, ami tényleg egy foskupac, jön hozzá 5db DLC, amivel olyan lesz a játék amilyennek lennie kellett volna alapból és elköltöttél háromszor annyi pénzt, mint az alapjáték. De egy igényes, odafigyeléssel és nem összecsapott munkával készült játékban is maradhatnak bugok, de tény, hogy rendszerint nem olyanok amik a játékélményt vagy a játszhatóságot nagyban befolyásolják.
Régen is voltak hibák. Mi anno PS-en is (első és második generáció) csináltunk videókat egy felvevővel, amiben bugokat gyűjtöttünk pusztán a saját szórakoztatásunkra. Akkor is voltak bőven, csak akkor valahogy nem érdekelt senkit, tudta mindenki hogy jobb ha röhög rajta, úgysem jön javítás hozzá. Na meg akkoriban a gyors internet kapcsolatok sem voltak ennyire elterjedtek, PC-re is muszáj volt rendesen fejleszteni, mert senki sem szed le egy 30-50 mb-os javító csomagot a betárcsázós nettel.
Ez csak valami délibáb, hogy valaha adtak ki úgy játékot, hogy hibamentes. Ilyen sosem létezett, maximum a játék hevében nem vetted észre. Most meg tény, hogy sok fejlesztő mentalitása megváltozott és trehányabbak mint valaha, de vannak még akik tisztes munkát végeznek. Te is felsoroltál párat, meg én is mondtam példát.
[ Szerkesztve ]
-
SkyS1gn
félisten
válasz Stauffenberg #165 üzenetére
Én nagyon rajongtam BF3-ért, aztán most már csak elvagyok vele meg fanyalgok a rengeteg bug miatt, egy előnye van neki, nincs hasonlóan jó FPS a piacon
[ Szerkesztve ]
Tech addict, $TSLA and Tesla owner, geek.
-
Jakuu
őstag
válasz Stauffenberg #165 üzenetére
Te megint kevered a szezont a fazonnal. Ki allitotta, hogy regen csak hibamentes jatekok voltak ?
Nem voltak azok, de nem is voltak olyan szarvashibak, mint most, meg a hibahalmaz szintjei is a sokszorosara novekedtek a regiekhez kepest. (es ezek a hibaszam mennyiseg nem szimplan csak megduplazodott, hanem olyan mertekben novekedett, ami elfogadhatatlan szinten van mar jelenleg)Regen nem voltak komplex jatekok ? Hat ezen rohonom kell, bizony voltak es egy sokkal gyengebb hardveren kellett ezt megvalositani.
Pont hogy most egyszerusodnek a jatekok. Casual retegezodnek es a hardcore jatekosok szorultak a periferiara, akiknek az egyedi igenyeiknek koszonhetoen jott letre rengeteg igen szinvonalas es komplex jatek.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Úgy halottam h a PS4 ben 4db 2 magos AMD proci van és Radeon Hd 7670 grafika? természetesen hd 8000 szériaszámmal ellátva. be le kell számítanunk h olcsón kell kihozzák hogyha sikeres akar lenni. Minden új konzolnak szerintem. Én nem tudok konzolon játszani. Nálam az egér a király és a billentyűparancsok. Még a szagát is imádom a számítógépnek! Nekem nem elég a konzol.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Mindenkinek ajánlom figyelmébe ezt a cikket ahol az én általam elmondott PS4 tipp konfigot nyuzták meg játékok alatt:
http://www.officialplaystationmagazine.co.uk/2012/04/16/we-build-a-ps4-what-can-the-rumoured-specs-do/ -
MZperX75
addikt
Azzal nincs gond ha valaki ilyen tesztet készít,de azzal már van hogy sokan ezt benyalják...........
PC-s rendszernél használt vas 10x-20x-50x lassabb a hardver Windows API miatt mint ugyanaz egy konzolban használva.
Az az A konzol kihasználtságában a 6670-es kari min GTX680-as szinten menne konzolon,vagy SLI GTX680-as szinten.
gyengus olcsó PC (ami egálba van PS3 árával)PC@PS3 teszt egy PS3-al bravó.[ Szerkesztve ]
-
janos68
aktív tag
válasz Stauffenberg #165 üzenetére
Régen is voltak hibák a játékokban, csak sokkal jobban odafigyeltek, mert nem volt meg nekik ez a peccselős kiskapu. Emlékszem volt olyan játék amit visszahívtak, mert olyan hibát tartalmazott, hogy egy bizonyos pont után lefagyott és onnantól meg se nyikkant. Most meg lekakkantják, mert "nesze paraszt töltsd le." Szerintem ez a következő generációban még durvább fog lenni.
A komlexitás is relatív. C64-en Elite, Mercenary, Head Over Heels se volt egy falbontó tenisz. Vagy a Super Metroid SNES-en. Azzal is eltököltem egy pár hónapig. Kinek mi a komplex.
Van nem is kevés fejlesztő aki tényleg odafigyel mit ad ki a kezei közül, de ők jelentik a szomorú kisebbséget.
A konzolgyártók is sokkal jobban odafigyelnek saját csapataikra, hogy ne járassák le magukat mindenféle bugos szarral.
A legjobban mégis azt szeretném, hogy legyen PS4-re is olyan hihetetlen minőségű és mennyiségű játék, mint az első Playstation-ra, és ne csak a klónok végeláthatatlan sorát tolják az arcomba, mint az utóbbi években. -
VFR 800
csendes tag
"Persze az exkluzív játékok eleve nem jelennek majd meg PC-n"
Mik is ezek az exkluzív játékok?
[ Szerkesztve ]
Vasárnap ne lopj, ne csalj, ne verekedj, mert 6 nap mindenre elegendő...
-
Dvix
senior tag
bevallom most hallok először olyan dolgokat, amiket eddig nem is halottam. Örülök h kiraktam a tesztet ^_^
[ Szerkesztve ]
-
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Filmgyűjtés
- Autós topik
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- FOTÓS beárazás
- Star Citizen
- Milyen asztali médialejátszót?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
- 2 év gari: Olcsó DDR5 PC/I5 12400F/16GB/500GB M2/Suprim X RTX 3070/Futár is
- -70% HP EliteBook 850 G7:i7 10610U,32GB RAM,512GB SSD,15.6" FHD,vil.MAGYAR numeri.bill,WWAN 4G,Win11
- ASUS TUF Gaming GeForce RTX 4070 Ti 12GB
- Hama Ultraslim Fali konzol (TV)
- ÉRKEZETT Legújabb Bontatlan Új M2 IPAD PRO 2022 12,9 128GB - 256GB Wi-Fi Azonnal DEÁK TÉRNÉL Átvehe
- Western Digital M.2 NVMe SN740 256 GB Gen4 x4 SSD + Adapter
- Xiaomi MI 10T Lite 5G 6/128GB Eladó!
- Gigabyte GamerLaptop:i5 12500h RTX3060 16gb 500Gb M2/144Hz
- Dell Latitude E6420, E5530, E5450, E6540, E5550, E5570, 7480 alaplapok és OptiPlex alaplapok+ táp
- 2 év gari:GamerPC Ryzen 5 5600X/16GB/500GB M2/ RTX 3070 TI/Full RGB/Futár is
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest