Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
rocket
nagyúr
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Inkább úgy mondanám, hogy a ROP blokkon belül kevés mintát vételez, meg a Z-Fill-rate sem acélos.
Maga a Shader Based AA általános eljárás, minden VGA tudja. Van már ilyen gama a Stalker, Age O Empire 3... ilyen AA eljárást használ.
Az MSAA számításokat viszont szerintem át lehet adni a Stream prociknak lehet, hogy az AMD-nek érdemes lenne egy ilyen rutint kidolgozni, így első látásra kivitelezhető lenne az R6xx szérián.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
nagyúr
Mármint a DX10 megköveteli a hardware-es MSAA-t? Csak nem...
A custom resolve persze marad a DX10 miatt, mint feature, de ha nem tud új értéket (vagy hype-ot) hozni, akkor megy a süllyesztőbe by game developers.
Azt meg fentebb írtam, hogy szerintem a SP-k elbírják az AA +terhelést (van belőlük 120), én ezeket a teszteredményeket inkább az egyetlen ROP blokk (meg a 8 textúraszűrő...) számlájára írom.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
ftc
nagyúr
hááát igen,de ha visszanézel
9600XT-el jo darabig lehetett nyomni
ma meg khm 1 évb alatt elavul..
annyira gyorsa a termékciklus a GPU gyártoknál,hogy lehetetlenség optimalizálni.Egy game 2-3 év alatt kerül piacra.Addig 3-4 GPU család lesz.abbol 2 ráncfelvarrás csak de akkor is.Megkellene egyeznie a 2 gyártonak 1 vagy 1,5 éves termékciklusban. -
nagyúr
#306:
Hogy melyik AA-ra mennyi szükség van, abba nem akarok belemenni, mert elég szélsőséges a véleményem a témában (nekem semmi szükségem rá), a custom resolve mellett annyi viszont szól, hogy filozófiailag ugyanaz az irány, mint a unified shader. A 2600XT-be tényleg belefért volna a HW (tranzisztorszám), de gyanítom, hogy ezt az ATI szándékosan csinálta.
A teljesítményesésről: tehát arról van szó, hogy AA-val pl. 40fps helyett a 8600-asok 32-33-at csinálnak, a 2600-asok pedig 30-31-et. Én ezt nem tartom olyan drámainak, sőt, szerintem azt bizonyítja, hogy az ATI megoldása jól össze van rakva.
#319:
Hát igen. 7300GT tulajként ezt nagyrészt meg tudom erősíteni. Ha nem is minden, de az 1 évnél idősebb cuccok nagy többsége biztosan.
#320:
Szerintem a 8800GTS 320MB jó vásár a jelen áron is - de ha valaki a középkategóriás árszinten keresgél, akkor én is az x1950Pro-t javaslom - a G84 / R630 vonalon aligha fog bárki is DX10-ben játszani.Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
rocket
nagyúr
Kifejtened mire gondolsz mert nem ertem
A tortenet ennel a hozzaszolasnal kezdodott:
''Miért a 2400XT-hez hasonlítottátok a 2600Pro-t Engem az érdekelt volna hogyn viszonyul a teljesítménye a 2600XT-hez.''
Erre valaszoltad:
''Nezd meg a masik ket oldalt es hasonlitsd ossze a szamokat?''
Amire en ezt valaszoltam:
''Az nehez lesz mert teljesen mas felbontasok/beallitasok vannak.''"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
rocket
nagyúr
Szerintem nem er igy semmit az osszehasonlitas, mibol gondolod kisebb felbontasban mas bealitasokkal aranyosan skalazodnak a kartyak teljesitmenyileg, hogy ezaltal osszehasonlithatok legyenek?
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
Új hozzászólás Aktív témák
- MSI GeForce Gaming X Trio RTX 3060 12GB GDDR6 192bit Videokártya
- ASUS GeForce RTX 3060 12GB Dual V2 OC GDDR6 192bit Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 GAMING X 12GB GDRR6 192bit Videokártya!
- ZOTAC GeForce RTX 3060 Twin Edge OC 12GB GDDR6 Videokártya!
- MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X OC 12GB GDDR6 192bit Videokártya!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen