- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Milyen notebookot vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen egeret válasszak?
- Gaming notebook topik
- Fél tucat Core Ultra CPU jöhet az asztali piacra
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- LG C4 tévé, a népszerű OLED-sorozat legfrissebb tagja
- Házimozi belépő szinten
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
Újabb előzetesen a GreedFall II: The Dying World
gp Az új rész korai kiadása a nyáron érkezik PC-re, a teljes változat PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is befut majd.
-
Színészek hangjait lopta el egy AI-cég
it Az USA-ban bepereltek egy AI-céget, mert a vád szerint ellopták a színészek hangjait, majd AI segítségével a saját céljaikra használták azokat.
-
Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
ma Megnéztük, hogy tényleg okosóra lett-e a Huawei fitnesz karperecéből.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
"Ilyen például a bekötési modell, amely szintekre van osztva, de az egyes Vulkan implementációk a legmagasabb szintet kell, hogy támogassák. Az már nem számít, hogy esetleg ezt a hardver nem támogatja, a hiányzó képességek emulálhatók szoftveresen is."
ha a hardveren elérhető pl. egy hardveres gyorsítási funkció, akkor azt a szoftver használja, és ne pedig emulálja.
amit a hardver nem képes vasból megoldani, azt még mindig nyugodtan lehet emulálni.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
A Vulkan és a DX12 esetében a programozás a fejlesztők oldaláról a legmagasabb bekötési szintre történik. Mivel ilyenkor magába a shaderben van benne a memória hozzáférés, így ezt a drivereknek le kell kezelniük azokon a hardvereken, amelyeknek a bekötéshez a processzorra is szüksége van. Ilyenkor a shader ismeretében le kell emulálniuk a bekötést egy alacsonyabb szinten. De ismerniük kell a magasabb szint specifikációját, mert olyan programokat fognak kapni, amilyet erre írnak. Nem lehet máshogy programozni ezekre az API-kra.
Ugyanígy az async DMA/compute. Minden kód multi-engine lesz, és a driver fogja azokat sorosan futtatni, ha a hardver nem tudná megoldani párhuzamosan. A fejlesztőnek csak a szinkronizációt kell megadni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Android másképp: Lineage OS és társai
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 8T – fazonigazítás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kutya topik
- Toyota topik
- További aktív témák...
- MSI GeForce RTX 3060 8GB GDDR6 Ventus 2X OC /újszerű/gyári/csavarmatricás/ (BESZÁMÍTÁS)
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
- Sapphire Nitro+ RX 6950 XT PURE GAMING OC 16GB - BONTATLAN!
- BESZÁMÍTÁS! ÚJ AORUS MASTER / ROG STRIX WHITE RTX 4090 24GB videokártyák számlával 3 év garanciával
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs