Keresés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • velizare

    nagyúr

    válasz #06658560 #4 üzenetére

    "Ilyen például a bekötési modell, amely szintekre van osztva, de az egyes Vulkan implementációk a legmagasabb szintet kell, hogy támogassák. Az már nem számít, hogy esetleg ezt a hardver nem támogatja, a hiányzó képességek emulálhatók szoftveresen is."
    ha a hardveren elérhető pl. egy hardveres gyorsítási funkció, akkor azt a szoftver használja, és ne pedig emulálja.
    amit a hardver nem képes vasból megoldani, azt még mindig nyugodtan lehet emulálni.

    [ Szerkesztve ]

    Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz #06658560 #8 üzenetére

    A Vulkan és a DX12 esetében a programozás a fejlesztők oldaláról a legmagasabb bekötési szintre történik. Mivel ilyenkor magába a shaderben van benne a memória hozzáférés, így ezt a drivereknek le kell kezelniük azokon a hardvereken, amelyeknek a bekötéshez a processzorra is szüksége van. Ilyenkor a shader ismeretében le kell emulálniuk a bekötést egy alacsonyabb szinten. De ismerniük kell a magasabb szint specifikációját, mert olyan programokat fognak kapni, amilyet erre írnak. Nem lehet máshogy programozni ezekre az API-kra.
    Ugyanígy az async DMA/compute. Minden kód multi-engine lesz, és a driver fogja azokat sorosan futtatni, ha a hardver nem tudná megoldani párhuzamosan. A fejlesztőnek csak a szinkronizációt kell megadni.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák