Hirdetés

Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • #06658560

    törölt tag

    " Ilyen például a bekötési modell, amely szintekre van osztva, de az egyes Vulkan implementációk a legmagasabb szintet kell, hogy támogassák."

    Akkor miért van több szint?

    "Arról még nincs információ, hogy többi hivatalosan elismert, Vulkan API-t támogató, Windows, SteamOS, Tizen, Ubuntu és Red Hat platformok esetében ki dönt majd a feature set specifikációkról."

    :F

    "A Vulkan API feature set specifikációja kiterjed a shader nyelvekre is. A SPIR-V felületen keresztül alapvetően kötelező lesz támogatni a Vulkan API-hoz tervezett GLSL-t, illetve az egyedi nyelveket, de az OpenCL C és C++, illetve a többi lehetséges nyelv elérhetőségéről szabadon dönthet a platform kiadója. Utóbbival azonban egy picit finomabban kell bánni, mint az opcionális kiterjesztésekkel, mivel például OpenCL C++ nyelven írt shadereket nagy valószínűséggel nem portolnak majd a fejlesztők GLSL-re, hanem inkább kiveszik a shaderhez tartozó effekteket."

    Új API, új nyelv? Nyelvek? Hurrá! Ne is legyen töredezett.

Új hozzászólás Aktív témák