- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OLED TV topic
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- SSD kibeszélő
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
Hirdetés
-
Céges verziót mutatott be a HMD a Pulse Plusból
ma Hosszabb szoftveres támogatás és garancia, az Android Enterprise ajánlott irányelvek kipipálása megvan.
-
Folyamatosan hazudott a bitcoin állítólagos feltalálója
it Egy brit bíró szerint Craig Wright, a bitcoin állítólagos feltalálója folyamatosan hazudott és bizonyítékot hamisított.
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
#06658560
törölt tag
" Ilyen például a bekötési modell, amely szintekre van osztva, de az egyes Vulkan implementációk a legmagasabb szintet kell, hogy támogassák."
Akkor miért van több szint?
"Arról még nincs információ, hogy többi hivatalosan elismert, Vulkan API-t támogató, Windows, SteamOS, Tizen, Ubuntu és Red Hat platformok esetében ki dönt majd a feature set specifikációkról."
"A Vulkan API feature set specifikációja kiterjed a shader nyelvekre is. A SPIR-V felületen keresztül alapvetően kötelező lesz támogatni a Vulkan API-hoz tervezett GLSL-t, illetve az egyedi nyelveket, de az OpenCL C és C++, illetve a többi lehetséges nyelv elérhetőségéről szabadon dönthet a platform kiadója. Utóbbival azonban egy picit finomabban kell bánni, mint az opcionális kiterjesztésekkel, mivel például OpenCL C++ nyelven írt shadereket nagy valószínűséggel nem portolnak majd a fejlesztők GLSL-re, hanem inkább kiveszik a shaderhez tartozó effekteket."
Új API, új nyelv? Nyelvek? Hurrá! Ne is legyen töredezett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen