- Mini-ITX
- OLED TV topic
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Tuning kezdőknek
- Computex 2024: Itt az új ROG Ally
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- DUNE médialejátszók topicja
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Computex 2024: Itt az új ROG Ally
ph Az ígéreteknek – és a kiszivárgott információknak megfelelően – az ASUS bemutatta kézikonzoljának X-szel jelölt változatát.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Overlocker
veterán
2-esben 6000rpm 80-85km/h mennyire jó egy 14 mázsás autótól?
-
dokar
addikt
-
Andie
őstag
válasz Overlocker #152 üzenetére
Szvsz ez nem súlyfüggö. A váltó hosszúságától függ, hogy mennyit forog a vas egy adott sebességen. Az autók nagy %-a 97km/h-ig forgatható kettesben. Ez általában 7000 körül bekövetkezik, ott tiltanak a benzinesek többnyire. Ha szerencséd van, akkor kifogod azon kevés autótipusok egyikét, amelyik 102-105ig megy kettesben (pl volvo s60R, T5, stb). Ezek azér tudják megverni még a hasonló lóerős vasakat is, mert azoknak 95nél be kell váltaniuk = -1 mp.
Tehát 80-85 teljesen jó.
Nekem 200nál pl 5500at forog [link]Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Andie
őstag
6-nál én nem vettem észre, 5nél télleg van egy kis lyuk. Nemtudom mitől lehet, nálam ilyet még nem tapasztaltam. Lehet, hogy elvette a gázt egy pillanatra a srác. 5000nél már nem lehet turbólyuk. Ez olyankor fordul elő, amikor beváltasz, és ismét padlót nyomsz. Akkor mire a turbó ismét felpörög, lehet egy fél-1 mp-es szünet.
Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
-
Pompi
MODERÁTOR
Nem nagyon akarom drgaracing irányba elvinni a topikot, de talán a tuning kategóriába belefér
Feltettem egy videót az itthoni leggyorsabb személyautóról (értsd nem kimondott drag autó, mert azok tudnak ennél gyorsabbak lenni).
Audi S2 - 1/4 mérföld azaz 402 méter - 9.897 másodperc - 233.77 km/h [link]Feel Good Inc.
-
Matthew
senior tag
Fujj-fujj benzinzabáló vasak.
TDI power rulez! -
dragonfx
veterán
nekem ne jön le a videó csak valami 650kbos nem tom mi, azis ilyne zöldes képet mutat.
nyom fel youtube-ra, mert nemrég volt téma a 335i
Amugy nagyon sajnálóm hogy fitalaon ilyen autóval kell járnia"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Kiskokó
veterán
válasz (Kolombusz) #170 üzenetére
tökmind1 minden dizel jó és kész ! XD
a mási khogy mindkettő csak a szétnyirt motorokra igaz... benzin motor is füstöl ha szétvan nyirva..
ahangja meg hangosab.. ennyi.. nemtom mit kell itt traktorizni..| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
(Kolombusz)
veterán
Nem hinném, hogy az új 2 literes TDI-k nagyon szét lennének nyírva, ennek ellenére füstölnek becsületesen és marhára hangosak.
A dCi halkabb és nem füstöl annyira. Horvátországi hegyi szerpentineken direkt megkértük a barátainkat, hogy figyeljék füstöl-e az autó, azt mondták, hogy nem füstölt.
Na, a TDCi, az megint más kategória. Az hangos is, meg füstöl is. Érdekes módon, a HDI ugyanez a motor és a pugokban mégis halkabb és kevésbé füstöl.
No mind1, ne legyen benzines vs. dizel, mert már elegem van belőle. Csak nem kell úgy isteníteni azokat a TDI-ket, jó magyar szokás, hogy Integrát idézzem, meglát egy fókszvágent, aztán égnek áll a farka.
[Szerkesztve] -
Pompi
MODERÁTOR
válasz (Kolombusz) #174 üzenetére
No mind1, ne legyen benzines vs. dizel, mert már elegem van belőle
Mondjuk most is te hoztad fel. De legyen itt a vége.Feel Good Inc.
-
Matthew
senior tag
Én sem akarok benzin-dízel vitát de:
a dizelmotor károsanyag kibocsátása kisebb mint a benzinesé, a füst csak egy látható dolog, benzinesnél nem látod.
Én is meglepődök néha emikor látszólag vadiúj autókat látok igen komolyan füstölni, ezek nagy valószínűséggel nem gyári programmal mennek, nem füstölhet egy 13 éves autó annyira. Most már részecskeszűrő meg miegymás van mindben.
Én csak a régebbi VW csoport TDI motorjait szeretem, az újabb PD és más gyártók pl TDCI motorjai nem sikerültek valami jól.
Valóban kerreg de az a nyomatéközön kárpótol mindenért, én nyomatékból szeretek autózni, nem pörgetni 6000-ig, hogy menjen is valamit. -
Kiskokó
veterán
válasz (Kolombusz) #174 üzenetére
Ennyi vége.. szokás. izlés kérdése.
én dizel párti vok mert 7 autóból 6 dizel volt .. ennek elenérenics bajom a benzinesekkel se
annyra nem izgat mindkettő ugyan azt csinálja.. viszi az utót.
vége| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Kiskokó
veterán
''Valóban kerreg de az a nyomatéközön kárpótol mindenért, én nyomatékból szeretek autózni, nem pörgetni 6000-ig, hogy menjen is valamit.''
Ámen
Csak ezmiatt szeretem a dizelt.. nem kell pörgetni hogy menjen..
Sőt.. sok tudatlan ismerősöm haverom.. sétálunk jön egy 1.0ás corsa.. indul el és ugye prögetni kelll hogy induljon stb stb. a tudatanok emg rögötn ''mit menőzik máa gagyi autójával'' uygebár a felpörgetésre gondol..
na ezt lgalább rám nemtudják rámverni a sok tudatlan..
de amugy meg téynleg ökmind1 hogy benzin e vagy dizel..
mindkettő káros, mindkettőő üzemenyaggal megy ami fogyó dolgo a világon, mindkettő tönkremehet és még sok sok dolog| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Andie
őstag
válasz dragonfx #171 üzenetére
Nekem simán letöltödik, 335i.avi. Sztem kodek bajod lesz.
Más meg tudja nézni, skacok?
u.i: a jútubra nem tehetem fel uncsitesó engedélye nélkül, de majd megkérdem.
Benzin vs dizel vitát meg haggyuk má, dizel csak kényszermegoldás. Nemjó sem az autónak, sem a környezetnek. Olcsó, kevesebbet fogyaszt (gyengébb is), meg minden, de mérnem használják akkor repülöknél meg ürhajóknál? Jah, mer ott optimális teljesitmény kell.
[Szerkesztve]Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999
-
Matthew
senior tag
Szerintem is hagyjuk a benzin-dízel vitát, úgysem győzzük meg egymást.
Van itt valaki akinek tuningolt dízele van? Mármint motortuningra gondolok... -
Andie
őstag
-
Pompi
MODERÁTOR
Hehe [link]
Feel Good Inc.
-
Kiskokó
veterán
nekm is jóa videó de csak 100ig .. 30 sec körülia hossza és csomó idedg ál 0án azt án 100megy
vagy direkt igyvan.
?| Saabe™ | Keep Calm And Drive Quattro | <3 SHIBA INU <3 |
-
Matthew
senior tag
Egyesek a dízel tuningot úgy képzelik el, hogy okádja a füstöt, hidd el, lehet úgy is erős TDI motort építeni, hogy a kipufogóból csak friss hegyi levegő jön ki. Ésszel kell csinálni, a füstölős autókat én is útálom.
Melleselg azaz 1 bár még nem is olyan sok, 2 felett már szép. -
TexT-BoY
addikt
Ez a te vasad?
Ezekszerinte te kint voltál, ott voltunk hátul a bejárat és a szlalom közötti kis kiuhro aszfalton, egy fehér Prelude (még nem versenyeztünk mert nincs rendes elektornika), meg voltunk még kint ismerősökkel (Kutsági team / Gaál tuning/), pl a street szamár ha vágod, meg a 2 szétkönnyitett Proexis Honda az 1.6 VTI meg az 1.6VTI... MEg ilyen aproságok, bár a fehér géptetős proexi civicet elbasztuk egy kicsit, és a program is szar lett a coupe 1.6 VTEc-re de megprbáltunk mindent elvileg a jövö évben pedig már én is fogok versenyezni..
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz TexT-BoY #187 üzenetére
Igen az enyém, lásd: [link] Én (szinte) mindig kint vagyok a dragracing.hu-s ([link]) rendezvényeken 2004 óta. A főszervező (Brabus Merci, Viper, Nova, Talon) elég jó barátom. Én a stage - rajt környékén szoktam állni leginkább, fotózok meg videózok, hogy legyen anyag a weboldalra (www.vipergyorsulas.hu [link]).
Látásból ismerem a Hondákat amiket mondtál - egyébként nekem is a ProExnél csinálták a dobot, persze más kategória
Most ''nyári szünet'' van, egy darabig nem lesz futam, a következő augusztus 18. ami Kunmadarason lesz - ide nem biztos, hogy elmegyek, elég messze van, de a következő kiskunlacházin ott leszek, ha kint lesztek akkor akár üssze is futhatunk.Feel Good Inc.
-
Pompi
MODERÁTOR
Napközben az edzés futamokon a döntő szempontjából mind1, hogy ki nyeri az adott futamot a lényeg, hogy milyen időt futott. Az edzések végén a döntőben az edzésen elért időeredmények szerint lesznek párba állítva a versenyzők. Ilyenkor az adott párosból az jut tovább a következő körre aki a futamot megnyeri. A ''bye'' futam az amikor úgy jön ki a döntőben, hogy ellenfél nélkül indul az adott versenyző. Ebben az esetben az a lényeg, hogy szabályosan, nem beugorva elrajtoljon és végigmenjen, ha ez sikerül akkor továbbjut.
Feel Good Inc.
-
Boxer001
veterán
Sziasztok!
Tudnátok nekem olcsó és jó sportlégszűrőt ajánlani? Esetleg boltot is, ha tudtok Pest környékén...
szerk.: itt láttam egész olcsón [link] JSV 1500 ccm-ig cuccot
[Szerkesztve] -
TexT-BoY
addikt
válasz Boxer001 #192 üzenetére
fönök neked meg minek a direkt szürő? tul jol megy a szekér? Csak azért kérdezem mert szarababt fog menni a kocsid a direkt szürőtöl...
sport betétet nézhetsz ha a te kocsidhoz létezik, de az biztos hogy a direkt szürövel körberöhögnek ha nem turbos a vasad... Most lehet jönni hogy hu jobban megy stb, elöbb utobb minden ember visszateszi a gyári szürőt.. nem ez a fő tuning lehetőség.
Ha ebböl nem derülne ki akkor én eggyiket sem ajánlom.
turbo mellé pedig Greddy vagy K&N.
[Szerkesztve]HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Boxer001
veterán
válasz TexT-BoY #197 üzenetére
Nem értek én ehhez , csak gondoltam ha már le kell cserélni a gyárit, valami jobbat kéne . Aztán ma én is olvasgattam egy fórumon, hogy nem igazán nyerő ez, meg olyan véleményeket is, hogy kell, mert nagyon jó, stb. Szóval nem tudtam igazán kiigazodni, meg nem is írta idáig senki, hogy hülyeség. Akkor max sport betét? Nem tuningra gondoltam amúgy, ahhoz tényleg komolyabban hozzá kell nyúlni a verdához, arra meg még nincs pénzem, meg annyira nem is motivál.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs