Hirdetés
-
Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
it A kínai Ex-Robots hiperrealisztikus humanoid robotjai meggyőző arckifejezésekkel dolgoznak, a pszichoterápiában és az egészségügyben is bevethetik ezeket.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bemutatkozott a Xiaomi Civi 4 Pro
ma Csak Indiában és Civi 14 néven, de ugyanaz a készülék, csak ahogy lenni szokott, az egyik a belpiacos, a másik pedig a többieké.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Elég érdekes volt a tegnapi verseny a ringen.Beraktak minket (1900ccm dízel összkerék) abba a kategóriába ahol volt több darab kikönnyített BMW E30 is amiben nem széria állapotú sokliteres M5 motor volt.Viszont derekasan helytálltunk.Elődöntő futamban BMW "M5" 8,7s mi 9,0s csúszós kuplunggal.Búcsúztunk is.Pedig időmérésen sikerült futni egy 8,6s -ot is.A döntő előtt öntöttem a tárcsára kólát általában egy 1/4-et kibír de mire végig araszolt a stage-ig szinte az egész leégett róla.1-2ben még csak jó volt (1.9s 60láb amiben egy váltás is volt) de 3.-ban már megint csúszott .Ez a húzás nem jött be.Csináltatni kell rá egy erősebb kuplungot mert ez a mostani használhatatlan.Dühít hogy a motorerő már megfelelő,de nem bírja ez a x@r kuplung a nyomatékot.Állítólag 1000Nm-ig jó.Nekünk szerintem kb ennek a fele van és mégis x@r.No comment...Majd legközelebb bűntetünk.Addigra bekerül hátra is a Torsen .Meg valami normális kuplung is.
-
TexT-BoY
addikt
válasz fekeandras #454 üzenetére
nabazmeg, nem semmi, grat, nekünk az utolsó mért az 14.2 volt és olyan boldogak voltunk hogy majdnem sirtunk. Mondjuk kategoriábol nekünk is kijutott, a 2.0 szivóval kell menni 1.6turbo meg a sok kisfos ellen, 1200kg-val... .
Nemtudom hogy lesz ebböl valaha vagy olyan erőss vas hogy hejtáljunk ebben a kategoriában, vagy valamiképpen levigyük egy kategoriával.Nekünk a Cold Air intakes direkt szűrő 22+8 a csövezés ... Versenyen bemegy a cső a lámpa helyére amugy meg a lökős alól kapja a luftot. Nekünk a telejs szivó tuning után, országuton 7lityóval elmegy a verda. Ha kenve van neki meg város akkor 10. Egy egynapos versenyen amikor elég sokszor beáltunk a lámpához akkor 14et evett. 2.0 szivó kb 130kw. (keréken)
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
TexT-BoY
addikt
válasz TexT-BoY #457 üzenetére
nemfért be
[link]
[link] Ilyen cucc van benne. Jobb mint a nyílt direktszürők, és kb 0 sulya van. Betétszűrő ki volt zárva , mert a gyári rendszer az megkerüli Tolnát-Baranyát a motortérbe és nagyon meleg lesz a levegő.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
P00By
nagyúr
Erről mi a vélemény?
Integra: Hát hogyne, apámnak ezt ajánlották De nem vette meg nyugi!
[ Szerkesztve ]
-
Integra
titán
válasz fekeandras #454 üzenetére
szerintem ne kattogj ezen, nem érdemes
nem lesz itt belátható időn belül rend a kategóriák között, illetve a kategóriák sem lesznek meghatározva tisztességesen, mindig lesz akik szívnak
ti tudjátok mennyi időt és energiát öltetek az autóba és ennek megfelelően teljesítettétek e vagy sem az elvárásokat, ez a lényeg...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Gergello
addikt
http://dragontuning.hu/
biztos tudnak itr-be is ajánlani valamitnah nem offolok többet
[ Szerkesztve ]
-
golfedition
csendes tag
VR-6 fan,
szvsz ez a video ez iszonyat nagy kamu... Ha a környezetet (szembejövőket, a szalagkorlátot, és a betont) is megfigyeled, túl lassú a "mozgásuk" ha tényleg ennyivel menne.... Az a km óra szerintem erősen meg van buherálva.... Bár ennyivel még nem mentem autóval, de a 210-220 megvolt folyamatosan hosszabb úton, és egy kicsit gyorsabban változott a környezet emlékeim szerint, mint ezen a videón...
Persze ettől még imádom a Golfokat... :-) -
fekeandras
őstag
válasz golfedition #470 üzenetére
Áhh.Vigyázz mert a végén még elkanászodott embernek leszel titulálva.Láttunk már ilyet ebben a topikban...
-
VR6-Fan
veterán
válasz golfedition #470 üzenetére
akkor dobj egy levelet a PPH-soknak hogy tényleg mennyivel mentek a videon.
amúgy ha megnézed a teljesítményt meg a 6 gangos váltó hosszúságát akkor is kb kijön ennyi.
fekeandras:miért ki lett annak titulálva? (eleve meddő vitába nem fogok bele menni..)[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
golfedition
csendes tag
válasz fekeandras #473 üzenetére
Elkanászodott ember? Márhogy megutálom a Golfokat? Azt nem hiszem, van egy kettes Golfom már vagy 10 éve, ezidő alatt elég sok idő, és energia belefeccölésével telepakoltam az összes létező extrával, plusz egy G60-as motorral, meg időközben vetteem egy négyes Golfot is rohangálóautónak, úgyhogy eléggé fanatikus vagyok... :-)
-
golfedition
csendes tag
ebebn igazad lehet, de ugye a videóból nem derül ki a teljesítmény... Nem akarok szkeptikus lenni, de szerintem annál a seességnél akkor sem így változik a táj. Persze attól még biztosan brutál lehet az a Golf ennyi lóerővel, nekem a 160 paci is bőven sok közútra, szvsz efelett meg inkább versenypályán kell próbálgatni a ménest.
-
VR6-Fan
veterán
válasz golfedition #476 üzenetére
van róla pados video is amúgy... meg a belépített cuccokból is kb valami ilyesféle teljesítmény várható el (am azok csinálták akik a Der Renner 1/2)
G60-asod van? hüm priviben dobsz egy képet, lehet láttuk már egy mást?
amúgy nem tudom a kettes G60 annyira nem megy jól (rosszul biztos hogy nem, tud meglepetéseket okozni) de én inkább VR6 párti vagyok hogy ha már kettes golf, mondjuk épp most keresek egy jó kasztnit magamnak"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
golfedition
csendes tag
Aha, majd mindjárt dobok képet róla... Hát nem tudom, azért annyira nem nagy durranás a VR6 alapból, valamennyivel erősebb, persze illik is neki, mert ugye 1 literrel több, bár töltő nincsen rajta. Szóval a két gyári motor között nincsen nagy különbség, mert a VR6 többlet erejét a nagyobb sólya szinte el is viszi. Viszont tuninggal jóval többet ki lehet hozni belőle, az tény. De mint már írtam, nekem bőven elég az a 160 paci közútra, a könnyű súly miatt elég meglepően tud menni. Én is gondolkodtam annak idején, hogy VR6, vagy G60 legyen, de aztán maradt a G60, mert ezt a motort ebbe is gyártották, így nem volt túl nehéz dolgom, amikor beletettem. Persze a hidraulikus kuplung miatt, meg még egy pár dolog miatt volt így is játék vele, de a VR6 bonyolultabb művelet, az tuti.
-
golfedition
csendes tag
válasz golfedition #478 üzenetére
Dobtam egy mailt képekkel.
-
VR6-Fan
veterán
válasz golfedition #478 üzenetére
itt két egyes cabrio van, az egyikbe egy 0km-sre felújított G60-as felhúzva 200le-re, a másikban egy kopott VR6. (acc-on van még 1-2 érdekes video)
kettesbe ha eltekintük az egyedileg legyártott alkatrészektől mechanikusan kb annyi berakni a VR6-ot mint a G60, meg kell egy kicsit érteni az elektronikához.
(ami hirtelen eszembe jut és egyedi a két féltengely ill asszem csak az egyik, hűtőt nem kell csináltatni meg venti keretet sem)
VR6 mellett objektívan még a G60-al szembeni tartossága szólna mert a G töltő 60e km-nként álltalába elfárad. (az meg más kérdés hogy nekem a hangja páratlan, pedig hallótam már ezt azt, nem nem TDi-re gondolok )
amúgy a G60-ast jóval könyebb olcsóbb tuningolni mint egy VR6-ot, a töltös mivolta miatt ( a chip meg a kerék kb 30-40k) VR6-ba meg mit rakhat az ember chipet? az 40k-nál kezdődik, után meg vehet két tengelyt kb 160k ért... turbo szet meg akár mit csinál az ember ha nem 0,2-es töltő nyomással akar rohangálni akkor 500k+ bár egy turbos VR6 gond nélkül mondhatja azt hogy "Bye-Bye TDi"
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
"fekeandras:miért ki lett annak titulálva?"
Moderátort keresek topik (11054) hsz.Ha emlékezetem nem csal (márpedig nem szokott) te írtad.
Egyébként fátylat rá,de tényleg.
Esetleg 5ajtós Golf 2 Syncro kasztni nem érdekel?Kell rá költeni nincs túl szép állapotban (kezdődő felületi rohadás meg egy elcsúnyult fényezés) viszont egy komplett autó alkatrészekre szétszerelve,megvan minden hozzá.Kiárulod az alkatrészeit és megvan a kasztni ára.És soha nem volt törve,még koccanás sem volt.Ja 1.8 benzines volt.Elég jól nézett ki csak áll már vagy 7-8éve és ez meg is látszik rajta.Versenyautónak lett szánva de nem lett velőle semmi.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #481 üzenetére
Mi szóltunk hogy nem kéne itt kiélned az idegességed.
volt már syncron-k meg 3-ajtósat keresek, pirosat, etc etc, de azért köszi
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
golfedition
csendes tag
válasz fekeandras #481 üzenetére
Mennyiért adod a syncrot? Külföldi autó volt?
-
fekeandras
őstag
válasz golfedition #483 üzenetére
Nem az enyém,haveromé.Magyar az autó.Gyakorlatilag az első tulajtól ahogy elkerült a kocsi egyből szét lett bontva.Azóta is ott pihen a kertben.
-
golfedition
csendes tag
válasz fekeandras #484 üzenetére
Akkor elvileg vizsgáztatható, vagy véglegesen ki van vonva? Körülbelüli árat nem tudsz?
-
fekeandras
őstag
válasz golfedition #485 üzenetére
kb 200-300k között.
-
fekeandras
őstag
válasz golfedition #485 üzenetére
Nem tudom hogy lehet-e vizsgáztatni.Gondolom lehet...ha még meglesz 1-2évig lehetséges hogy lecsapok rá.Vagy vadászok egy Golf II Country-t.Az már régen is tetszett.
VR6-Fan:a segítségedet szeretném kérni.Te sok helyen megfordulsz.Nincs olyan ismerősöd akinek Country-ja van?Az érdekelne hogy esetleg van-e valami típushibája,mire kell figyelni vásárláskor stb...[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
-
fekeandras
őstag
válasz fekeandras #487 üzenetére
Tárgytalan.
-
P00By
nagyúr
válasz fekeandras #490 üzenetére
3. verzió nyert.
-
P00By
nagyúr
válasz fekeandras #492 üzenetére
-
fekeandras
őstag
Reggel szög gyári Ibiza Cuprával (dízel) többször csúnyán +cigztettünk egy 1.6VTI-s csíra kisgyereket.Jajj de röhögtem, istenem."direkt nem nyomtam nagyon".LOL
Feltöltöm a youtube-ra
Úgy bírom a hangembereket... -
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #494 üzenetére
Ne gerjezd a feszkót fölöslegesen. De lökjed azé a linket.
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
darnellsmith
senior tag
akit esetleg érdekel egy remus dob és spéci fejegység az írjon
Oakley Jawbone Retina burn black iridium eladó!
-
VR6-Fan
veterán
válasz DeadMeat #498 üzenetére
legrosszabb esetben csak 180 lovas volt a loen.
ha jól láttam amit vesznek a fehérből egy acura rs-x, ami azért elég rendesen verdesi 200lovat.. akkor is tetszik ahogy erőlködnek a leonos meg lágy könyedséggel elsuhan köztük a (a fehér hondás azért nyomta tovább )hajjaj mi lesz itt a szürke cabrioba még jönnek a tengelyek meg lesz még benne faragás kicsit szegény leonosok meg hondások
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen