Hirdetés
-
Elnéztük a mai dátumot
ma Nem holnap, ma mutatkozik, pontosabban mutatkozott be a HTC U24 Pro, csak elnéztük (mármint én) egy nappal a dátumot.
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Computex 2024: új Dark Rock hűtők és RGB-s házak a be quiet!-től
ph Keblére ölelte az RGB-t a Light Base házak tervezésekor a német cég, de szerencsére nem ez az egyetlen érdekességük.
Új hozzászólás Aktív témák
-
fekeandras
őstag
Határozottan FOS idő.
-
fekeandras
őstag
Erre az időre a Mauchner Attila még 1 kényelmes másodpercet rádob.Egy húsz éves dízel autóval.Szóval nem tatrom nagy időnek.Persze ha nem vált el,akkor lement volna 12körülire de még így is kikap.És ciki kikapni egy sokmilliós Skyline-al egy szakadék egymilliót sem érő dízel golftól.
Hivatalos mérés itt található.
-
DeadMeat
veterán
válasz fekeandras #403 üzenetére
Legalább értelmezd amire irsz.0-300km/h.... nem 1/8 mérföld. Megy a golfnak a 300?
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #403 üzenetére
azért az egy tényleg 250 lovas TDi (am egy kb 5éves TDi motor mióta 20 éves??)
meg Attila kissé azért ért a versenyzéshez...
bár az Ottinger egyese szerintem viccesebb, az legalább nem fűstől...
és ha a Skyline 0-300-at teszi meg 12sec alatt(??) az quva jó eredmény, bár kicsit hihetetlen nekem..
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
13s alatt.Végül is egy könnyű de jóval 1000lóerő feletti nem utcai autó elméletben képes lehet rá.(kezelt pályán)Gyakorlatban nem tudom.
0-100: kb. 2,6-2,9s
0-200: kb. 6,5-7s
0-300: hát annak legalább 15-16s kéne lennie.Vagy még több.Bár a japánok ha tuningról van szó kicsit "őrültek".Elképzelhető hogy megépítettek egy ilyen autót.Bár az biztos hogy nem utcai használatra készült a kocsi.Videó esetleg?Szívesen megnézném.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #407 üzenetére
Japán tuningot ne tőlem kérj, én rühellem(ez azért erős túlzás, csak nem áll olyan közel a szívemhez..).
a Funny Car-ok olyan 6-7sec körül vannak 300-on állóból. a Dragsterek meg 4-5sec körül 450-500 km/h, szóval nem kell egy olyan esze veszett autó ahoz hogy 20 sec alatt legyél állóból 300-on
itt pl 17sec kellet a 300-hoz és nem dizel a kocsi, egy VR6 turbo 724le-val egy golf kettes rally bodéban, természetesen 4X4, jah és nem slik gumikkal és nem verseny pályan, szimplán a német autópályán forgalomba...
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
"nem dizel a kocsi"
Nagyon jó hangja van.Vetekszik a sor ötös audi hangjával,vagy talán még egy hajszálnyival szebb is.
A japán tuning nekem sem a szívem csücske.Az amerikai V8 még csak-csak de inkább az európai autókat preferálom.Természetesen abból is a német kocsikat.
AUDI-VOLKSWAGEN.Ismerősömnél van egy audi (régi szakadt kibelezett százas kasztniban egy A8 300le V8 motor,váltó+egyedi hajtás) Motoron csak kisebb módosítások vannak (kb. 380 lóerő+a Nitró),mert a komolyabb alkatrészeket arany árban mérik hozzá.De így is meggyőző.Az a hang valami brutális (nyitott rendszer).Régen a Móczár Tamás ment vele a gyorsulási versenyeken,tőle vette meg.Áll már vagy 4éve.Kezdhetne már vele valamit... -
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #409 üzenetére
meg mondjuk aranyos ahogy a rogyásig húzott Lupo PDTDi-t letolja
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #411 üzenetére
Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj.
Elnézést de had tudjam már hogy mit szereltem két napja 1, 2 egy rendes dizelnek még attól hogy meg van húzva nem kéne füstölnie, csak mondjuk lehet nem itthon írattak hozzá pl ezen okok miatt kompjutert.
am szerintem a GTI lupo kissé jobban megy mint egy 120-130 lovas 3L, meg kicsit más a futóműve is de lényegtelen.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
1. "Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj."
No Comment... 300nál tök mindegy milyen kasztniban ülsz.Nincs esélyed a túlélésre.És igen láttam már közelről Golf 2 Rally Syncro kasztnit.Ismerősöm 2-es golf-al rallyzik több éve.Van némi fogalmam (és tapasztalatom) a témáról hidd el.
2. "egy rendes dizelnek még attól hogy meg van húzva nem kéne füstölnie, csak mondjuk lehet nem itthon írattak hozzá pl ezen okok miatt kompjutert."
Akkor had kérdezzem már meg hogy miért van az hogy a RENN tdi-k 240-250lóerőnél füstölnek úgy mint az itthoniak közel 300 lóerőnél?Na erre írjál valami okosat!
3. "am szerintem a GTI lupo kissé jobban megy mint egy 120-130 lovas 3L, meg kicsit más a futóműve is de lényegtelen."
Neked lövésed sincs arról hogy mit beszélsz.A Lupo 3L összesen 61lóerő,ECO módban pedig 40.De semmi baj látom vágod a témát .[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
A Lupo 1.2 PD TDI szerkezeti felépítése miatt teljesen alkalmatlan a tuningra.Kb 100-110lóerőnél egyszerűen szétesne.Mert szar.Amúgy mi alapján láttad te dízelnek azt a Lupo-t?Merthogy 1: Széles sárvédőív (a 3L-é nem az),2: nagy lőkhárító (a 3L-é nem az),3:széles futómű,(a 3L-alá és a 1.4tdi alá nem lehet mást rakni mert azok egyediek),szóval az egy GTI.Ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
légyszíves ne magyarázd már meg hogy miben cseréltem olajat... és nyugi nem csak az úton akadtunk össze vele, hanem kb 1órát beszélgetem sétáltam a tulajjal..
bocs nem 3L, hanem 1,4-es..
300 lovas TDi sok itthon, azért 1-2 példát megnéznék.. jah az hogy valaki rá mondja hogy 400 lovas, annyira nem érdekel. én is rá mondom a turbos VR6-ra 600lovas ránézésből megtudod állapitani hogy nem annyi? (mondjuk Te biztos..)
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Szerkezetileg (karosszériára értem mielőtt még ebbe a hsz-ba is belekötnél ...) nincs lényeges eltérés egy mezei Golf 2 G60 és egy Golf 2 G60 Rally között.Persze más front más kerékív + nagyobb kerékdob ilyesmik vannak.De ennyi!Mondhatsz akármit.Ezek tények. Nincs szükségem segítségre.De ha valamiben nem vagy biztos ne írj róla butaságot.Mert az kicsit ciki...
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #417 üzenetére
[akkor legyen GTI nekem teljesen mindegy, de akkor légyszives tulajnak is magyarázd meg hogy neki benzines autója van ] jah vagy tudom gyorsan a video után bele rakta a GTI motor helyet az 1,4 PD-d mert az mennyivel jobb...
kép a videoból hogy ebbe se köthes bele
rally-s vitát meg hadjuk szerintem gondolom azt se tudtad akkor hogy gyárilag egyes golfban volt V8-as motor....(83-as modell asszem)
amúgy jó ez a h.sz gyűjtögetés, nem vagy képes egy gondolatot egy h.sz.-ba leírni
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
" Sokat érthetsz a VW-khez "Golf kettes rally bodé" az egy csöppet más mint a sima kettes de nem baj. "
Nyílván szerited a hyper-szuper "GOLF 2 RALLY BÓDÉ" kibír egy 300Km/h-s ütközést is.Az alap kijelentésem ugyanis az volt hogy nem mennék 300-al egy Golf-al..Erre feleted az idézett mondatot. .Szerinted mennyivel és miben más?Győzz meg.Érvelj!
A Golf 2 egy gyenge konstrukció.Ez van.Gyenge volt már új korában is de akkoriban előírt biztonsági kritériumoknak megfelelt.Szerencsére már 2008-at írunk.
-
VR6-Fan
veterán
válasz fekeandras #420 üzenetére
"bocs nem 3L, hanem 1,4-es.." ezt azért illet volna észre venni.
erősített padló lemez, vastagabb a küszöb a szériánál, pont min anno az egyes cabrionál.
az első két nyúlvány kereszt merevítős, az A és C oszlop is más, egyedül a gyári bukócsőben nem vagyok biztos, bár azt nem hiszem hogy lett volna benne.azon kivűl a motor is más volt a széria G60-nál meg a hajtás is.
szerintem tök mindegy hogy mivel ütközöl egy álló beton falnak, trabanttal vagy porsche-val 300-nál mind a kettő darabokra törik.
Én szóltam hogy probálj egy kicsit észhez térni.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
P00By
nagyúr
válasz fekeandras #433 üzenetére
Sziasztok!
Azt szeretném kérdezni, hogy egy teljes sportlégszűrő rendszer cakk-pakk mennyibe kerül?
Természetesen csakis jó minőségűben gondolkodjunk
Főleg nem a teljesítmény növelés miatt(persze néha kell a kraft ), hanem a fogyasztás mérséklése lenne a cél! Egyátalán ilyen szempontból megéri a dolog, mennyi spórolást jelenthet ez?fekeandras: Ezt a hsz gyűjtést nem kéne, ha meglátja egy moderátor kapni fogsz!
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
Hy!
direkt szűrőt egyáltalán ne...
sport betétet meg lehet, csak azt is sűrűn mosni kell fogyasztásod nem lesz jobb, csak valamivel alacsonyabbról fog húzni a gép (főleg ha turbos vagy nagy köbcentis), 10k-től fől fele.
sport légszűrő rendszer alatt mit értesz pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
P00By
nagyúr
pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok Nem.
sport légszűrő rendszer alatt mit értesz (Sajnos) annyira nem értek hozzá, már beszéltem egy emberkével 2 darab mondatot, ő azt mondta 100-120k ebből talán kiderül...
fogyasztásod nem lesz jobb Pedig, már cikkekben is olvastam. Legalábbis ez rémlik a régen olvasott Tuning&Stereoból
-
Integra
titán
akkor maradj a gyárinál
ezek a direkt légszűrők normlis motorra semmit sem érnek, de elmondhatod, hogy tök jó zajos lett a motorod tőle
milyen autóba kellene amúgy?
egy jobb rendszer 20-30e-től indul[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
VR6-Fan
veterán
centi literekben max, de szerintem én úgy tapasztaltam hogy többet esznek vele, lehet hogy a kis motorok nem
hát rendszer alatt akkor ő is erre gondolt szerintem, pillangó szelep/légmennyiség mérő cserét is mert akkor kicsit máshogy változnak a dolgok
diret mondom szerintem meg probálni se érdemes, egy betétet a gyári szűrőházba talán érdemes lenne ki próbálnod.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
Azért dízel motorral is lehet gyorsulni.Bár ez a füstmennyiség már tényleg undorító még egy olyan TDI buzinak is mint én.
6.062 @105.70Mph De hogy látta a karácsonyfát?
Ugyanennek az "autónak" egy másik futama oldalról.6.196 @110.76Mph
Amerikai pick up Burnout
Na ilyet nem szeretnék látni a visszapillantómban soha.
A dízel motor előtt még komoly lehetőségek vannak Pl.:
LeMans
Vagy Tereprali vb
Fabia
És az Örök kedvenc,örök kedvenc a fékpadon.Szerény 433Lóerő/787Nm nyomaték.Moderáljon.Az a dolga
Sportlégszűrő témában inkább meg sem szólalok.Nem akarok beleokoskodni én kontár amatőr...
[ Szerkesztve ]
-
P00By
nagyúr
És akkor a sport katalizátor leömlővel is ez van? Valószínű ezt hiába kérdem, mert rohadt drága
[ Szerkesztve ]
-
Thrawn
félisten
válasz fekeandras #440 üzenetére
Valóban...
Neked egy napig itt semmi dolgod nem lesz...Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Integra
titán
ha nem akarsz szignifikáns teljesítmény változást, akkor ne nyúlj ilyen külső dolgokhoz, mert nem érik meg. azért az a papírszűrő jó, a gyári csőbemenettel.
ha nem komoly szűrőt veszel, csak még több piszkot nyel a motor, mint amúgy is....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
akkor inkább várj ki, ne kókányolj.
inkább a drága minőségi, kipróbált, bizonyított rendszert csavard rá, mint hogy, egy picit ebből, aztán picit abból.. ebből nem fog kisülni semmi jó szvsz
kár lenne az autóért...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
Új hozzászólás Aktív témák
- Meggyőző arcjátékkal reagál a kínai humanoid robot
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- 3D nyomtatás
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Bluetooth hangszórók
- PlayStation 5
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen