Hirdetés
-
Kooperatív akció-kalandjáték lesz a Sanctua
gp A premier kicsit még odébb van, jövő év közepén érkezik a PC-s verzió.
-
Elon Musk: az xAI szuperszámítógépet akar az AI-alapú chatbotjához
it Elon Musk tervei szerint egy szuperszámítógéppel szolgálják majd ki az xAI Grok chatbotjának következő verzióját.
-
Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
ph A Bloomberg videointerjújában utalt erre a Dell és az NVIDIA vezére.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cartmenn
tag
válasz hacki87 #6021 üzenetére
Ha volnál a facén ott is van bravo 2es csoport sokat tudnak segíteni,véleményezni az esetleg kinézett autót,ismerhetik is pld. Van gázolajos csoporttag igaz csak a 1.9es 8 szelepes motorral és már 500e fölött tart komolyabb hiba nélkül--- tjet 150es 400ezret most lépte át.Én benzines párti vagyok és behozott autó ellenes .A tjeteknél igazán talán az előforduló olajfogyasztáson kívül (2-3deci is lehet ezresenként) olyan nagy hibák nincsennek ( pld volt turbó gumicső repedés pár embernél, meg 2-3ra emlékszem turbó cserére vagy javításra) A multiair benzinesnél problémás a multiair egység hibája ,ami még gyakrabban cserélt olajcserék ellenére is előjöhet 150-200e között ---cseréje 200-250e pénz.A tjet-el nincs ilyen probléma ,és pld mivel közvetett befecskendezésű nem jön elő benne a kokszosodás mint a német Tsi-knél.A dízeleket nem ismerem de ott se volt igazán sok probléma : lehet ezekben a részecskeszűrő, kettőstömegő lendkerék (ez van a tjetben is),izzítás. Dízelekből van szerintem a legtöbb behozott , "kevés" kilométerű,túl olcsó még úgy is . Én is egy 2000es 1.6ost cseréltem 4.5 éve egy tjet sportra --akkor 247ezerrel vettem ,igaz volt turbócsere 190e-nél meg generátor,féltengelyek is voltak.Rám maradt,jött a klíma terelő motor csere ,de van fórumos aki javít olcsóbban mint egy szervíz. 273e nél tartok de 2 éve van mellette egy seicento .
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen