Hirdetés
-
Három új színben lesz választható a Nothing Phone (2a)
ma A múlt héten még csak jelezték, hogy színvariáció(k) várhatók, a legfrissebb előzetes viszont már informatívabb.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Premier előzetesen a Rocket Rumble teljes kiadása
gp A végső verzió PC mellett konzolokon is elérhet lett a napokban.
Új hozzászólás Aktív témák
-
!Overdose!
őstag
válasz csabi94 #5032 üzenetére
Nem tudom mennyire megszokott, de nekem is ilyen, pedig az enyém nem volt törve. A linkelt autó egyébként nem Exclusive felszereltségű, de ez gondolom most mellékes. Én szembe megyek a többiekkel és szerintem lehet ennyiért olyan dízel 156-ost venni, ami jó alap lehet. Mégpedig úgy, ha saját magadnak hozol be egyet. Ez az autó sem kerülhetett sokkal többe 1000 Eurónál.
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
alázógyík
őstag
Ha valaki keresnek téligumi szettet, van 1 eladóm. Fiat Bravo II-re, 4x98.
195/65R15-ös Michelin Alpin3 gumik 15"-ös lemzfelnin. 30K-t kérnék a szettért.
-
Kommy
veterán
Valaki tudja, hogy MES-ben az Actuators fül alatt, az Idle actuator és a Throttle repeater miket kéne csinálnia? Ha jól emlékszem Idle actuator megnyomásakor hibát ad vissza, a Throttle repeater negnyomásakor pedig egy kis idő után leáll az autó, Természetesen minden a kettő üzemmeleg és járó motornál próbáltam. A szövege ugyan az a két funkciónak:
This function activates the indicated device and control circuit. Please observe:
-Clicking sound from the related relay
-The correct operation of the selected device
-Changes in engine RPM
NOTE: The test should be performed with engine warmed upAmúgy alapjáraton néha sikerül lefulladnom az autóval, pl haladok lépésben és csak a kuplunggal játszok kinyomom a kuplungot és egyszerűen leáll az autó, de ez csak akkor ha mozgásban vagyon egy kicsit.
Az autó paraméterei: Fiat Palio Weekend, 1.6-os 178b3000 , ecu: IAW 1ABB.92
-
norbert1998
veterán
Üdv.
Azért ide írok, mert a trabant korszak óta ez az első autó, amiről úgy tudom, hogy ilyen a kormány kapcsoló, és talán van még pár olasz, amiben így van megoldva.Szóval, a lámpákat nem relék kapcsolják, közvetlen a kormánytól jön a magas áramerősség a fényszórókba.
Újabban kitalálta, hogy reflektor felkapcsolasakor lekapcsol mindent, és vissza kell vennem tompitottra, hogy az újra fel kapcsoljon (amúgy együtt ég a reflektorral). Ilyenkor csak akkor sikerül felkapcsolni a reflektort, ahelyett, hogy minden elsotetuljon fényszórók tekintetében, ha elég dühös mozdulattal lokom előre a kapcsolót. Ha hátra húzom, akkor gond nélkül bekapcsol mindig, de ugye az csak a "villogtatos" állás.
Nemrég szét volt szedve a kormány kapcsoló, minden rendben volt. Mi lehet a gondja?
Mármint, biztos hogy újra ő a ludas, de találkozott valaki ilyennel mar?Bravo 2001
[ Szerkesztve ]
-
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5062 üzenetére
Szia!
Bravóknál sajnos ez előfordul, szerintem elolvadt a kábelen a szigetelés.
Gondolom ezért jó néha, amúgy meg zárlatot okoz. (A reflektor reléről ment nekem a 2001-es JTD-mben)
Szerintem cserélj kormánykapcsolót, és reléztesd be a lámpákat. Többet nem lesz vele gond -
hacki87
senior tag
válasz norbert1998 #5062 üzenetére
Nekem is ezt kezdte el.
-
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5066 üzenetére
Hogy tudtad szétszedni a karokat?
Úgy rémlett hogy csak roncsolással lehet belenézni a karba -
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #5068 üzenetére
Cseréld ki a kart.
-
Arni9010
aktív tag
válasz norbert1998 #5070 üzenetére
A karon belül szoktak elolvadni a vezetékek, ami a lámpakapcsolótól (kar végétől) megy az átvezetőkábel felé.
Nem igazán javítható a hiba, legalábbis a fiatbravo fórumon csak erős faragással sikerült anno szétszedni. -
Mágus2
Közösségépítő
válasz norbert1998 #5070 üzenetére
Szerintem a kar a hibás.
-
norbert1998
veterán
De mondom, hogy a karban nincs se vezeték se hiba
-
aktív tag
Alfa GT Chronicles Ch. n+1
Na, azt hiszem összeállt az Alfa...legalábbis műszakilag, illetve a belső esztétikát tekintve.
Befejezték a bőrőzés felújítását/cseréjét - itt paradox módon a kézifék szoknyája okozta a legnagyobb kihívást, amihez talán hozzá sem nyúltam volna, amennyiben előzékenyen ki nem kapják a többi cuccal azt is, mivel egyáltalán nem látszik; cserében sebészi precizitás kell a pontos felhelyezéshez, különben nem lehet rendesen kiengedni a féket...
Zsoltéknál mintha minden csavart kicsit még meghúztak volna, így a nyüszögések és csattogások java része megszűnt; a fényszóró házakat beállították, hogy ne legyen továbbra is kancsal a gép; a tolatólámpa végre működik (ki volt törve a helyéről...); illetve egyéb apróságok....
Az antenna egy részét elhagytam a gépi mosóban (mire pár nappal később rájöttem, már nem volt meg náluk...); a váltószoknya cseréjekor én naívan lekaptam a váltógombot, azóta nem lehet rendesen visszatenni: gondoltam tekerem balra, ahogy illik, de csak nem mozdult...akkor izomból ráhúzok, erre megindul...aztán kiderült, hogy nem menetes, hanem ragasztott!
A gyári gomb! Ilyenem van...
Vissza tudtam tenni, de elforog. Ellenben nem ragaszkodom hozzá és a gyárihoz általában, mivel mint kiderült műanyag, csak van benne valami fémsúly, hogy jól érezze magát a user; ráadásul amikről azt hittem, hogy karcolások, azokról kiderült, hogy repedések és kopások. Így most cserét keresek. Természetesen olyan jelöletlen, matt, gömbformájú alumínium gombot nem találtam eddig, ami fel menne erre a váltórúdra. Majd egyszer összejön ez is...
A zenéről letettem, mivel mint kiderült minden gyári (és még csak nem is a Bose szett), én meg alapvetően süket vagyok a zenéhez (bár azért tudom élvezni), így nagyon nem invesztálnék bele, legalábbis egyelőre...
A Bluetooth és kamera opciók okán körbenéztem a piacon a 2DIN-es egységek között; ezek a 30-40k-s kínai unit-ok mennyire életképes lehetőségek (adnak hozzájuk kamerát meg minden csingilingit?
Alternatíva, hogy kivezetek egy jack kábelt a középkonzolon, és arra dugom a telefont zenelejátszáshoz, a kamera dolgot pedig jegelem.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
j.bravo
addikt
Jut eszembe, anno telefonban a Kén utcából Zsolt egy Schwarzenbach nevű embert ajánlott lakatosnak.
Ismeri valaki, mármint dolgoztatott már vele?
Beírtam a gugliba, adott ki állásajánlatot, amiből arra gondolok hogy relatíve nagy cég lehet, ami nem tudom hogy inkább jó vagy inkább rossz (nem az dolgozik a gépen akié a biznisz, esetleg kevésbé veszi komolyan stb).
Vagy van egy ember akit az Italycar/Ber-Do ajánlott, vele találkoztam is még nyár elején akkor mondta hogy kb szeptemberben ér majd rá. Szilveszter a keresztneve, ez talán elég ritka név ahhoz hogy valaki emlékezzen rá.
Hozzá kötődő tapasztalat esetleg?Van más, meglehet hogy buta kérdésem is:
Ha a gázt nyomva (sebességtől, fordulatszámtól kb függetlenül) magas, sípolásszerű hangot hallani, akkor benzinpumpára kezdjek félretenni? A menetzaj mellett nem mindig hallható, ha leveszem a lábam a pedálról, akkor rögtön elhallgat, még mielőtt lassulna az autó.szerk.: benne lennék amúgy a rbalint88 által javasolt mini topiktaliban.
[ Szerkesztve ]
Whatever.
-
andrás47
senior tag
Üdv !
Van esetleg valakinek 1248 cm 3 1,3 JTD 62KW 84 LE motorral szerelt járgánya itt, hogy mennyire bírná ez egy Fiat Doblo-t mozgatni, kicsit gyengének találom, kinéztem egy autót amiben ilyen motor van,meg érdekes általában ezek 90 LE vannak, ez másik fajta lehet, hogy csak 84 lovas?
Meg merjem venni ezzel a motorral a Doblot ? Köszönöm a segítséget . -
aktív tag
válasz j.bravo #5075 üzenetére
szerk.: benne lennék amúgy a rbalint88 által javasolt mini topiktaliban.
Nem is láttam, de ha úgy alakul, hogy lesz, akkor én is.
Mi (merre) lenne a terv?
@norbert1998
Cimboranak ma jött meg a kínai 2 DIN rádió.
Megköszönném, ha majd megosztanád a tapasztalatotokat vele.
Nevermind...
-
őstag
Egy rövid update a fiat doblo maxiról, amit a cégemnek vettem (az egyik fórumtárs kérdezett privátban, ezért gondoltam ide is írok valamit):
2000km futott, természetesen semmi baja, úgy tűnik hogy a fiat levetkőzte már ezekt a betegségeket, hogy megmozdítod az ülést és világít a légzsák lámpa stb. (vagy majd később jön elő-remélem nem
120 le, 1.6 diesel, nagyon erős kis furgonhoz képest, tényleg minden helyzetben kellemesen erős, nincs gond besorolásokkal stb.
városi fogyasztás 9l, országúti 5l, autópályát még nem látottnettó vételára 3,6m ft -volt, ebbe belefért a plusz garancia is 2+3 év, max 75 ezer kmig
cryptot minden termékemért elfogadom
-
rbalint88
addikt
válasz andrás47 #5077 üzenetére
olasz belpiacos lesz, ott 84 lóerő a korlát két éves jogsiig, ezért sok autó van belőve erre a teljesítményszintre szoftveresen.
LZs, j.bravo:
valamelyik hétvégén összehozhatunk egy minitait, mondjuk mosással egybekötve (Peti, akkor megcsináljuk a waxolást is rendesen) a szent helyen (ehrle mosó, Bp. 3.ker Huszti út.) -
DAVID0000
aktív tag
Sziasztok!
Fiat Stilo 1,4 benzin.
Segítséget szeretnék kérni utólagos tempomat és multikormány beszereléshez. Veszprém megyei vagyok de ha tudsz segíteni akkor a távolság nem akadály.
Dávid
Email: takacsdavid1989@gmail.com -
aktív tag
válasz rbalint88 #5081 üzenetére
@rbalint88 & j.bravo
Wow...a Fiat Uno-m óta nem mostam magam az autóimat. Nekem simán program...
Egyébként amennyiben a lentire gondoltok, az tőlem 15 percre van, sz'al nekem technikailag bármikor jó lehet.
@focvis
tavasszal és ősszel OK, a nyári napon "tűzforró", télen jéghideg lesz; nagyon kellemetlen, nem ragaszkodnék hozzá
Köszi szépen a jótanácsot, de szerintem túl elvetemült vagyok, hogy megfogadjam.
Kezdem belátni, hogy a mindennapi praktikumot tekintve egyre kevesebb értelmét látom ennek a kocsinak, így legfeljebb a váltógomb használhatóságát is felírom a 'veszteséglistára'.
[ Szerkesztve ]
Nevermind...
-
aktív tag
válasz DAVID0000 #5083 üzenetére
@DAVID0000
Érdemben nem tudok segíteni, csak egy meglátás: valószínűleg a fizikai beszerelés lesz a könnyű része, a számítógépen történő felprogramozás viszont sok hajtépést okozhat, amennyiben DIY jelleggel csinálnád.
Az utóbbi okán lehet, hogy szerencsésebb lenne egy hozzáértő céget/embert keresned.
Nevermind...
-
>Deego..
senior tag
Alfa 147 1.6 TS motorhoz való vezérműtengely rögzítő vagy rögzítő készlete van valakinek?
" Agyalok és cselekszem, de nincs az az isten hogy feladom és lefekszem " ...
-
j.bravo
addikt
válasz HussarF #5090 üzenetére
Urak, Katt ide, a 156-ost emlegetik az F Astráról szóló részben (neeem, nem akarom lecserélni a 156-ost, melóban a padtársam készül első, minél olcsóbb autót venni).
Mennyire valós amit írnak, hogy a futómű bekötési pontjainál rohadna a 156-os?
(amikor viszem a küszöböket lakatoltatni, külön hívjam fel rá a szaki figyelmét, hogy vizsgálja meg?)Whatever.
-
sagesz93
addikt
válasz j.bravo #5091 üzenetére
Elég valós, főleg a hátsó futóműnél, ott semennyire sem látod mivel a csomagtartó és a kerékjárat felől is borítás van.. ugyanilyen meglepik lehetnek az első kerékjárati íveknél a borítások mögött.
Sajnos
Nem tudom, hogy vitted/viszed a kocsidat a lakatoshoz, de szerintem az a normál, hogy először felméri a kocsit (ahhoz alap, hogy leszedik a kerékjárat borításokat) és utána megmondja mi a verdikt, sajnos általában jóval több minden, mint az mit az ember lát/remél.
[ Szerkesztve ]
-
kurion
senior tag
Sziasztok,
olyan kérdésem lenne hogy mikor hátramenetbe teszem a kocsit és elkezdem ráengedni a kuplungot érdekes hangot hallok ez mitől lehet? nem igazán találtam róla semmit, kicsit aggaszt hogy ez mitől is lehet. Fat linea 1,4 T-jet 2008
"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator
-
roseane2004
csendes tag
Sziasztok, tudja valaki hogy punto ii 1.9jtd valtojanak, milyen imbusz kell a leereszto es feltolto csavarhoz?
Koszonom elore is
-
Valaki próbálta a Fiat MJET 2-es motorját? Abból is az 1.6-ost?
Legyen az 500 vagy Tipo stb.Érdekelne a véleménye.
A káosszal teremtek rendet. Philips & TPvision primary visitor. Philips Design line.
-
őstag
válasz Luck Dragon #5098 üzenetére
nálunk van egy 1.6 diesel a cégembe
tök jó, erős
doblo maxiban van, 6-os váltóvalcryptot minden termékemért elfogadom
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen