- Autós kamerák
- Videós, mozgóképes topik
- Milyen széket vegyek?
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- E-book olvasók
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Saját műsort kap a Metaphor: ReFantazio
gp A Summer Game Fest után egy rövid show keretén belül tudhatunk meg újabb részleteket a játékról.
-
Computex 2024: extravagáns üveg-alumínium házköltemény az In Wintől
ph A cég "lopakodó" alaplapokkal is kompatibilis, Signature sorozatú újdonságát szemügyre véve hirtelen azt sem tudjuk, hogy merre van az eleje és a hátulja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
-
Free Rgc
tag
válasz slett27 #10248 üzenetére
Nekem Mito qv-m van de nem hiszem hogy be lehetne skatujázni hogy csak csajoknak való és csak nekik készül, egyébként piros és nagyon jól érzem benne magam férfiként is!!! Természetesen ízlés kérdése, de van mellette egy 147es GTA is ( ez is piros ) persze lehetne Ferrari is otthon ( nincs ) de az is piros lenne!!! Abban egyet értek hogy a hölgyeknek a Mito nagyon tetszik! Viszont nem mondták hogy ne vegyem meg mert nem csaj vagyok!
[ Szerkesztve ]
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #10274 üzenetére
azok a masik kepen testelektrodak
azert szoktak tobbet hasznalni, hogy a gyufa elettartama hosszabb legyen
ugyanugy "elfogy" az elektroda, mint heggesztesnel, csak mivel nem folyamatos az iv meg az armerossege is kisebb, lassabb a folyamat
de ha tobb test is van, akkor a "legjobb" test fele huz le az iv, aztan amikor az tavolodik tole az elektrodafogyas miatt, akkor egy masikhoz, mert az kerul ideiglenesen hozza kozelebb
letezik olyan is, ahol korben egy gyuru emelkedik ki a menetes resz vegen
arra mondjak azt, hogy vegtelenitett testelektrodas, mert arra 360 fokban barhova lehuzhat ott a testre, nem csak 1 vagy 3 vagy 4 iranybantöbb drón kell ;P
-
hobizoli
nagyúr
válasz slett27 #10276 üzenetére
Wasted Spark gyujtas rendszernel (wasted=hulladek), ahol 2 trafo visz 4 hengert, minden gyertya 2x annyit szikrazik adott futas km alatt, mint a sima elosztosnal, mert a kipuff utemben is van egy "felesleges" szikraja
a WS rendszer elonye, hogy nincs benne mozgo kopo alkatresz, es ezert az ECU barhova el tudja tolni a gyujtas idoziteset, nem csak azon az idoablakon belul, amikor az elosztoban a rotor eppen kontaktban van, es 2 trafo is eleg 4 hengerhez
hatranya, hogy gyorsabban fogy a elektroda a gyertyan a duplazott szikrazasa miatt, es a rotoroshoz kepest a trafo dupla annyni ideig tud ujratoltodni, amivel stabilabb szikrat tud adni magas rpm-n is
ez utan van a Coil on Plug (COP) rendszer, amikor minden gyertyan kozvetlenul van egy trafo mar, ez megint csak 1x szikrazik a 720fok alatt, mint az elosztos is, de a 4 hengerhez 4 kulon gyujtotrafo is kell, ami nyilvan joval dragabb is, de pl gyujtokabel meg nem kell hozza
szinten nincs benne mozgo kopo alkatresz, az ECU a jelvezeteken megvezerli a kello idoben az egyes trafokat kozvetlenul, es meg tobb ideje van egy trafonak feltoltodni az ujabb kisules elott, mint a WS-nel
manapsag amugy ez a COP van mar kb mindenhol
a rotoros mar muzeum kategoriaju, a WS is mar oldschool
a WS a 80-s evek vegen 90-s elejen terjedt, de 90-s evek kozepen mar voltak COP-s autok istöbb drón kell ;P
-
addikt
válasz slett27 #10279 üzenetére
14-16-os hangerő???
Én 8-nál feljebb még sosem csavartam, ott már majd megsüketültem. Nagyon durva ez a sebességgel arányos hangerőszabályzás a kocsiban. Sokkal nagyobb arányban növeli a hangerőt, mint a szél- és motorzaj növekedése. CD-t szoktam általában hallgatni, de autópályás tempónál a 3-as hangerő bőven elég. Lakott területre érve kell kb. az 5-ös.
-
-
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #10740 üzenetére
1-2 összefügg, csappantyú mozgató motor lesz a hibás szerintem.
3 fényszóró esetleg kauffer, vagy specialista boltokban gyári esetleg felújítás témában autóüveg4, elvileg van valami csoda módszerük, hogy gyakorlatilag gyári tartósságal rendbetegyék a műanyag búrákat. Vagy retrofit headlights, és egyedi projektor építés, az lehet meghaladja az új fényszóró árát, viszont jobban fogsz látni vele (szürke zóna, marad a halogén, marad a lámpatest, de a projektor átveszi a foncsor dolgát). Illetve márkás LED-ek is korrektek, csak szintén drága, viszont akkor könnyebb gyárira visszaalakítani.[ Szerkesztve ]
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz slett27 #10740 üzenetére
Bravoknál típushíba a klíma terelőmotor törése, Fb csoportban van ember rá, aki kb csak ennek a javításával foglalkozik (szét kell szedni teljesen hozzá a műszerfalat) .
Lámpára: polír is lehet tartós, csak fólia kell rá, de egyébként lehet rendelni is nyilván új lámpatesteket, fiatlakatreszekről pl. (ricambi amit inkább ajánlanak ha jól tudom) -
TheProb
veterán
válasz slett27 #10746 üzenetére
Na igen, tipikusan az a meló, ahol az anyagár 5-10%, a maradékot a munka teszi ki. Bravo-s csoportban sajnos csak az említett arrogáns kretén csinálja ezt, üzletszerűen. Az adminok meg tudatosan biztosítják a monopóliumát, ha bárkiben felmerül, hogy pl tutorial alapján nekilát, akkor biztos lehet benne, hogy megkapja degradáló kommenteket...
Szerencsére nekem még nem volt gondom vele, pedig 274.xxx km van a szekérben (nincs "írásos" nyoma, hogy az előző tulajok javíttaták vna), de az fix, hogy ehhez a birkához ingyen sem mennék.
[ Szerkesztve ]
"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Pfiucska
aktív tag
válasz slett27 #10817 üzenetére
“Azt gondolom ha már hetente kell nézegetni akkor már régen rossz“ +1
Ki a tokom akar minden heten motorolajat nezegetni. Tudom, hogy kb x havonta y fogy akkor meg mielott biztos h nem lesz gáz ranezek. De ha egyaltalan nem fogy akkor meg nagyon max 1-2 havonta ranezek.. de lehet annyi sem.
iPhone 11, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
nesa
veterán
válasz slett27 #10838 üzenetére
Nekem is elég gáz lett 2 év alatt az új kiegyenlítő (Volvo v50) konkrétan nem láttam a szintet, néztem mi a maszat, motor rendben mert nem olajos eredetű, hanem mivel vasblokkos a nagyon finom rozsda rakodott fel, próbáltam kimosni de semmi nem vitte, ekkor újra ledugóztam a tartályt és felöntöttem RO55 el, 20 perc múlva olyan volt mint az új.
-
molnarpeter
nagyúr
-
z0d1@Ku$
senior tag
válasz slett27 #10860 üzenetére
Nekem a deltán 17es alufelni van Krisalp HP3 gumival..ha nem szempont a nagyon jó kinézet, akkor acélfelnin a lehető legballonosabb gumit ajánlanék. De amúgy ahogy molnarpeter irta, a négyévszakos is megfontolandó ha 10ezer km-nél kevesebbet mész egy évben és nem jársz síelni gyakran.
-
gipsztigris
addikt
válasz slett27 #10890 üzenetére
Nem nagy? Fiatalkatrészeken elég sok 16-os szett van jóáron. Ezek mind gyári szettek 100 ezer forint alatt. Na jó, az utolsó 110 eFt.
[Szett_1]
[Szett_2]
[Szett_3]
[Szett_4]
[Szett_5]
[Szett_6]"Mindig kész vagyok tanulni, de azt nem szeretem, ha kioktatnak" -S.W. Churchill-
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs