- Asztrofotózás
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
- Melyik tápegységet vegyem?
- Milyen SSD-t vegyek?
- Projektor topic
- Autós kamerák
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Bemutatkoztak a Microsoft aktuális Surface gépei
- Computex 2024: az ASRock monitorok is a gaming szegmens krémjét vették célba
- Azonnali VGA-s kérdések órája
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Szilícium-karbid chipekkel tompíthatnak az AI energiaéhségén
it 1 százalékot tud spórolni az Onsemi, de ez is elég lehet ahhoz, hogy 1 millió háztartást 1 évig ellássanak árammal.
-
Computex 2024: Látogatóban a Chieftecnél
ph Mélynyomót formázó microATX ház, egy ígéretes üvegtorony és vízhűtések is előkerültek a standon.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Triathlete
senior tag
Vez'tengely jeladó lett, igen!
Azóta minden sima, -10°C-ban is simán indul. Csak a telet nem szereti. Eltört a jobb oldali napellenző, azt cseréltem, elkezdett valami zörögni a középkonzolon a befúvók mögött, illetve a kesztyűtartó felől jön valami hang, ami mintha valami nagyon vékony fémet leejtenék, de teljesen mindegy mekkora kátyúba, úthibába megyek nem függvénye, viszont macskakő után gyakrabban csinálja. De menet közben a futóműt meg nagyon jónak érzem, nem lóg, nem kopog. Majd viszem villamosságishoz mert menet közben, vagy csak járó motornál a belső világítás pulzál, ahogy a műszarfal világítása és a ködlámpa és helyzetjelző is. A tompított csak azért nem mert az LED-es. Generátor felújítása sanszos szerintem.
Úh, de szép az a Lancia!KovacsK85 / Kovács Krisztián
-
jjohn
aktív tag
Azért a magán szerviznek is kell fizetni a revízióért (mi lenne ha fejére esne az autó és nem volt átnézve, nekik is vannak dolgozóik, egyszóval van kiadásuk.
Szóval akkor is sokat kérnek.
A nem beépített alkatrészeket úgy csekkolom hogy ott maradok és nézem míg javítják.
Persze egy többnapos motor generálnál nem biztos, besátorozok oda. -
-
TheProb
veterán
szarolasz. Csakanémetprémium.
#10215Integrale: Néha rájuk-rájuk nézek, olasz fronton szerintem az egyetlen alternatíva lehetne. Az eleje nem különösebben tetszik, ellenben a segge... Bár asszsem a FL már előről kulturáltabb. Igazából Julis esetében sem nagyon látom, hogy előrelépés lenne. Méretben sztem kb bravo. Motorok tekintetében is kb csak a QV lenne fejlődés, nem?
QV amúgy ezekből vállalható, nem betegágy?"Boba is Mickey, Mickey is Boba" - Finkle Einhorn | PC Rig: https://pcpartpicker.com/b/bBy48d
-
Mr X
veterán
-
sagesz93
addikt
Ez csak erősít a tényben amit gondolok, nálad nem volt hibajelzés, hosszas keresés után lett meg a hiba, na ennél a hirdetett kocsinál oda van írva mi a hiba, de ha ilyen egyszerű volna, már meg lenne csináltatva. Lehet furcsán gondolkozom, de sok ilyet látni itthon + olasz autóról beszélünk
-
LógaGéza
addikt
2.4-nél kétféle van - ami hengerfejes lesz, és ami már volt. A 166 2.4 10V hengerfejét szokták rárakni, az örök, viszont lassan kb lehetetlen beszerezni.
Szerelőmnél sorba állnak egymás mellett a 2.4-es 159-ek, hengerfejre várvagipsztigris
Kicsit messze van, de felkeresem őket, köszi"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
molnarpeter
nagyúr
Egy “hibátlan” motor “hibátlan” hengerfeje soha nem fexik meg, legyen akármilyen ridegtartásban, falábbal hajtva mondhatnánk úgy is, used errorral tervezni volna ildomos, és itt szignifikáns a hiba előfordulási gyakorisága.
Amúgy nyilván nem feltétlenül 100% reped és az ideje is kérdéses, minél inkább óvatosan használni és tünetek (hiányát) monitoromon érdemes, aztán majd lesz valahogy… Javítás úgy tudom, ezeknél nem igazán tartós, aztán persze lehet különbség minden eset között.[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
A 166 hengerfeje más, mint a 159-é, a víztér és azok nyílásai más méretûek. Felmegy egyik a másikra, de állítólag nem tanácsos. (Feltéve, ha a DPF nem kerül kiiktatásra).
A Kappában tudom, hogy volt JTD, írtam is, de csak 10 szelepes. Mindegyik 159 JTDM, az M a multijet.
"Bad reklám is reklám too"
-
Integrale
veterán
Sokat elmegy új fejjel, hosszúakat mész, akkor nem vagy sokkal késôbb jelentkezik.
Hûtô, kiegyenlítô és termosztát állapota fontos, kiegyenlítô csatlakozó csonkja(i) repedhetnek, akkor már nem is zárt a rendszer és túlmelegedhet.
Megveszed, ezeket már megcsinálták/te megcsinálod, akkor te már elhasználod sokat.[ Szerkesztve ]
"Bad reklám is reklám too"
-
-
slett27
addikt
Köszönöm, beszéltem a gumissal szerencsére van 175-ös télije is. Úgyhogy meglesz a csere.
Gumis topicban is voltam, ott is megerősítést nyert."Ismerősöm szerint az ő Logitech Z-623-as rendszere (bizonyos esetekben) jobban szól, mert felére feltekerve is adja a mélyet, szétveri a házat a gettób@szó számokban !" by Rasiel :DDD
-
z0d1@Ku$
senior tag
Ha csak játszós autó és csak backup-nak kell, akkor el kell menni megnézni, körbevizsgálni minden fiszfityiszt kipróbálni rajta, aztán ha jó, el kell hozni 80 km nem nagy táv, és még az idő is jó hozzá.
Mondjuk annyira nem olcsó, de biztos foglalkoztak vele, mert nagyon racse lógóka is van az elején
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs