Hirdetés
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Új hozzászólás Aktív témák
-
félisten
[Test series with cards from NVIDIA and AMD – When suddenly the memory of the graphics card is no longer enough]
Igor bácsi a csúcson van megint érdekes tesztet csinált."A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Pug
veterán
És akkor egy kis Unreal Engine 5.2 ami ki is néz valahogy, de még hogy
Total VRAM usage:
FHD max-on: kb 12GB
4K max-on: kb 14GB -
félisten
Hol látod ezt a Vram igényt?
Én is nézegettem, de közben látom van már sok 3060 Ti 8GB - videó elég szép eredménnyel.Nálam:
3080 12 GB olyan 30-35 FPS, 1440P max, balancedre tettem a TSR-t .[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
félisten
jah értem. Akkor ez a foglalt.
Nekem 11,6 ot ír a fenti beállításokkal 1440P-n .
Erre ha ha ráeresztik a gyártói felskálázást elég jó kis dolgokat hoznak ki belőle.
Nekem sajnos a CPU-m kissé gyenge, lehet még lenne benne pár FPS.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
Felhasználóbarát:
Ha a játékosnak nem tetszik a fejlesztők által szállított verzió, akkor saját maga (tehát a felhasználó, a játékos) kicserélheti kedve szerint bármelyik verzióra pofon egyszerűen. FSR-nél erre nincs lehetőség, azzal kell beérni, amit a fejlesztő adott (mint konzolon), ezt nem nevezném felhasználóbarátnak. DLSS esetén teljes szabadásgod, átjárhatóságod van a verziók között, FSR-nél nincs. A felvetésedre pedig csak annyit, hogy az NV piaci részesedése 80% körül van, így ebből a szempontból sincs értelme kihagyni a DLSS-t.Frissítés:
DLSS esetében a fejlesztő alkalmazhatja az automata frissítést, ezzel a DLSS teljesen automatikusan lefrissíti magát, a fejlesztőnek nem kell vele foglalkozni. Ez a fejlesztőnek és a játékosnak is jó. FSR-nél ilyen nincs. Ezen felül ott a fentebb említett user friendly design, ahol a játékosok saját maguk azt a verziót használhatják, amelyiket akarják.
FSR-nél a játék készítőjére van bízva, hogy fektet-e időt és energiát az FSR frissítésébe, miközben a DLSS nem csak szebb minőséget ad, de automatizálni is lehet. A gyakorlat is azt mutatja, hogy a legtöbb fejlesztő nem nagyon foglalkozik az FSR frissítésével.Felelősség:
A legtöbb fejlesztő nem szereti a sok felesleges munkát és itt a DLSS megint nagy előny, hiszen out of the box jobb minőséget ad, mint az FSR. Hiába fekete doboz, ha jelenleg az a legjobb a piacon, továbbá a fejlesztők túlnyomó többsége a büdös életben nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját, de még a legtöbb AAA stúdió sem.
Hiába a nyílt forráskód, az FSR only játékokban valamiért mégis sokan próbálkoznak a DLSS-el, nem véletlen. A felhasználóknak inkább a "feketedoboz" kell, mert egyszerűen jobb minőséget ad.
Addig nincs is gond, ha a felhasználó tud választani. A gond akkor van, ha egy játékban kizárólag FSR-t teszik elérhetővé, ezzel csak a játékossal (vásárlóval) szúrnak ki, mert elvágják őket a legjobb minőségű technikától.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Kolbi_30
őstag
válasz huskydog17 #46706 üzenetére
Vagy csak ugy kene optimalizálni a játékokat, hogy ne legyen ezekre szükség...
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
PuMbA
titán
válasz Kolbi_30 #46707 üzenetére
Ez nem lehetséges Konzolokon még a legoptimalizáltabb játékok is használják a felskálázást. Lelassult a VGA-k teljesítmény fejlődése, mert nagyon drága az 5nm vagy 3nm-es gyártástechnológia. Erre született olcsó és egyszerű megoldásként a felskálázás.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
PuMbA
titán
válasz gejala #46711 üzenetére
A baj csak az, hogy a játékokat nem fejleszthetik 4090-re A népkártyáknál nem történt akkora előrelépés és a 2016-ban már jelenlévő GTX1060 6GB VRAM után még mindig 8GB-nál tartunk. Sok embernél ott a 1060 6GB és az RX580 8GB, mert alig látnak értelmes fejlesztést.
[ Szerkesztve ]
-
PuMbA
titán
Lejárt a szerkesztési idő, tehát folytatom. Most, hogy az RX6600 új ára 200 dolcsi és euró köré esett, talán valami el fog indulni és nagy ütemben megindul a népkártyák lecserélődése, de az még mindig nem jó dolog, hogy szinte ugyanazt a 8GB-ot kapják meg a felhasználók, mint ami eddig is volt nekik.
[ Szerkesztve ]
-
Petykemano
veterán
Befejezték az Aurora telepítését. [link]
novemberre lesz eredmény, amit 2EFlop/s fölé várnak.Az egyetlen szépséghibája, hogy míg a Frontier 23MW-ot fogyaszt 1.2EFlop/s mellett, és az El Capitan szintén 2 EFlop/s melletti várható fogyasztása 30MW lesz, addig az Aurora 60MW körül lehet.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kolbi_30
őstag
Aki rx580 rol nem tud váltani vagy gtx1060 rol, ott nem azzal van baj hogy nincs mire, hanem azzal hogy neki nincs mibol..ez pedig nem a hw gyartok baja es nem is a fejlesztőké...Nyilvan egyik sem ad ingyen semmit..vagy akar olcsobban mint amennyiert viszik..es igen a jatekoket kell optimalizálni, nem kamu fps generatort meg"fotoshoppot" epiteni hogy fusson ertekelhetoen placebobol..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #46706 üzenetére
"akkor saját maga (tehát a felhasználó, a játékos) kicserélheti kedve szerint bármelyik verzióra"
Itt azért felmerülnek problémák, akár jogi, akár biztonsági szempontból."...ezzel a DLSS teljesen automatikusan lefrissíti magát, a fejlesztőnek nem kell vele foglalkozni. Ez a fejlesztőnek és a játékosnak is jó."
Nyilván látták, hogy a kézi DLL cserélgetés problémás, megoldották, bár azért nem az igazi, hogy csak fejlesztői jóváhagyással működik. Persze, hogy ez mennyire jó, azzal lehetne vitatkozni."a fejlesztők túlnyomó többsége a büdös életben nem fog nekiállni átírni az FSR forráskódját"
Miért kéne átírják? A nyílt forráskód nem csak az átírás lehetőségéről szól, hanem fontos a könnyebb hibakezelés, és hogy nincsenek külső DLL-ek sem."A felhasználóknak inkább a "feketedoboz" kell, mert egyszerűen jobb minőséget ad."
Ahelyett, hogy vennének egy normális videókártyát, amihez nem kellenek ilyen szuboptimális megoldások, és elbírja natívan.... Ha már fontos a minőség, ugyebár."ha egy játékban kizárólag FSR-t teszik elérhetővé, ezzel csak a játékossal (vásárlóval) szúrnak ki"
Egy kiadónak minden technológia beépítése plusz költség, amit utána karban is kell tartani. Persze, kiszúrásból is kimaradhat, de azért más szempontból ez is egy őrület, hogy ugyanarra a feladatra rakjanak bele 3-féle megoldást is. Aztán meg csodálkozunk, hogy a mai játékok tele vannak feature-ökkel, aztán a fele nem működik kiadáskor....
Említetted az Nv piaci részesedését, itt azért hozzátenném, hogy a DLSS-hez RTX kártya kell, ami nyilvánvalóan lényegesenen kevesebb, mint a teljes piaci részesedésük. Én ezt is hátránynak látom, a black box jelleg mellett.#46709 b. : A gond, hogy akkorát nem ugrottak, mint a felhasználói igények... Legyen magas felbontás, pl. 4K az 4X annyi számolnivaló pixel, mint a FHD-n, legyen magas frissítés, sokan tolják 144Hz vagy gyorsabb megjelenítőn, legyen realtime RT, régen egyetlen sugárkövetett képkockára perceket vártál....
#46711 gejala: Lehet azért, mert közben 60%-al drágább is lett.
-
félisten
[Cyberpunk 2077 Phantom Liberty First Look: PS5, Xbox Series X, PC RT Overdrive]
Elképesztően néz ki szerintem konzolon is.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raymond
félisten
Vegre egy normalis HUB CPU teszt ahol nem Medium-on tesztelik a jatekokat:
Ryzen 7 7800X3D vs. Core i7-13700K, The Best $400~ CPU For Gaming?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
-FreaK-
veterán
Ez örök vita lesz.. Szerintem meg nem. Ha ilyen cpu-t akarok épp venni, akkor arra vagyok kíváncsi hogy most mit nyújt, méghozzá abban a felbontasban amiben játszom (4k,3440x1440, stb), nem azt hogy milyen szimulált eredményt mutat, ha majd két generációval később VGA-t cserélek.
Még akkor is kíváncsi vagyok rá, ha valószínűleg nem lesz túl sok difi az egyes cpu-k között, de ugye amíg nem tesztelik le, addig nem tudjuk. -
HSM
félisten
válasz -FreaK- #46721 üzenetére
Én ha megnézek egy 4K tesztet, azt látom, hgy alig van különbség. Megnézek egy 720P-t, esetleg 1080P CPU tesztet 4090-el egyből látom, hol van még tartalék és mennyi.
Úgy is mondhatnám, ha tudom, mit tud a proci 720P-n Ultra-n, és tudom, mit tud a VGA a kiszemelt felbontáson, szintén Ultra-n, abból ki tudom sakkozni, mit fog tudni a rendszer, viszont ha mindent a célfelbontáson néznék, akkor a vegyes limit nagyon moshatna.... -
Petykemano
veterán
az AMD versenyellenes tevékenységet űz [link] máglyára vele!
[ Szerkesztve ]
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Busterftw
veterán
válasz Petykemano #46723 üzenetére
"AMD and Bethesda are working together to bring cutting-edge graphics technologies for the game at launch."
Elobb nem cutting-edge hardvert kene hozni? -
félisten
válasz Petykemano #46723 üzenetére
Már a követelmények is érdekesek.Nvidia oldalról eggyel régebbi generációt adnak meg mindkét esetben.
RX5700 és 1070 Ti.
6800XT és RTX 2080.
majd jól pofára esnek,mert beleheggesztik a modderek DLSS-t ami jobb lesz,mint az eredeti,mint volt rá példa legutóbb.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
huskydog17
addikt
"Itt azért felmerülnek problémák, akár jogi, akár biztonsági szempontból."
??? Hogy jön ide ez a téma, mi alapján gondolod ezt? Mindegy is, mert egyrészt nonszensz, másrészt irreleváns ez a gondolat, ugyanis a DLSS az NV saját terméke, nyilván ők azért készítették ilyen felhasználóbarátra és modulárisra, mert nincs jogi akadálya. Ha lenne bármi jogi akadálya, szerinted így tervezték volna? Ennyire ne nézzük már hülyének az NV-t. A másik dolog, hogy a felhasználók, játékosokat a legkisebb mértékben sem érdekli ez a kérdés, ők használni akarják és kész és erre az NV meg is adja a lehetőséget.
"Nyilván látták, hogy a kézi DLL cserélgetés problémás, megoldották, bár azért nem az igazi, hogy csak fejlesztői jóváhagyással működik. Persze, hogy ez mennyire jó, azzal lehetne vitatkozni. "
Tehát a DLSS verzióit mind a fejlesztő, mind a játékosok szabadon változtathatják, e mellé pedig automata frissítésre is van lehetőség. Ennél jobb megoldást én elképzelni sem tudok, de szerintem te sem."Miért kéne átírják? A nyílt forráskód nem csak az átírás lehetőségéről szól, hanem fontos a könnyebb hibakezelés, és hogy nincsenek külső DLL-ek sem."
Mert az AMD által szállított kód sok esetben sajnos nagyon gyenge képminőséget ad, és ha ez a helyzet, de te a játékodban FSR-el is jó képminőséget akarsz nyújtani, akkor nincs más lehetőséged, mint átírni a forráskódot, ami nem biztos hogy megéri az időt és energiát. Nincs külső DLL, ahogy nincs semmilyen lehetőség a verziók között egyszerűen váltatni, ahogy ezt elmagyaráztam korábban. Ha nem akarsz forráskóddal szöszmötölni (márpedig a legtöbb játékfejlesztő nagy valószínűséggel nem akar), akkor meg kell elégedj annyival, amit az AMD adott. Ez se a játékfejlesztőnek, se a játékosoknak nem jó."Ahelyett, hogy vennének egy normális videókártyát, amihez nem kellenek ilyen szuboptimális megoldások, és elbírja natívan.... Ha már fontos a minőség, ugyebár."
Ez terelés. Arról van szó, hogy ha a felhasználó upscaling-et szeretne használni, akkor melyikkel jár a legjobban. Itt egyértelműen a DLSS a nyerő. Amúgy meg vicces, hogy azt várod el a felhasználóktól, hogy ha kevés a sebesség, vegyenek rögtön erősebb VGA-t. Akinek kevés az RTX 4090 tempója natív felbontáson (pl.: 4K path tracing stb.), az hogyan vegyen gyorsabb kártyát? Nyilván sehogy.
"Egy kiadónak minden technológia beépítése plusz költség, amit utána karban is kell tartani. Persze, kiszúrásból is kimaradhat, de azért más szempontból ez is egy őrület, hogy ugyanarra a feladatra rakjanak bele 3-féle megoldást is. Aztán meg csodálkozunk, hogy a mai játékok tele vannak feature-ökkel, aztán a fele nem működik kiadáskor...."
Egyrészt sehol nem láttam konkrét számokat, de szerintem te sem, mivel ezek soha nem publikus adatok, az viszont tény, hogy a DLSS-t nagyon egyszerű beépíteni, egy tapasztalt játékkészítő pár perc alatt is be tudja építeni, az pedig nem lehet nagy költség. Ezen felül a Unity motorba már alapból bele is van integrálva natívan, míg UE-hez csak egy plugin kell és kész. A játékba való implementálás pont az FSR-nél problémásabb, időigényesebb. Unity-ban például olyan egyszerű beépíteni, hogy egy indie dev is hamar és könnyen meg tudja oldani.
"Említetted az Nv piaci részesedését, itt azért hozzátenném, hogy a DLSS-hez RTX kártya kell, ami nyilvánvalóan lényegesenen kevesebb, mint a teljes piaci részesedésük. Én ezt is hátránynak látom, a black box jelleg mellett."
Konkrét számokat megint csak nem tudunk, de figyelembe véve, hogy az RTX mobil fronton is jele van, szerintem nem túlzok, ha azt mondom, hogy milliós nagyságrendeben érdemes gondolkodni, továbbá ahol szükség lenne rá, ott a játékosok nagy részének RTX kártyája van, elég csak megnézni az interneten milyen sokan szeretnének DLSS-t olyan játékokba ahol csak FSR-t építettek be, továbbá egyre több modder is foglalkozik ezzel. A black box azért vicces, mert számodra és számomra, mint játékos, mint vásárló a legteljesebb mértékben irreleváns, hiszen már önmagában a játék is számodra egy black box, mert nem látod a forráskódját, de a DLSS forráskódját meg látni akarod? Minek? Mit akarsz vele? Fejlesztői szemmel sincs sok értelme, nem hogy egyszerű felhasználói szemmel. Tehát te elvágnád magad a legjobb minőségű felskálázó technikától csak azért, mert nem kapsz hozzá egy olyan dolgot (forráskód) amivel úgyse tudnál mit kezdeni? Még egyszer érdemes zárójelben megjegyezni, hogy a játék amivel játszol szintén egy black box. Azzal nincs problémád?
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
HSM
félisten
válasz huskydog17 #46728 üzenetére
"??? Hogy jön ide ez a téma, mi alapján gondolod ezt? Mindegy is, mert egyrészt nonszensz, másrészt irreleváns ez a gondolat, ugyanis a DLSS az NV saját terméke, nyilván ők azért készítették ilyen felhasználóbarátra és modulárisra, mert nincs jogi akadálya."
Jó volna, ha utánanéznél előtte, van jópár jogi vonatkozása. Lásd: [link] .
Ami meg a biztonságot illeti: [link] . Ennél könnyebben nem is nyithat valaki hátsó ajtót a gépére, mintsem egy nem megbízható/ellenőrizhető forrásból származó DLL-el..."Ha nem akarsz forráskóddal szöszmötölni (márpedig a legtöbb játékfejlesztő nagy valószínűséggel nem akar)"
Miből gondolod, hogy nem akar? A játékfejlesztő a forráskódból él. Komolyabb projektekben a fejlesztők éppen a fekete-dobozokat nem preferálják. Azzal nincs előrébb a fejlesztő, hogy akkor sem tud belenyúlni a működésbe (a DLL-be), ha szükség lenne rá."Arról van szó, hogy ha a felhasználó upscaling-et szeretne használni"
Te érveltél itt a minőségről. Erre én azt mondom, aki minőségre vágyik, engedje el az upscaling-et. Ha nem elég most a 4090, akkor ez van, attól nem lesz minőségibb az upscaling, hogy kevés a VGA a megcélzott beállításokhoz. Ha pedig a minőség mégsem annyira fontos, az FSR-el is bőven vállalható képminőség érhető el."a DLSS-t nagyon egyszerű beépíteni, egy tapasztalt játékkészítő pár perc alatt is be tudja építeni, az pedig nem lehet nagy költség"
Nemcsak beépíteni kell, hanem utána esetlegesen karbantartani a játék részeként, plusz a jogi szöveg értelmében pl. a betöltő képernyőn is logót elhelyezni és tájékoztatni az Nv-t a használatról."Még egyszer érdemes zárójelben megjegyezni, hogy a játék amivel játszol szintén egy black box. Azzal nincs problémád?"
Nincs. A játék egy végtermék, amit használsz. Valamint abból nem is készülhet általában újabb játék.#46727 Busterftw : 2080Ti körül szokott lenni RT-ben a 6800XT...
-
Busterftw
veterán
-
-
félisten
Nem értem a végeredmény türkében mire reflektász? Miért, az FSR 2 jobb végeredményt ad? A végeredmény tükrében az látszik hogy a felhasználóknak minőség szempontjából jobb a DLSS,a fejlesztőknek konzolportoknál valószínűleg az egyszerű átültethetőség és kevesebb munka miatt jobb az FSR de a felhasználóknak ez jobb szerinted?
Ne a fejlesztők szempontjából érveljünk már mert azt nem látjuk, te sem , nekik ez valójában mivel jár, mit kapnak érte, mennyi munka, mennyire elégedettek valójában ők,a készítők maguk az eredménnyel vagy csak úgy vannak vele hogy mindegy ezt így le tudják,de biztos látják , hoyg aDLSS jobb minőséget ad a felhasználók szempontjából aki az amúgy is szar minőségű játékokért pénzt ad , amiben a felskálázó eljárások végzik el az optimalizációt a fejlesztő helyett.
Épp ezért nagyon nem mndegy milyen minőségben kapod azt meg. Amúgy az Nvidia fejlesztők a SDK cserét a TPU oldalán heti szinten hagyják jóvá...[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
HSM
félisten
"Ne a fejlesztők szempontjából érveljünk már mert azt nem látjuk, te sem"
Ezt ugyan miből gondolod? Azt látom, hogy itt sokaknak fogalmuk sincs, hogyan néz ki egy szoftverfejlesztési projekt, de én nem tartozom ezek közé."de a felhasználóknak ez jobb szerinted?"
A felhasználónak szerintem az a jó, ha jó játékok készülnek és verseny van a GPU-piacon. Ahhoz pedig az vezet, ha gyártófüggetlen megoldások vannak, és egy problémára elég egy megoldás, és nem kell 3-félét is pátyolgatni. -
félisten
Miért miből kellene nem ezt gondolnom? milyen világhírű stúdiónál vagy és építesz be felskálázásokat "A" kategóriás címekbe?
A szoftverfejlesztés hatalmas terület ne húzz már rá mindent egy kaptafára.
Ha a három közül egyetlen megoldás be van építve onnantól minimális munkával beépíthető bármelyik eljárás a játékba. Azaz ha van FSR 2.0 semeddig nem tart beépíteni a DLSS-t hisz erről szól a Resident Evil belehekkelt DLSS támogatása lelkes rajongók által ami végül jobb minőséget adott, mint a gyári FSR... Blackbox eljárástól nem rossz nem?Felhasználóknak az a jó, ha választhatnak egy játékban melyik felskálázást akarják használni és a saját kártyájukhoz mérten a lehető legjobb eljárást kapják.
Pont az segíti elő a versenyt ha az AMD szembesül azzal hogy a felskálázási megoldásuk jelenleg a harmadik helyen van a minőségben és ezen változtassanak, hogy nektek, radeon kártya tulajdonsoknak jobb legyen.
Annak, akinek lehetősége van rá, azaz RTX kártya tulajdonos, ne kellejen beérnie az FSR 2 vel mikor a DLSS 3.0 többet ad neki minőségben. A verseny az nem ennek az ellehetetlenítése.
Amúgy meg alvó oroszlán bajszának a huzogatása ,mert Nvidia szerintem már nagy ívben leszarja a Pascal támogatását az FSR -rel és a DLSS egyforma minőséggel megy minden RTX kártyán, azaz az lesz a vége ennek, hogy pénztárca kinyit, aztán jönnek az only DLSS játékok, full RT terheléssel, és széthúz a piac.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
HSM
félisten
"A szoftverfejlesztés hatalmas terület ne húzz már rá mindent egy kaptafára."
Úgy látom, még mindig nem esett le, hogy úgy tűnik, jobban ismerem a területet, mint te..."Azaz ha van FSR 2.0 semeddig nem tart beépíteni a DLSS-t"
Úgy látom, az sem ment át, hogy nem elég csak beépíteni."belehekkelt DLSS támogatása lelkes rajongók által"
A lelkes rajongók utána supportálják is, ha gond lenne vele? Költői kérdés volt...
A black box nem azért rossz, mert nehéz beépíteni, hanem mert nehéz karbantartani, mivel nem látsz bele a működésébe, és nem tudsz módosítani rajta, ha szükséges lenne."...hogy nektek, radeon kártya tulajdonsoknak jobb legyen."
Nekem, mint aktív Radeon Rx 6800XT, és nem olyan rég még RTX 3060 12GB tulaj is az volt a jó, amikor egyik felskálázást sem kapcsoltam be, mert látványosan romlott a képminőség egy minőségi natívhoz képest. Nekem fontos a jó képminőség, így inkább játszom kicsit alacsonyabb, de felskálázás nélküli felbontáson. A 1440P-s monitoromon ugyanúgy fut skálázás nélkül is pl. natív centered 1188P is, kicsit kisebb, de legalább éles. Majd veszek erősebb kártyát, ha ennél több kompromisszumra lenne szükség.
Ezért sem értem ezt az ölre menő viszonyulást, a jó képminőség a natív, innentől nem gondolom akkora jelentőségűnek, hogy egy fél hajszálnyival kevésbé rossz a DLSS képe a natívhoz képest, mint az FSR2-nek. Nevetséges az egész. -
félisten
mindegyik érved amit kiemeltél egytől egyik félremagyarázás, inkább úgy írom süket duma.
"Úgy látom, még mindig nem esett le, hogy úgy tűnik, jobban ismerem a területet, mint te..."
Semmiből nem látszik ez meg , hogy azona területen szakember lennél vagy értenél hozzá .
Szoftverfejlesztő vagy ? Elhiszem. Ebben a témában dolgozol amiről szó van? Kizárt.(I)Úgy látom, az sem ment át, hogy nem elég csak beépíteni.(/I)
Lásd fentebb, komolyan vehető ez így ebben a formában?
"A lelkes rajongók utána supportálják is, ha gond lenne vele? Költői kérdés volt...
A black box nem azért rossz, mert nehéz beépíteni, hanem mert nehéz karbantartani, mivel nem látsz bele a működésébe, és nem tudsz módosítani rajta, ha szükséges lenne."Most komolyan mit nem értettél meg abból amit Husky leírt? Az SDK szabadon hozzáférhető ,a legújabb is Githubon.[link]
Február óta a 3. verziónál jár a DLSS 3.0 és hozzáférhet bárki, nem korlátozza Nvidia a használatát.[link]
Ha benne van a DLSS onnantól te magad otthon a legfrissebb SDK-t használhatod a játékban .
Just work ,nincs szükség a fejlesztő közbenjárására és arra hogy hajlandó legyen számodra frissíteni bármit is ezzel kapcsolatban a játékban.
Ezt írta le neked Husky hosszú kommentben.
Amúgy szerinted tehát sokkal jobb ha nincs abszolút, mint hogy beletegyék az AMD-s játékba a modderek és felhasználó frissítse néha ha akarja vagy egyáltalán szükséges..."Nekem, mint aktív Radeon Rx 6800XT, és nem olyan rég még RTX 3060 12GB tulaj is az volt a jó, amikor egyik felskálázást sem kapcsoltam be, mert látványosan romlott a képminőség egy minőségi natívhoz képest. "
Nyilván ez ebben a vitában abszolút nem kompetens, ,hogy neked mi tetszik mi nem .Arról van szó, hogy a felskálázást aki használja annak mi a jobb.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
HSM
félisten
"Az SDK szabadon hozzáférhető ,a legújabb is Githubon."
Én is láttam Githubon az SDK-t, DLL-t. Ahogy a licenszfeltételeit is."szerinted tehát sokkal jobb ha nincs abszolút,mint hogy beletegyék a modderek"
Szerintem az lenne a jó, ha lenne erre egy gyártófüggetlen megoldás, ami mögé a gyártók igény szerint tehetnék a saját megoldásukat. Így a szoftverfejlesztőknek is egyszer kellene dolgozni, és minden gyártó belerakhatná a saját tudása szerint legjobb megoldást."Arról van szó, hogy a felskálázást aki használja annak mi a jobb."
Szóval ragaszkodunk a rossz képminőségből a legjobbhoz. Logikus. Én itt kiszálltam a vitából, mert kész kabaré. -
Busterftw
veterán
Mondod te, hasrautve.
"Szerintem az lenne a jó, ha lenne erre egy gyártófüggetlen megoldás, ami mögé a gyártók igény szerint tehetnék a saját megoldásukat. Így a szoftverfejlesztőknek is egyszer kellene dolgozni, és minden gyártó belerakhatná a saját tudása szerint legjobb megoldást."
Ez hatalmas ellentmondas. Ha egy megoldas lenne, akkor kevesebb munka lenne vele.
Ha mindenki azt rak bele amit maganak, sajat kepessege szerint osszetakolt, akkor nagyon gaz lesz a minoseg. Ez semmikeppen nem jo az usereknek.[ Szerkesztve ]
-
Kolbi_30
őstag
válasz Busterftw #46745 üzenetére
Igaz en nem programozok/fejlesztek...vezeto beosztasban dolgozom, de max csak javasolhatok, a mindenttudo feletteseim meg eldontik mi lesz..tobbnyire nem az amit javasolok..utanna meg jon a siras rivas...es ez eddig minden munkahelyemen igy volt..multinal is, es maszeknal is...a multinal legalabb lattam a rendszerben kik dontenek, a projektben..minden szakmai hozzaertes nelkul..
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
Devid_81
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Revolut
- Politika
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Raspberry Pi
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Facebook és Messenger
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen