Hirdetés
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
Új hozzászólás Aktív témák
-
FLATRONW
őstag
válasz proci985 #47134 üzenetére
A freesync nem volt iparági standard, csak egy megvalósítás az adaptiv sync (VRR - nevezzük akárhogy) szabványra.
Az NV jelenleg G - Sync Compatible minősítést ad ki, amelyeket olyan adaptiv sync monitorok kapnak meg, amelyek korábban már megkapták a Freesync hitelesítést is.
Természetesen nem kapja meg minden ilyen monitor a minősítést, mivel elég sok hulladék képességű példány is piacra került (50-75 Hz tartomány). Ezek a monitorok megkapták a Freesync támogatást, mivel annak minőségbeli követelményei jóval alacsonyabbak voltak, hogy el tudják árasztani a piacot, és hogy az olcsóságot is fevehessék a marketing szöveg közé.
A modulos G-Syncnek volt egy olyan előnye is, hogy több hw-t tudott támogatni. A 650Ti volt a minimum. Freesync oldalon pedig GCN 2, így kimaradt a támogatásból az elég versenyképes 7000-es sorozat és pl. a 280x is. -
Kolbi_30
őstag
válasz keIdor #47149 üzenetére
Tehat akkor AzNVnek sincs arra a szintre kartyaja, mivel te irtad le hogy minden hokusz pokusz hasznalataval sincs a 4090 lofasszal 4k@120FPS csak jo esetben a fele..
Bar nekem nincs 7900 XTX kariom csak sima XT viszont van 4k@120 hz oled tvm..
FC6 minden ultra atlag 80 fps nem is megy nagyon alá.
Division 2 75-80
Black Desert remastered(mmo bitang grafikaval remastered beallitassal) Atlag 101 fps
War Thunder ez mindenen jol fut, ebben van RT ha jol tudom ez Vsync on 120 fpsrol el se mozdul.
The hunter Call of the wild ez masszivan NV jatek HAirworks meg minden van itt neha beterdel de itt is 80 fps az atlag..
Mostani "AAA" Baldurs Gate 3 itt hozza azt a 80 fpst mint a tesztekben bar itt nem letfontossag...
Igaz nem CP2077 egyik sem de az nem is erdekel..You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
[Google Cloud & NVIDIA Join Forces To Power AI Computing]
Megint nem kell foglalkozniuk egy darabig a gaming szegmenssel
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Busterftw
veterán
"Jó dolog az "innovációval" dobálózni,"
Nem dobálózom, beszélgetünk arról a kiindulópontról, hogy a szabványosítás és az innováció/verseny nem fér össze.
Ezt az eddigi példák is alátámasztották, a szabványosítás lassította az új/jobb termékek piacra kerülését." versenykorlátozó gyakorlatokat"
Ez konkrétan miben nyilvánult meg?
Senki nem gátolta az AMD-t, hogy piacra dobja a FreeSyncet, vagy az LFC-t. Versenyhátrányba épp saját magukat hozták azzal, hogy a nagy open-source közepette évekkel később és gyengébb feature settel léptek a piacra.[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Busterftw #47154 üzenetére
"szabványosítás és az innováció/verseny nem fér össze"
Pedig összefér, megfelelően koordinálva. Sőt, csakis úgy férnek meg jól egymás mellett. Pl. koordinálás nélkül az innováció monopolhelyzetbe csaphat át, lásd pl. vendor lock-in.Természetesen a szabványosítás lassítja valamennyire az új (jobb?) termékek piacra kerülését, ezt nem is vitattam.
Ugyanakkor számtalan súlyos valós probléma kezd már most is a féktelen innováció jóvoltából kibontakozni, aki nem barlangban él, annak szerintem nem kell magyarázni.
"Ez konkrétan miben nyilvánult meg?"
Tényleg magyaráznom kellene, miért korlátozza a versenyt a vendor lock-in?[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
A monopolhelyzet nem illegalis, csak ha visszaelnek vele.
Illetve errol itt szo sincsen. Csak open-source kornyezetben is letrejohet monopolium, ha valamelyik versenyzo megoldasa jobb/kelendobb."Tényleg magyaráznom kellene, miért korlátozza a versenyt a vendor lock-in?"
Igen magyarazd meg, mert zart/proprietary megoldasok a piac reszei es nem torvenybe utkozok. Magyarazd meg konkretan, a G-Sync miben korlatozta a versenyt?
Mert en az latom, hogy a konkurencia megoldasa el es virul.Versenyhatranyba nem a zart megoldas hozta oket, hanem a szabvanyositas miatti teszetoszaskodas. Errol szol a vita, mint egy pelda.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Busterftw #47157 üzenetére
"Magyarazd meg konkretan, a G-Sync miben korlatozta a versenyt?"
Aki Nv kártyát vett, az csak hozzá való monitort vehetett. És fordítva is, aki már megvette a drága, jó minőségű monitort, utána kénytelen volt Nv kártyán maradni, mert más kártyán egy kulcsfontosságú képességet vesztett volna el.
És itt szó nincs innovációról, meg egyéb marhaságokról, mivel a kis 300 dolláros scaler működését ugyanúgy felprogramozhatták volna szabvány szerint is, főleg hogy a rajta lévő Altera Arria V GX FPGA modul elméletileg DP1.2a támogatású [link] . -
Busterftw
veterán
Csak hogy az user nem versenyez sem az Nvidiaval, sem az AMD-vel.
Az Nvidia/AMD versenyez a piacon az userekert, illetve azok penzeert.Azert mert Pistike Nvidia kartyat vett, nem akadalyozta az AMD-t a FreeSync piacra dobasaban.
"Aki Nv kártyát vett, az csak hozzá való monitort vehetett."
Ha az user errol tajekoztatva volt, akkor nincs semmi problema. Marpedig volt, mert a G-Sync kijovetelekor egyertelmuve tette az Nvidia, hogy csak Nvidia kartyakkal mukodik.
Ez nem korlatozta semmiben az AMD-t es a sajat megoldasat a piacon."És itt szó nincs innovációról"
Dehogynincs szo, ilyen funkcio nem volt meg szeles korben elerheto a piacon a gamereknek. "a new method, idea, product, etc."A sajat scaler biztositotta azokat a feature-ket es fix minoseget, amit az AMD csak evekkel kesobb hozott a piacra es nem tudott launchkor biztositani, mert 1. technologiailag nem volt ott, 2. a tobb szaz kulonbozo monitorok eltero scalerekkel jottek.
-
HSM
félisten
válasz Busterftw #47159 üzenetére
"nem akadalyozta az AMD-t "
Nem az AMD-t akadályozta, hanem Pistikét, aki monitort vett, hogy később az AMD kártyájával is használhassa, így később Pistike nem vett AMD kártyát. Nem olyan bonyolult ez.Nem azt mondtam, hogy nem volt innovatív a G-sync modul, azt állítottam, hogy nem az innováció tette szükségessé, hogy a szabványtól (ami már fél évvel korábban végleges formában készen volt, tehát VESA tagként az Nv ennél lényegesen korábban is már tudhatott róla!) eltérő, inkompatibilis módon valósítsák meg. A fix minőségű, G-sync logós scalarral (ez volt valójában az innováció) nyugodtan megjelenhettek volna szabványt is támogató módon, akkor lett volna verseny, mert Pistike döntésén múlt volna, milyen monitort milyen kártyával párosít.
[ Szerkesztve ]
-
Busterftw
veterán
"Nem az AMD-t akadályozta, hanem Pistikét,"
Es Pistikenek mi koze van a piaci versenyhez, kerdezem ujra?
Kevesebb terelessel tobbre mennenk."aki monitort vett, hogy később az AMD kártyájával is használhassa"
Hogy mi? G-Sync 2 evvel a FreeSync elott volt, az Nvidia vilagosan kozolte, hogy csak Nvidia kartyaval megy a buli. Miert vett volna barki"így később Pistike nem vett AMD kártyát"
Ujra, miert vett volna? Teljesen vilagosan le volt kommunikalva, hogy G-Sync csak Nvidiaval mukodik. Es ujra ujra, ez miben korlatozta az AMD-t a sajat megoldasanak piacra dobasaban? Semmiben. Sajat magat korlatozta, a szabvanyositassal."A fix minőségű, G-sync logós scalarral (ez volt valójában az innováció) nyugodtan megjelenhettek volna szabványt is támogató módon"
Ha nyugodtan megjelennek, akkor nincs verseny es egy rosszabb megoldassal leptek volna piacra 2 evvel a Freesynccel egyutt a piacra.
Nincs fix, jobb minoseg, nincs a monitor teljes tartomanyaban mukodo VRR, nincs 144Hz support. Ezeket az AMD meg +2 evvel kesobb hozta, ami mar 4 ev.A Pistike vga/monitor parositasanak semmi koze nincs a versenyhez.
Pistike piacon versenyzo megoldasok/termekek alapjan vasarol, ami a piaci reszesedest folyasolja be max, nem a versenyt. -
HSM
félisten
válasz Busterftw #47161 üzenetére
"Nincs fix, jobb minoseg, nincs a monitor teljes tartomanyaban mukodo VRR, nincs 144Hz support. Ezeket az AMD meg +2 evvel kesobb hozta, ami mar 4 ev."
Miért ne lett volna? Ugyanúgy működhetett volna a scaler szabványos módon, az összes jósággal együtt, kb ugyanabban az időben. Akarat kérdése lett volna az egész.A többire.... Sajnálom, hogy ennyire nem érted. Én feladom ezen a ponton.
-
Busterftw
veterán
Hogy hogy miert ne lett volna, ott a pelda az AMD-tol aki szabvanyosan jott ki a sajat megoldasaval.
Epp errol szol a vita, hogy a szabvanyositas miatt erre nem lett volna lehetoseg, mert az eredmeny Freesync lett volna, ami eves lemaradasba hozta oket.
Az AMD miert nem akarta jobban? Miert nem hoztak ki egy szabvanyos scalert (jelentsen ez barmit) es dobta piacra?Ezert nem jo a szabvanyositas es az innovacio/verseny egyvelege.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
válasz Busterftw #47163 üzenetére
Az Nv implementációja ugyan miért késett volna? Az AMD ennyit vacakolt vele, de nem azért, mert szabványosan csinálták, hanem elsősorban ott úszott el a dolog, hogy megvárták a szabványt követő sorozatgyártott scalereket. Ha az Nv szabványosan oldja meg a kapcsolatot a saját 300 dolláros scalerével akkor nem hinném, hogy bármi jelentősebb csúszást okozott volna. Alapvetően teljesen ugyanazt a működési elvet csinálják, csak nem szabványosan. Ez így minimális igazítás a szoftveren, se több, se kevesebb.
-
Busterftw
veterán
"Ha az Nv szabványosan oldja meg a kapcsolatot "
Akkor az AMD-nek nem kellett volna 2 evet varni a FreeSynccel.
A konkurencia segitese az Nvidia szamara versenyhelyzetben miert is kivanatos?
A G-Sync forraskodjat ne adjak at nekik egy az egyben?Az AMD is versenyezhetett volna jobban, innovalhatott volna egy sajat scalerrrel.
Latod mar az osszefuggest? -
keIdor
titán
Na ezért jó a DLSS és FrameGen.
Képminőségben nem vettem észre változást, viszont a gyorsulás több, mint 2x.
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
-
félisten
válasz Raggie #47172 üzenetére
Persze, minden eljárást lehet rosszul implementálni.
A tesztből inkább arra lehet következtetni, hogy meg lehet valósítani ilyen minőségben. Sok játékban inkább jó a DLSS 2 + megvalósítása mint inkább rossz.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raggie
őstag
Pont nem. Ez egy feature teszt. Azt teszteli, hogy működik-e és ha igen mennyi FPS-t kapsz pluszba.
De pont a grafikai megvalósításban fals képet ad, mivel egyáltalán nem interaktív. Kvázi a mozgásvektorok fixek és minden egyes alkalommal pontosan ugyanolyanok lesznek. Ezt előre megtanulja a felskálázó és -bumm- máris kész a tökéletes szellemkép és egyéb grafikai anomáliák nélküli kép. De a játéknál ez persze nem megy, mert ott a user rángathatja a képet bármerre. Így ott rosszabb lesz a képi minőség.
Erre próbáltam csak utalni.Clint Eastwood FTW
-
félisten
válasz Raggie #47175 üzenetére
Értem és igaz amit írsz. Referencia célt szolgál szerintem .
Tehát a teszt azt mutatja meg milyen lenne tökéletes megvalósításban ehhez képest a játékokban a beépítés minősége szerintem inkább jó, mint rossz.
Gyakorlati tapasztalat, mindennapi használat, nem teszt alapján írom amit írok.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Raggie
őstag
Értem. Ezt el is fogadom. Még simán lehet, hogy így is van.
Csak sajnos a vállalatokban nem bízom(egyikben sem). És ahogy már láthattuk mindkét oldalon, hogy tisztességtelenül kivételezéssel ráoptimalizálnak a benchmarkokra úgy sajnos azt kell feltételezni szerintem, hogy ha van rá módjuk, akkor erre is ráoptimalizálnak. És mivel itt nagyon sok és számukra tökéletes mód és lehetőség kínálkozik így a legnagyobb valószínűség szerint élnek is vele.Clint Eastwood FTW
-
Raggie
őstag
válasz Raggie #47177 üzenetére
És ez nem önmaga tényéért probléma. Nem az a gond, hogy itt kiváló lesz a képminőség. Hanem az, hogy ez egy benchmark, azaz ezt nagyon sokan azért futtatják, hogy ne kelljen sok tucat más játékon tesztelni, hanem inkább csak ezt és ebből az általános, a többi játékokban tapasztalható teljesítmény és minőségre vonjanak le előre következtetéseket.
És ez együttesen az előzőekben leírtakkal, na AZ a problémám.
#47176b. : bele szerkesztetted a "lenne" kifejezést. Igen ez így korrekt volna, ha a teszt címe az volna, hogy "What if DLSS implementation would be perfect in games feature test"
De nem az.
A címe simán "DLSS feature test"...
EDIT:Ja és ha jól emlékszem van már FSR feature teszt is, és arról is pontosan ez a véleményem.[ Szerkesztve ]
Clint Eastwood FTW
-
félisten
válasz Raggie #47177 üzenetére
Sajnos igazad van.
A 3D mark benchek azért már jó ideje nem mérvadóak, sőt nem is szerepel már igazán sok tesztodalakon, a játékok inkább.
Én nem látok ebben különösebb problémát ,szerintem a 3D mark inkább egy technológiai demó , bemutató már jó ideje.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
Starfield Benchmark - ComputerBase
PCGHNa ezt nevezem igazi hulladék, pocsék optimalizálásnak, pontosabban ez igazi optimalizálatlanság, az új mélypont. Az AMD mérnökei viszont itt megveregethetik saját vállukat, ugyanis sikerült elérniük, hogy az RX7900XTX gyorsabb, mint az RTX 4090. Igaz, az általános sebessége a játéknak annyira pocsék, hogy még viccnek is rossz. Legalább majd az AMD marketingesei megveregethetik a mellüket, hogy "a mi kártyáink gyorsabbak Starfield-ben, mint a konkurencia".
Egy RTX 4080-as még FullHD-ban (!) sem tudja mindig stabilan tartani a 60 fps-t maximális grafikán! Az új RTX 4060Ti pedig még a Full HD 30 FPS-hez is kevés! Ez az új mélypont. Ne feledjük, hogy a játék semmilyen RT-t nem támogat, kizárólag raszteres technikát használ.
Mindössze két pozitívumot lehet felhozni a PC portnál: nincs shader compilation miatti és traversal akadás, a másik, hogy a VRAM igény is baráti. 1440p-ig bezárólag 8 GB VRAM elegendő. 4K-hoz 10 GB kell.
FullHD-ban az AMD kártyák olyan CPU limitbe ütköznek, amibe az NV kártyák nem. 1080p-n olyan masszívan fékezi az AMD kártyákat a CPU limit, hogy a többi felbontásban látott sebességelőny teljesen eltűnik és egálba kerülnek a zöldekkel.
Hm...ez érdekes. Nem úgy volt, hogy az AMD DX12 drivere alacsonyabb CPU terheléssel jár? Most akkor mi van?FSR 2 pedig szokás szerint felemás képet ad.
Mondjuk Bethesdától nem vártam példa értékű PC portot, ez még az alacsony elvárásomat is messze alulmúlja. A baráti VRAM igény viszont számomra is kellemes meglepetés, itt sokkal rosszabbra számítottam az AMD-től.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
gejala
őstag
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
Kár érte. Eddigi Bethesda játékok rondák és technikailag elmaradottak voltak, de legalább normálisan futottak, max egy kis procilimit volt városban. Ez most úgy fut szarul, hogy még nem is túl szép. De legalább kicsit kevesebb a bug.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz gejala #47183 üzenetére
Maga a játék is sajnos elég átlagos 4,6 ponton áll jelenleg a 10 ből. A textúrák évekkel ezelőtti szintet ütnek meg.
A játék nagyobb gépigénnyel megy mint a CP 2077 high RT vel.
HU is csinált egy elég jó tesztet: [Starfield: 32 GPU Benchmark, 1080p, 1440p, 4K / Ultra, High, Medium]
Legnagyobb poén, hogy nem lehet fényerőt állítani a játékban.
Komolyan?
Az FSR megvalósítása jó, a DLSS valamivel jobb. Szegény Intelesek meg szívnak mert nem megy a játék , várják a javítást.
Azt gondolom a gyártóknak lassan át kellene gondolniuk ezeket a szponzorációkat mindkét oldalon.[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
paprobert
senior tag
Nem lenne túl nagy gond ezzel a sebességgel, ha a kártyák annyiba kerülnének, mint korábban.
A jelenlegi árakon viszont kijelenthejük, hogy 2023-ban a 1080p gaming már a pirosaknál is vérlázító $600, a zöldeknél pedig "mindössze" $1100.Tudom, csúsztatok, de azért na...
Ideje lenne a kártyák értékének és az áraknak arányba jönnie, mert a semmiért megy a pénzkérés.
[ Szerkesztve ]
640 KB mindenre elég. - Steve Jobs
-
Petykemano
veterán
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
Nvidia vezet - Nvidia király
AMD vezet - AMD szabotázs!!444!Aham...
Mindazonáltal tényleg értem a kritikát a játék teljesítményével kapcsolatban. De ehhez mégis mi köze van az AMD-nek?
Ráadásul az Nvidia már elismerte, hogy nem volt elegendő erőforrásuk a day0 driver megfelelő elkészítéséhez.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Kolbi_30
őstag
válasz Petykemano #47188 üzenetére
Es akkor most, kettehugyozza, megalazza, lefossa...ahogy a zold oldal szokott nyilatkozni...
You want some birth control, you can smoke a cigarette.
-
félisten
válasz Petykemano #47188 üzenetére
Azt elismerheted hogy a 7900XTX nem 4090 teljesítményű kártya..
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
válasz Petykemano #47188 üzenetére
Mi köze hozzá az AMD-nek? Nem tudom eldönteni, hogy ez a kérdés részedről trollkodás vagy tényleg komolyan gondolod. Jóhiszeműen feltételezem, hogy elsiklott a figyelmed felett a júniusi bejelentés, ami kb. milliószor volt említve a különböző világsajtókban. Bár rendkívül erősen kétlem, hogy nem olvastál/hallottál az exkluzív partnerségről, de elméletben még lehetséges.
"Nvidia vezet - Nvidia király
AMD vezet - AMD szabotázs!!444!"Ke? Hol írtam ilyet? Csak egy újabb álom a részedről. Majd ha kijózanodtál, esetleg beszélhetünk. Tőled már megszoktam, hogy mindig behaluzol valamit a hozzászólásokba.
Mi lenne, ha egyszer kizárólag arról beszélnénk, ami valóban le lett írva és nem általad kitalált mesékről?
"Ráadásul az Nvidia már elismerte, hogy nem volt elegendő erőforrásuk a day0 driver megfelelő elkészítéséhez."
Én eddig csak az AMD-nél olvastam problémákról. Az NV-nál mi volt a gond? Hol ismerte el? Lemaradtam erről.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
félisten
válasz keIdor #47187 üzenetére
Úgy néz ki valamiért az Nvidia kártyák nem normál módon működnek játék alatt és nem CPU bottleneck. A 4090 pl 200 W fogyasztással megy.
[link]
"
Looking at these GPU power consumption figures in Starfield courtesy of
@tomshardware
, it's quite clear to me that NVIDIA GPUs are underutilized compared to their AMD counterparts. I would really like to know what's happening here.2Tudom én az AMD jó fej, a véletlenek összejátéka ez is mint annyi más furcsa dolog a támogatott játékaik során.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
hokuszpk
nagyúr
válasz huskydog17 #47182 üzenetére
"Az AMD mérnökei viszont itt megveregethetik saját vállukat, ugyanis sikerült elérniük, hogy az RX7900XTX gyorsabb, mint az RTX 4090. "
lehet, hogy az NV kartyaval szamoltatnak egy tengert a valami alatt !
Első AMD-m - a 65-ös - a seregben volt...
-
Petykemano
veterán
Szerintem nem az.
És attól, hogy időről időre van egy-egy játék, ami különböző körülmények miatt esetleg jobban fekszik az AMD-nek, attól még nem lesz az. Még ha annak szánták is. Egy fecske nem csinál nyarat.
Persze jó lenne, ha ez az összehasonlítás trendszerűvé válna, (Persze lehetőleg nem amiatt, mert az nvidia elhanyagolja drivert.) de nem tartunk ott.Tudjuk hogy a kártyák látható teljesítményét nem kizárólag a hardver és a driver (most az egyéb szoftvertől tekintsünk is el) adja. Annak része a játékok optimalizációja is. Ezt volt hivatott szolgálni a TWIMTBP, a gameworks. És nyilván ugyanerre apellál az AMD a konzol irányból megközelítve. Ebben az nvidia nagyon jó. (Ebben is)
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
DudeHUN
senior tag
válasz Petykemano #47197 üzenetére
Szerintem sem kell ebbe többet bele látni. Nyilván mivel az AMD és az XBOX csapat is segített a Bethesdának és nincs RT az RDNA-nek jobban fekszik a dolog.
De simán lehet bug is.
Az is lehet, hogy itt többet számít az Nvidia driver overhead. Mert elég furcsa a CPU kezelés a játékban. Ugye eddig úgy fest központi RAM sávszél limites is.
13900K valami 6000+-res RAM esetében valszeg jobban pörgette volna a kártyákat, mert itt lehet az IF limitál.
Biztos kap még optimalizációt. Minden létező irányba. Mondjuk csodát nem várnék. Részemről így is örülök, hogy stabilan fut és nem microlaggos.Gamer for Life
-
félisten
válasz DudeHUN #47198 üzenetére
Nem cpu limit. érdemes megnézni a teszteket. FHD-n az Nvidia kártyák gyorsabbak arányaiban nézve. [link] és a limit az AMD kártyákat érinti.
Nem tudják a tesztelők sem mi áll jelenleg az Nvidia kártyák alacsony energiafogyasztásának a hátterében, teljesen szokatlanuk viselkedik mindegyik a játék alatt. Mint ha vissza lennének fojtva.
[ Szerkesztve ]
"A számítógépek hasznavehetetlenek. Csak válaszokat tudnak adni." (Pablo Picasso) "Never underrate your Jensen." (kopite7kimi)
-
DudeHUN
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Galaxy Buds FE - Grafitszürke
- Lenovo ThinkBook 15 G2 ITL, 15,6" FHD IPS Kijelző, i7-1165G7 CPU, 16GB DDR4, 512GB SSD, WIN 11/10, S
- HP Zbook 15 G3, 15,6" FHD IPS Kijelző, I7-6820HQ CPU, 32GB DDR3, 512GB SSD, NVIDIA 4GB VGA WIN 10, S
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6300U CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
- Dell Latitude 5480, 14" HD Kijelző, i5-6440HQ CPU, 8GB DDR4, 256GB SSD, W10, Számla, Garancia
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen