- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- Azonnali processzoros kérdések órája
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
Hirdetés
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
VR játék lesz az Batman: Arkham Shadow (Meta Quest 3)
gp Egyelőre csak egy teaser trailert kaptunk a teljes leleplezésre a Summer Game Festen kerül sor.
-
Az üzleti chatbot lehet az új fejőstehén
it Üzleti chatbotot indított az Anthropic, azt reméli, hogy sok pénz folyik majd be a cégektől.
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
Az utolső jó néhány hsz-t olvastem el, de itt az megy, hogx így szar a ccc, nem lehet 10.x-től felfelé tuningolni úgy, hogy a power play működjön meg 2D/3D-ben ne zabáljon stb, stb... Én ccc-t használok. Belőttem, mindenhol működik a power play, legyen 9-10es, vagy 10-5, 10-8-as driver. Winben egy gomb, energiatakarékos üzemmőd, és a proci venti nyugalomba meg. A többi 12 cm-es az kussol, mert 5V-n megy, hangja nincs. Ja igen, a VGA-n is az van. idle, 30-38 fok között, terhelve max 60. Na bumm. Hangja, hőtermelése semmi. Ja és a fogyasztása is alacsony. Ja és nem tuningolok, mert engem mindenféle szempontból kiszolgál. (gépem adatai a lapomon)
Ja aki meg tuningol vessen magára, vegyen egy 5970-et és nem kell tuningolnia hogy a kis szutyuk karija tudjon 20 fps-el többet és nem kell ide jönnie, hogy nem megy a tuning ezzel azzal a driverrel meg szar a power play ha rommá húzom a karit stb, stb, stb... Így járt. Ne húzzon és nem lesz baj. Érdekes, nekem nincs bajom a karival, meg a driverrel, biztos én használom szarul az egész gépet, programostul, mindenestül...Na mindegy, biztos lesznek majd hsz-ek erre is, csak kifejtettem a véleményem, hogy eddig olvasgattam ezt a topicot, de ami itt megy, már kedvem sincs benézni, hogy milyen újítások lesznek az új ccc-ben, meg miket javítanak. Hányok ettől ami itt folyik már, bocs érte.
Peace
(szigorú magán vélemény és nem akarok senkivel vitatkozni, meg hsz-ket gyűjtögetni.
Én úgy használom a gépet hogy minden működik... akinél meg nem megy valami, az változtasson a szokásán és nézzen magába, mit csinál rosszul...)
Kb 1 hónap és újra benézek ide. Addig legyetek jók."Ha egyedülállóval találkozunk, mindegy, mit mond, de biztos, hogy nem azért van egyedül, mert élvezi a magányt, hanem mert már megpróbált beilleszkedni a világba, de az emberek újra meg újra kiábrándítják."
-
katt777
félisten
válasz #93794560 #10950 üzenetére
Csak én kértem elnézést az OFF-okért is, és mint jeleztem, most már végleg nem kívánok ezzel foglalkozni.
Pont ezek a meghajtók vannak rendben a többi HD4xxx kártyával is. XP-n még meg lehet próbálni a 10.4-et, nálam sebességben is hozza a 9.9-et, és stabilnak is tűnik azokkal a játékokkal, amelyeket használok. Ha valaki még XP-zik, annak a 10.4 sztem azért jobb, mert a 2 között elég sok játék-javítás akadt. Sajna nálam az összes újabb meghajtó bűn lassú lett XP-n. W7-re nálam sebességben és stabilitásban bevált a 10.7 és a 10.9 is, de itt olvastam, hogy másoknak volt gondjuk, a régi C-t pedig utoljára tényleg a 10.4-gyel lehet megkapni.
Sub-ZeRo: HD4670-nel persze, hogy nincs fogyasztási gondod.
Nem a rommá húzásról volt szó, hanem bármiféle PP kikapcsolásáról, kár, hogy nem olvastad el a lényeget (azaz hogy mit változtattak meg a C10.5-től), még mielőtt a sárdobálást elkezdték volna. Tőled is elnézést kérek mások miatt is, akik gerjesztették.[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
#93794560
törölt tag
válasz Sub-ZeRo #10951 üzenetére
Látom, neked is HD4670-esed van. Úgy látszik, ezekkel a karikkal nincs túl sok gond. Nekem egy MSI van, ami ráadásul fix ventifordulatú, de én egyáltalán nem érzem hangosnak, igaz a rajta lévő hűtő elég nagynak és hatékonynak látszik. A VGA automatikusan váltogatja a GPU/MEM órajeleket, méréseim alapján teljesen pontosan. Ha nincs terhelve, akkor lelassít a GPU/MEM, ha van terhelve, akkor meg felgyorsít.
No problem.
-
katt777
félisten
válasz #93794560 #10953 üzenetére
Anno amikor ideiglenesen HD4670-em volt, nagyon jól teljesített (cikk logouton v. honlapomon), viszont a FC2 BÁRMILYEN buta grafikai beállításokkal is csak diavetítés volt, nyilván driver-gond miatt. Amúgy jó kis kari, már akkor megírtam róla (Grid-et fullban vitte egy kis tuninggal), ráadásul az enyémben 30% tuning-potenciál volt.
sklopp: Igen, főleg a CoD-okkal volt gond más kártyákon is, anno 38x0 topicban tette miattuk vissza mindenki a 8.7-es C-t az újabbak helyett, aztán újabb játékokhoz meg mehetett a frissebb, ez már csak így van AMD-nél. Ill. persze tegyük hozzá, hogy a játékokat sem 100%-ban megfelelően programozzák le, mint arról Abu85-tel már diskuráltunk. Nálam pl. Republic Commando, XIII azok, amelyek beszartak. Utóbbit még nem néztem újra, de előbbinek le kellett venni a grafikáját, hogy jó legyen, Abu85 szerint a másikat is. Ez azért fasza, mert anno gyenge minőségben tudtam csak tolni őket, és most pont gyönyörködni akartam volna bennük, ha már erős konfigom van.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sklopp #10954 üzenetére
Az OpenGL-es játékok többsége nem kezel sok kiterjesztést. A 10.5 óta az a baj, hogy a driver OpenGL 4 kompatibilis, és az már olyan sok kiterjesztést jelent, amibe belefagy a program indítója. Át kell írni a programot, vagy bele kell másolni a játék mappájába a 10.4-es driver OpenGL állományát, így nem a globális, hanem a főkönyvtárban lévő állomány kiterjesztéseit ellenőrzi.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz sklopp #10957 üzenetére
Ez egy olyan kérdés, amit a játék készítőjének is fel lehetne tenni, sőt. Sok OpenGL-es játék fut a 10.5 után is, nyilván nem lehetetlen megoldani, hogy ne fagyjon ki a program a kiterjesztések ellenőrzésénél. Az világos, hogy az OpenGL fejlődik, és egyre több kiterjesztés lesz.
Egyébként a problémát nyilván meg fogja oldani a driveres csapat. Az NV-nél is megoldották, amikor ők estek ebbe a hibába (ami nyilván nem az ő hibájuk, hanem a program fejlesztőjéé), igaz, hogy majd egy évig tartott, de van megoldás.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #10959 üzenetére
Azt mindenki tudja, hogy miért nem fut. Nem sikerült kezelni a sok kiterjesztés problémáját. Erre van megoldás. Ezért vannak olyan OpenGL programok, amik futnak 200+ kiterjesztéssel is. Jól lettek megírva.
Engem igazából az érdekel, hogy miért felelnek mindenért a VGA gyártók. Olyan problémákat rónak az emberek a nyakukba, amiket nem is ők okoztak. Bár az AMD-nél még friss a dolog, de amikor az NV esett ebbe a problémába (ők korábban átlépték a 200-as kiterjesztést), akkor komoly kérdések merültek fel azzal kapcsolatban, hogy a GPU fejlesztője meddig köteles a programozók hanyagságáért felelni.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #10961 üzenetére
Pontosan. Közel egy évig a GeForce driverrel sem ment, mivel ott is túllépték a 200 kiterjesztést. Nem értem, hogy egy rosszul megírt program foltozása, miért a GPU-gyártó feladata. Már az NV-nél sem értettem, és ezzel a véleménnyel nem vagyok egyedül, mert mindkét drivercsapatnak elege van abból, hogy a lusta fejlesztők hibáira is nekik kell megoldást találni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
A hardver (VGA) gyártójának kellene felelnie a meghajtók visszamenőleges kompatibilitásáért. Te is írtad, hogy 10.4-ig jó volt, aztán jöttek a remek fejlesztések, amelyek az AMD szerint olyan kiválóan megfelelnek a userek igényeinek. (Tegnap próbálgattam újra a CC-t, kész rémálom volt! ) Ne nyissuk újra a vitát, elmondtad, miért, de ez nyilvánvalóan nagyrészt igazolja az AMD felelősségét. De ha valaki vesz egy VGA-t, abban a reményben teszi, hogy azzal minden játékát futtatni tudja, amíg csak használja. Persze ezek az okvetlenkedő magyar userek nem cserélnek fél évente VGA-t, és juszt is a jobb játékokat preferálják az újabbak helyett.
Mellesleg a VGA-gyártók ma még léteznek, a szoftvergyártók jó része meg nem, és míg a VGA gyártók visszafelé tudhatnák, milyen problémákat kell(ene) megoldani, addig a szoftverek írói több évre előre nem készülhettek föl minderre. Itt sajnos arról van szó, hogy a régi programokkal (a marketingesek szerint) nem játszanak ma már annyian, hogy akár egyetlen centet is ráfordítsanak ezek támogatására. De legyen igazad, és tegyék vissza vmikor a régi programok támogatását is a meghajtókba, csakhogy a CoD, amilyen régóta probléma van vele, és más régi játékok sem azt igazolják, hogy erre bármiféle törekvés lenne.
+1 dolog a játékírók mentségére: ugye tőlük (is) mindenki elvárja, hogy jó szoftvert írjanak, no de a játékosoknak a minél magasabb minőségben minél magasabb sebesség a lényeg. Tehát szerencsétlen játékírók optimalizálják a játékot, nehogy őket szidja mindenki, hogy mekkora hardverigénye van a szoftvernek, aztán meg pár év múlva őket szidják azért, hogy az újabb hardvereken (és esetleg OS-en) nem futnak rendesen (v. sehogy). Ezeknek a francos felhasználóknak egyszerűen nem lehet a kedvükre tenni.
No, csak a véleményemet mondtam el (Rumkola felhasználói vélekedését alátámasztandó), nem kívánok újabb vitát generálni. Tudom, hogy te a gyártó pártját fogod, és ismerem és megértem az érveidet (el attól még nem fogadom mindet).Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
katt777
félisten
válasz tzsolesz #10963 üzenetére
Esetleg mert már rég nem is léteznek, más projekten dolgoznak, és persze ők már megkeresték a maguk pénzét. Sajnos több szereplős a játék, hiszen nemcsak a szoftverek, a meghajtók, hanem a hardverek is lehetnek inkompatibilisek, arról nem is beszélve, hogy ha az ember minden valaha kedvelt programjával szeretne játszani, akkor kell legyen mondjuk egy P4-es gépe Windows Milleniummal, és egy mai legalább XP-vel + W7-tel. Már megint az jön le, hányan keresnek potya pénzt a felhasználón.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
tzsolesz
nagyúr
válasz katt777 #10965 üzenetére
Ebben igazad van.
Nekem hál istennek van itthon P3-am is és prescott celeron 4 is, egy 9550-el 1GB rammal.Azokon XP fut. Szóval régebbi játékok a celeronon tuti hogy futnak, szigorúan 6.x, vagy esetleg 7.2 catalyst-al. Már a Medal Of honor Allied Assault sem indul az új driverekkel.
Így azt a 9550-en játszottam újra a múlt hónapban. Fullon persze. -
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10964 üzenetére
Szokás szerint nem érted. Az OpenGL fejlődik, és ennek egyenes következménye, hogy egyre több kiterjesztés lesz támogatva. Számos OpenGL program (hanyagul megírt) egyszerűen belefagy a kiterjesztések ellenőrzésébe, ha azok száma 200 fölött van. Ez miért a GPU-gyártók hibája? Egy csomó leírás van rá, hogy lehet ezt a problémát kivédeni, és sokan ki is védték, mert csak a hanyagul megírt programok fagynak a sok kiterjesztéstől.
Az OpenGL-es hiba persze megoldható, mert az NV is megoldotta. Kellett hozzá anno majdnem egy év, de van megoldás. Valszeg az AMD hamarabb meg tudja oldani, mert nem kell megoldást keresni, hiszen azt az NV már megtette, csak le kell másolni a kiterjesztéslimitet. Itt a kérdések elvi alapúak, mert a SW: Rep. Commandóból láthatod, hogy nem lehet mindent megoldani driverrel. Ha minden hibáért a gyártókat tesszük felelőssé, akkor azokra a megoldásokra hagyatkozunk, amiket a driverírók ki tudnak találni, de mi van ha nem lehet egy problémát megoldani, mert a programkód újrafordítása szükséges hozzá. Nem ritka eset ez, csak a fenti játék példája mutatja. Ezért nem kellene hanyagul programozni.
A játékgyártóktól nincs elvárva, hogy minden flottul menjen, csak olyan hibákat ne ejtsenek, amire minden dev. fórumon felhívják a figyelmet, és konkrét forráskódot is kínálnak az elhárításra. Ezt figyelmen kívül hagyni több, mint amatőr baki.
A COD egy specifikus kiterjesztés problémájától függ. Iskolapéldája annak, hogy miért baj a programozók hanyagsága. Driverből nem lehet normálisan javítani, de egy 2008-as OpenGL driver bemásolása a főkönyvtárba segíthet (AMD és NV (ezt nem próbáltam, de sokan mondták) oldalon is működik).[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
mocskos caramck nem látta előre hogy a 200+ kiterjsztéssel is elbíró cata és forceware driverekkel nem fog menni a szarul megírt Q3
igaz hogy ment egyideig - aztán nem ment - aztán megint megy
na ez nyilván az ő hibájamellesleg Q3-al megjelenése óta játszom, mindig fent van a gépen és nem emlékszem olyanra, hogy 2 évig nem ment volna nv-n vagy akár amd-n
lehet szerencsém volt[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
válasz tzsolesz #10966 üzenetére
Az a baj, hogy az emberek többsége, így jómagam is, csak a régi hardver eladásával tud újat venni. DirectX7 miatt kell egyébként még sok játéknak a ME, mert DX8-tól egy csomó program használhatatlanná vált. A legjobb az olyan játék, mint a SW Rebellion (nem egyedi eset): W7-es használatához XP alatt telepítenem kellett, aztán az XP-s reg kódokat át kellett írni 64 bitesre, majd importálni W7-be, de akkor még kellett egy windows system fájl az XP-ből, amit viszont W7 alatt a játék könyvtárába kellett másolni, és akkor már futott W7-en a program, viszont a játékban még mindig nem lehet kilépni az 5p-es bevezető dumából. És ez még csak nem is 3D-s program!
Abu85: Már mondtam, hogy értem, és hogy nem az a bajom, hogy mit hogyan lehet, hanem, hogy mit nem oldanak meg. És hogy inkább elvárható a VGA-gyártóktól az ilyen probléma (hiszen tudnak róla) orvoslása, mint azoktól a szoftverfejlesztőktől, akik nem ismerték a jövő fejlesztéseit. Amúgy pont jó, hogy más topicokban meg fennen hangoztatják, mennyire nem elvárható a szoftverfejlesztőktől a játékok rendes lekódolása. De ha senkitől sem várható el, akkor mit tegyen a user?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #10968 üzenetére
Egészen pontosan háromnegyed évig ne volt megoldás a Forceware esetében. Most van egy félmegoldás, ami egy kiterjesztéslimit. De ez is csak 200 kiterjesztés alá viszi a rendszert. A legnagyobb gond ezzel a megoldással, hogy az OpenGL nem csak a verziók mellett fejlődik, vagyis az egyes verziókhoz is érkeznek új kiterjesztések. Ha mondjuk a program hibája miatt egy fontos kiterjesztést ki kell ütni a 200-as limit miatt, akkor az lehetetlenné teszi a futtatást, mert vagy a kiterjesztés fog hiányozni, vagy a 200-as limitbe fagy bele a program.
Ezért nem jó, ha a gyártók keresnek megoldást a gondra, mert nem egy esetben meg van kötve a kezük. Van olyan program, ami már kevesebb kiterjesztésbe is belefagy. Mivel a gyártók más kiterjesztéseket támogatnak egy OpenGL verzión belül, így lehetséges, hogy csak a régi driver visszarakása a megoldás, ami az adott verziót csak részlegesen támogatta.
Ezt úgy képzeld el, hogy mondjuk van egy program, ami 100 kiterjesztésbe belefagy. A drivercsapat csak azt tudja megtenni, hogy az OpenGL drivert verziókra leépíti. Meg is csinálták a verziólimitet, vagyis a program (hasra ütök) 99 kiterjesztést fog érzékelni. Igen ám, de a következő OpenGL verzióban van az a kiterjesztés, ami szükséges a futtatáshoz. Ilyenkor azt is hozzá kell kapcsolni a limithez és túl is léptük a 100-as határt a kiterjesztésre, ami szintén fagyást okoz. Talán érthető, hogy miért nem a drivercsapatnak kellene a fejlesztők hibáit javítani, mert előferdülhet, hogy nem lesznek képesek rá.(#10969) katt777: Ha új problémáról lenne szó a kiterjesztések betöltésénél, akkor megérteném, de a gond már több, mint egy évtizede ismert. Mindenki tudta, hogy egyszer be fog köszönteni. Ezért hívták fel rá a figyelmet a dev fórumokon.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
válasz katt777 #10969 üzenetére
"Amúgy pont jó, hogy más topicokban meg fennen hangoztatják, mennyire nem elvárható a szoftverfejlesztőktől a játékok rendes lekódolása. De ha senkitől sem várható el, akkor mit tegyen a user? "
Vegyen konzolt ha ez olyan baromira zavarja.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#93794560
törölt tag
válasz Oliverda #10971 üzenetére
Pont ez a dolog a PC-s fejlesztés átka, hogy annyiféle hardveres konfiguráció létezik, hogy sem a szoftverfejlesztőknek, sem pedig a driverkészítőknek sincs rá lehetőségük, hogy mindet a lehető legjobban kihasználják. Ezért is nehezebb PC-re játékot fejleszteni, mint konzolra. Ott leoptimalizálják az adott hardverhez, és ott biztos, hogy a másik több ezer ugyanolyan konzolon is ugyanúgy fog menni. PC-n ha a fejlesztők a régi VGA tulajokra gondolva visszaveszik a game hardverigényeit, akkor az új VGA tulajok fognak háborogni, hogy miért nincs fejlődés, miért nincs DX11, stb. Ha pedig az új hardverekre írják meg, akkor a régiek fognak zúgolódni. Csak az nem fér a fejembe, hogy miért nem lehet kétféle hardverprofilra megírni egy játékot. Pl, régebbi, és újabb technológiákra. A COD2-nél meg tudták oldani, volt DX7 és DX9. Igaz, ott sem teljesen csinálták meg, néhány alaplapi vezérlőn el sem indult, annak ellenére, hogy DX9-esek voltak. Igaz, ott a hardveres T&L hiánya miatt.
-
katt777
félisten
Erre lehet mondani, hogy a hardvergyártók is ismerték.
Oliverda: Ja, nem is lenne rossz tipp, ha annak meg nem lennének más bajai.
gb4400: Azért nem csinálják meg, mert nem gazdaságos. Egyébként a legrosszabb végeredményt ált. a konzolról PC-re átportolt játékok produkálják. Érdekes módon régen, már évekkel a 3D korszak beköszönte után, még mindig volt a legtöbb játéknak szoftveres módja is.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Oliverda
félisten
válasz #93794560 #10972 üzenetére
Én ezzel tisztában vagyok. Sőt olyannyira igénytelen és megvezethető zombi vagyok, hogy már sok sok éve együtt tudok élni azzal és el tudom fogadni, hogy ez az egész sosem lesz kompromisszummentes.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10973 üzenetére
És a hardvergyártók mit tudnak tenni egy rosszul megírt szoftverrel. Nincs meg a forráskódja nekik, így nem tudják átírni a hibát. Vagy nem kellene implementálni az új OpenGL szabványokat? Akkor meg az lenne a baj.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
elképzelek én bármit, de ne azt az embert rángassuk elő bűnbakként, aki nem látott a jövőbe
nem hibáztatok én semmilyen vga gyártót, nyilván nem az ő hibájuk, és nagyon helyes, hogy megoldják
de ne mondjuk azt se, hogy a játék programozói a hibásak...
így alakult a fejlődés, ez van, nyilván nem fognak egy 10 éves játékot peccselgetni azért, mert nem megy az új vga meghajtókkal
mellesleg simán be lehetne profilozni ezeket a régi játékokat mint mostanában a cf ill. sli cuccokat
sima ellenőrző rutin a játék indításakor - hopp belefagyna a sok kiterjesztésbe - profil váltás/aktiválás - fut a game
persze ez munka[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #10976 üzenetére
Ha fel van hívva a hibára a figyelem, akkor mégis kit kellene hibáztatni? Ez a probléma évekre visszamenőleg megvan, és mindenki tud róla, legalábbis, aki olvas.
Erre a problémára csak a kiterjesztés korlátozása a megoldás a driveres oldalról. Ha azzal nem oldható meg a hiba, akkor javítani kell a játékot.
Az nagyon nagy gáz, hogy a fejlesztők ennyire a drivercsapatokra támaszkodnak. Ez olyan hibákat szül, amikre csak részmegoldások vannak. Elég a közelmúltba visszamenni. Ott a BF: BC2, ami DX10.1/11-ben lassan tölt be. Ez egyértelműen a fejlesztők hibája, de mindenki a gyártókat tette felelőssé. Jelenleg ott tart a dolog, hogy olyan bonyolult profil van a BC2-höz írva, hogy a GPU-k kihasználtsága bizonyos konfigurációkon minimális. ADAM1337-nek ez a baja az SLI-jével, de hiába említem az NV-nek, amíg nem tudják reprodukálni a problémát, addig nem tudják javítani (az AMD-nek is ez volt a baja, és egyszerű mák volt az, hogy a HardOCP tesztjén észrevették, majd az adatok alapján javították). És igen, anyáznak amiért a lusta programozók nem tudják normálisra írni a terméket. Ami a legszörnyűbb, hogy az NV a hibás, mert a fórumon nem a játék fejlesztőire mutogatnak, pedig oda kellene.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
rumkola
veterán
100 szónak is 1 a vége:
ezek a hülyeségeik is hozzájárultak ahhoz, hogy 3d mentesítettem a gépet, a pénzből meg konzolokat vettem17 év kőkemény pc-zés után azt mondtam mindenki bekaphatja, nem fogok én itt szórakozni és nem hagyom magam hülyének nézni, hogy fél évente új vga-t vegyek 50K-ért és ráadás szeretetcsomagként mellé a driveres és inkompatibilitási gondokat is kapjak
igaz így kimarad az FPS-ek élménye, de kárpotlásul olyat kapok, amit a pc sohasem fog nyújtani
ha legközelebb megint vga vásárláson törném majd a fejem, biztosan bevillan majd egy másik konzol képe a szemeim előtt ami egy árban lesz azzal a vga-val amit beletennék a gépembe, és biztos vagyok benne, hogy el fogok gondolkodni melyikre is herdáljam el a pénzem
2 cím van amiért hajlandó lennék vga-t venni, a Dio3 és a Rage (de ezt már mondtam), de addig még lefolyik egy kis víz a dunán -
#93794560
törölt tag
válasz rumkola #10978 üzenetére
Szinte pontosan azt mondtad ki, amit én is gondolok. Igaz, nekem nincs konzolom, de nincs is rá olyan nagy igényem. Már alig játszom, azt is csak néhány játékkal, azok pedig mind pár évesek, és DX9-esek, a mostani HD4670-esemen kiválóan futnak. Azt hiszem, ez az a VGA, amit addig használok, amíg ki nem purcan, legfeljebb csak akkor cserélem, hamarabb nem. Amire használom, arra bőven elég. Csak néhány sportjátékkal szoktam játszani, football menedzserrel, snooker, pool, stb. Ha lőni támad kedvem, akkor ott a jó öreg COD2, annak ellenére, hogy már kismilliószor végigtoltam. A Crysis miatt sem vettem új karit, a DX11 sem izgat különösebben. Ezt a HD4670-et is azért vettem, mert az előző VGA-m tönkrement.
[ Szerkesztve ]
-
katt777
félisten
Hát éppen ez az, hogy mindenki mutogat másra, csak megoldás nincs, a felhasználó pedig, aki fizet, szív.
Hát a BFBC2 csak nálam ment normálisan? Ez a francos ATT! Tuti attól van!
gb4400: Mi lesz veled, ha kijön vmi neked tetsző játék? AMúgy haverom meg az 5200FX-ével volt így, csak a lap ment ki alóla, mert azon minden jó játék futott, az újabbak meg az ő kényes ízlésének mind vackok. Meg tudom érteni, stratégia-mániás, abból meg MoO3-mal (2003) kifújt a felhozatal.
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Oliverda
félisten
válasz katt777 #10980 üzenetére
"Meg tudom érteni, stratégia-mániás, abból meg MoO3-mal (2003) kifújt a felhozatal."
Lehet hogy haverodnál meg esetleg nálad kifújt de nem mindenki gondolkozik ilyen egysíkúan. Tudom, tudom... akinél ott nem fújt ki az már biztos igénytelen és bármit megetethetnek vele a csúf gonosz cégek.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#93794560
törölt tag
válasz katt777 #10980 üzenetére
Arra sajnos egyre kevesebb az esély, hogy valami nekem tetsző játék kijöjjön. Nem tudom, hogy miért, de valahogy nekem is az az érzésem, mint sok más embernek, hogy a régebbi játékok valahogy szórakoztatóbbak voltak, még ma is jobban lekötnek, mint sok mai játék. Bár ez lehet, hogy csak azért van, mert az emlékezet megszépíti a régi dolgokat. De lehet, hogy egy mai játék ultrarealisztikus engine-jébe annyi energiát pazarolnak el a fejlesztők, hogy a játékmenet elsikkad mellette. Lehet, hogy szép, de nincs igazi játékélmény.
Néha elkap ez a Játékusz Nosztalgikusz nevű betegség, és akkor állandóan csak régi játékokkal akarok játszani. -
Thrawn
félisten
Lesz új Catalyst holnap vagy majd csak csütörtökön?
Different songs for different moods. łłł DIII Thrawn#2856 łłł Look! More hidden footprints! łłł D4BAD łłł WoT: s_thrawn łłł
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Thrawn #10983 üzenetére
Szerintem az utolsó héten lesz új kata. Bár most nem tudom, hogy rögtön az októberiben támogatva lesz-e a HD 6800. Ha igen, akkor csak az utolsó héten jöhet a meghajtó, mert ennyi kell a WHQL aláíráshoz.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
katt777
félisten
válasz Oliverda #10981 üzenetére
Nem felelek a barátom igényeiért. Mindenesetre magam sem tartom azt a rengeteg mai játékot stratégiainak, amelyek valójában taktikai szimek, azaz nem szabadon játszhatsz egy teljes galaxisban, hanem akár csak 1 bolygón, és komoly AI híján előre felépített pályákon nyomulhatsz egy rakás gépi cheat ellen. Kipróbáltunk több, valóban stratégiainak látszó játékot is, de mindből az derült ki, hogy a gép akkora erőforrásokkal gazdálkodhat, amelyek teljesen irreálissá teszik a játékot (megint csak az AI hiánya), mert a játékosnak sosem lehet annyi. A barátom aprólékosan kiszámol mindent.
gb4400: Hát ez ismerős, tökéletesen megértelek. Biztosan te is túl igényes vagy.
Abu85: Na, mi az, már az új játékokhoz sincs megfelelő támogatás?
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10987 üzenetére
Nem hajlandóak a fejlesztők együttműködni. Innentől kezdve sokkal nehezebb a megfelelő támogatás. Az AMD-nek kell tesztelni, azt amit a fejlesztők nem biztosítanak. Az a fő gond, hogy a játéknak sincs támogatása a kiadón belül, mert a Capcom is tudja, hogy überszar lett. Nem is akarnak ezzel többet foglalkozni kiadták, begyűjtik a megérdemelt lehúzásokat, aztán ennyi, gyorsan el is felejtik, hogy megjelent.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #10989 üzenetére
Már aki játszik a Lost Planet 2-vel, mert az, hogy a kiadó is eldobta a projekt későbbi támogatását ... jelent valamit. Aki játszott vele, az tudja, hogy ez az első rész hírnevének a megcsúfolása.
Nem mondhatok konkrétumot a termékről, de annyit segíthetek, hogy most kivételesen a Fudzillát érdemes olvasni.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Oliverda
félisten
válasz katt777 #10989 üzenetére
Szerintem hónapok kellenek majd az ATT támogatáshoz. A 6000es sorozattal ráadásul valszeg még inkább le fog majd menni a 4000es illetve az 5000es kártyák ára. Arról nem is beszélve, hogy normális driver-t sem tudnak majd írni hozzá. Akinek van esze még most gyorsan vált GTX 460-ra ameddig viszonylag kedvezőek hozzá a deviza árfolyamok.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
KillBorn
senior tag
Sziasztok!
Összekötöttem egy laptopot meg egy LCD TV-t, egy VGA kábellel, egy ATi3470es notebookon...észlelte mindkét kijelzőt, meglett az, hogy mindkét képernyőn ugyan az van. Próbálgattam, és kiterjesztettem az LCD TVre a képet...nos hogyan lehet megszűntetni a kiterjesztést a driverben??? Most csináltam előszőr ilyet.
Előre is köszi a választ.[ Szerkesztve ]
"I guess your purge wasn't efficient enough, Vader!"
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz rumkola #10993 üzenetére
Ezt speciel az MS-től tudom (Nem erre voltam kíváncsi, hanem a DX11 működésére, mert a Radeonon csökken a sebesség, míg a GeForce-on nő, és mindezt a kódrészlet változtatása nélkül. Erre kérdeztem rá, hogy ez mitől lehet, amire jött a válasz, hogy szar a program.), mert a GFW live új verzióját erre a játékra foltozgatták. Azóta kevesebb embernek fagy. Egyszerűen a LP2-vel nem foglalkozik senki a fejlesztők közül, ami nem csoda, mert a konzolon megbukott a gém, és a PC-n sem számíthat sikerre a visszajelzésekből ítélve. Miért ölnék a pénzt a javításokba? Kompletten újra kellene írni az AI-t, hogy egyjátékos módban élvezhető legyen, a multinál pedig a teljes játékmenetet át kellene gondolni, mert mindenhol elég, ha egy helyben állsz és lősz, ugyanis végtelen újjáéledés van. Sikeresen meggyalázták a Lost Planet első részének hírnevét. Kb. ennyit ért el a folytatás.
(#10992) KillBorn: Ugyanott lehet a kiterjesztést elvetni, ahol bekapcsoltad. A képernyőt kell kivenni a konfigurálóból.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
csibiur
csendes tag
Sziasztok!
Olvastam régebbi hozzászólásokat, de nem találtam pontos megoldást a problémámra!
kari: HD5750
monitor: samsung p2470HD
DVI káblellel összekötve, és olyan felbontásbeli problémáim adódnak, hogy pl 1280x720-ra állítanám a felbontást, 1280x800-ra állítódik, ezáltal lesz 2 fekete sáv alul felül és a kép vízszintesen nyomott lesz. 1360x760nál 1440x900-ra, hasonló fekete csík alul felül, 1600x900 esetében meg 1600x1200-ra állítódik, ittmár nagyon összenyomott a kép.
Tehát a fullHD felbontáson kívül a többinél sosem arra állítódik a felbontás, amire szeretném, pedig ccc-ben és sima beállításoknál is elérhető értékek, és mindegyik szélesvászon, tehát gond nélkül kéne kitöltenie a képet.
A gépem kemény 1 napos, szal a honlapról a legújabb karihoz ajánlott catalystot töltöttem.
Továbbá azt a beállítást sem találtam, ahol az automéretarányt tudnám megadni, szval ha egy játékprogram 1024x768 v 800x600 (dio 2...szeretek nosztalgiázni), akkor ne nyújtsa szét a képet, hanem meglegyen a fekete sáv jobb és bal oldalt.
Biztos vagyok benne, hogy ezerszer megkérdezett probléma, bocsi emiatt, segítséget előre is köszönöm!
Üdv -
csibiur
csendes tag
Ami kimaradt:
Win 7 64 bit
1280x800 ra állítom akkor arra állítódik és kitölti a képet...ami azért fura, mert a monitor 16:9-es, ez a felbontás viszont 16:10, 1440x900nál is hasonlóan kitölti -
#93794560
törölt tag
válasz csibiur #10997 üzenetére
Ha van a monitorodon analóg bemenet, próbáld meg analóggal is, hogy úgy is jelentkezik-e a probléma. A Windows 7 sajnos kényes a felbontások kezelésénél, én is szívtam vele sokáig, mindegy volt neki, hogy nVidia vagy ATI VGA volt benne, rosszul állította be a képarányt. Amikor Win7 volt a gépemen, analógon használtam, akkor jó volt. Most Vista van, itt semmi gond. Ami pedig a képarány tartását illeti, nálam például a monitor beállítómenüjében lehet beállítani a képarány tartását. Hátha nálad is ez a helyzet.
-
tigerjoco
tag
Hali mindenkinek!
Van egy olyan problémám, hogy a 10.4-esnél újabb catalyst-oknál nem tudom beállítani a venti sebességét a videokártyán.Egy HD4850-em van eredeti hűtéssel és Win7 (32-bit)van fönt.Tudom huzogatni a csúszkát de amint rányomok az Apply-ra egyszerűen semmit nem csinál. Mi lehet a probléma?
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- AMD Navi Radeon™ RX 6xxx sorozat
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- Érintésnélküli fizetési megoldások - PayPass via NFC
- Fujifilm X
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Újszerű - POWERCOLOR Radeon RX 5500 XT 8GB GDDR6 VGA videókártya
- Hibátlan - GIGABYTE GTX 1660Ti Windforce OC 6G 6GB GDDR6 VGA videókártya dobozos
- Hibátlan - PALIT GTX 1650 StormX 4GB GDDR5 VGA videókártya - tápcsatlakozó nélküli !!!
- ASUS ProArt GeForce RTX 4080 SUPER 16GB GDDR6X OC (ASUS-VC-PRO-RT4080S-O16G) Bontatlan új 3 év gar!
- XFX RX 6600 XT SPEEDSTER SWFT 210