- Dell notebook topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Gaming notebook topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Computex 2024: az ASUS nem viccel, ha felsőkategóriás billentyűzetről van szó
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Mini-ITX
Hirdetés
-
Computex 2024: beröffentette az AI-t az AMD
ph A Strix Point kódnevű SoC APU lesz a cég első Copilot+ platformja.
-
Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
it Miközben az EU elkezdte osztani a chipszektornak a nagy támogatásokat, az ASML és az Imec olyan labort nyitottak az EU-ban, amelyben a legújabb chipgyártó eszközöket tesztelik.
-
A mobilos témát keresni kell a Computexen, de akad
ma Nulladik és első napi összefoglaló, meg némi személyes vélemény a 2020-as csúcsmobilok kapcsán.
-
PROHARDVER!
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Qru
MODERÁTOR
válasz yodamester10 #57352 üzenetére
Vettem 4S-t, mar csak a felszerelesre var.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rick4
félisten
válasz yodamester10 #57352 üzenetére
Meg szokott maradni tavaszig, szezonban hamarabb elkell.
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz rasotamas #57356 üzenetére
Perpill egy sincs eladó.
Autóalkarészekkel foglalkozom, abbból is amerikaival, időközben alakult egy ilyen kapcsolat is, amúgy nyűg, tehát nem foglalkozom gumikkal konkrétan, magamnak jobban jön ki, mint a hazai kisker árak, és ennyi.F-Zolee: ha 10 ezer km helyett 5 ezernél cserélted, és egy töltet 180 ezer volt, akkor lehet tudok rá vetőt.
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz rasotamas #57358 üzenetére
Hozni hozhatok, de ritkán szoktam, évi 20-30 szett max.
Nem, onnan jönnek, európában van vevőm, akivel néha barterolunk, és akkor mindenkinek jobban jön ki.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz kelly416 #57362 üzenetére
A bolygó túlsó végéről pont zugyanannyi hazahozni egy bontott alkatrészt, mint egy vadiújat, hiszem a bedobozolt mérete, tömege azonos, ráadásul 25 éves autónál elég kevés alkatrész van, ami árban olyan, hogy felvenné a versenyt az újjal, bizonyos dolgok nyilván jönnek, de ami újban beszerezhető, az annyival nem drágább, mint amennyivbel biztosan tovább működik. 1936-os autóhoz is jöttek már alkatrészek, szóval még egy 40 évig elvileg van esélyed!
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
válasz F_Zolee #57365 üzenetére
Elvben igen, viszont a gyakorlatban nem, mert ha a sűrített levegővel megfújod a papírszűrőt, roncsolod a porózus szerkezetet, szóval ha már kifújta, akkor már inkább kenegesse fáradt olajjal a sajátját, aztán mehet tovbb, még az is jobb.
Amúgy régen még egész jó megoldások voltak, ez itt egy 1954-es Ford F100-as légszűrője, feltöltötted olajjal a légszűrőt, és a beszívott levegő rosszabbik része, a por és más dolgok belecsapódtak, majd bele is ragadtak az olajba...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
kelly416
veterán
-
Rick4
félisten
válasz kelly416 #57367 üzenetére
Onnan jó rendelgetni, a szállítás több, mint a cucc maga!
Az a helyzet, hogy rengeteg céges ügyfél van, szervizek, maga a Ford Petrányi is innen vásárol, sőt, sokszor még a Pilkington is, az amerikai nagykövetség autóihoz is mi szállítjuk az alkatrészt, a 90% 10 évnél fiatalabb, amiből a 40% 3 évnél fiatalabb autó, azaz bontóba szaladgálás már rég necces, és egy 97-es autó tulaja nem fogja tudni megfizetni sajnos az ezzel eltöltött időt...
Nem értsd félre, nem degradálás, de minden nap reggel 8-tól éjfélig meló van, és ketten az asszonnyal megszakadásig csináljuk, "sajnos" megtehetjük, hogy válogatunk, mi az, ami belefér, és mi az, ami nem...
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
kelly416
veterán
Mást nagyon nem tudok, ahonnan megérné és van is többnyire, ami kell. Egyébként 74 dodó volt az alkatrész, csak 54 a szállítás.
Ez is követségi Ford volt annak idején.
És igen, erre gondoltam én is, hogy számomra megfizethetetlen, hogy ott valaki bontóban keresgéljen. Komolyan, csinálni kéne rá egy vállalkozást, még a végén meg is érné. Na nem feltétlen magyar vevőkörrel...Nem értettelek félre, tudom, mi a helyzet.
-
tasiadam
veterán
Digóknal vagyok Triesztben. Autokon 4 evszakos (CC tobbnyire), uj premium, vagy kinai. Nem latok semmi mast
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
Rick4
félisten
válasz kelly416 #57370 üzenetére
Nem érné meg, ha megérné, már megcsináltam volna. Én is tudok heti 500 db szélvédőt hozni, és heti 8 tonna árut hozni, de ebben az országban sajnos nincs ekkora igény, és pláne fizetőképes kereslet sincs, a többség mér a régi hengerfejcsavart is visszarakná, holott az odakint 70 évre visszamenőleg minden esetben szigorúan cserés, a gyárilag megadott meghúzási nyomaték értékébe (vagyis amilyen erővel húzzák le a csavarok a hengerfejet a tömítésre és a blokkra, és ez működni fog -40°C-os hidegindításnál, és 100˛C-os vízhőmérsékletnél is hosszú távon) a csavar nyúlása is bele van kalkulálva, egy megnyúlt csavar esetén ki fogja kiszámolni, mekkora lesz az új paraméterekhez igazított meghúzási nyomatékot? És az emberek többsége okos, a mérnökök meg
A többi országban meg ki kellene építeni az egészet, amihez sok pénz és sok ember kell, ami az első 5 évben inkább csak sok gondot szülne pénz helyett. Meg kell tanulni "kicsinek" maradni, és a szabadidőt gond és problémák nélkül tölteni.
Szóval hogy is néz ki a bontott cucc beszerzése?
Először is a kinti órabérekkel bármit is akarsz csináltatni, itthonról nem tudod megfizetni.
Másodszor a kinti bontós a gyári árak alapján számol, azaz kb az új ár 60%-a a bontott. Ha nem tetszik, vedd meg máshol.
Harmadszor a művelet a következőképpen néz ki: az én emberem beül az autójába, elmegy az első bontóba, autózik 10 km-t. Nincs cucc, megy a következőbe, autózik +20 km-t, ott a 25-30 holdas teületen bóklászik, majd fél órai keresgélés után talál egy hasonló autót, megnézi, hogy a szükséges alkatréz benne van-e a kocsiban, és használható-e, ha elektronika, cikkszám passzol-e, sérült-e, kapott- e vizet, ha műanyag, sérülés, repedés van-e, szétfurkálták-e, vagy eredeti állapotú, a floridai nap szétsütötte-e már, északabbra is gond van a 20 éves cuccokkal, itt már a 10 évesekkel is...
Negyedszer ha ezek mind passzolnak, akkor vagy a bontós szedi ki fix pénzért (20-50-100$) és akkor jó esetben másnap ismét visszamehet, vagy ő visz szerszámokat, és fetreng a porban- gyomok között, és kibányássza a cuccot.
Majd mindezek után elhozza, csomagolja, elküldi, és csomagolási technikától függően 99.99%-ban sérülés nélkül ér haza, ekkor elkerül az ügyfélhez, aki szól, hogy jajj, eg mégse jó, mert 15 éve valaki lecserélte a kocsi elejét, és már nem az a rács kell, ami gyárilag fent volt.
Egyszóval azért nem olyan egyszerű ez, akinek ehhez kedve van, csinálja, de én 2005 óta foglalkozok ezzel, sok dolgot láttam már, és tudom, hogy nincs az a piaci rés, amiből egy ilyen lehetőséggel pénzt lehet csinálni.
74 dodó volt az alkatrész, 54 a szállítás, 3.5% vám +27% áfa, és a vámügyintézési díj még 4500 forint volt. Azaz az alkatrész dupláját fizetted ki az alkatrészért...
Ez sajnos ilyen móka, én pont ezért próbálok készletet felhalmozni, de kb 200 milliós árukészlet kellene itthon legyen, hogy egy héten 100 emberből 70-et ki tudjak szolgálni.
Full lehetetlen. Ezért is mentünk el abba az irányba, hogy csütörtök 16 óra a rendelési határidő, a csütörtök féltől beérkező rendeléseket hozzácsapom az addigi dolgokhoz egy óra alatt, és 17 órakor küldökm ki az emberemnek. Odakint van kb 100 nagyker kapcsolat, ebből jónéhány tudja azt, hogy amit az emberem kinti idő szerint csütörtök délig lerendel, azt másnapra ki is szállítják, így a nagy pakkba bepakolás után péntek este indul a heti szállítmány haza, hétfőn már vámon van, kedden nálam levámolva, szerdán saját futár vagy posta kiszállítja minden ügyfélnek, legyen az szévédő, motor, váltó, komplett eleje, lökös, hátsó negyed, bármi.Sajnos a bontott cuccok csak úgy, mint itthon, kétesélyesek, forgó- mozgó- kopó dolgokat abszolút nem érdemes elhozni, mert semmi gari sincs rá, hogy az jobb, mint amit a kocsiban cserélni kell, ráadásul kint mindenki mindenhova kocsival megy, nem kímélik az autót, és karbantartani is buták, meghúzzák, megnyomják, és úgy marad, aztán ha véletlenül valami karosszériás vagy fgényező kezébe kerül, az megpróbálja összetákolni, mert hogy valós képességekkel rendelkező szaki odakint nem nagyon van. Egyszerűen nincs kultúrája az autójavításnak, karbantartásnak...
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
kelly416
veterán
Ezért is mondtam, hogy nem magyar ügyfélkörrel. Németországtól Svájcig és a fene sem tudja meddig van pénz és ott is vannak dögivel autóbolondok. Mondjuk az is igaz, hogy jó részük egyben hozatja magának az autót. Meg nyilván itthonról ezt levezényelni lehetetlenség. Ha meg kimennék, hamarabb mennék el szerelőnek, bármi szakinak és magas ívben tennék a haza küldhető alkatrészekre.
74+54+12000huf, így teljes a repertoár. Igen, dupla áron vettem, két első lámpa, leömlő alá tömítés és benzinszűrő érkezett ennyi pénzért, itthon meg Fater Hunyadi i30-ára kb. egy lámpa ennyi, úgyhogy ilyen szempontból nem sokallom. De ha még kell alkatrész, majd megkereslek aztán megbeszéljük a többit.
-
Rick4
félisten
válasz kelly416 #57375 üzenetére
Biztos mondtam volna jobbat rá, vagy esélyesen ha még ugyanannyi is a vége, még midig annyival többet tudok, hogy teljeskörű garancia van a passzolásra, azaz csak és kizárólag olyan alkatrészt kap az ügyfél, ami az ő autójába való, és persze nincs törés, sérlülés, ezért nincs meglepi sem.
És utána jön a működési garancia, ami meg ugye már azonos ár esetén is tlejesen más kategória.Az a baj amúgy a bontott cuccok tekintetében, hogy akkora az auttermés, és annyi a választék, hogy bontásra se éri meg semmit se hazahozni, max sérültnél kényszerbontás, de nincs olyan autó, ami fiatal és olcsó, de alig használt, és alig törött, mert az elemcserés kocsit a néger nepper (illetve angolul nepper néger ) is megveszi, aztán Miamiban az utcán kiteszi hogy for sale, és el is viszik tőle.
Ami meg jobban sérült, azzal van meló itthon is, nemrég tettem be pár képet egy 21-es Mustangról (tigar gumival használta az ember) aztán az is 8 milla lesz, mire összeáll, a teljes ár 40%-a elmegy, igaz nagyon csúnyán sérült elől hátul, minden fontos dolog megsemmisült...Nade lapozzunk, én nem szeretnék még most este is melózni!
[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Teasüti
nagyúr
Én ezt értem, hogy szerinted, a csalfa emberi érzékeid szerint nem történt lassulás.
De ha kicsit vizsgálódnánk, akkor hamar kiderülne, hogy egyetlen egy változóról se tudjuk mennyi az annyi. Így pedig összehasonlítani sincs mivel, hogy a fékezésed megfelelő-e vagy sem.
Most a "Mész és mondjuk elképzeled, hogy tőled 100 méterre eléd lép egy nagyapó. Meg tudsz állni vagy sem?" javaslatod is száz sebből vérzik, mivel nem ismert kb egyetlen egy faktor sem, ami itt közrejátszik. Még sebességet se adtál meg, szóval mondjuk megyek ötvennel és satu: szerintem 100 méteren még PET palackokon is megállok ötvenről.
130-ról már nem biztos. Aztán nyilván más lesz a száraz és nedves eredményed. Meg nyilván más lesz 15 fokban, meg 3 fokban. Szóval ez a "teszt" ez még mindig nem jó semmire. De arra pláne nem, hogy én ebből bármi hasznos adatot kinyerjek. Arra meg végképp nem tud választ adni, hogy megfelelő-e a gumim vagy sem.
Értem én, hogy néha 10 centi választ el az akadálytól. De nem mindegy, hogy az a 10 centi az 100 méteres fékút végén van, vagy 30 méter végén. Mert egyik esetben 0.1% különbségről van szó. Másik esetben meg 0.33%? Egyik sem szignifikáns romlás, ha feltételezzük az újkori állapotban 10 centivel rövidebb volt a fékútja ugyannak a guminak.
Illetve ha azzal érvelünk, hogy bármilyen esetben 10 centi előny ment meg. Akkor hamar odajutunk, hogy egyetlen egy gumi sem lesz elegendő, mert mindig csak 10 centi fog hiányozni, mindegy mekkora a fékút.#57341Rick4
Igen, a gumitesztek rendben vannak.
De az, hogy a kertvárosi hétvégi autós papa (nem Qru-ra gondolok - szóval a valósággal bárminemű egyezés csupán a véletlen műve -, hanem egy random hétköznapi autósra) nyom egy satut úgy, hogy minden változó ismeretlen, majd ebből ő megállapítja, hogy ez bizony cserére érett, az már ne is haragudjatok, de finoman szólva is butaság.[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #57377 üzenetére
Sok autot vezettem, sokkal voltam vezetesi treningen. Van osszehasonlitasi alapom. Erzheto mekkora az a fektav ami elfogadhato, biztonsagos egy adott temponal adott korulmenyek kozott. Centire nem mondod meg melyik gumi a jobb de most nem ez a cel, arra ott a gumiteszt (ami aztan a valos eletben megint maskent fog viselkedni a valtozo korulmenyek miatt) de egy jo kozelitest ad.
Pl 80-rol veszfekezve te is erezned ha egy gumi mar veszelyesen gyenge fekutat produkal. Az a lenyeg, hogy erdemes raporbalni, mert amig nincs hatarhelyzet addig hajlamos az ember azt gondolni, hogy nem is rossz az a gumi. Mint en is arrol a gumirol. Aztan amikor meg meg kellett volna allni... azert ha csak daral az abs de nem lassulsz azt erzed.Persze ha fotelfizikus valaki (nem rad gondolok, szoval a valosaggal barminemu egyezes csupan a veletlen muve) es nem probalja ki, csak teszteket olvasgat annak ez mit sem szamit.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #57377 üzenetére
Szerintem le lett írva már többbször is, a gumit nem akkor kell cserélni, mikor már kilátszik a drót, az az egyik legfontosabb biztonsági eszköz az autóban, bármit javíthatsz a kocsin, enélkül semmit sem ér az egész...
Én pl a Picasson most cseréltettem komplett féket, a barátom, akinek autókölcsönzője van, és a saját autóikat szervizelik, mondta, hogy ők a sajátra mindre ate féket raknak, nagyon jók a tapasztalatok, picit rálépve fog rendesen, nincs hangja, jól bírja,
úgyhogy az enyémet is ők szervizelték, a vezérlést, folyadékokat is ők cserélték, előtte 25km-rel máshol kapott új vízhűtőt és kléímahűtőt és komplett gáz feltöltést, ebből a pénztárcám vastagságán és a féken volt észlelhető bármiféle változás, a fék volt fontos, és azt kaptam amit vártam...
Ennek ellenére benne van, hogy a sok más paraméter bármelyike egy véletlenszerű, egyedi esetben olyan értéket fog mutatni, hogy nem az elvártat hozza a fékezés, akkor bizony én is keresni fogom a hibát.
Nekem az a fixa ideám, hogy a saját normál közlekedési kultúrámnál addig javítok a lengéscsillapító- gumi- felni paramétereken, amíg végül az abs-nek sosem kell bekapcsolnia, hiszen nem csak a saját tapasztalatom, hanem mindenféle egyéb külső tény szerint is úgy lesz a legrövidebb a fékút, ha nem kapcsol be közben az ABS.
Ennyit lehet tenni, minden más már olyan, hogy ahhoz szerencse kell, hogy egy féktáv- közeli lelépés- felbukkanás esetén időben meg tudj állni, de ebben a konkrét féktávon túl a reakcióidő és minden más is benne van.Qru: Rendszeresen szoktam próbálni üres úton, milyen a fék, egyrészt elfelejti az ember, miképp viselkedik az autó, másrészt kell a betétnek is egy kis frissítés, a pici hétköznapi fékezésektől csak felüvegesedik- megkeményedik a betét legfelső rétege, de mivel sosem éri el a krikitus hőmérsékletet, hogy az a réteg leolvadna, romlani fog a fékhatás, bár ez is olyan, ami tesztkörülmények között lenne valóban mérhető, minden más esetben belejátszik sok más paraméter is, ami miatt nem figyeli az ember az ilyesmit..
Aztán mikor jön az első téli gumis út, megint fékpróba, reggeli fagyos úton, meg pláne hóban (azt évekkel ezelőtt sdikerült utoljára) megint próba, hogy hogy kapaszkodik a gumi, mi lesz padlóféknél), megnövelt követési távolság, több figyelés a kereszteződésekben, stb stb.[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Teasüti
nagyúr
Nem vitatom a gumi fontosságát. Csak a módszert vitatom.
Már leírtam többféleképpen mi a problémám a módszerrel.
Ha vki viszont képzett pilóta és érzésre megmondja, hol a hiba. Ám legyen. Neki elfogadom.
De átlag autós szerintem ne vonjon le egy fékezésből messzemenő következtetéseket! -
thefreeman
aktív tag
Sziasztok.
Négy évszakos gumit vennék 205/55R16 méretben. Fontos, hogy legyen rajta M+S jelzés, hogy külföldön is elfogadják téliguminak. 1.6 benzines Mazdara kell szóval túl nagy teljesítményre nem kell méretezni. Az autóval is olyan max 2-3 évre tervezek vagy kevesebbre ezért is nem akarok külön garnitúrát télre és nyárra. Nem akarom a leggagyibbat de a szükségesnél többet nem szánnék rá. Évi kb15k futás pár ezer km autópálya/országút, a többi város.
Eddig két típust néztem
Nexen N'blue 4 Season WH17
KLEBERU QADRAXER 3Ezek közül valamelyik jó lehet? Más javaslatokat is elfogadok. Válaszokat előre is köszönöm.
-
kenguru99
aktív tag
válasz thefreeman #57382 üzenetére
"Fontos, hogy legyen rajta M+S jelzés, hogy külföldön is elfogadják téliguminak."
Amit magyarországon veszel négyévszakos gumi az mind teljesíti a téli követelményeket. Ami nem az m+s jelzés (bár az is rajta van), hanem a hópihe és a három hegycsúcs szimbólum.
Kleber Quadraxer 3, Vredestein Quatrac ajánlott a középkategóriában. -
Qru
MODERÁTOR
válasz thefreeman #57382 üzenetére
Mind a ketto ajanlott. Mivel csak 2-3 evre kell en az olcsobbat vennem.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
válasz thefreeman #57382 üzenetére
Az altalad irt ket tipus mellett a Vredestein Quatrac es Hankook H750 jo meg, amik arban nincsenek elszallva.
-
Qru
MODERÁTOR
Conti ASC2-ről végre jött valami: [link]
#nincsbennetarcsi
-
Teasüti
nagyúr
Ez a gyártó saját marketing anyaga.
Tesztben mikor láthatjuk vajon? Jövőre?
ContiSeal nincs?Nézegettem ezt a ContiSeal-t. Ez vmi kátrányszerű bevonat. Ilyet nem lehet tenni bármilyen gumiba utólag? Tyrereviews-nak egyedileg készített a gyártó egy garnitúra ilyen gumit egy tesztre, szóval el tudom képzelni csak egy mázoló ecset kell hozzá és egy vödör ipari titok.
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Teasüti #57388 üzenetére
Igen ez csak egy sajtóanyag róla. Elvileg ebben a hónapban debütált és van ahol már árulják: [link]
ContiSeal: Lényegében igen, de a Bridgestone-nak is van ilyen gumija, meg a Michelin-nek is (selfseal). És vannak utólag befújható slime-ok is.
#nincsbennetarcsi
-
Teasüti
nagyúr
Ennek már sztenderdnek kéne lennie. A szurokszerű bevonatnak. Eddig kizárólag futófelületi defekteket kaptam csak. Tudnék díjazni egy ilyen bevonatot. No nem slime-ot, mert azzal elhajt a gumis. Meg ha az eredeti zöld Slime-ról van szó, azok egynyári készítmények. Hamar beleszárad. Egy biciklin még okés karbantartani, de azért az autógumikat nem szerelném át évente, hogy kipucoljam a Slime-ot.
Ha meg nyáron nem szárad bele, akkor télen belefagy.
Szóval jah, inkább a kukac, mint Slime.[ Szerkesztve ]
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #57390 üzenetére
Azt a contiseal-t én is csípe, sajna most nem volt a megfelelő méretben sea-es, így lemondtam róla..
Előző ősszel a gumishoz menet vettem ésre, hogy az egyik téli gumiban benne van egy 100-as szög, mondtam, hogy vegyék ki, de egyrészt 1.5 óra meló lett volna, másrészt mivel onnan le kell szedje a seal anyagot a körülötte lévő területen ugrott volna a tömítettség, azt mondták, maradjon így. Egész télen úgy jártam, figyeltem, és semit se eresztett. Egyszer majd elkopik, és akkor csere..
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Háát, elvileg illegál, de látod, nekem még ezt is lehet: Igaz ez a szög befelé néz!
Tök jó, most nézem, megint nem sikerült leírni a szavakat, és megint a jobb kezem felől lévő betűkkel van a baj.Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Rick4
félisten
Nekem beleesett tároláskor egy falevél, októberben vettem elő őket, na mondom leszedem a pókhálót, ezt -azt...
Úgy belegyógyult, hogy végül ki se tudtam szedni, pár kis pixelnyi darabka jött ki csak, úgyhogy ott maradt..Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
Teasüti
nagyúr
Nem értem. Kihúzod a szöget és tömít a szurok. Ez lenne a dolga.
A gumisnak másfél óráig tart befoltozni részre inkább nem is reagálnék. Nekem 20 perc egy javítás a kukaccal és már úton is vagyok. A szurokkal se veszne össze. De másfél óra alatt leveszem a kereket, kerékvassal leveszem a gumit is és kézzel vissza is teszem, meg fel a kocsira. Egy gumisnak gépi eszközökkel ennek úgy kéne mennie, mint a karikacsapás. Nem értem azt se miért kéne megtisztítania a gumit azon a részen. A gomba alá ha szurok kerül, attól csak jobban szigetel, nem?
A beszámolód alapján annyira ragadós, hogy én csak belenyomnám a gombát és munka elvégezve. Nem tudom mi a szakmai álláspontja egy gumisnak erről, de a gyakorlatban a kukacot se javasolják hosszútávra. Ehhez képest meg kb minden forrásból és saját tapasztalatból is azt látom, hogy túléli a gumit.[ Szerkesztve ]
-
kelly416
veterán
válasz Teasüti #57397 üzenetére
Sőt, céges autót a Marsóhoz kell vinni. Múltkor találtam egy csavart (nem frisset) a gumiban, elvittem a kijelölt szervízbe, levették a kereket, gumikukaccal javították a csavar eltávolítása után és vissza is csapta a koma a helyére, plusz festékplombázta a kerékanyát. Végül nem is értettem, minek vette le a kereket. Gondolom asztalon kényelmesebb volt dolgozni.
-
Rick4
félisten
válasz Teasüti #57397 üzenetére
De itt le kell takarítani a trutyit, és be kell foltozni, nem kukacoskodnak...
Hidd el, valami oka csak van, ha ők a rendes foltot találják jónak. Én is úgy gondoltam, hogy tök egyszerű lesz, de mégsem. Csak van oka annak is, hogy ez sem a simán átszúrós megoldás: [link] [link] És azt mondta a gumis, ez a trutyi egy olajos nyomot hagy maga után, nem garantált a megfelelő ragasztás, így még bajosabb is lehet, ha hozzányúl..[ Szerkesztve ]
Samsung 49" monitorok eladók: https://hardverapro.hu/apro/samsung_49_32_9-es_monitor_elado_meg_2_honap_papir/friss.html
-
svedmalac
tag
Tegnap cseréltettem fel a kerekeket, most épp 11ezer km után.
Összesen 36ezer km van a Quatrac-ban.
Nem sajnálom és korrekten bírja a kiképzést.
Előző nap kellett utoljára egy eléggé erőset fékeznem, Várpalotánál volt baleset, kanyar után értem utol a kocsisort. Meleg volt, de nagyon korrekt módon megoldotta, gyerekkel mögöttem ráadásul.
Vezettem tizenpár autót már rengeteg jó gumival millió km felett, de komolyan mondom, egy nagyon jól eltalált keverék!
Ha nem változik a kínálat a méretemben (ami eléggé balfék 225/60 R16), akkor ár/értékben nem létezik jobb.
Az ajánlásoknál nyugodtan számításba lehet venni, akinek árban belefér, maximálisan ajánlom.HP ProDesk 600 G6, Dell E5450, Panasonic 50GT50, Nokia 930, Xiaomi Mi9 Lite, Citroen 2CV és C5 X7
Új hozzászólás Aktív témák
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dell notebook topic
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Opera böngésző
- Milyen TV-t vegyek?
- Azonnali fáradt gőzös kérdések órája
- Milyen légkondit a lakásba?
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs