Hirdetés
-
One UI 6.1 frissítésekkel túlórázik a Samsung
ma Középkategóriás telefon és ütésálló tablet is részesült belőle a hétvége előtt.
-
Négy játékkal is szemez az új Arc meghajtó
ph A 31.0.101.5522-es, WHQL aláírással rendelkező csomag egy hibát is javít
-
SteamWorld Heist II - Középpontban a történet és a küldetések
gp A folytatás érkezésére kicsit még várni kell, az új rész augusztusban debütál.
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Gyanúm szerint dqdb-t az Ilios 2250-F1 AF kódú fotokromatikus lencse érdekli. Már feltéve hogy tényleg passzol a szemüvegébe, ránézésre teljesen úgy látszott.
Dirtyz: Tuti megyünk oda.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
Hajjaj, nekem már a második kormányom van az SS-ben, mert a kelenföldi pályaudvar mögött, a lépcső mellett, bringaúton felfele, eléggé tépem a kormányt. Rövid szakaszos, kb 4-5m-es 15%-os emelkedők, 1-1 m-es sík kanyarokkal.
Az emelkedővel nincs baj, csak azzal, hogy minden kanyarban meg kell állni, emelkedőn elindulni, kiállva, teljes testsúllyal egyik pedálon, miközben a kormányt tépi az ember."Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
detroit17
tag
Üdv!!
néha azért csak felugrok
elég komoly legalább is (számomra),hegyi edzésen vagyok túl. tegnap a bükkbe voltunk,edzettünk a Mátra körre.eddig összesen 11km-t mentem hegyre felfele,de most nem tudom mennyit mentünk felfele de nagyon sokat , 2-szer Hollóstető, 1-szer Jávorkút, 1-szer Bükkszentkeresztre.Nagyon állat volt nem tudom ez mennyi szint de kurva sok lehetett 80km-t mentünk össz. ezzel a 4 emelkedővel.Miskolcról indultunk onnan mentünk fel azt hiszem lillafüredre, és onnan mentünk mindenfele .felfele 16-18, lefele 60-65, 70 . az első emelkedőt nagyon ellazítottam 14-15-el mentem végig fel utolsó előtti is lettem 7 ből,( nem mintha amúgy esélyem lett volna első lenni ), a második emelkedő utolsó 3km-ét megtoltam, ott már 5-iknek értem fel, a 3-ik emelkedőn ott 4-iknek értem fel ott nyomtam nagyon.4-iken meg már nem volt nagy menés , ott csak kellemesen 17-el Hollóstetőre,azt hiszem. ja és volt egy 20%-os emelkedő nem sok volt vagy 3-400m de az nagyon durva volt egyik srác nak nagyon nem ment megállt,és nem tudott elindulni[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #42357 üzenetére
Mondtad múltkor, hogy nagy a fordulóköre, de érdekes, hogy ennyire... Sokat számíthat az a 15 centi hosszkülönbség, mert nyilván korábban neked sem volt gond bekanyarodni ott.
De rég jártam arra."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz Ariadne #42359 üzenetére
A 29ernek nagyobb a fordulóköre, mint az outinak, de az outival mindig le kell lassítanom, esetenként megállni azokban a kanyarokban, mert csak a közepén megyek, ahol rendesen el van takarítva a dzsuva, üveg, meg a tüskék. Nem szeretnék defektet kapni ott újra.
(a kormánycsere az outin volt, nem a 29"en )
Amúgy, míg az outit betolom itthon a tárolóba, addig a 29ert rendezni, dönteni, és kormányt elforgatni kell, hogy elférjen. Egyszerűen túl hosszú. Majd megszokom, most még fura.
Pl a letöréseken állandóan attól parázok, hogy a két kerék között, leverem a hajtómű tányért, de 4-5 centire mindig a fogak alatt van a föld.[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #42360 üzenetére
Ja, SS, tényleg. Csodálkoztam is, hogy a Superiorral járnál a városban... Még nem ittam meg a reggeli kávémat.
Lehet akkor mázlista voltam régen, mert mivel ugye nem tudok jól kanyarodni, én szépen lelassítottam és kihúztam a szélére mindig a cross-szal, mit nekem üvegcserép. Gyengébb napjaimon a legfelsőt így sem mindig sikerült bevennem felfelé.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #42362 üzenetére
A Xantomas által vázolt helyen a súly nem sokat számít, ott pehelykönnyűen is hasonló erőt kell kifejteni, az általad kifejtett nyomatékon van a hangsúly. A szerpentinszerű kialakítás miatt 10 méterenként nulláról kell nekiállni emelkedőt mászni. Ha gyenge vagy, nem mész fel. Ha erős vagy, akkor pedig a súlyodtól függetlenül téped itt a kormányt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
Ariadne
őstag
Egyébként tényleg nem a meredeksége a gond, inkább az a nehéz, hogy ahogy Xantomas is írta, kicsi a fordulókban a hely (nekem még az üvegcserepes részt felhasználásával is ), főleg a legfelső kunkorban. Jó kis ügyességi próba egyébként, részemről sokáig lemenni sem tudtam rajta lábletétel nélkül, nem hogy fel...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Xantomas
őstag
válasz ludsimon #42362 üzenetére
Meg ahhoz izom is. Pont olyankor mikor kiállva, derékból, bordaközi izmokkal, karból, vállból téped a kormányt, és taposod a pedált, olyankor, nem a súlyodból eredő gravitációs erőt fejtesz ki, ha nem bőven a 2-3x-át. A súlyoddal, csak a váztapéz alját terheled, ahol a középcsapágy van.
(#42361) Ariadne ugyanitt fáradt meg a klipsz szíjam is, és szakadt el félig, de a végén már én is lihegni szoktam. Váltóssal nem para, SS-sel szoktam szenvedni.
[ Szerkesztve ]
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Ariadne
őstag
válasz Xantomas #42365 üzenetére
a végén már én is lihegni szoktam - váltó nélkül ez a minimum.
Viszont most már akkor kíváncsi lennék, hogy a 29errel mennyivel lenne nehezebb feljutnod a szűk fordulás miatt. Nincs kétségem, hogy megcsinálnád, de biztos nem egyszerű."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Vasinger!
nagyúr
Hm.. ez a pedál nem is olyan rossz.
Igazából azért nézelődök SPD után, mert a mostani pedálról bár nem csúszik le egyik cipőm se, de úgy zsibbasztja a talpam, mert a szögek belemennek a vékony talpú cipőmbe, ami nem annyira jóA másik, ugye az, hogy húzni tudnám, szóval jobb teljesítményt tudnék elérni ennek segítségével.
(#42320) Ariadne: Hm...lehet, hogy akkor inkább "csak" egy ilyen biciklizős/SPD-s cipőt fogok venni. A célnak az is megfelelne. Majd ha lesz pénz...
(#42321) KaraDani : Én azért nem papucsban használnám, csak normális vékony talpú cipőben. Szóval arra lettem volna kíváncsi, hogy azon a kis töpszli spd pedálról nem csúszik le azonnal egy sima talpú cipő talpa.
[ Szerkesztve ]
-
-
_stick_
őstag
Sziasztok!
Tudnátok ajánlani pár olyan oldalt, ahol a túráim útvonalát napló szerűen el tudom menteni?
Hasonlóra gondolok, mint a sports tracker, sajnos a mobil-gps részéhez nincsenek meg a technikai feltételek. De mindenképp ilyesmi elvűre gondolok. -
Jofi81
őstag
-
bnss
veterán
válasz venember83 #42370 üzenetére
"Pár km-t meg lehet SPD-vel tenni megfelelő cipő nélkül, de nem az igazi."
Csak akkor kellemetlen a helyzet, ha elég széles a lábfejed, mint pl. nekem. De nem volt más lehetőség, menni kellett...
"Ép hardverben ép szoftver..."
-
ludsimon
veterán
válasz Xantomas #42365 üzenetére
Tört vagy hajlott az SS-en az előző kormány?
Fent van a Scotton az új nyeregcső, nemsoká indulok egy próbára.
Tegnap durva volt az Eneco Tour, 42- 50 km/h átlaggal mennek.
Az is igaz, hogy időfutam bringákkal és csak 16 km.
Eszméletlen milyen egyforma erejük van, szinte mind 42 és 48 között végzett.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Tamoo
MODERÁTOR
válasz _stick_ #42376 üzenetére
Térkép létezik, de olyat együtt biztosan nem találsz, amin "minden" út rajta lesz, és még naplószerűen fel is tudsz vinni mindent. Némi ügyeskedésre mindenképpen szükség lesz. Pl megtervezed vhol ahol rajta vannak az utak, aztán onnan importálod a bikemap.net-re. Jobb ötletem nincs.
[ Szerkesztve ]
-
Xantomas
őstag
válasz venember83 #42370 üzenetére
Karadani, meg amargo látták mennyire van egyensúlyérzékem
Egyébként nem nehéz felemelni az fenekét. Padkázásoknál megszoktam, hogy először az elejét, és a végén a hátulját pattintom meg. Klipszben, SPD-ben könnyű, mert tényleg csak annyi, hogy behúzod a féket, előre dőlsz, és rántod a lábad megfeszítve.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
ludsimon
veterán
Már hiányzik az éjszakában menni, szervezünk valamit hétvégére?
Ez a havazás is nagyon tetszik.
Bár igaz, hogy legutoljára a hóval kapcsolatban azt mondtam valamikor február, január környékén, hogy utálom.Csak le kellene már cserélnem a Land Cruisereim valami vérbeli terepre.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
amargo
addikt
válasz Xantomas #42379 üzenetére
Noha sokáig én is sok mindenhez a féket használtam - a hátsó emeléséhez igaz nem -, de 1-2 hónapja azon vagyok, hogy minél kevesebbet használjam a féket technikai részen - ennek persze én sokszor most még a hátrányát érzem, pedig tényleg egyszerűbb lendületből áthaladni a gyökereken, csak én beleállok
A "rövid" bevezető lényege, hogy platformpedálos bringára átülve sokszor eljátszom, hogy húzom a pedált vagy a seggét csak simán lábból akarom emelni, aminek a következményét nem kell ecsetelnem, mert sokszor elég szerencsétlenül jövök ki lecsúszott végtagok összekaparása közben.
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
-
ludsimon
veterán
válasz venember83 #42385 üzenetére
Először azt gondoltam poénkodsz, aztán megláttam az árát.
Ki gondolta volna, hogy van ennyiért is gumi.undefined
-
ludsimon
veterán
OMG!!!
Németországból vettem hétfőn egy PD-M540-t és a UPS most hozta meg a csomagom!!!
Magyar Posta meg a DHL sehol sincs ehhez képest.
Egyszer Németországból rendeltem valamit, a DHL-el lett postázva egy nagyobb cuccot, az szintúgy 5-6 munkanap alatt jött meg, mint Magyar Postával.
Akkor gondoltam úgy, hogy úgy se létezik gyorsabb posta, most leesett az állam.
UPS
Amúgy touch-os volt a 'papír' amit alá kellett írni.
Egy mini ipad-re hasonlított. Képernyőre kellett írni az érintős tollal, még nem csináltam ilyet, de tök jó volt.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #42374 üzenetére
És még hol vannak ők ettől: Le Mans 24 órás verseny, 24 óra alatt 724 km, igaz itt bruttó idő a 24 óra, vagyis a 30 körüli átlag.
Klubos fórumra meg látom nem jársz, az egyik srác is megcsinálta a saját 24 órását, 40 km-enként 200 m szintes, tehát nem is sík körön ment 24 órán át, a vége 500 km lett, nettó sebesség átlag 29,6 km/h. Pedig nem is versenyző, csak simán megszállott.A Nobby Nic pedig az ultimate megoldás terepre, nagyon sokan használják. Nem csak a gyártók huncutsága azért teljesen, hogy egy külső 2k-ba kerül vagy 12k-ba, van mögötte valós különbség is.
Tamoo #42380: És barátnőd nem érdeklődött még, hogy ugyan ki harapdált össze, amíg távol voltál egy napon át hétvégén, állítólag bringázni?
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
ludsimon
veterán
válasz Ariadne #42388 üzenetére
"a vége 500 km lett, nettó sebesség átlag 29,6 km/h."
Ez már majdnem droid.
Persze, hogy nem olvasok mindent.
Nem érek rá egész nap fórumozni, elég nekem a PH! pár száz topicja.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy hosszabb távon (150km felett 200 km alatt) Tour-okon milyen átlagokat mennek.[ Szerkesztve ]
undefined
-
rekid
addikt
HI!
Holnap nem nagyon leszek netközelben de este kene menni bringázni. Szoval holnap 18:15 lánchíd szokott hely jó valakinek?Gyáva népnek nincs hazája!
-
ludsimon
veterán
Mi a biciklin a kakukktojás?
Szerintem így dobott egy kicsit a kinézetén.A kéz történetét utána írom le.
[ Szerkesztve ]
undefined
Aktív témák
- Acer Nitro gaming monitor - VG240Y-bmiix/ 23.8 / 1920x 1080/ 75Hz/ Hibátlan állapotban!
- SONY Xperia 1 V 12GB/256GB fekete - mint az új, 2,5 év garanciával!
- Saitek Pro Flight panelek - 2 Radio Panel + Multi Panel + Switch Panel
- Saitek X52 Professional Hotas Joystick + Throttle
- 5 db 840 G1 (i5-4300) bontásra,alkatrésznek,vagy felépítésre egyben eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs