- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Melyik tápegységet vegyem?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Bluetooth hangszórók
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Milyen processzort vegyek?
- Google Chromecast topic
- DVB-T, DVB-S (2), DVB-C eszközök
- OLED TV topic
- TCL LCD és LED TV-k
Hirdetés
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
Aktív témák
-
Ariadne
őstag
Ha hosszú a váz, meredek lefeléken nehezebb annyira a "nyereg mögé ülni", ahogy az egyensúly megkívánja, én ezt tapasztaltam.
173 cm magas vagyok, és nekem a 18" körüli váz a jó, bár persze márkája is válogatja, melyik mekkora. No meg a páciens kéz- és lábhosszúsága.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
No igen, mintha kicsit másképp festene, nem is tudom... Talán a váz színe változott? Szép jószág, szerintem ügyesen összehoztad.
rétisün: Csak le ne kösd valahova, mert milyen már, ha nem találja az ember a saját bringáját.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Pulzusmérő?
Csak bringás tapasztalatom van ugyan... Az óccsó Hervis gazdaságosom bár nem mér pontosan, de tudom, hogy ha az ő mérése szerinti 180 fölé nem megyek, akkor nyeregben tudok maradni emelkedőn is és akkor nem fogy el a zoxigén. Ha érzem, hogy fogy a szusz, akkor egyrészt lassítok, másrészt kukkolom a pulzust, hogy megy-e lefelé. Érdekes, hogy a tényleges fáradás is látszik így, amikor már alacsonyabb pulzusnál is haldoklom, akkor tudom, hogy elfáradtam. Bár lehet ez az okosság a spanyolviasz feltalálásával egyenértékű.
Futni én sem szeretek. Unalmas a bringázáshoz képest, és nem lehet lejtőn pihenni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Langyos vízzel.
Ahol a madzagok hozzáérnek, alkoholos letisztítás után átlátszó matricákat tettem rá, úgy elvileg biztosan nem szedik le a festéket. Az alkohol naggyon jól tisztítja, minden szmötyit lehoz, csak kár belé."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Azazello- #9469 üzenetére
Privi ment.
becuszabi: No és mindezt az asszonynak megmagyarázni, na az lehet igazán kínos. "Drágám, minek neked ez a körömlakk? És hol voltál tegnap délután olyan későig? Na peersze, a bringa..."
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Azért a nagyobb tárcsához az is kell, hogy bírja a telód is, mert ha túl gyenge, csavargatni fogja. 160-as meg szinte mindenre elég, ha nem vagy 100 kiló.
Telót legtöbben szervizbe vitetjük, de vannak itt egyesek, akik maguk is elvégzik a dolgot. Attól is függ, hogy olajos vagy levegős a teló, úgy tudom levegősnél bonyolultabb a művelet. Ha kívülről ráöntöd a becsúszóra, az semmit nem ér, hálistennek, mert hogy tömített a cucc ott..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9512 üzenetére
Párommal ott leszünk, meg még vagy egy tucat Kelly's Klubos. Párom még gondolkodik, de valószínűleg 130-on indul, én meg azon gondolkodom, hogy induljak-e 90-en. Egyelőre valószínűbb, hogy drukkercsapat leszek és valami kisebb túrát megyek csak a környéken.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9520 üzenetére
Ehh, nem tudom. A lelkesedésem hatalmas, de az erőm még mindig elég kevés. Mennyi szint van 90-en és mennyi 130-on? Saccra látom a honlapon, de pontosan nem adták össze.
Sok ismerős megy, de én lassabb vagyok mindenkinél, és semmiképp nem akarom, hogy valaki is velem lassogjon. Meg különben is egyedül kell a saját tempómat mennem, ha végig akarok jutni. És idén még úgy jött össze, hogy 90-et nem is mentem egyben... Bár azt nézem, ha az emberem 130-on indul, akkor már csak beérnék 90-en amíg ő 130-on.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9523 üzenetére
Ejha, ott az 50-60 között az egy szép emberbaráti mászós rész. Beülőt kell vinnetek?
Épp a jelölést akartam kérdezni, mert ha egyértelmű, akkor pláne simán mehetek magamban. De ki tudja, hátha lesz még ott más mazsola is. Jó lenne egy edzőtárs...
Azt jól értem, hogy 7-9-ig szabadon választott időpontban lehet indulni? Ellenőrzőpontokon vízvételi lehetőség van? Csak mert teve típus vagyok, és a kétliteres camelbaket biztos kiinnám útközben. Ejnye, már megint elkezdem beleélni magam, még a végén bevállalom. Közben meg a vitorlázóra sem bírok még feltekerni a kéken, tolnom kell többször, csak hogy érzékeltessem erőnlétemet.
Viszont a múltkori óta arra is rájöttem, hogy az akarat jobban számít, mint az erőnlét. Az első két körben ugyanis a kör végén, ahol egy 45 fokos, betonfelületű töltésoldalon lezúzás után füves töltésoldalon felmászás volt a feladat, toltam felfelé. A harmadik körnél nem volt kedvem leszállni, simán felmentem, majd azután minden egyes alkalommal ugyanígy. És kiderült, hogy megy...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ne hagyd, hogy a nagykerre mutogassanak, nincs joguk hozzá. Ha tőlük vetted, akkor velük kötöttél szerződést, tehát ők vállalták, hogy olyan bringát adnak el neked, amilyet kértél. Ha nem olyan, te csak velük szemben kövtelhetsz, úgy viszont nagyon is. Ha hivatalosan az van benne, akkor legyen is, mivel azért nem mindegy, hogy négyszögtengelyes vagy oktalinkes, nem egészen az az árkategória. Ha négyszögtengelyessel adják mégis, akkor viszont adják olcsóbban.
Viszont ha ott vetted, akkor érdemes ott is szereltetni, ha gond van, mert ugye egy év garancia az van rá, kötelező... Ne hagyd magad ilyen szövegekkel lerázni, nyugodtan állj a sarkadra.
A képet még nem tudtam megnézni, most nem hozza le, de ez az itteni hálózat hibája... Bikefun alapján feltételezem Merida.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9571 üzenetére
Márkailag szerintem Magellan és Kelly's az, amiben érdemes körülnézni, 80-100k magasságában már tényleg megbízható jószágot lehet keríteni.
Típusban a cross lenne ideális, ami a városi bringákhoz hasonlóan nagy, 28"-as kerekű, az áttételek is városiak (=gyorsan lehet velük menni), viszont a váz montisabb geometriájú. Általában van belőlük jobb felszereltségű is, mint a sima városiakból, tehát strapabíróbb váltókkal, fékekkel is kaphatóak. Tapasztalatból tudom, hogy terepre is alkalmasak megfelelő külsővel (pl. Schwalbe Land Cruiser, 2k/db).
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Dirtyz, raczger, becuszabi, gratula!
Én csak a szervizig jutottam ma a jószággal, valami általunk javíthatatlan gond van a hátsó fékkel, meg a hajtás is recseg egy bizonyos ponton minden fordulatnál, szóval otthagytam a "kórházban" a kicsikét..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9581 üzenetére
Ó, valóban. Neked mondjuk, hmmm, hétvégi túrázáshoz, ha volt.
Szóval akkor még tr00p3r és xcbiker kollégáknak gratulálok.
Hallottam hírét, hogy húzós lejtők vannak arra, szinte minden ismerős, aki indult, bukott is sajnos, bár senki nem súlyosan...Gázlóra visszatérve, jól sejtem a kiírás alapján, hogy a belvárosból indul a móka? A "Múzeum előtt" ha jól sejtem, térkép alapján valahol az Erzsébet tér környékét jelenti? Lehet, hogy megkockáztatom a dolgot, és most épp szállást keresek, több-kevesebb sikerrel. Egyelőre úgy tűnik, a kerékpárosok megszállják Veszprémet a hétvégére.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9597 üzenetére
Megkérdezhetem, tudsz-e valamilyen "kerékpárosbarát" szálláshelyet Veszprémben, van korábbi tapasztalatod? Észvesztve keresek, utolsó pillanatban sajnos, és bár egy foglalást sikerült megejteni, de túlzottan azért nem lelkesek a kerók miatt. Viszont nyitott helyen sosem hagynánk ott őket...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9599 üzenetére
Köszönöm a tippet. Időközben fény derült arra, hogy más ismerősök is ugyanitt szállnak meg, és végül nekem is sikerült a kemping utolsó szabad szobájára lecsapni. Hallottam, ahogy vigyorgott a pasas, mikor kérdeztem, hogy hát izé kerékpárokat is hoznánk, mondta hogy nem gond, sok kerékpárosuk lesz a hétvégén. Egy nagyobb térfogatú lány meg egy göndör hajú srác leszünk, fehér illetve fekete specikkel, szerintem biztos összefutunk.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9604 üzenetére
Plusz fullys klubtársaim, akik biztos jönnek, ha nem is feltétlenül a kempingbe: még 3 Speci, egy-egy Merida, Kona és Giant.
Jézusom, a sok őrült mind fullyt vesz. Meg vannak ezek veszve?!
mod: Hmm, iwiw. Trükkös. Ezek a vegyészek leleményes népség, hiába...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz Apollyon #9606 üzenetére
Az idei meg a tavalyi eredeti ára viszont nem minden esetben azonos!
Ősztől tényleg jelentősen olcsóbban lehet venni bringákat, már ami megmarad akkorra. Az én eretileg 130k-s Kelly's Exquisite-emet például késő ősszel 100-110k körül árulták. Viszont addigra én már egy csomót mentem vele."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Max. isostart, de azt sem biztos,hogy teljesen ki lehet mosni belőle...
Pár müzliszeletet szoktam vinni magammal, egy kulacsnyi isostart, meg vizet a tevében, ennyi elég szokott lenni.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #9620 üzenetére
Szééép, egészséggel viseld, izé a keród egészséggel viselje.
Sokkal jobban néz ki ez, mint az idei, az egy hatalmas bumszli. Ha jól tudom, azért olyan, mert abban is "elfordítva" van a dugattyú (vagymi), mint a Hayes Strokerekben, és hogy az húdejó, de akkor is ronda. Ez viszont elegáns. No meg jó is persze.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Távgyógyítás keretében diagnózist szeretnék kérni a következő betegről:
Alany: Avid Juicy 3, hátsó fék
Kor: 7 hónap
Tünetek: eddig semmi gondja nem volt, de most hirtelen nagyon nehézzé vált beállítani, félórás intenzív szöszmötölés után úgy-ahogy súrlódásmentes állapot, de az első km után újra folyamatosan súrlódik, néha nagyon ronda hangon. viszont a súrlódás megszűnik, ha félig behúzom a fékkart.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9646 üzenetére
Nem levegős, bár még egyszer megnézem, de nem emlékszem, hogy olyan nyúlós lenne a fék. Azóta ilyen, amióta a Desedára mentünk, és kocsi tetején utazott Kaposvárra meg vissza, de ez ugyebár nem okozhat semmi gondot pár szétloccsant bogáron kívül... Megfázott.
Ahogy vártam, a szervizben is hiába táncoltam el, mi az ábra, beállították azt' jólvan... Ehh... Ma megyek érte, de most már muszáj lesz hangsúlyoznom, hogy nem arról van szó, hogy szőke vagyok meg nő és nem tudom megcsinálni, hanem valami gondja van, amitől nem lehet beállítani úgy, hogy az meg is maradjon.
Jut eszembe, hívnak az üzletből, hogy kész a keró, mondja a srác, hogy 1200 lesz. Mondom állj, a gép még nagyon garanciális, hogy is van ez? Hát ő nem tudja... Akkor mit csináltatok a hátsó fékkel, kiderült, mi a baja? Hát, azt sem tudja... Na akkor inkább gyorsan udvariasan elbúcsúztam és letettem, mielőtt elmondtam volna neki amit gondolok...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9653 üzenetére
A Kelly's Exquisite-emen remote lockoutos RST teló volt, tökéletesen működik, de kis túlzással csak dísznek jó, mivel a tényleges csillapítása elég gyenge (elasztomeres, ha jól tudom...). Most egy rugós Rock Shox Reconom van, ami még mindig nem egy nagy szám, de zongorázni lehet a különbséget.
Márkának márka az RST, de sokat ne várj tőle. Lehet, hogy egy alsókategóriás Rock Shox-szal többre mész (Dart), bár 20-30k-s kategóriában nincsenek csodák, esetleg használtan. Viszont ha esetleg gyűjtesz hozzá kicsit, 40 körül már Torát tudsz venni, ami azért minőségi különbséget jelent.
Hoppá (homlokracsapós smiley), jut eszembe, eladó párom 100mm-es Manitou Splice Comp-ja, "távirányítós" lockoutos, sima XC-re használta úgy egy-másfél évet. Az új vázába viszont már nagyobb rugóút kell, ezért fájó szívvel eladja. Egy olajcserét igényel, egyébként gond nélkül műxik. link Egy RST-nél mindenképpen nagyságrendekkel jobb...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
A lockout szerintem mindenképpen jól jön, amivel merevvillássá tudod tenni emelkedőn felfelé. A méretbeli állíthatóság viszont nem olyan fontos, én speciel ragyogóan élek nélküle és nem is vágyom rá. Úgyis megvan, hogy mennyivel ideális a váz geója, sima XC használatra nem hiszem, hogy élet-halál kérdése lenne 100mm-hez képest állítgatni. AM váznál már lehet benne ráció, mert ott alapban 100 felettivel ideális menni, viszont hegyre fel jobb ha kevesebb.
Ez egy ilyen "szerintem" vélemény csak, felhasználói oldalról, szakértelem nélkül.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz becuszabi #9657 üzenetére
Szétszedték megzsírozták a hajtóművet, ennyit tudtam meg összesen. Mert van még egy fura recsegésem is újabban, mindig abban a pillanatban, amikor a jobb oldalon függőlegeshez képest nézve olyan 45 fokban előre van a pedál, minden tekerésnél (de túra végére elmúlik legtöbbször, érdekes). Hátha megoldja a dolgot a kenegetés, de párom szerint inkább esélyes, hogy a középcsapágy lesz a ludas (oktalinkes). Ma este megyek érte, hát nagyon remélem, hogy összeáll szombatra...
Édes párom mondjuk felajánlotta, hogy megkaphatom a tavalyi LX integrált hajtóművét, ha ő vehet helyette egy idei XT-t. Hát nem is tudom, jó bolt lenne-e nekem."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz tr00p3r #9660 üzenetére
Többektől hallom ugyanezt egyébként... Bár az érdekes, hogy aki bringás lányt ismerek, mind bringázik a párjuk is, fordítva viszont egyáltalán nem feltétlenül. És messze nem mindenki a párja miatt kezdi.
Azért hátha ha nagyobbak lesznek a csemeték, el tudod csábítani egyszer-egyszer valami szép helyre bringázni..."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9668 üzenetére
Ne is mondd, gyakorlatilag afölött sem, mert akkor meg már ugye elvárja az ember, hogy a pénzéért jobban működjön, ami néha mégsem jön össze... Viszont ha a többség jó, akkor szép lassan egy-egy cuccot lecserélve előbb-utóbb csak összeáll az ideális gép.
Grrr, hiába az ár meg a név, hiba akkor is van. Még mindig nem tudtam elhozni a bicómat a szervizből, a tulaj srác sem tudja, mi a baj oka. Súrlódik a hátsó tárcsa, ha ül rajta az ember, de ha üresen forgatod, minden rendben. A hajtómű kattogás is megvan, sziintén csak ha ül rajta az ember, szóval semmire nem jutottak vasárnap óta. Félek ebből garanciális visszaküldés lesz...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #9680 üzenetére
Speci FSR XC Comp, tavalyi... Gondolkodtam azon, hogy a fullysága és/vagy a 90 kilóm is bejátszik-e a hibánál. De eléggé elkeserít, hogy az üzletben is csak a fejüket vakarták, remélem holnapra alkotnak valamit...
mod: Kipróbálták az üzletben is, és a 60 kilós srác alatt is ugyanezt csinálta. Ötletünk sincs már...
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz h0o2a7j6 #9682 üzenetére
Hmm, igen, és mivel fully, ez pont lehet a hátsónál. Ez lesz a végső megoldás, ha más nem jön be... Csak mókás, hogy így két ember kell a beállításhoz, egyedül esélytelen lennék, mint háromlábú sün az autópályán. (by rii )
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ilyen még a Ridebike a Récseiben, de sok sisakot láttam a Hugoban is a Kálvin téren.
mod: Igen, a Speedway rendes üzlet is. És tényleg fontos felpróbálni, hogy kényelmes legyen és pont jó méretű.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ridebike van az Árkádban is, de a Récseiben lévő nagyobb sokkal, ott van jópár sisak, az Árkádban úgy emlékszem, nincs túl nagy választék, ha egyáltalán. De a Hugóban láttam a legtöbbet mostanság.
mod: A sok lik jóóó, akkor szellőzik jól.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz xcbiker #9703 üzenetére
Hűdeszép. Nálam is a kényelem meg a dizájn számított , Etto On Edge-em van, csak szürkében. Hátulról kis "tüskék" vannak rajta, egyből beleestem, amikor megláttam.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
-
Ariadne
őstag
válasz szatocs #9708 üzenetére
Esőben nem megyek, de csak azért, mert nem volt még keretem esőcuccra. Hóban megyek, nekem nem akadály olyan mínusz 6-8-ig, az alatt is csak cucc (ezért pénz) kérdése. Kicsit csúszós, meg ezer év, amíg a sok réteg cuccot felveszi az ember, plusz kell jó kamásli, hogy ne fagyjon le az ember lábujja... Macerás, de szuper.
A január elsejei hóesésben bringázni úgy, hogy szinte senki nincs az utcákon és a friss hóba te taposod az első nyomot, hmmm... Meg az erdő télen, gyönyörű...mod: Persze városi bringázás az más, ahhoz biztosan kell a sárvédő, ott nem teheted rögtön mosógépbe a cuccot.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Tisztára mint rii fórumtárs, ő is egy ilyennél kötött ki. Hát remélem nem lesz túl meleg, ezek a satyók nem a szellőzésükről híresek. Egészséggel viseld, a szó legszorosabb értelmében.
Récseibe egyébként egyszerűen be kell tolni a bringát, és az üzletben, ami hatalmas, le tudod támasztani.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz knifemaster #9750 üzenetére
Részemről kisebb hátizsákkal járok, de sokan kedvelik inkább ezt a deréköves megoldást, mert nem melegíti úgy az ember hátát, mint egy hátizsák, és azért belefér pár fontos dolog még, szóval praktikus. És hát igen, víz az nagyon kell ilyenkor, szóval jól jöhet egy víztartályos változat...
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Szép. Janihegyre próbáld meg legközelebb esetleg ezt: Szilágyi Erzsébet fasor - Budakeszi út - Zugligeti út - pár száz méter után jobbra fel Árnyas-út (meredek, de szinte 0 forgalom, lehet edzeni ) - végén egyenesen tovább, le a buszmegállóig a Budakeszin, ott azon az oldalon maradva a buszmegálló végétől kb. 20 m séta az útpadkán és fel balra egy kellemes terepes jelöletlen útra, ami végigvisz a Jánoshegyi útig. Innen vagy aszfalton fel, vagy S jelzés, ezután S+ felvisz terepen a hegyre. Egyik kedvenc útvonalam.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Remélem nem a piroson közlekedsz felfelé, az még nem az én világom. Ezt a két utat ismerem felfelé, plusz az aszfaltosat. Szívesen venném egyszer az új útvonalat.
Gázló. Ott laktunk, ahol becuszabiék, mondhatni ugyanabban a faházban. Max respect nekik, odafelé keréken jöttek, ami kb. még egy hosszútáv, a társaság egy része meg vissza is...
Részemről Bakonybélig megvoltam, még örültem is, hogy meglesz a szintidő, de aztán jött az az emelkedő... Az a kb. 8 km-es az Augusztin-tanyáig (ha jól emlékszem a névre), az a murvás árnyék nélküli, hát sajnos elég jó részén árnyékfoltból árnyékfoltba tolva vánszorogtam. "Szerencsére" társaságot is találtam, négyen csapatba verődve azért jó hangulatban toltuk felfelé, voltak ötletek évközbeni faültetésre meg aszfaltozásra.Összességében tetszett, az Emelkedőn kívüli része meg kifejezetten nagyon. Azok a tájak, uhh... Terepes lefelé egyéni rekordomat megdöntöttem, 40 felett még sosem mentem eddig, csak aszfalton, és Bakonybélig az erőbeosztással sem volt gondom, mivel egyedül mentem saját kedvem szerint. Az az egyetlen nagy emelkedő viszont teljesen kivette az erőmet, így olyan 9:30-9:45 alatt teljesítettem a 90 km-t. Jövőre cél a szintidőn belüli teljesítés, addig meg sok hosszú aszfaltos kis szintes táv kell edzésnek.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Hmm, 4:50?! Na jó, aki tud az tud. Ööö, ez alapján hát nem biztos, hogy az a felfelé is az én világom lenne...
Ezt most akaratból csináltam végig, de azért a cél inkább edzettséget szerezni, meg ledobni jópár kilót, akkor sokkal hatékonyabban tudok majd felfelé közlekedni."In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Egy 2006-os ilyenem van, teljesen elégedett vagyok vele. Másfél évig jártam vele montis túrákra terepen, arra is viszonylag jó, de persze aszfalton jobban érzi magát. Semmilyen gondom nem volt vele, ráadásul Dual Control fékváltókaros, amit nagyon szeretek. Városi használatra egyetlen hátránya, hogy soha semmilyen körülmények között nem merném lekötni sehol, ahhoz túl szép... Ez mondjuk a legtöbb kelly's-re igaz.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Ez tudtommal kétszázezer felett van, ha van egyáltalán, mert Cube-ból ha nem látod ott az üzletben a bicót, akkor gyakorlatilag csak rendeléssel lehet bringához jutni - egy évvel előre... A Kelly's is anno legalábbis évközben 130k volt, nem tudom, most mennyiért osztják.
mod: Ez viszont tényleg 105k, csak drukkolj, hogy legyen méret. Meg el kell dönteni ugye, hogy most cross vagy monti, a kettőt nem nagyon lehet összehasonlítani, hiszen más típus... Ha esélyes, hogy beleesel a hegyekbe és mászkálni fogsz terepen sokat, akkor érdemes eleve montival kezdeni, míg ha inkább városba kell és/vagy aszfaltra, esetleg lehet később külön mellé egy monti is, akkor viszont a cross a jobb.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Amit most linkeltél Cube, az cross, ahogy a Kelly's is. Viszont az előzőleg linkelt, 200k-s Cube monti. Keresem a Cube honlapon a crossokat, de nem találom, fura.
mod: No ez az LTD CLS Comp, vagyis a cross Cube, ami 105k a magyar honlapon. Ha az Exquisite-et megkapod 100k-ért, szerintem az a jobb vétel, a felszereltsége sokkal jobb. No meg mondom, telefonálj rájuk legalább, hogy tényleg kapható-e most neked való méretben egyáltalán a Cube.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Jobban megnézve talán mégsem jobb sokkal a Kelly's felszereltsége, inkább hasonló, de majd a nálam szakibbak megmondják.
Tehát ez az LTD Comp meg a Kelly's cross bicók, az Aim viszont monti. Eltérő kerékméret (cross: 28", monti: 26") és más a hajtás is (cross: 48/38/28, az én Exquisite-em legalábbis, míg a montik ált. 44-32-22), vagyis a cross jobb városban és síkon, a monti meg terepen és hegyen. És tapasztalat, hogy cross-szal a geometria miatt sokkal kellemesebb városban tekerni, mert egy kicsit kevésbé dől előre az ember, jobban látja a lámpákat meg a forgalmat, montival meg folyton a fejemet kell tekergetnem, hogy lássak, kényelmetlen.[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Érdemes még a Magellanok között is körülnézni, szerintem az idei színeik nagyon jól sikerültek, élőben is nagyon szépek. Jónak meg mindig is jók voltak.
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
válasz raczger #9810 üzenetére
Na nekem a Probike-ban négynapos töprengés alatt sem jutotak többre, mint hogy hááát, sok minden lehet az ilyen recsegés... 7 hónapos garis a bicóm, és szinte teljesen biztos vagyok benne, hogy a középcsapágy lesz a ludas, terhelés alatt minden pedálfordulatnál kattog, illetve most már nyikorog és sokkal gyakrabban. Legalább nem voltam egyedül a gázlón, a nyikorgás elkísért minden tekerésnél. Most ott tartok, hogy belepróbálunk egy másik octalinkes középcsapágyat, és ha azzal nem nyikorog, akkor nagyon dühös leszek, és visszaviszem nekik, intézzék el garanciában, vagyis ingyen. Így is legomboltak rólam 1200-at, mert bezsírozták, csak hát én nem karbantartást kértem, hanem a probléma megoldását.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
Ariadne
őstag
Tadámm, közhírré tétetik!
Vállalkozó kedvű, némi montis tapasztalattal és főleg kitartással és kalandvággyal bíró egyéneket keresünk alakuló lánycsapatunkba a 24 órás versenyre (Csillebérc, szept. 13-14.). Bulifutam lesz, lényeg, hogy végig menjünk mind a 24 órán át, helyezés nem számít. Tavaly több mint száz csapat indult, ebből csak négy volt teljesen lánycsapat, nem hagyhatjuk így ezt a borzasztó aránytalanságot.
Vállalkozó kedvű jelentkezőket a mailcímemen várom (szbj kukac sgmail pötty hu), hétvégi előpróbatekerészéseket megejthetünk feltétlenül. Eddig hárman megvagyunk, még három bátor jelentkezőt jó lenne találni. Kalandra fel!
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
Aktív témák
- HP 27-cr0757nz - ÚJ 27"-os FullHD All-IN-ONE PC - i7-1355U, 32GB, 1TB SSD, W11, 300nit
- Eladó Fujifilm X100T fekete
- Iphone 6S silver 64GB 81%akku
- Lian Li O11 Dynamic LIMITÁLT SZÉRIÁS (2000 darab összesen) ház (PCMR Edition)
- HP Prodesk 600 G4 DM mini pc, G5420T, 4-8GB RAM, 120-240GB SSD, 2 év gari, áfás számla
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen