- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Hisense LCD és LED TV-k
- Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Mérföldkőhöz ért az LG a Micro-OLED technológiában
- Milyen egeret válasszak?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Visszatérne a PC-s kliensbizniszbe az NVIDIA
Hirdetés
-
Dobhatja a Google az Exynost és a Samsungot
ma A Tensor G5-öt önállóan fejlesztheti és a TSMC-vel gyárthatja, a G4-et viszont még koreai partnerével.
-
Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
ph Az Elitegroup új LIVA barebone-nal és a Black alaplapsorozat feltámasztásával készül a tajvani kiállításra.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
Új hozzászólás Aktív témák
-
PociAti
senior tag
válasz pescara #18248 üzenetére
Xiaomi rollerek első 2 generációjának osztott kijelzője volt, és ott az apró réseknél be tudott szivárogni a víz. A harmadik generációtól ezért tértek át egybefüggő felületre, és terjedtek el a korábbi modelleknél a kijelzővédő fóliák.
Ja, és nem "csak a kijelző" megy tönkre, mondjuk nem írja ki a sebességet, hanem nem tudod használni a rollert. Úgy látszik a te szervizeseiddel ellenkező tapasztalata volt más szervizeseknek.
-
Peaceliker
őstag
Jaja, mert néztem, hiv, hogy szép, hátha másnak is tetszik. Aztán kitettem egy reális, de nem a "kenyérre kell" áron. Oszt elvitték
Most először kiírtam, hogy keresek 60v os zero 10x-et. De erre sztem kevés az esély sajna.
De ha nem viszik el napokon belül akkor megnézek egy kicsit rokkant warrior 11+t. Szívesen szerelek.Ha az sem, akkor figyelem a piacot, ha lesz egy értelmes áru mantis pro, akkor lehet megveszem, bár ahogy néztem mantis váza nem annyira begyere, az zero után visszalépés lesz sztem.
Ami még fejben van, hogy fogok egy nagykerekű rollert [ilyesmit]
Majd kap egy 3-5kw os motort hátra vagy 2db 1,5-2kw osat és akkor dual motoros. 60v sztem elég lenne, de 72 nagyon adná... Na csak ez a projekt tartok tőle el tudna szaladni árbanViszont ha már itt tartunk. Tudok fórumot, csoportot, bármit ahol ilyen bika ebike motorokat árulnak?
"Oh my Goa'uld!"
-
fere750
csendes tag
Helló.Esegway 500 van valakinek?
-
addikt
-
Rivaul
addikt
Sziasztok!
Adott egy Xiaomi Essential. Custom fw-t szerettem volna rá tenni hogy kicsit feloldja a lomha 20kmh-t. Megnézem tucat videót. Leszedtem vagy 3 appot és 4-5 cw. Hiába megy végig a telepítés, nem változik semmi. Ugyan azok a limitek maradnak. Mit ronthatok el?
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
Chereiose
addikt
Azt megtudja mondani nekem valaki, hogy kb 80kg-os felhasználóig hány bárra érdemes fújni a xiaomi mi essential roller kerekeit?
-
Rivaul
addikt
válasz Thunderzolee #18261 üzenetére
Köszönöm. Közben foggalmam sincs hogy, de egyet elfogadott. Most 30 a max. Eddig 5-6-al hozott fel a dombon nálunk, most 10-11-el. Így már megfelelő lesz arra amire kell. Feleségem barátnőjének rollere. Ő még könnyebb is mint én egy tizessel. Így nagyon szenvedett vele.
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
addikt
-
addikt
-
veterán
válasz Thunderzolee #18264 üzenetére
A leírásban 50-60 PSI szerepel. Én 60-ra szoktam nyomni.
-
Chereiose
addikt
válasz Thunderzolee #18264 üzenetére
Köszi, akkor ez alapján fújom majd fel
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #18265 üzenetére
"a 36V-os rollerek"
Pedig az emelkedőn való felmenetel nem csak akkufesz függvénye.
Leginkább egy konkrét teljesítmény kell. Amit az akku mellett ugye
a vezérlő áramkorlátja határoz meg, pont ezért nőtt meg akkor is a
végsebesség az adott emelkedőn, mert az áramot növelte: 5 vs. 10,
nagyon nem mindegy, 5 km/h-nál már egyensúlyozni sem könnyű...
(Ha a vezérlő fázisáram korlátja limitál, ugyanúgy menne 48V-tal is:
úgy tudom, hogy Xiaomin külön programozható, szóval sanszos.) -
Rivaul
addikt
Ez egy 2 éves darab. Lehet akkor még pont elkapta. Sajnálom mert így elég vérszegény. Nekem Mi3 van. Az alapból is megfelel. Ez viszont ahhoz képest valóban gyenge. Kell neki a cfw :/
Eladó egy zöld kaméleon….Nem,sárga! Inkább piros! Most barna….Ez k**va jó!…… NEM ELADÓ!!!
-
DigitXT
félisten
Újabb "kis" külső akku készült, 790Wh kijött belőle (8 fokban, 2A terheléssel):
Mondtam én, hogy mozgatta a fantáziám a doboz, bár vegyesek az érzéseim.
A BMS elhelyezése nem teljesen triviális, pedig ha már hozzá adják, lehetne...
Amúgy korrekt. A specifikációjának megfelelően működik. Túl nagy áramokat
persze nem lehet kivenni vele a pakkból, pedig cella szinten elférne 50A, de...
(Lehet, hogy ha magamnak építek egy ilyet, vmi erősebb és BT-s BMS-t kap.)Mondjuk az is igaz, hogy 30A folyamatos 48V akkunál 1440W: elég az...
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #18273 üzenetére
Ez az a doboz amit anno mutattál?
Hozzám most lehet kerül egy gép, amire első tulaj építtetett (elvileg hozzá értővel) egy külső 60v 14ah pakkot...nem annyira szép módon lóg egy táskában. Arra még lehet kell majd egy igényesebb megoldás, de képről nehéz eldönteni.
Mondjuk én kormányra nem szívesen lógatok semennyit, kormány törés a rémálmom.
Ami nekem szimpi, amikor hátsó kerék fölé épük egy kis túra doboz."Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #18274 üzenetére
Igen, ezt linkeltem anno, de ez egy ilyen dedikált eBike doboz.
Nagyon kényelmesen hegeszthető, mivel eleve formára van vágva a
nikkelszalag (nikkelezett acél egész pontosan). Viszont ebből jön az
a tulajdonsága is, hogy csak új akkut érdemes bele építeni... (Csakis
adott elrendezésben fér bele 65 cella, amiből 13s5p akku lett most.)
Elméletileg lehetne építeni pont ekkora méretben egy 16s4p pakkot
is. De szétbontani hibátlan pakkot, csak hogy "szebbre" formázd?!
Van az a pénz, de babra munka. Ilyet inkább akkor, ha javítani IS kell
(esetleg konfiguráció váltás miatt), vagy eleve másik BMS kell rá, stb.Teszem hozzá, hogy a fenti képen a BMS rossz helyen van, nem lehet
úgy becsukni a dobozt, alá kell bejátszani, és még úgy is necces picit:
ha most oda képzelek pl. egy Daly 60A BMS-t, azzal abszolút bukó.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #18275 üzenetére
Ja igen, jogos. Így pont az a kényelem veszve el(többek között) , hogy szalaggal nem kell szórakozni.
Ma megyek gép mustrára, ha hozom el, akkor látom majd az a pakk milyen forma, mehet-e csomagtartó tervezésMinden esetre ez a doboz tényleg jópofa cucc
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
RAiN91
őstag
Sziasztok
2-3 éves Xiaomi rollereket érdemes nézni vagy az akksija már elhasználódott ennyi idő alatt? 100-150 között lehet kapni. Vagy újan a Xiaomi Essential. Mi a véleményetek? -
PociAti
senior tag
válasz RAiN91 #18277 üzenetére
Az Essential teljesítménye sokakat kiábrándított. Így ha az nem éri el az általad kívánt szintet, akkor nehéz jó szívvel ajánlani.
2-3 év után az akksinak nem szabadna elhasználódnia. Évenkénti 2-3% körüli degradációról olvasni. A középső Xiaomi elvi hatótávja 30 km, nekem napi használat során közel 23 km-t sikerült kihozni. Ha a 23 km-ből levonunk 3×3%-ot, akkor is marad 20,93 km valós hatótáv (ha az elvi 30-ból indulunk ki, akkor meg 27,3 km).
A használódás mértéke viszont erősen függ attól, mennyit állt feltöltetlenül, illetve hány teljes töltési cikluson van túl. Gyártó szerint 500 teljes ciklus után legalább 70%-os még az akkumulátor.
A roller állapotát más tényezők talán jobban meghatározzák. Pl. estések száma, túlsúlyos ember kíméletlenül használta, vagy a köpenyek mennyire vannak elhasználódva. Ha keveset mentek vele, de lapos gumival, akkor is várható egy dupla kerékcsere, ami már látható összeg.
-
ultio
senior tag
válasz PociAti #18278 üzenetére
Több, mint 3 000 km-t mentem egy Essentiallal. Minden évszakban, esőben is. Soha nem volt baja, egyszer kaptam defektet. Elégedett voltam vele nagyon!
De tény, nagyon gyenge roller, a gyorsulása szinte semmi.
Kb 80-85 kg voltam hátizsákkal, ruhával, mindennel együtt, kb 15 km volt így a hatótáv.
Télen sokkal kevesebb, 10 alatt bőven.rasti rusti
-
RAiN91
őstag
válasz PociAti #18278 üzenetére
Köszönöm a választ, akkor nézek inkább használtakat. Az mennyire életképes, hogy városon belül 2x8km-t heti max. 1-2x megteszek? 8km oda reggel és vissza munka után. Kis városban, ahol lehet haladni (Győr). Sok az a 8km, kényelem szempontjából?
Az Essential gondolom nem attól gyenge, hogy 250w motor van benne? Mert sokakban az van.
Pl. amikkel találkozom hirdetésekben: m365 és 1S.[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
Én a Xiaomi 1S-et használom bő másfél éve, (kb. 1800 km lehet benne). Ez alapján mondom, hogy az Essential nekem is elegendő lett volna, de itt többen is írták, hogy nekik kevésnek bizonyult, csalódtak benne. Aki nincs tisztában a roller korlátaival és mellé agresszívabb a közlekedési stílusa, vagy emelkedőket kell megmásznia vele, annak nem ajánlandó.
-
PociAti
senior tag
válasz RAiN91 #18280 üzenetére
Az útvonal attól függően tűnik hosszúnak, milyen hosszú kellemetlen szakasz van benne.
Győrben az Egyetem a város északi részében van, onnan a legdélebbi összenőtt városrész Kismegyer, annak legdélibb pontja pont 8,0 km. Ezek alapján feltételezem vagy valami szélső helyen van a munkahely (Audi, Ipari Park, stb. ahol sztráda minőségű kerékpárutak vannak), vagy te indulsz a város pereméről (Csanak, Szentiván, stb.) ahonnan szintén elég jó utak vezetnek be a városba.Ha van tempomat a rolleron, és nincsenek úthibák, kereszteződések, akkor nagyon nagy távolságot meg lehet tenni rollerral, mert csak állni kell rajta. 25 km/h esetén a 8 km tiszta menetideje kb. 20 perc, valóságban lehet inkább 30 perccel kell számolni, ami még mindig nem hangzik túl fárasztónak.
-
Reggie0
félisten
válasz Peaceliker #18274 üzenetére
Kormanytores se akkora para, csak a vezetek mindket vegen legyen biztositek.
#18280 RAiN91: En 2x15km-et megyek minden nap 25-os korlattal, az 2x55 perc bp belvarosan keresztul.
[ Szerkesztve ]
-
Kowi84
aktív tag
Pont a napokban lesz egy éve, hogy megvettem egy Ninebot F40-et. Hidegben melegben és gyengébb esőben is használtam szinte folyamatosan, és beletettem egy kicsivel több mint 1000 km-t.
Így első rolleres tapasztalatnak teljesen jó volt, de mindent egybe véve nekem kevésnek bizonyult. Beöltözve, hátizsákkal kb. 110 kg amivel terhelem, de gyengécske. Még "langyos" emelkedőkön is alig visz fel (lábbal mindig segíteni kell). És a hideg időben ez még fokozottabban jelentkezik.
Ez mellett a hatótávval sem vagyok megelégedve, mert még 20 km-t se tudok kisajtolni belőle egy töltéssel, nem hogy a hirdetett 40-et. Tudom, hogy az csak steril körülmények között lehetséges, de ha őszinte vagyok akkor még a fele sincs meg...Szóval elhatároztam, hogy lecserélem valami erősebbre.
Tudnátok ajánlani egy olyan gépet, ami összeszerelési és anyagminőségben is hozza a Ninebot színvonalát (ezzel teljesen meg voltam elégedve), de teljesítményben és hatótávban meghaladja azt.Próbáltam a Dualtron Victor-t, de az nekem inkább sportgép, mintsem egy kényelmes közlekedési eszköz. Erős mint a barom, de valahogy nem tudom magam elképzelni rajta bőrcipővel, farmerban és zakóban munkába menet. Inkább gerincprotektorral meg motoros ruhában . Már a testtartás se olyan kényelmes rajta...
Szóval valahol a mostani és a Dualtron között keresgélnék.Tudnátok ajánlani olyan típusokat, amik megfelelnének az igényeimnek?
Ugyanitt szép állapotú, "megvigyázott" Ninebot F40E eladó!
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz Reggie0 #18283 üzenetére
Nem hülye ötlet.
De ha nem repedt, akkor nagy eséllyel én nem gépem le, mert nem abba kapaszkodom.De sajna ott maradt a gép, mert... Pfff... Foglalkozós, mondjuk így kötve mutattam neki mi merre, mondtam is egy alkut rá, de nem fogadta el... Aminek így utólag örülök, mert kiderült, hogy a kormány nyak is az első verzió, ami tud törni. De ezen kívül elől hátul voltak para dolgok a gépben.
Pedig kezdtem örülni, hogy lesz egy 60v zerom
Na mindegy, tavaszig ráérek, addig lesem a piacot. Lenne most jó áron dualtron eagle pro, de papír forma gyorsulása nem annyira meggyőző... De még kattogok rajta
Kowi84
Mantis 10 plus? Vagy egy dual akkor már, árban nincs sok difi. Az sem egy elegáns gép, de dicsérik, vagyis sűrűn nem hullanak szét (mert az hogy sokan szeretik erre legalább enged következtetni)
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz Kowi84 #18284 üzenetére
A tapasztalataid arra vezethetők vissza, hogy a roller túl van terhelve...
Hegymászásnál iszonyat hátrány a nagy mozgatandó tömeg, és ez köszön
vissza a megfelezett hatótávolságban is: a gyári adatok ugye annyira "steril"
körülmények közt értendők, hogy max. 75 kg pilóta és max. 15 km/h tempó
(természetesen szélcsendben, hogy a légellenállás se rontsa el a "mérést").Nem mondom, hogy nem mérés, mert az, csak nem életszerű. De pláne ha
valaki nehezebb. És de pláne, ha van emelkedő is a tesztben. (Ha csak egy
adott teszt kört ismételget, ahol az emelkedés és lejtés kiegyenlíti egymást
végeredményben, akkor sem ugyanaz, mint végig síkon, uis a lejtőn fékezve
nem tud annyit visszatölteni, mint amit az emelkedőn extrán bezabált.)Amúgy a specifikáció is csak 99 kg terhelhetőséget ír. A vázra... és az még
nem feleltethető meg annak, hogy a motor/vezérlő/akku triumvirátus mit tud!
Az egy külön történet: 100 kg fölött valami dupla motoros vas kellene, de ha
nagyon nincs, akkor legalább 1 kW környéki masina, hogy haladni is tudjon.
(Ahogy a Xiaomi tulajok is felrángatják firmware módosítással 900W fölé, és
úgy már nem akkora probléma az emelkedő sem. Már amíg le nem ég vmi.)Ui: ha csak hatótávolság gondod lenne vele, azt egy külső akku megoldaná.
A gyári 367Wh hogy úgy mondjam harmatos. Dobnál mellé egy hasonló kis
pakkot egy táskában (a kormányra ), és máris meglenne a 40 km. (Csak
hát attól nem lenne erősebb, tehát az emelkedőkön úgy is lábhajtani kéne.)Mondjuk a Dualtron Victor nem tudom, hogyan merült fel utódként, mert az
nem kicsit erősebb, és valóban teljesen más világ, abszolút egyetértünk.
(Ha már szolidabb Dualtron, akkor talán még a Mini az, ami jó "gurulgatni".
De ezt ne vedd készpénznek, nincs vele tapasztalatom. Mantis is teljesen
jó választás, azzal már mentem, csak pont rosszkor, mert a Wolf King GT
után nagyon semmilyennek éreztem, pedig amúgy teljesen élhető az is.)[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz RAiN91 #18280 üzenetére
Kezdetben vala az M365 (250W - 30km), és az M365 Pro (300W - 45km). Meg volt mellettük még egy, az M187 (Youth Edition).
Értelem szerűen ezt az utóbbi nem volt olyan ismert.Aztán modellfrissítettek, és ezek lettek:
M365 --> 1S (motor és hatótáv maradt)
M365 Pro --> Pro 2 (motor és hatótáv maradt)
És mellé még egy érkezett: M187 --> EssentialÍgy már érthető, h miért olyan semmitérő az az Essential. Persze van akinek megfelel, de ha nem nevezték volna át, akkor valószínűleg az 1S lett volna az olcsó sláger roller, nem az Essential. :/
Amiket néztél, M365, 1S, az kb ugyanaz a kettő. (250W - 30km)
Sztem még arra a heti 1-2 alkalomra a 8+8km-re is egy normálisabb rollert vegyél. (300W-os motorral). Mi 3, F30, esetleg Mi 3 Lite, D28.Az aprók közt is sokszor van kint 140-150ezerért Mi 3-as Facebook Marketplaceen, vagy a Hardverapón.
Az Essentialnak az akksija ami nagyon kicsi, ráadásul a rollerek 50% alatt már nem úgy mennek, 30% alatt meg pl visszaveszi a sebességet elég rendesen. Ezért nem érdemes 2x8km-re 20km hatótávú rollert venni, mert sanszos, h az utolsó km-eket már vánszorogva teszed meg vele.
Egy Pro 2 pl a maga 45km hatótávjával olyan 30-35km-t tud életszerű körülmények között. Tehát 2x8km után fog csak 50%-ra merülni, vagyis végig tartja a gyorsulást, ill. a max sebességét, és még kisebb emelkedőkre is felmegy gond nélkül, mivel az akksi még 50% felett lesz végig közben.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #18287 üzenetére
a rollerek 50% alatt már nem úgy mennek
Ez nem rollerspecifikus dolog... minden DC motor üresjárati fordulatszáma
egyenesen arányos a feszültséggel... Nem csak 50% alatt, hanem mindig:
amiért nem egy folyamatos(!) végsebesség csökkenést látsz a merüléssel
egyidejűleg, az az, hogy a szoftveres 25 km/h korlát ezt elfedi. Ezért lehet
a Xiaomikat felhúzni végsebességre szoftverrel. Nem azért, mert a szoftver
valami csoda folytán újratekercseli a motort (vagy megnöveli az akkufeszt).Magyarán, aki "unlockolt" rollerrel megy, és hardveres végsebességen hajt
folyamatosan, az végig látja, hogy az akku merülésével együtt lassul.
(Adott konfiggal végigteszteltem, nagyjából 1V merülés 1 km/h bukta volt.)30% alatt meg pl visszaveszi a sebességet elég rendesen
Ha ez hirtelen történik, annak is lehet szoftveres oka. Ha menne ugyanúgy,
ahogy a fizika engedi, esetleg kipurcanna 1 km-en belül: BMS tilt, szevasz.
Ennél talán egy fokkal jobb, mikor vonszolja magát még 2-3 km-t lépésben.Nyilván a legkellemetlenebb, amikor még látsz valamennyi töltést, erre egy
kövér gázra hirtelen megindulás helyett a roller egyszerűen kikapcsol, mert
az akku feladta a feszültségesés miatt... Erről pl. G-Booster tulajok tudnak
mesélni: ott nem oldották meg ilyenre is figyelve a dinamikus áramkorlátot,
cserébe persze egyéb korlát sincs benne (szóval nem is 25 km/h-val hasít).Az Essential egy gyerekjáték. Pont annyira lehet ajánlani közlekedésre.
A kedvenc képem, amikor ott a vázban a hely, és félig se tölti ki az akku...
A 20 km/h meg vicc, ha neadjisten közúton is kénytelen vagy használni.
Mondjuk oda 25 is vicc. De legalább kisebbet repülsz róla, ha kátyút fogsz.Ui: amúgy teljesen egyetértünk, hogy nem szerencsés a napi közlekedési
távolságot éppen lefedő akkut használni, mivel ha csutkára meríted mindig,
sokkal hamarabb tönkremegy az akku. Lásd még DoD: akkuból sose elég. -
pescara
aktív tag
válasz DigitXT #18288 üzenetére
Kerdeznek valamit. Az normalis, hogy 100% os toltottsegnel alig van motorfek, szinte semmi, a kozepes fokozaton van a visszatoltes. Utana, amikor mar lejjebb megy a toltottseg, akkor szuperul mukodik. Nem kell sok, 5-10 perc hasznalat eleg. Ez lehet azert, mert nincs hova visszetolteni, ha tele van? vagy hulyeseg?
-
DigitXT
félisten
válasz pescara #18289 üzenetére
Nem hülyeség, pontosan így van. Akkor tud nagy* áramot tölteni az
akkuba, ha az képes felvenni. A tele akku nem képes erre, márpedig
ha nem tudja az akkuba rakni a mozgási energiát, nem tud fékezni...*: az erős fékhatás rekuperációs módban nagy töltőáramot jelent.
Ha csak kicsit tud felvenni az akku, akkor kicsit tud fékezni... Vannak
más fékezési stratégiák is, meg lehet próbálni elfűteni is az energiát,
sőt, extrém esetben aktívan visszafelé hajtani a motort, de az durva
terheléssel jár: a visszatöltés a legértelmesebb, a korlátai ellenére is. -
Reggie0
félisten
válasz pescara #18289 üzenetére
"Ez lehet azert, mert nincs hova visszetolteni, ha tele van? vagy hulyeseg? "
Ez pont igy van. Plusz rajon meg ket elektronikai szempont:
A toltoaram attol is fugg, hogy mekkora a rendszer belso ellenallasa es mekkora a toltofeszultseg valamit az akku pillanatnyi feszultsege. Nyilvan a toltofeszultseg es az akku feszultseg kulonbseget osztjuk a belso ellenallassal es ez lesz a maximalis aram amit a rendszer le tudna adni. Minel nagyobb az akku pillanatnyi feszultsege, annal kisebb lesz ez a korlat.
A masik szempont pedig az, hogy a toltofeszultseget nem lehet a vegtelensegig novelni, mert a litium akkuk a biztonsagos maximumot atlepve hirtelen nagyon veszelyesse valnak. Ellenben egy savas(olom) akkunal ez nem ennyire kritikus.[ Szerkesztve ]
-
kovipetiii
csendes tag
-
Kowi84
aktív tag
Az F40 az 120kg-ig terhelhető. Pont ezért esett erre a választás a többi 100 kg-ig terhelhetővel ellentétben.
Akkor felesleges lenne az 500W-os rollerek közül válogatni? (Navee N65, Inmotion S1 stb) Nem lenne érdemi változás? Csak a kétmotorosok?
-
Peaceliker
őstag
Na, következő áldozat egy Mantis 10 (dual)
Szimpi, hogy könnyebb mint a zero és, hogy a kormány össze csukva be is akad a taposóba. Azt most még nem tudom eldönteni, hogy a puritánsága előny vagy hátrány lesz. Zero után kicsit olyan, mint régen egy nyugati autó után valami szoci vas... Jó, nem annyira, mint g-booster, az az igaz gettó gép Mondjuk menet közben azért már nagyon más mint booster, szépen finoman is tud ha azt kérem.
Viszont az egyszerűség jelenthet kisebb karbantartási igényt... Habár 1000km után, hogy így tört ketté az első rugó tartó tengely, az mondok gáz:Ja és akkor 9k ez a semmi
Ami biztos, hogy mérgesebb, mint 52v os zero, de ugye ez 60v szóval ez nem nagy meglepetés.
Biztos nem ez az utolsó gépem. Szét szedem, össze építem faszán, aztán majd lecserélem ezt is, ahogy szoktam
"Oh my Goa'uld!"
-
zoltanz
nagyúr
Egy akksit mennyire vesz igénybe állás (szobahőmérsékleten) nagyjából 4 éves roller esetében.
Nagyon kevés ciklus van benne. Nemtudom hány százalékon volt feltöltve állásában, sanszos 100% (jobb a 75% körűl tárolni).
Köszi!Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
PociAti
senior tag
válasz zoltanz #18298 üzenetére
Venni szeretnél egy ilyen rollert, azért kérdezed?
Szerintem így bemondásra nehéz lenne megtippelni mennyit öregedett.
Normálisan fel kellene tölteni, majd használat során lemeríteni, és ezt megismételni 3-5 alkalommal. Utána kellene egy hatótáv tesztet csinálni, és abból kiderülne mennyi maradt benne. (A hatótávot korábbi méréshez hasonlítani, vagy egy még jó rollerrel összevetni.)
Ha Xiaomi rollerről van szó, akkor az M365 Tools applikáció mutatja a cellacsoportok állapotát, ott kell keresni kiugró értéket.Tárolásról pedig itt írtam korábban #18104.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen