- Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
- Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
- Computex 2024: háznézőben a Montech asztalainál
- Computex 2024: kompakt AIO-k és tápegységek a Montech receptje alapján
- Computex 2024: a Ducky klaviatúrái sem restek felülni az analóg vonatra
- Vezetékes FEJhallgatók
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Computex 2024: bemutatkozott a Biostar alaplapok AMD-s zászlóshajója
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Azonnali fotós kérdések órája
- Apple notebookok
- Computex 2024: feltárta a Lunar Lake-et az Intel
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Peaceliker
őstag
-
Aaron14
őstag
válasz PociAti #21499 üzenetére
Bocsi, pontosan Track records, de amikor még nem volt út rögzítve másképp volt kiírva. Segway-Ninebot applikáció iOS-re.
Egyébként ma hazafele újfent sikerült egy hibába ütköznöm. Beragadt az index és nem villogott meg csipogott, hanem folyamatosan égett az index lámpa és csipogás helyett sípolt a roller, ameddig ki nem kapcsoltam.
Remélem ezeket a hibákat hamarosan javítják.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Bep
senior tag
válasz Thunderzolee #21491 üzenetére
Ezek már kicsit túl vannak gondolva szerintem.
Nekem anno még 50-es robogón sem jutott ilyen sosem eszembe tizen x év alatt.
Amúgy is az nem mérés, hogy beáll a tempódra SaccPerKábé. -
dzsidzsas
aktív tag
Kellett egy bejárós rollert vennem. Addig nézegetem a feltételeimnek megfelelőt, hogy három maradt, egy dobva a tömör kerék miatt, egy a fék hatásfoka miatt. Végül vettem egy OKAI Neon Lite-t. Kb 70 km megtétele után, ha érdekkel valakit mit tud 100kg alatt. Írok pár sort. Ha nem, mélyen halgatok és rátok bízom a felfedezést.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
sirarcheer
senior tag
-
phoenix1989
őstag
Akkor ahogy látom nincs semmi ami hozza az m4 pro képességeit 300k körüli áron. https://www.minisegwayek.hu/
Mennyire megbízható oldal? -
addikt
-
addikt
-
balintka
addikt
válasz Thunderzolee #21512 üzenetére
Én is onnan rendeltem régebben pár táblagépre valót és azokból bőven tudok bármilyen egyedi méretet kivágni.
Nekem egyébként az egész roller le van fóliázva első perctől autófóliával, persze a használattól sérült már az alvázon, a trepni oldalán meg levált a cipőtől.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz balintka #21514 üzenetére
Képzeld el a kollégám kettő fóliát vett, 4600Ft/db áron, egyet, h azon "gyakorolja" a méretre vágást, egyet meg élesben, h ráteszi.
Hát, szegény totál nem ért az ilyesmihez, de már nekem fájt mikor újságolta, h a Vodánál vette a fóliát.
Legalább egy telefonos boltba ment volna, de azt hitte ott biztos csak "kínai" fóliák vannak.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
balintka
addikt
válasz Thunderzolee #21515 üzenetére
Hát nem volt okos döntés a Vodatol venni . Erre a célra teljesen jók az olcsó fóliák. Én bespajzoltam pár ívet ezekből.
-
Exelsior
senior tag
Sziasztok, van egy Ninebot KickScooter F25E II rollerem ami 3km megy már csak.
Érdemes kinából LG akkut rendelnem? Mik lehetnek a kockázatok? Itthon aranyáron mérik az aksikat. nekem 80K mondtak ma. Kínából 35 lenne. Szerelést én megcsinálom itthon.
Nem dobnám ki ezt a rollert csak mert akkuja bedöglött de a szerelést nem vállalja a szerviz csak saját aksival. Gondolom sok cella ment tönkre.
(7650 mAh) kell és találtam is alin egy store-t aki ezzel foglalkozik.
[link] kérdés hogy érdemesebb nagyobbat venni de akkor is belefér majd?Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
Peaceliker
őstag
válasz phoenix1989 #21509 üzenetére
Csak itthonról vennél?
Az a minisegwayes oldal nagyon töri a magyart. de látom nem is magyar cég,gondolom auto translate el lett magyar lap. Ennyi erővel szerintem dhgate ről is lehet rendelni
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
phoenix1989
őstag
válasz Peaceliker #21518 üzenetére
Nem biztos hogy 300k kockáztatnak külföldi vásárlásra. Sajnos a legtöbb alkalommal ha vásárlok az első darab mindig hibás. Ez az esetek 80% ára tuti igaz. Szóval itthon se nagyon csilkedik magukat a szervizek a legtöbb csak Pesten azervizel én meg nem odavalosi vagyok. Van amelyik a garanciát is úgy vállal ha X kilométerenként beviszed ellenőrzésre vagy bukid a garanciát. Szóval olyan oldal kell aki legalább vállalja a szar terméke elszállítását és javítását is. Így valami itthoni vásárlás kellene. Lehet beprobalkozom. A G Boosterrel aztán ha nagyon karcos és szar állapotú visszaküldom. Talán az megér 320k
[ Szerkesztve ]
-
xmad
őstag
válasz phoenix1989 #21519 üzenetére
dhgate ? onnan többen is rendeltek már G30-at. semmi gond nem volt.
-
PociAti
senior tag
válasz Peaceliker #21518 üzenetére
Jó észrevétel!
Szerintem már a weboldal címe is fordítás eredménye, de a láblécben elég komoly bakik maradtak:
"Anaszok és visszavonások", ami Panaszok akart volna lenni, de valójában inkább "Reklamáció és visszaküldés"-nek szokás hívni.
A "Vállalkozási feltételek" is inkább "Általános Szerződési Feltételek".
Hosszasan lehetne sorolni.A szlovák céginformációs oldalak alapján alig 2 éves a cég, és rövid kutatás alapján nekem nem tűnik minden kereknek. Pl. a hirdetett telefonszám francia, ha jól sejtem: +36 33 884 001.
Attól függetlenül ha valaki olcsón rendel tőlük egy megbízható gépet, ami nem romlik el, ezáltal nem kell reklamációval foglalkozni, akkor még működhet is a történet, csak kockázatos.
-
phoenix1989
őstag
A G booster egyébként mennyire megbízható? Jobb mint az m4 pro? Gondolom a rugózás sokkal jobb. Állítható? Az kicsit fura hogy egy oldalon van csak rögzítve a kerék. Nem probléma? Mondjuk meg hízott egy jószág. 2. Emeletre cipelni minden nap ...
[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz phoenix1989 #21522 üzenetére
Kormány nagy eséllyel törik majd, 25k körül van hozzá gyártott darab, ami utána jó.
V5 vezérlő leégős.
Felfüggesztés nem állítható 1500-5000km között szokott kidögleni a pu belőle.Persze ezek csoportokban látott infók, akinek nincs baja, nem írja le, hogy neki jó.
De fent leírtak sűrűn előforduló dolgok legalábbis sűrűbben, mint más gépek más szarjai"Oh my Goa'uld!"
-
Aaron14
őstag
Na én ezt a TCS-t kikapcsoltam a francba, mert bukkanók után előszeretettel vette vissza a sebességet, extrém esetekben akár 5 km/h-ra.
Ugye Xiaomi Pro 2-ről jöttem és elkövettem azt a hibát, hogy 3.5 barra fújtam az első kereket, a hátsót meg majdnem 4-re. Nem is volt olyan kellemes a reggeli utam.Amúgy ezeknek a Segway-eknek mennyit bírnak a csapágyaik? Erősebb valamivel mint a Xiaomi?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Gardaai
senior tag
válasz phoenix1989 #21522 üzenetére
2. emeletre cipelem minden nap. Sőt amikor asszonnyal kirándulunk akkor le kétszer, majd hazaérve fel kétszer. Fogást kell rajta találni, aztán úgy viszed mintha semmi se lenne. 75 kilómmal cipelem. Ráadásul ha nem esik az eső, minden nap azzal járok mindenhova.
Egyébként G-Booster vagy Mantis eladó lesz (jövő héten kiderül melyik marad),↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
ridiculous
aktív tag
válasz dzsidzsas #21505 üzenetére
Én is egy OKAI Neon Lite - ot vettem előző hónap végén.
Akartam is már írni róla pár szót de úgy voltam vele hogy majd akkor ha kicsit több kilómétert rakok bele, jelenleg 33km - nél tartok.
Egy dolgon kívül nekem nagyon pozitív véleményem van a rollerről eddig.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
addikt
válasz ridiculous #21526 üzenetére
Mi az az egy dolog?
Remélem nem a hatótáv.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
válasz Exelsior #21517 üzenetére
Inkább keress egy akksi építő embert, aki összerak egy akksit neked.
Illetve az nem régi roller, hogyhogy csak 3km-t bír?
Nem hibás az egyik cella?
Nem kell az egész akksit kidobni, ez javitható hiba.M365Tools a Battery fülön nem mutatja a cellákat? Nincs közötte hibás?
https://www.facebook.com/kolegergo
Akksi építő ő is, irj neki, megnézi mi lehet az akkuddal, ill. ad ajánlatot uj akkupackra is.
Olyan cellákból rakja össze, amilyet választasz.Az F25, F30, F40 egyforma méretűek.
Tudsz bele nagyobb akksit is rakatni, az F30-ban, F40-ben például 10200mAh-s van.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Exelsior
senior tag
válasz Thunderzolee #21528 üzenetére
Szia,
Köszi. irtam is neki hátha.
Jó lenne ha lehetne menteni gazdaságosan.Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis tapasztalat a g30p-re felszerelt index+nappali menetfény használatáról.
Megj.: nem kívánok vitatkozni senkivel, hogy ez jó, vagy rossz, csak gondoltam megosztom a saját (napi 2x22km, nagyrészt kerékpárút) tapasztalatomat.
Nappali menetfény: nagyon pozitív
A Kerepesi út melletti kerékpárútat sok mellék utca keresztezi, ahol nekem lenne elsőbségem, amit eddig nagyrészt nem adtak meg. Most megfordult, a helyzet, szinte minden autós megadja. Gyalogosok is kevésbé lépnek elém.Index: nagyon pozitív
A kerékpárosokon egyértelműen látni, hogy jobb nekik, hogy tudja merre fogok menni. Az autósoknak is jól látható, de onnan egyelőre kevesebb visszajelzést láttam az arcokon. -
PociAti
senior tag
válasz INGJOKE #21533 üzenetére
Pontosan, csak arról szól, hogy jól érzi magát tőle.
Rollerre normális index megoldást nem létezik, ez a roller felépítésébe bele van kódolva. A megfelelő működéshez ahhoz az ÖSSZES rollert robogó szerűvé kellene átalakítani, hogy legyenek rajta megfelelő magasságban, elől hátul kiálló pontok, ahol az erős fényű irányjelző nappal is látható legyen. Azzal, hogy minden ötvenedik rolleren van valami béna látszatmegoldás, attól még az autósok nem fogják keresni, hátha valahol valami gyengén felvillan. Mire észreveszik, addigra a roller mozgásából már rég kitalálták, hogy egyenesen fog menni, vagy kanyarodáshoz készülődik.
Viszont ott volt a hozzászólás elején ez a mondat:
"Megj.: nem kívánok vitatkozni senkivel, hogy ez jó, vagy rossz ..."
Tehát tisztában van vele ő is az index alkalmatlanságával, és csak a megerősítő üzeneteket fogadná szívesen, a kritikát nem. -
DigitXT
félisten
válasz Miikee #21530 üzenetére
Egyet hadd kérdezzek meg, mert az, hogy amúgy észrevesznek,
vitán felül jó eredmény: világítást amúgy fel szoktad kapcsolni?Csak mert minden motorkerékpáron kötelező, éjjel-nappal, ha épp
részt veszel a forgalomban, függetlenül attól, hogy lakott területen
belül, vagy lakott területen kívül vagy. (Autóknál lakotton belül nem
kötelező sajnos, pedig mindig nagyban segíti a láthatóságot.)Szóval ugyanezért a roller kivilágítása is alap... Éjjel azért is, hogy
te is láss, de főleg azért, hogy lássanak, nappal meg az utóbbiért!
(Nem értem azokat, akik kivilágítatlanul mókuskodnak bármikor...)Szerk: azért kérdezem, mert a demó videóban szemmel láthatólag
nem kapcsol fel, csak a kiegészítő fények mennek, ami fura.[ Szerkesztve ]
-
Exelsior
senior tag
válasz DigitXT #21536 üzenetére
Nem mert míg nincs szürkület ott a nappali menetfény. Mi sem kapcsoljuk be a tompítottat csak amikor már kell. Sajnos sok a hülye és hiába van szürkület lusták és mennek tovább majdnem sötétben a menetfénnyel pedig már rég kapcsolni kellene a tompítottat. Mi a fogyasztás miatt főként halogén van elöl és LED a nappali elöl hátul. Nappal verőfényes nap sütésben nem látjuk értelmét.Aki nappal sem vesz észre egy autót ott már a szemüvegével is baj van meg a szemével.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
DigitXT
félisten
válasz Exelsior #21537 üzenetére
A nappali menetfény a tompított kiváltására lett kitalálva. Szóval ha te
azzal mész (a verőfényes napsütésben), azzal ugyanúgy segíted, hogy
észrevegyen a többi közlekedő. Nem kötelező lakott területen belül.
Én ettől függetlenül mindig felkapcsolom. Modernebb járműveken tök
automata, és pont ezt szívja meg a sok barom, hogy éjjel is úgy megy,
mert a közvilágítás neki elég, és amúgy hátul nem világít semmi rajta...
Szerk: olyan értelmében, hogy észrevegyenek miatta, sőt erre a célra a
tompítottnál is jobb, mert kifejezetten nem az utat világítja: éjjel vakító.Ui: nem értem a királyi többest, hogy kiknek fáj a fogyasztás? 55W egy
tompított. Kettő ugye 110W... Az kb. 400kJ üzemóránként. 1L benzin
fűtőértéke nagyjából 30MJ, azaz ~75 óra alatt okoz nagyjából 1L plusz
fogyasztást, ha mindig megy a tompított. Nekem mindig megy.
(1999-es gyártmányú a személygépjármű, nincsen rajta gyári DRL...)[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
DigitXT
félisten
válasz INGJOKE #21539 üzenetére
Szerintem fussatok neki még egyszer: nincs itt semmi hitvita.
A DRL pont arra van kitalálva, hogy megvalósítsa a "látszani"
részt a látni és látszani elvből, nappal, a tompított helyett.Rollerre egyelőre semmilyen szabályozás nincs, ám ajánlott a
világítást mindig használni, ha közlekedsz: a saját érdeked.
Legjobb tudomásom szerint nincs halogén a rollereken. -
Gardaai
senior tag
válasz INGJOKE #21539 üzenetére
Akkor itt egy hitvita!
Én tiltanám a nappali menetfényt ilyen formában ahogy most működik.
Amikor ilyen autót vezetek, mindig felkapcsolom a tompítottat (nem nehéz egy vagy kettőt fordítani a kapcsolón), mert tudom mennyire elcseszett módon működik (számomra érthetetlen).
Ha 70-nel szüttyögő autósort kell előzni és nem tudod szemből most menetfényes autó jön, vagy a te sávodból előz egy menetfényes autó (ugyebár hátul semmi se világít, a messze lévő menetfény csíkból megint semmi nem látszik), akkor lehet más véleményen lenne az ember. Persze beállhatsz 16. autónak is a sorba.Arról nem is beszélve, hogy nagy esőben többség nem kapcsol automatán tompítottat. Amikor a pályán nagy esőben a semmiből megjelenik egy kivilágítatlan autó...
Ezt olyan megoldásnak érzem, hogy a semminél jobb (akik elfelejtik vagy szimplán ők látnak, a többi nem számít), de így inkább több lesz a nem foglalkozom vele sofőr, mintsem a kevesebb az elfelejtettem felkapcsolni a lámpámat.
Rollerre meg mégis legyen valami alapon én is raknék. Van 1-2 kereszteződés nálunk ahol bőven van idő lesegetni a pirosnál és teljesen elegendő egy első index a szembejövőnek, hogy ne vasaljon ki. Amikor az index nélkülivel megyek, inkább kerülök egyet, nem hiányzik (jogosan), hogy elküldjenek a búsba, hogy nem tudok jelezni legalább kézzel. Aki sose rollerezett nem tudja milyen egy ilyen szituáció autósként.
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
DigitXT
félisten
válasz Miikee #21542 üzenetére
Érdekes. Nem gondoltam volna, hogy ennyivel szélesebbnek látnak, és máris
komolyabban (járműszámba) vesznek, de elhiszem: anno nekem a xenon volt
ilyen a robogón, meg a hangos kipufogó. Nem nagyon lépetek elém gyalogok,
akkor sem, ha amúgy el akartam engedni őket, inkább megvárták mi lesz...Mindazonáltal (motorosként is) utálom azokat a motorosokat, akik reflektorral
közlekednek éjjel-nappal, arra hivatkozva, hogy majd jobban észreveszik őket.
Talán igaz, hogy jobban észreveszik, de hogy nappal vakítson, az botrány...
Jön mögöttem és egy tükörbe pillantás is szemkáprázást okoz, mert refizik...
Ezeket úgy rúgnám seggbe, hogy csak... én meg szépen tompítottal megyek.
Mint írtam volt, motorkerékpáron kötelező. Bizonyos évjárattól már kapcsolója
sincs: automatikus, amint beindult a motor. Talán a 2003-as Yamaha is tudta? -
DigitXT
félisten
válasz Miikee #21545 üzenetére
Nem hinném, hogy az a pár kis teljesítményű LED képes lenne vakítani nappal.
A reflektor az vakít, ha sok a szórt fény még a mókusok is felébrednek.SEMMI (vaksötét) | GYÁRI LEDEK | +1 BICIKLIS LÁMPA | REFLEKTOR
->->->Szerk: a képsorozat már pár éves, de a reflektor még mindig megvan. (Ha éjjel
kell tempót menni, kivilágítatlan szakaszon, akkor nincs párja. 13.5W-ot eszik.
Magyarán mondható, hogy növeli a fogyasztást, de szerintem elhanyagolható.)[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #21543 üzenetére
Én is azt tapasztalom, bizonytalan szituációban a másik közlekedő inkább megvárja
mi lesz, minthogy megesküdne rá mi fog történni, és vakon végigviszi azt, amit előre
eltervezett.A járművek fényjelzésre pedig több hiánypótló ötlet született már, ami nem lett meg-
valósítva, vagy csak nem terjedt el. Pl. gyalogos áll a zebrán, jön felé egy autós, és
nem látja mit csinál. Tartja a tempót, gyorsít, lassít. Emiatt szóba került, hogy a fék-
lámpa egy variánsát a jármű elejére is célszerű lenne feltenni. Leginkább színében
nem tudtak megegyezni. Vörös, fehér és a borostyánsárga kizárva. -
-
Exelsior
senior tag
válasz Gardaai #21541 üzenetére
Mi eső esetén is átfordítjuk mert nem automatikus. 2 bazi nagy led van oldalt és már már zavaróan világit mások szerint így hidd el lehet látni. Itt a baj hogy ahány autó annyi fajta ez az. Itt fejben dől el minden. Van aki kapcsol van aki nem van aki nappal is köd lámpával megy. amikor meg jön a köd lusta használni. Hátul igen sajnos csak fékezéskor világít a LED de nappal látni hogy ott egy autó. Csak nem jön belénk. Este na az más. Sajnos mivel Vitara van elég hülyén működik. Már a halogént is lejjebb álitottam picit mert állítólag telibe világítjuk a embereket holott elfelejtik hogy magasabb az autó mint a többi. Toronyban sokszor baj van. egyébként érthető amit írsz és jogos.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
PociAti
senior tag
válasz DigitXT #21546 üzenetére
Én télen néha külső kerékpáros lámpával egészítettem ki a világítást.
Rendeltem többet is Kínából. Egyik kedvenc megoldásom, amikor van egy műanyag kengyel, és abba lehet belenyomni a klasszikus kis zseblámpát. Cree LED, tápellátás: 3×AAA. Ezernyi klónja van. A trükk talán annyi, hogy nem 3 AAA-s elemmel vagy NiMh akkuval szarakodok, hanem vettem pár 3,7 V-os, TR 14500-as Li-ion akkut és hozzá töltőt.
--------
És végeztem egy kis számítást, mégis mennyit fogyaszthat a roller saját lámpája?
Közepes hatótávú Xiaomi 1S-ből kiindulva, mert annak ismerem a reális paramétereit.
Battery 7650 mAh, azaz 275 Wh Li-on battery
Világítás használata nélkül, reális körülmények között a hatótáv: kb. 20 km.
Átlagsebesség kb: 15 km/h, ebből adódik, hogy az átlagos menetidő: 1 óra és 20 perc (1,3333 óra).Lámpa használati idő kb. 1,3333 óra lehet.
Gyári adatok szerint az első lámpa 1,1 W, tehát ez idő alatt az energia felhasználás: 1,4666 Wh.Ha az eredeti értékből, a 275 Wh-ból levonjuk, akkor marad 273,3333 Wh.
Ehhez pedig 19,8933 km tartozik.Magyarán, folyamatos lámpa használata mellett 20 km-es átlagos távon 107 méterrel csökken a hatótáv.
30 km-es hatótáv esetén (ami kb. 45 km-es elvi gyári adatnak felel meg), kb. 150-160 méterrel csökkenne a hatótáv folyamatos lámpa használata mellett. Röhejesen kevés!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs