- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- HiMedia lejátszók
- Samsung LCD és LED TV-k
- Nem a Microsoft gyártaná a következő Xbox konzolokat?
- MILC felhasználók szakmai topikja
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen széket vegyek?
- Melyik tápegységet vegyem?
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Fekete misztikum: DeepCool Mystique 360 vízhűtés
ph Fekete ventilátorokkal, visszafogott világítással, de LCD kijelzővel érkezik a gyártó új topmodellje.
-
Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
it A kínai EV-k és hibridek eddigi legnagyobb exportpiaca Belgium volt, azonban az EU-s álláspont és a kínai stratégiaváltás miatt immáron Brazíliába kerül a legtöbb ilyen jármű.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Peaceliker #21548 üzenetére
Én mondtam, amikor teszteltünk, hogy tegyük csak rá izibe. Alap.
Nyilván semmivel nem látsz jobban vele nappal, de észrevehetőségben...
Ha csak egyszer ezen múlik, hogy kikanyarodnak-e eléd féktávon belül,
vagy sem, bőven megérte beszélni róla. Amúgy a Wolf lámpája brutális,
azt mondják, az egyik legjobban sikerült roller világítás. Talán túl jó is.
Meglehet, hogy van benne némi hajlam vakításra. Bár van több módja is.Exelsior: az a baj, hogy a KRESZ meghagyja a lehetőséget, hogy lakott
területen belül ne használd. Nem kéne! Akkor nem kéne gondolkodni se:
ha beülsz, öv, motor, lámpa, sebesség, irányjelző, körültekintés, kézifék.
Nagyjából ezekre lenne szükség elindulás előtt: sokaknak nem megy.[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
[Ezt] a prizmát szerintetek hogyan tudom eltávolítani, hogy meghúzzam a mögötte található csavarokat?
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
PociAti
senior tag
válasz Aaron14 #21552 üzenetére
Ránézésre ennél is van egy kis lyuk a burkolaton, ahová be kell nyúlni valami vékony tárggyal.
Lásd YouTube videó régebbi rollereknél.[ Szerkesztve ]
-
pescara
aktív tag
válasz Peaceliker #21548 üzenetére
Ez itt Athenban is tok gyakori, neha mar megijedek, amikor autoval megyek, hogy nehogy elhigyjem, hogy az autoval is igy atengednek.. De azert ez nem egy eletbiztositas, hogy nehanyan ilyen jo fejek es ebbol induljunk ki. En mentem egyszer egy vasarnap reggel egy olyan kertes utcaban, ahol orankent egy auto ment el akkor, szembe forgalomban..egy auto jott, 6m szeles ut, lehuzodtam mar kb az arokba, egy ven fasz egy geeppel becelzott, kb alltam en, o ment 10-el es az ablakon vigyorogva mondta, hogy vigyazz es szo szerint letolt az arokba..Volt 3meter helye a masik oldalon..
-
Gardaai
senior tag
válasz Exelsior #21549 üzenetére
"Itt a baj hogy ahány autó annyi fajta ez az."
Pontosan ez a baj.
Mindenki megcsinálja olyanra amire szeretné és nagy a zaj.
Mikor kapcsol elől-hátul, milyen dizájn, mekkora a vetület/erősség stb. stb.
Kiveséztük szerintem.[ Szerkesztve ]
↪ PlayStation játékok / PS Plus előfizetés - olcsóbban - akár több ezer forint kedvezménnyel!! https://bit.ly/hardverapro-psn-gift-cards-by-gardaai
-
veterán
válasz DigitXT #21551 üzenetére
Nem vagyunk egyformák. Kéziféket max akkor húzok, ha lejtős területen vagyok, de akkor nyilván a sebesség is ellentétes a gurulás irányával. Mindig meglepődök, mikor vki megáll egy sík egyenes terepen és izomból betépi a kéziféket, nyilván a gomb benyomása nélkül. A többi ugyan ez kivéve a lámpa és addig nem teszek ki indexet amíg nem néztem körül, de nem vagyunk egyformák.
-
Peaceliker
őstag
válasz DigitXT #21551 üzenetére
Főleg az a stroboszkóp funkció hasznos
Egyetlen egy bajom van wari lámpával. Hogy ha bekapcsolt állapotban hagyom, gép ki-be kapcs akkor a következő funkcióra vált béna... Szóval ha állandóan on, akkor minden harmadik bekapcs esetén 1x ki - be kell kapcsolni a lámpát. Vicc"Oh my Goa'uld!"
-
DigitXT
félisten
válasz INGJOKE #21557 üzenetére
Érdekes, hogy pont ebbe kötsz bele, pedig nem a kisujjamból szoptam.
Oktatói gyakorlat volt, hogy így tanítják, hogy SIKK-es indulás. Ebből írtam
ki, hogy sebesség, irányjelző, körültekintés, kézifék. Nyilván, ha nincs is a
(hivatalos nevén rögzítőfék) behúzva, akkor csak azért ne húzd be, hogy az
elindulásnál kiengedhesd. De ha be van húzva, akkor célszerű kiengedni.Ui: amúgy sokan a körültekintést sem értik. Tükörbe véletlenül sem néznek:
úgy indulnak az út széléről, mintha muszáj lenne. Abból lesznek a szép kis
balesetek, ha a hátulról érkező nem volt résen, és nem olvasta a szándékot.Crazy-féken a gombot benyomni, csak driftelés megkezdésekor szükséges.kivéve a lámpa
Ha neked automatikusan kapcsol a DRL, akkor érthető: ezért nincs hitvita...
Egyébként jobb megszokni/automatizálni a mozdulatot, mint aztán egyszer
elfelejteni, amikor kellett volna. Sokszor azon kapom magam, hogy akkor is
bekötöm az övet, ha csak odébb akarok állni az egyik autóval: ez már reflex.
(És akkor abba ne menjünk bele, hogy valaki meg maga mögött csatolja be,
mert zavarja, hogy az autó csilingel neki menet közben, hogy nincs bekötve.
Annyi a különbség, hogy az öv kötelező, míg a "lámpa" DRL/tompított nem.)Egyébként meg nagyon OFF (bár valaki épp szerelt irányjelzőt rollerre is),
de nyugodtan kirakhatod körültekintés előtt. Mégpedig azért, mert az jelzi a
szándékodat. Nem úgy kell, mint egyes buszsofőrök, hogy már húzzák ki a
többtonnás monstrumot izomból a megállóból, és közben kezdenek villogni!
Kirakod, hogy indulnál, látod, hogy nem lehet még, akkor vársz. Viszont ha
nem rakod ki, nem tudhatják az érkezők, hogy amúgy indulnál, és mondjuk
ha épp nem sietnek, akkor akár kiengedhetnének. Nem vagyunk egyformák.[ Szerkesztve ]
-
Aaron14
őstag
válasz PociAti #21554 üzenetére
Igen-igen, végül ez lett, annyi különbséggel, hogy itt a hajlított eszközzel nem úgy kellett kipattintani a prizmát, mint a Pro 2-nél, hanem magad felé húzva. Nem tudom jobban leírni.
Viszont kizárt dolog, hogy a sárvédő csörögjön, mert ahhoz túl szorosan volt meghúzva a csavar a fedő alatt. Ráadásul [itt] a kerékkel együtt van odafogatva.
A csörgést szinte biztos a kormányrúdban elhelyezett kábelek okozzák. Ez jelen volt a Pro 2-mnél is, de ott elég volt bentebb nyomni a kábeleket és megszűnt. Itt nem. Próbáltam levideózni a jelenséget. [link]
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
ridiculous
aktív tag
válasz Thunderzolee #21527 üzenetére
Nem, a hatótáv nálam tökéletes. Kilóméterenként fogyaszt 4-5% között ahogy nézegettem, számolgattam. Szóval 20km - t lazán ki lehet hozni belőle, igaz én csak 70kg körül mozgok, viszont hajtottam rendesen, mentem vele emelkedőket is amit meglepően könnyen vett. 21% - on raktam töltőre, akkor tartott 17km - nél az applikáció szerint.
Az a bizonyos egy dolog maga az applikáció.
Amikor megvettem a rollert folyton eldobálta a BT jelet de minden más jól működött.
Május 30. - án kiadtak egy frissítést egy új kezelőfelülettel ami jobban néz ki, viszont hiányzik belőle több funkció ami az elődjébe megtalálható volt.
A BT kapcsolat mostmár stabil de eltűnt a sebességbeállítás, a neon sokkal testreszabhatóbb volt és jelenleg diagnosztikát se lehet futtatni..
Ha az applikációt rendbe szedik akkor maximálisan elégedett leszek vele.Amúgy a roller nagyon rendben van, szerintem jó kis minőségi cucc.
Ami nekem még nagyon pozitív volt rajta az a markolat, rettenet kényelmes és jó a textúrája.[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
addikt
-
addikt
válasz PociAti #21550 üzenetére
Ebben a hatótáv tesztben is lemérték mennyivel lehet kevesebbet megtenni a rollerrel, ha a lámpája be van kapcsolva.
https://youtu.be/bj2-vXY8oFINem sokat számít.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #21567 üzenetére
Nekem wolf x en ha bekapcsolom a lámpát, akkor nagyon fura dolgok történnek. Kijelző szerint 0.5V ot esik a feszültség. Kulcsos kijelző szerint 0.3at bms szerint 0.1-0.2 körül
Hogy hatótávra ez milyen hatással van, azt még nem néztem"Oh my Goa'uld!"
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #21567 üzenetére
Van akinek volt türelme végignézni ezt a videót?
Komoly módszertani problémák vannak a méréssel kapcsolatban is, és eleve az se normális, hogy egy 100 kg-ig terhelhető rollert egy 130 kg-os személy teszteli. Nem az a kérdés, hogy megmozdul-e alatta, hanem hogy ne használd! A roller szerkezeti elemei nem ilyen terhelésre vannak méretezve. (Ezt többen, többször leírtuk. Nem a probléma, hogy X fokos emelkedőn nem megy fel, hanem kormánytöréstől kezdve, korai csapágy problémákon át minden probléma elő jöhet.)Legalább egy táblázatba összefoglalta volna. Bár akkor feltűnőbbek lettek volna a hibák.
-
pescara
aktív tag
Sziasztok! Az akksinak hany fokig szabad melegednie hasznalat kozben? Tegnap megneztem az appban , dog melegben emelkedon kb 20 perc utan 39,8 fokot irt ki. Az rendben van? Amugy ha tulmelegedne nem ir ki valamit? G30 max
[ Szerkesztve ]
-
janakbacsi
őstag
ez milyen minőséget képviselhet vajon? most 117 000 Ft-ért megvehető geekbuying-on.
[link]"You see, in this world there's two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig."
-
Exelsior
senior tag
válasz janakbacsi #21574 üzenetére
Nekem ennyire jött ki: 132953 FT. 117 hogy jött ki? amúgy engemet is érdekel. Nem tűnik rossznak. A Lock kérdés mennyit bír. Én itthon nem hagynám kint.
Samsung galaxy fold 4 12/256 gb ,- Samsung Odyssey G6 S32BG650,ROG STRIX B550-A GAMING Lian Li Galahad AIO 240mm ARGB White,Ryzen 3600, Corsair RM850\Corsair Vengeance RGB PRO 2X16GB,GeForce-RTX-3080-GAMING-TRIO-PLUS-12G-LHR/Lian Li LANCOOL 216 RGB White,keychron k8,ROG Pugio II/Logitech G935
-
addikt
válasz PociAti #21570 üzenetére
Igen, végignéztem.
Ez volt az első a rolleres videók közül kb amit láttam.
Én szeretem ezt a videót, szoktam is linkelgetni pl túlsúlyos embereknek ha a hatótávról érdeklődnek, mert ugyan unalmas, de érthetővé teszi a dolgokat.A lámpa tesztes része meg szintén érthetővé teszi mennyit vesz le a hatótávból a lámpa.
Táblázat valóban jobb lenne.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
ridiculous
aktív tag
válasz Exelsior #21575 üzenetére
"Az Atomi Alpha most mindössze 319 euróba kerül az NNNAAES9 kuponnal a Geekbuying oldalán, ami átszámolva nagyjából 118 ezer Ft-ra jön ki. A szállítás ingyenes és gyors, EU raktárról jön a termék, így semmi plusz fizetni való nem lesz. További részletek és rendelés ezen a linken."
[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Aaron14
őstag
Első kerék berezonál, ha valami bukkanón vagy úthibán megyek át. De ma például viacoloron haladva is csinálta. Van egy kis holtjátéka a keréknek, ahogy jobbra, balra mozgatom. Ez szerviz vagy akár otthon is orvosolható probléma lehet?
Őszintén nem szívesen küldeném Segway szervizbe 30 napra.Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
PociAti
senior tag
válasz ridiculous #21578 üzenetére
118k körül van akinek megérne egy próbát.
Vannak benne jó tulajdonságra utaló jelek (integráltság), és nem csak klónozása másoknak.
És vannak azért megkérdőjelezhető részletek is. Például ez a zárómechanikát a magyar fogyasztóvédelem nem biztos hogy átengedné. Ennyi pénzből amúgy is nehéz minőségi terméket gyártani, hosszú távra nem ezt választanám. Kezdéshez, vagy átmeneti időszakra jó lehet. (Két évet talán ki lehet vele húzni, és amilyen tempóban fejlődik ez az ipar, akkor majd vesz valaki újat.)
Ez a számzáras lakat nem teljesen rossz elképzelés, csak a megvalósítás tűnik gyengének. Amikor pékségekbe ugrok be, le se szoktam zárni. Viszont ha lenne rajta ilyen, akkor használnám a beépített lakatot. Az U lakatot nem mindig viszem magammal. Csak 530 g, de legtöbb szituációban már az is túl sok.
És akkor rákanyarodtunk a videó egyik furcsaságára, 1:40-től látható.
Egyes országok szabályainak megfelelve sisakban közlekedik a csajszi, de amikor megáll, akkor már nincs a videón. Eltűnik, meg a sisak egy kicseszett nyűg. Kínszenvedés tud lenni neki helyet találni. Kint hagyni az utcán, hogy a kutyák belepisiljenek, a galambok teleszarják, vagy vigye magával olyan helyre, ahol a hócipője tele lenne ezzel a plusz csomaggal. Inkább amikor tehették, ezt lehagyták a videóról. -
zoltanz
nagyúr
válasz Peaceliker #21582 üzenetére
Lehet s tied más évjárat, vezió.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz ridiculous #21526 üzenetére
Mik az OKAI hogy ezt a rollert választottam. Olyan rollert kerestem ami a következő igényeknek megfelel: 15 km-t egy feltöltéssel simán elvigyen (napi ingázás, útvonaltól függően kb:12-13km), 100 kg vagyok, Pest-Buda közlekedés amiben van 10-talán 15 % emelkedő is, 10“ közeli gumi, tudjon már megállni emberi méterekben, vonaton viszem, nem vagyok nyápic gyenge gyerek, de nem akarok súlyzózni a peron lépcsőkön, nem akartam drága gépet, legyen a közelemben szervíz,és tapasztalata a rollerekben a gyártónak.
Sok utána nézegetés után háromra szűkítettem a kört és belekezdtem a maratoni videók nézésébe. Leginkább a féktávolság és a pluszok miatt döntöttem az OKAI NEON LITE mellett. Jelzem a 15 km megvan, alattam is, az Attila utcán simán akár gyorsulva is felmegy (10 fokos 15?). A 300 w-os motor szépen gyorsul 20km/h-ig, jobban mint a bérrollerek, jobban mint az eddigi 350w pálcika rollereim. Utána komotosabb (talán akkú kimélés?) a max 25 km/h elérése, de érezhető hogy menne ez gyorsabban is. A motorfék lehetne erősebb is, Niubility N2 megszoktam hogy 95% motorfékezek, nagyon szerettem azt a rollert, de a kormánytörések és hegesztegetésekből elfogyot a türelmem. Ezért itt jól be kell lőni a féket. A 9“ kerék messze jobb mint a 8,5“, de érdekes módon pont ugyan olyan stabil mint a 10“, hangja szinte nincs is. A motor erölködés közben is megnyugtatóan csendes (600w-ig fut fel). 20% töltöttség alatt visszavesz és max 20 Km/h-val enged menni, de azt 10% alatt is tartja (teljesen még nem merítetem le). A világitás mint a többinél, hátsó lámpa folyamatosan világit, nem kikapcsolható, úgynevezett menetfény. A kormányon futó fénycsík viszont pöpec. Már másolják, de azok kivitelezése tróger. Annyira jó a fénycsík elöl, ami állítható efektek és színeket tartalmaz, hogy pár napja megállított a rendőr, csak azért hogy megkérdezze milyen roller, hol vettem, mennyibe kerül, mert már mesziről kiszúrta, hogy milyen jól ki vagyok világítva - előről. Az utcán is megnézik. Sikerült esőben is tesztelni, szerencsére a trópusi esőzúdulást megúsztam, de sima esőben mentem vele, nem ázott be, a védelme nem 5.4-es hanem 5.5-ös. Ebben eddig jól vizsgázott. Én ugyan nem vagyok langaléta, de nekem kényelmes a kisebb kormányhossz. Sokkal jobban lehet levírozni a gyalogosok és az autók között is. A kormány markolat nem csúszik, nem jár le a kormányról. 43-as lábam van T alakban simán elfér a deszkán. Erzsébet hídon szoktam átmenni. Az eddigi pálcika rollerek a híd emelkedő szakaszán 14-18 km/h bírtak vinni, ez simán viszi a 20km/h-t. Nagyon jól gurul „üresben“, a Xiaomi rollerekben ezt utáltam nem lehet gurulni. A hídon felmegyek 25 km/h-ra (hajnalban megyek, senki nincs a hídon, mielött kapom az ívet) ott elengedem a Budai lépcsőkig 20 Km/h-ra lassul. A többi roller 12-16-ig lassult. A gumi öngyógyítos belső nélküli gumi. Ezért az árért ilyet nem tesznek a rollerekre. Van applikáció, melyből kivették a térkép módot és a szuper gyorsulást upgrade után. Az utóbbi szerintem nem is ment, a térkép kifagyott, hibásan dolgozott. A többi dolog irányítható az appból: világítás, első fény szín, effektusok, lezárás, ez pl NFC-s kártyával feloldható. Az akkúra kiváncsi leszek kánikulában és télen, hogy elég lesz e hogy becsorogjak a munkahelyemre. Remélem nem untattam senkit.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
dzsidzsas
aktív tag
válasz ridiculous #21588 üzenetére
Eredetileg be lehetett kapcsolni egy erősebb gyorsítást, én nem vettem észre, hogy működött volna, mert igy is nagyon gyorsul. Lehet ez a 20-25 közötti sebességre lett volna hatással, de mire lett volna esélyem letesztelni, upgradelt a program és kikerült belőle.
https://rollerezz.blogspot.com/
-
ridiculous
aktív tag
válasz dzsidzsas #21589 üzenetére
Na ezt a funkciót eddig észre sem vettem!
Én az új verziót letöröltem és a régit pakoltam vissza a funciók hiánya miatt, szóval majd kipróbálom a "szuper gyorsulást"
*amúgy lehet furán hangzik de addig amíg az új applikácót használtam (1-2 napig) lomhábbnak tűnt a roller.. mintha nem gyorsult volna annyira mint a régi appal, lehet csak beképzelem de a régi verzióval mintha alapból "szupergyorsulna" anélkül hogy be lenne kapcsolva a funkció.[ Szerkesztve ]
[ [ [ Pain...Death...Nothing phases me ] ] ]
-
Miikee
csendes tag
Sziasztok!
Egy kis segítséget kérnék.
Ninebot G30P-n szeretnék első - hátsó kerékcsapágyat cserélni. Több leírást, videót megnéztem ahol az SKF az ajánlott, viszont a pontos típusnál elvesztem. Talláltam 6001, 6002 és 6003-as ajánlast is, és a végük is eltért néhol (valamelyiknek C3 van a végen a másiknak nincs). Tudtok benne segíteni, hogy pontosan melyik típus kell bele? Illetve, ha több is jó, akkor mi az amire oda kell figyelni választáskor?
Előre is köszönöm -
eFeMeR74
senior tag
-
Bep
senior tag
válasz Miikee #21593 üzenetére
Azért mert a kötőjel előtti jelenti a típust és a méretet. pl. a 6-os egysoros mély hornyú golyóscsapágy. Az utolsó szám meg a tengelyátmérőt amire teszed (táblázat) és ez viszi magával a külső átmérőt és a szélességet is ugye. A kötöjel után van a kiszerelés, mint 2RSH, mint RSH tömítés mindkét oldalt.
[ Szerkesztve ]
-
eFeMeR74
senior tag
válasz Miikee #21593 üzenetére
Most nézem, hogy első hátsót akarsz cserélni. Azért van ennyi méret mert az első kerékhez kell 2 db 6001 es és a hátsó tengelyen pedig a 2 db 6003 a méret.
Ezért van több ajánlás mert más és más a méret az első és hátsó keréken. Amit én sem tudtam. [link]MI Box S-Archer-OP8T-NSA310-Toshiba A300-MI Robot Vacuum-RoidmiF8
-
RpPRO
őstag
válasz ridiculous #21588 üzenetére
F2 Proban is állítható a gyorsítás mértéke.
Aaron14: én csak simán használom a rollert, nem kapcsolok ki-be mindent telóban, rögzítem az utat (nem érdekel). Nem csörög, nem berezonál, nem is fújom 4 bárra a kereket, működik az index. Igen, holtjátéka van a felfüggesztés miatt, igaz én nem is megyek vele holdfelszínen.
Nekem eddig KOPP-KOPP minden szépen megy.
[ Szerkesztve ]
Helló biztos úr. Nem alkohol vagyok befolyásoltsága felett. Néha összeszavakat a keverem.
-
whbear
senior tag
Én igaz mint autószerelő tudok nyilatkozni. A C3 az a lazább illesztésű nagyobb hőtűrésű kivitel, pl kardán függesztő csapágynak tesszük be. Kerékcsapágyhoz nem C3-mas, mindkét oldalon műanyag porvédős csapágyat tennék, SKF mostanában elég nagyot zuhant minőség terén. Inkább NTN-SNR vagy KOYO vonalon néznék körül. Ez csak az én véleményem.
Arch Linux, Void Linux, Network Radios, VoIP, HAM
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen