- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Bluetooth hangszórók
- Autós kamerák
- Computex 2024: az AMD idén az asztali és a szerverpiacon is frissít
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Samsung LCD és LED TV-k
- Mini-ITX
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Vezeték nélküli fülhallgatók
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
Hirdetés
-
Mesterportrékkal érkezett a Honor 200 Pro
ma A Honor AI a Studio Harcourt módszerén edzett, a Pro mellett befutott a Honor 200 is.
-
Nem lesz soulslike játék a Phantom Blade Zero
gp A készítők egy pár mondatos kérdezz-felelekkel tisztáztak néhány dolgot a játékkal kapcsolatban.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
PROHARDVER!
Új hozzászólás Aktív témák
-
deicide
veterán
Sok volt a falu, ahol tisztelem a max 70-et, de azért nyomtam, ahol tudtam, picit ment is feljebb a fogyi. És ezúton is szeretnék köszönetet mondani a Csákvár-Oroszlány szakaszon szembejövő autóstársnak, hogy villantott és nem szálltam bele 2 kanyarral később 150 felett a 70-es táblánál strázsáló traffiba.
Az autó pedig tényleg imádja a nyújtott íveket, 150-180 környéke is bőven belefért a jól belátható enyhébb kanyarokban. Amit viszont nem szeret, az a szar út, volt egy meleg helyzet, ahol durván bele kellett fékeznem a kanyarba, mert fel volt gyűrődve az út, ez téli gumival 120-nál nem rajtam múlt, az biztos, hanem a technikán, hogy ott maradt az íven...A 710-es számú, Fűzfőt és Akarattyát elkerülő út pedig Mintha versenypálya lenne, tükörsima, nagyrészt egyenes, adta magát a 200+. Oda biztosan vissza kell még mennem. Priceless, ahogy átnézel a Passatos arcára, amikor kielőzöd 150-nél és elnyúlsz tőle
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride