Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • TitiRii

    senior tag

    elöször egy kis pontosítás:
    volt robogom
    egy yamaha jog next zone z
    és örültem hogy megszabadultam tőle, ugyanis szeríntem vagy legalábbis nekem az olcsó fentartásí költségekbe nem fér bele a 3-4 e kmenként szétkopó 8e ft os ékszij, az 5-6e kmenként elkopó 12e ft os röpsulyos kuplung és szintén ugyan enyibe kerülű vario tárcsák és görgök
    az a robi ami megy és valóban legalább 50 et megy és nem maratoni egyenes táv kell neki hogy elérje kizárt hogy 4 liter alatt megusza, de a 4,5 5 inkább jellemzöbb(7 literes volt a tankom amit nem vadálat utcai városi hazsnálat mellett 150 kmenként kerestem fel hogy ne keljen tolni,3000km alatt meg a drága szintetikus 2 t motorolajat is tölteni kellet mert megette
    és akkor pár helyre rakás:
    mutassatok ma egy olyan 50ccm es motort amire kéne jogsi vagy rendszám, vagy több lenne a biztije mint egy robinak
    cserébe mutatok viszont olyan robogót ami ugyan jol megy, söt kifejezetten vadálat kényelmes jo az utartása stb viszont az egyik 180ccm(2t gilera runner, már nem gyártyák ezt a típust, közel 40 LE volt) a másik meg 500(gilera nexus 4t 1 hengeres), mind 2 jogsi köteles (a1 és A) és mind2 re kell rendszám, és egyikre van vagy 7 a biztosítás a méásikra meg kereken 30 éves szinten, a vétel áruk meg mind2 nek milla felett van bőven. namost ezek meg pont ellent mondanak azoknak amik miatt ti a robikat részesítették elönyben
    aki mindezek után a robogót tolerája, az sose ült még más motoron, de legalábbis tuti nem használt rendes váltos motort, vagy kevesebb mint évi 1000km et megy vele, és nem városi forgalomban, vagy megszállot, amivel nincs semmi baj :D
    de végezetül jöjön az én személyes robogos korszakom ami jo nagy baklépés volt.
    fiatal kezdö motoros voltam,minirigák és simsonok után nagy beruházás volt egy haveri körben is divatos robogó beszerzése, kökemény nyári munka összes régi roncs eladása, szülinapi pénzek karácsonyi pénzek össze szedése, de meg lett.
    elöször is rugo ót szinte semmi, gyenge futomű méggyengébb rugozásal, pedig elöl olajos upside down villa volt brembo tárcsa fékel, hátul meg wp gázos telo álitható keménységel, kicsi kerék ,ami mindennek utána ment, kátyk életveszélyes grand kanyonok voltak, szlalomozni meg bpi forgalomban nem épp életbiztosítás, mivel kicsi,halk, se nem látják halják az autosok..mind e mellé hoszab ut során elég fárasztó is tehát másfél évnyi sporolást nekem sehol sem ért meg, és miután alig 10000e km beletétele után széthullott , pedig megvételkor ujitottam fel teljesen kivül belül semenyire sem mondanám olcsó üzemeltetésünek, cserébe viszont nem ment legalább.. mig a simok, vigan mentek 80 at is ez max 60 at, hátszélel szakadékben maratoni távon gyorsítva, pedig volt benen a végén már rezon tuning és folytás kiszedés is
    életem egyik legboldogabb pillanata volt mikor egy balatoni motor kölcsönzös faszi a köv szezon elején olyan szakadt állapotban megvette filérekért, amiböl egy szakadt yamaha dt tudtam venni. ami régebi volt, roszabb álapotban volt több km volt benne, de egy egész szezont ugy mentem el vele hogy kevesebbet fogyasztottam kényelmesebben biztonságosabban és hozzá nem kellet nyulnom, és ugyan anyiért el tudtam adni 2 bukás után is mint amenyiért vetem egy ével késöbb, utána rájöttem hogy már egy 125 is menyivel több mint egy 50 es és nem feltétlen kell arra is jogsi és rendszám
    robogot én max kisbevárolni járo nagymamák és nyáron munkába menő anyukák alatt tartom reálisnak.
    akinek elsö motorja annak meg azt ajánlom hogy szerezen be mellé egy váltos rendes motort is és utána vélekedgyen a robogorol mikor vissza ül rá megint
    és nem fikázni akartam senkit csak épkizláb érveket kérni miért van ma megveszve a társadalom a robogokért a hagyományos váltos motorral szemben, és pl irtam is egy pozitivumot amit én egyedül pozitivnak tartok, mégpedig a csomag tartó
    és hogy utolsó kérdésre is válaszoljak, kinai vagy tajvani motor gyártok
    keeway, cpi,husang? vagy mi ezek közül álítolag a keeway elfogadhatóbb a cpit meg mindenki nagyívben kerülje
    de amenyibe kerülnek anyiért már egy jo állapotó használt runert is kapni akár már pure jet est is (befecskendezéses, ha már anyira oda vagytok értük) és még a motorosok is tudgyák hog robogoban a gilera runernek nem akad párja, de az olcsobb aprila és piagio modelek sem roszak, utána jönnek a japán gépek.

    Akinek kell valami, vagy akar valamit munka időben keressen az itt megadott telefonszámon! Köszönöm.

Új hozzászólás Aktív témák