- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Raspberry Pi
- AMD vs. INTEL vs. NVIDIA
Hirdetés
-
Premier előzetest kapott a V Rising
gp Napokon belül befut a teljes PC-s kiadás, az év során pedig megkapjuk a PlayStation 5 változatot.
-
Snapdragon 8-as szériával várhatók a Honor 200-ak?
ma A Honor 200 állítólag a 8s Gen 3-at, a 200 Pro változat pedig a 8 Gen 3-at használja majd.
-
A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
ph A vállalat többek között egy slim profilos léghűtővel, egy helytakarékos táppal és egy ITX-es házzal adott magáról életjelet.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz golyani #1605 üzenetére
Akkor mar tudod, hogy erdemes mindig erdeklodni tobb helyen motoros dolgokban, mert nagyon sok a lehuzos hely.
Errol a kesztyurol beszelsz? [link]
Ez biciklis kesztyu es nem tul tartos. Tudom, mert batyam izombol bicajozik, alig kerult olcsobba a bringaja, mint a motorom"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
hát bementem egy ilyen columbia fox meg etc boltba kicsit divat kicsit túra, eccer volt ott eg peugeot50-es supermoto és kérdem van -e motoros kesztyű
és ezt nyomták kezembe
de ha meglesed neten 661 oladláta motoros kesztyűre is a bicajos kesztíűket írja ki.
661 MTX egész jó itthon vmi 7500 körül mozog asszem.
[Szerkesztve] -
stargazer
senior tag
lenne egy 2000-es burgman 400-as a képben. 2 évesen a komplett blokkot cserélni kellett benne gyári garanciában megcsinálták. azóta kb 25 ezer km van benne. most lett komplett fényezve meg vezérműszíj cserélve benne. kb 600-ért meg lehetne kapni. mit gondoltok?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
bagesz
csendes tag
a családba három robogó van,mindegyiket a gumin feltüntetett értékekre szoktam felpumpálni.ami 2-2.3bárig terjed. van egy honda dio-nk az például 2-bár alatt tácol.nézz körül a gumik oldalán hátha megtalálod.az út egyetlenségeket nem a guminak hanem a telónak kell csillapitani.
-
bagesz
csendes tag
válasz stargazer #1611 üzenetére
ami újra van festve az mindig gyanus.érdemes kinyomozni hogy mi volt a festés oka,alákéne nézni az idomoknak,megkell nézni az egyenes futást,hogy a két kerék egy nyomon fut e.két ismerősömnek volt burgmanja,egyik sem volt valahogy megelégedve vele,a pontos problémákat nem tudom,csak annyit hogy a kormányba mindig elakadt a térdük kissebb kanyarba.a nagy testhez képest kicsi a kereke,ez nem tesz jót a menettulajdonságának.de nem akarom elvenni a kedved csak vigyázz hogy be ne csapjanak.én inkább egy aplilia scarabeo felé kacsingatnék,jobban motorozható.de ne érts félre nem akarom megmondani hogy mit vegyél.
-
stargazer
senior tag
''Számos esetben kerestem ilyen típust a használtmotor hirdetések között, de csak kevésszer találtam. Ez pedig vagy azt jelenti, hogy kevés van belőle országunkban, vagy azt, hogy a tulajdonosok elégedettek vele, és ez is sokat elárul...''
namost énis körülnéztem és most én meg zömében csak burgmanokat láttam használtban... namost akkor én mire gondoljak? mindenki meg akar szabadulni tőle...?
mondjuk én egy olasz márkával szemben mindenképpen előnyben részesítenék egy japán megoldást, de azért ez elgondolkodtató. igazábol sose lehet tudni hogy nem volt-e télleg törve...Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
fradi81
veterán
Hi
Keeway focusom van, még nincs egy éves, és eljött az idő hogy megváljak tőle, amíg még tudok. Ma élőben is megnéztem az egyik legszuperebb robogót amit láttam, az Aprilia SR 50-es bébit, ez már 2006-os, feketében atomdurván néz ki, digitális műszerfal, mindent kijelez, azt is ha szervizelni kell. Atomjó az egész, tudnak valamit az olaszok. És ami még fontos, 5 év gari van rá, csak néztem. Amint eladtam a keewayt megyek és megveszem ja és az sr-be még a bukóm is beleférmoto g72, Ninebot d28e
-
fradi81
veterán
Valaki tudja miben különbözik a 2006-os sr a 2005-östől?
moto g72, Ninebot d28e
-
stargazer
senior tag
addig nem veszek nagymotort amíg össze nem jön rá kp, addig is szeretnék valami alternatív megoldást. iszonyú hogy mit vívódok hogy mi legyen. a legjobb döntést szeretném hozni, de annyi lehetőség van hogy ez korántsem egyszerű. használt robogót nem szivesen vennék. nem akarok állandó szervizekkel bajlódni. érezhető egy használt 50ccm-esen hogy az már nem mai gyerek? a menettulajdonságain? vagy min? van valami érdemi fejlődés a robogók terén? úgy érzem ez nem az a műfaj ahol mindennapos a spanyolviasz. az is aggaszt hogy esetleg nem megy úgy ahogy szeretném hogy menjen. jó nemtudom mit várok igazábol, biztos aki próbált már olyan gépet ami 3 s alatt 100-on van annak már az is kevés egy idő után, de akkor is. mi van ha eltelik 2 hét és kevés lesz. nektek nincs ilyen gondotok? meg vagytok elégedve egy robogó teljesítményével?
azt sem tudom mire elég 50 ccm még sose motoroztam.
mi a véleményetek a honda zoomer-röl? most néztem, és nagyon tetszik. iszonyú stílusos de kegyetlenül drága. és akkor ráadásul még elöl is csak dobfék van. 4,5 le. ahogy néztem az óráját 60 a max. ez városban igazábol bőven elég, de nem tudom milyen érzés lehet úgy menni hogy tudod hogy vége. ennél gyorsabban ha megszülök se fog menni. viszont 4 szelepes, négyütemű, vízhűtéses tehát a blokkja elég meggyőző. csak az a dobfék kicsit kiábrándító, meg az ára de az nagyon. bár lehet hogy a blokk indokolja. lehet hogy a 100-as lead ami bután néz ki annak nem ilyen fejlett a blokkja, sőt most megnéztem és az csak léghűtéses (nem tudom számít e ez annyira, olvastam eccer a banditrol amit a legnagyobb melegben sem tudtak kicsinálni pedig pont a léghűtés hatékonyságát akarták megkérdőjelezni) szelepk számárol nem beszélnek. télleg mit jelentenek és mi a különbség a SOHC és a DOHC között? ezt már tök régóta szeretném tudni és nem találtam rá egyértlemű választ pedig valszeg nagyon az lehet ha mindenhol ezzel dobálóznak.
szal a lead elvileg erősebb, mégis sokkal olcsóbb. csak a dizájnt fizetem meg a zoomer-nél? iszonyú szivesen vennék egyet mert nagyon nagyon teccik. kicsit aggasztana hogy elcsórják. egy ilyen gépnek azért van szeme meg értéket is képvisel legalábbis a boltban. bár ahogy olvasgattam a hátsó kerék odaláncolása valami nagy és elmozdíthatatlan dologhoz szokott lenni a leghasznosabb megoldás.
kicsit emlékeztet a régi romet pony-ra, már akkor kisgyerekként nagyon megfogott a kis kerék, vastag széles gumi és a minimalista váz.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
GodHeart
senior tag
válasz stargazer #1618 üzenetére
háát figyu.. legroszabb esetben veszel egy robogót használtan 150k-ért, és ha van hibája. maximum 50k-ból tiptopra lehet megcsinálni, úgy hogy 5évig semmi problémája nem lesz...
én csak a saját példámmal tudok élni. Vettem egy Malaguti F12-est 115k-ért, majd ráment 30k-m és olyan lett mint egy új. Minap mentem vele 85-öt, és semmi tuning nincs benne.. városban bőven van benne tartalék, szóval ottan előzgetni simán jó És ha megszoktad, akkor égy kicsit merészebb és lesz új a nap alatt Ezt tudom garantálni..
Most fogom tuningolni, lehet 70-80k-m is rámegy, de akkor remélem menni fog 100-110 körül.. kitudja
szóval nem kell félni a használttól, mert viszonylag kis ráfordítással lehet újat varázsolni belőle.. Jó én nem törött motorról beszélek, meg aminek füle farka kivan, hanem egy olyan jó állapotúról. Atz ha szerencséd van, még hibája sincs.. de mindenképp vigyél magaddal olyan embert aki már ült robogón, hogy ő érezze van e valami baja. Én is vittem.
Akkor mit akartam még... A 60-as órájú az szvsz iszonyat kevés, még városban is.. szóval min olyat vegyél, ami 100ig van beskálázva.. de a nagytestű 50-es robogók ált ilyenek. Tudom ajánlani az én motorom típusát, a F12-est, de az F15 is igen jó. Haverom Gilera Runnerje.. hát az meg mindennek odaver.. tuning nélkül megy 95-öt.. kocsival mérve És 200k-ért vette.. szóval van új anap alatt
hajrá -
stargazer
senior tag
válasz GodHeart #1621 üzenetére
milyen évjáratú gépekröl beszélünk? és szted ez a fogyasztáson nem mutatkozik meg hogy viszi a 95-öt tuning nélkül? ez a zoomer iszonyúan teccik és elvileg iszonyú keveset eszik. 2 litert. a honda ezt a fasza befecskendező rendszerét tette bele, amit a legfaszább motorjaiba szokott. namost akkor ez elképzelhető hogy gyengébb meg lassabb mint egy gilera runner? vagy lehet hogy itt tényleg arra mentek rá hogy a robogó elvileg csak 45-tel mehet max, ahhoz képest meg a 60 (ha viszi) még bőven sok is...? ez mondjuk elég hülyeség lenne figyelembe véve hogy robogók terén is verseny van, bár lehet hogy ők a fogyasztásban akarnak nyerni. ez nekem akkor is fura. nagyon húz a szivem a zoomer felé, nekem amúgy is mániám a variálhatóság meg a személyreszabhatóság ugyhogy ebben is nagyon rátaltak az izlésemre. bár még egyetlen személyreszabott zoomerről sem találtam képet és még dizájnelemeket sem láttam sehol pedig most már 1 órája keresgélek a neten.
persze az ésszerűség engem is hajt. ha egy jó állapotú használt gépet megkapok negyedannyiért mint egy uj zoomert akkor nyilván nem fogok venni zoomert.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
stargazer
senior tag
használtauto.hu-n van a legnormálisabb választék és runner-böl van a legtöbb a gilerán belül, nagyrészük tehát runner. ez milyen márka? olasz? bár remélhetőleg egy ilyen egyszerű szerkezetet mint egy robogó azért normálisan össze tudnak rakni. nem vagyok oda az olasz technikátol. dizájnban, külsőségekben nagyon ottvannak de precizitásban meg technikában-technológiában a japánokat részesítem előnyben.
namost lényegében 180ezernél kezdődnek. és ezek 98-as évjáratú motorok. elég durva azért ez is. de nem rest valaki elkérni 300-at sem egy 98-as 2000-es gépért! namost egy 6-8 éves robogo 300, vagy egy tök uj 700-ért...? így már nem is tűnik olyan soknak...
na jó ezek 180 ccm-esek és 2001-es 2002-es 2003-as gépek.
tovább okulok.
[Szerkesztve]Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1622 üzenetére
Nem akarlak elkeseriteni, de a zoomer egy zsakutca, nem vezet sehova.
Felejtsd el. A magyarorszagi Hondakat meg foleg. Ha minden keppen japan motort akarsz venni, ott a Yamaha. Suzuki is szar itthon.
Ha meg olyan motort akarsz venni, ami megy, akkor olasz: Piaggio, Gilera, Malaguti.
Az otven varosban verszegeny. Olyan motor kell, ami legalabb megy hatvanat-hetvenet, amugy majd jol beledongolnek az aszfaltba az autok. Ez Budapestre es kornyekere igaz, videken nem feltetlenul."önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz stargazer #1622 üzenetére
most nincs időm hosszan válaszolni, de az én gépem 98asként lett nekem eladva, de szétszedés után jópár alkatrész 96os.. szóval én inkább 96osnak mondanám. A fogyasztásom meg 3-3.2l ami meg nem olyan durva.. szóval nem kell félni a használt régi motoroktól..
ezek fűnyírók kasztnival -
Zenty
őstag
válasz stargazer #1623 üzenetére
Én se szeretem álltalába az olasz termékeket ,de motorokat azt tudnak csinálni ! (Föleg a nagyobb márkák)
Olaszok full motor buzik ezért nem meglepő
De japok mint szinte mindenbe joval megbizhatobak! Persze ez attol is függ ,hogy vigyázol a motorodra ,mert akkor tök m1 bármelyik lehet megbizhatzó vagy trapa!Guild Wars - Zenty a survivor
-
Zenty
őstag
Közbe nézegettem az olasz robogó árakat!
Lehet érdemes lenne kiutazni egyért?
Joval olcsobb kint ,és a kicsikre nincs reg dij!
A haza érkezésnél ki is vennék a folytást a robcsibol !
[Szerkesztve]Guild Wars - Zenty a survivor
-
a.t.t.i.
senior tag
Sziasztok.
Én is most szeretnék robogót venni.
Aprilia sr-t,vagy malaguti f12est szeretnék.
Mi a véleményetek ezekről,kinek milyen tapasztalata van,és mit érdemes megnézni rajtuk,azon kivül hogy megy-e? -
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1628 üzenetére
Nekem volt egy sr-m, igaz 70es hengerrel.
Nem volt rossz gép, bár buhera miatt voltak betegségei...azt leszámítva, ha gyári cucc, akkor elég jól megy, jó méretei vannak én 85/186 vagyok, és kényelmes volt, jól ment.
Malagutit nem ismerem. Abból csak centrot próbáltam, de azis jó volt.
szvsz mindkettő jó választás lehet.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Papa-Georgo #1629 üzenetére
Köszi.
-
a.t.t.i.
senior tag
-
GodHeart
senior tag
válasz golyani #1633 üzenetére
mér? a füstontás csak a keverék beállítása van elcseszve!? egy szakembernek ez max 5perc..
teleszkópokat kell megnézni, nem e folyik belőlük az olaj, meg hogy nem e volt törve a váza..
meg a hangja is fontos persze!
namegy, hogy eredeti e...
szóval ha veszel mocit, egy szerelőt is bekell szerezned, spanolj össze valakivel Jófejek ám -
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1635 üzenetére
Nah igen...első motorom amit vettem, az Aprilia..énsem értettem tőlságosan hozzá. Vmennyire ezért is szívtam vele. Másodszorra már sikerült egy jó mocit kifogni.
Ami szvsz fontos. Általában fékcsöveken, felnin rajta szokott lenni a gyártási dátum, ott pontosan megtudod nézni mikor gyártották, ergo mennyi idős. Amennyire lehetőség engedi, betekinteni mociba, leszedni leszedhető részeket, bekukkantani alá, nem rozsdás e , nincs e törés nyom, folt, stb. Akku-ra ránézni, nem folyik e, nincs e kicsapódás rajta. Elemeket, lámpákat végignézni, nincs e törés, repedés rajtuk, burkolaton van e matricázás, az alatt esetleg nincs e vmi repedés, mert gyakran ilyenekkel fedik el. Akkor, érdemes levegőszűrű alá benyúlni, hogy nem tocsog e olajban, mert ha megszívja magát az gáz. Szóval, egy naon picit ugye annak olajosnak kell lenni, de tényleg csak annyira, amennyire a szivacsnak kell, de pl. aprilián ilyen összenymoható, ha összenyomos, akkor nem szabad, hogy fojjon belőle, vagy csöpögjön az olaj.
Megkell nézni van e rajta tuning, ált. sportlégszűrőt szoktak felrakni, ed azt elég gyakran kell tisztítani, megkéne nézni hogy mennyire dzsuvás az is sokat elárul róla. Akkor megkell még nézni, amikor mész, ha tudod, hogy hol állt moci, nézd meg placcot, hogy esetleg nem látsz e vmi foltot alatta, vmi folyást, amit mondjuk biztosan betudsz helyettesíteni a mocinak, mert az sem túl szerencsés, pl. csöpög az olaj a légszűrőből, vagy a benya szivárog, az már elég gáz...valszeg karbi már full dzsuva és tűszelep nem zár rendesen benne.
Ha ezeket úgy látszatra szemügyrevetted, akkor jöhet éles teszt. Aprilia nagyon érzékeny, berugás/önindító szempontból..tudom mert szívtam vele. Ha nagyobb blokk van benne, önindítót elis lehet felejteni. Szóval fontos, hogy persze függ attól mennyit ált, vagy járatták elötte e, de azt, ha kipuffra teszed kezed /csak óvatosan/ érzede meleg e. Szóval, hogy max. 3-5 berugásból bekell hogy induljon, de legjobb lenne, ha első pöcre menne. Hidegen ált. nem szeretik önindítót.De azért meglehet próbálni, hogy annak milyen hangja van, behúzza e, szeretnek elromlani. Szóval ha nincs csörömpölő hangja, és hallod, hogy indít rendesen akkor ok. Nah, hamár beindult, akkor szép egyenletes hangja van e, van e noirmlis alapjárat, egy kicsit ráhúzol, visszaenged, és megmarad e, nem fullad e le.MEnjél vele pár kört. szépen, egyenletesesn jár e moci, nem inog binog, még középsztemderre felhúzva nézd meg, hogy kerekeket megforgatva azok egyenletesen járnak e, nincs e oldalirányba holtjátékuk. Első keréknél spirál rendben van e? /ha sebességmérő mér, akkor valszeg igen / Próbálj ki rajta mindent, működik e rendesen.Ha mész vele, húzzál rá egy csutkagázt, hamár szépen bemelegedett, hogy reagál rá, szépen gyorsul e? Aprilia elég jól gyorsult nekem, ha érezhetően lomha lenne, akkor vmi gebasz lehetősége sztem megvan.
Nézd meg milyen gumi van rajta. sr, ha jól emléxem amit írtál...ilyen rallys jellegű, szeretnek cross gumit rakni rá, ilyen nagy kockák állnak ki gumiból...na pl. betonútra ha kész halál, szart is kirázza belőled. Akkor ülést ha felnyitod, akkor az nem lötyög e, nincs e eltörve. Nézd végig kasznit, hogy casvarok mennyire vannak meg, van e hiány belőle, elemek rendesen helyükön vannak e. Nézz mindent át rendesen.
Szvsz, ezek amik fontos dolgok lehetnek, de majd vmi nagy guru jön, és helyesbít ha kell.
Aztán ha mindezt legnagyobbb körültekintéssel megnézted...még mindig érhet meglepetés.
Vétel után érdemes talán szervízben átnézetni, olajakat mindenképpen kicserélni, karbit kitisztítani, beállítani. akksit megnézni, esetleg cserélni, illetve gyertyát, gyertyapipát ha kell.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
a.t.t.i.
senior tag
válasz Papa-Georgo #1636 üzenetére
Nagyon köszi a jótanácsokat,ezeket le fogom jegyzetelni.
Szerintetek vizes vagy levegőst érdemes venni vagy mind1,fogyasztásra ilyesmire gondolok? -
stargazer
senior tag
mér zsákutca a zoomer? meg a hondák általában?
Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
vtechun
veterán
-
Papa-Georgo
senior tag
válasz a.t.t.i. #1637 üzenetére
Gondolom itt hűtésre gonodolsz. Levegős egyszerübb. Általában kisebb mocikon van, nincs vele túl sok gond.
''vizes'' egy újabb hiba forrás lehet. igazából, ha nagyobb testű moci/robogó, akkor teljesítmény miatt kell rá. Aprilia levegős volt. Ugyanakkor pl. egy Piaggio NRG az már ''vizes'' ha jól tom.
Amúgy, mocitól függ, malaguti nemtom milyen, apriliát írtam, normál használat mellett, elég levegő neki.''Aki hisz abban, hogy a biztonsági termékek képesek önmagukban valódi biztonságot nyújtani, az megelégszik a biztonság illúziójával.''
-
stargazer
senior tag
ja szóval csak ezért zsákutca?
azt hittem már tudsz valami konkrétat. azt hiszem a belbecs nem lehet vita tárgya. elvileg az ízlés meg nem képezheti vita tárgyát. sztem formabontó. nekem már tele van a hócipőm azokkal a robogókkal amiket általában látni. nekem mindegyik ugyanolyan, a derbi kicsit más mert amit a gilera elkezdett és félbehagyott, azt a derbi befejezte, és teljesen felhozták azt a részt a kormány meg az ülés között nem tudom hogy hívják, én övvonalnak nevezném nem tudom miért. lehet hogy az teljesen más, de igazábol tökmindegy...
el is hiszem hogy nyugaton zoomer (ruckus) őrület van, mert olyan szinten felüdülés a sok hagyományos burkolt sportos kinézetű járgány közt ez a mokány kis vagány otrombaság, ami úgy néz ki mintha összeeresztettek volna egy biciklit meg egy targoncát, hogy én kész vagyok tőle. szerelmes vagyok belé. eddig is éreztem hogy kéne egy robogó, de csak a tény miatt hogy akkor szabadon sertepertélhetek, mert kicsit húztam a számat ha a robogók kinézetében rejlő lehetőségekre gondoltam. inkább úgy voltam vele, hogy nem is foglalkozok vele, kinéz majd ahogy kinéz.
de ennél érzem hogy örömmel ülnék rá és pluszt jelentene robogózáskor. ha elmegyek megnézni jövő hét végén, és nem fogok ultrahülyén kinézni rajta a 190 centimmel akkor elképzelhető hogy bevállalom.Fegyverben réved fönn a téli ég, kemény a menny és vándor a vidék, halkul a hó, megáll az elmenő, lehellete a lobbant keszkenő...
-
spiceworld
csendes tag
kell 50cm3 alatt forgalmi engedély, műszaki vizsga stb?
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1641 üzenetére
A zoomer azert zsakutca, mert:
-dobfekek (sajat tapasztalat, egy dobfek kb harmad annyit er, mint egy tarcsa, nehez vele megallni idoben)
-nincs sebesseg (magyar ember otvenes tablanal hetvennel megy, hetvenesnel kilencvennel). Ut akadaly leszel vele, nem tudod felvenni a forgalom ritmusat, eltaposnak
-nincs szelvedelem, nyari huvos esten lefagysz a motorrol
-kis csomagtarto, buko se fer bele, allandoan a kezedben kell majd szorongatnod, igy nem tunik nagy gondnak, de majd az otodik alkalom utan..
-nincsenek hozza extra kiegeszitok
-draga
Ezert nem latsz belole magyarorszagon egy darabot se uton. Holtvagany az egesz.
Pont azokat a dolgokat nem tudja, amire kitalaltak a robogokat, viszont pl poennak nagyon jo."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz spiceworld #1642 üzenetére
Se forgalmi, se muszaki, egyelore. Kotelezo kell, ma adtam fel, Allianznal 2900 egesz evre.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz Papa-Georgo #1640 üzenetére
Az en motorom eseteben a levegos alig tud 65-t menni, enyem majdnem nyolcvan. Ennyit szamit a vizhutes.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz a.t.t.i. #1643 üzenetére
elvileg 98-as az enyém... nagyon szép motor
jah és vizes!
itt van róla 4 kép.
[link][link][link][link]
holnap meglesz bele a 70ccm-es tuning így első nekifutásra, aztán majd a többi.
a zsineg helyett már krómkiemelék vannak a hangszóróknál, csak arról nincs képem, még nem csináltam. meg oda a rádió mellé, két hangérzékeny neoncső fog jönni meg még 1-2 átalakítás!
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- BestBuy ruhás topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- 3D nyomtatás
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Kihívás a középkategóriában: teszten a Radeon RX 7600 XT
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Microsoft Excel topic
- További aktív témák...
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- ELADÓ GÉREX gyártányú akkus fúró, csavarozó
- Részletfizetés. Bontatlan. noblechairs ICON székek azonnal . Utolsó darab raktáron +36301300000
- KIA Ceed 1.4 T-GDI Platinum DCT. 2019.