- Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
- Két Zen 5-ös dizájnjának mintáit is szállítja már az AMD
- A Colorful "fagyosan kompakt" alkatrészekkel megy elébe a nyárnak
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Az átlagnál vaskosabb ventilátorok kandikáltak ki a Corsair vitorlája mögül
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Gaming notebook topik
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Fujifilm X
- OLED TV topic
- A Keychron ismét egy űr betöltését vállalta magára az egerek szegmensében
- Házimozi haladó szinten
- Xiaomi Pad 5 - hatásos érkezés
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
Hirdetés
-
Nyár végén jön az idei THQ Nordic Digital Showcase
gp Az új bejelentések mellett újabb részleteket kapunk a Gothic Remake-ről és a Titan Quest II-ről is.
-
Eleglide C1 - a középérték
ma Szintet lépett az Eleglide, az egyébként egész korrekt M2 után a C1 sokkal komfortosabb közlekedésre alkalmas.
-
Az NVIDIA szerint a partnereik prémium AI PC-ket kínálnak
ph Megkezdődött az NPU-k elleni hadjárat, de egy fontos részletet nem említ a cég.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #1750 üzenetére
egyik se eladni akarta. Akkor meg nem értem miért túloztak volna. Én nem túlzok. Igaz a kut mérőórájának és a kmszámlálónak a pontosságától függ az adat, de max 5 %-nyi tévedés van jelenleg benne. Szal nekem hihetsz. Majd ha többet fogyaszt esetleg mint 2,5 liter, akkor majd szívom a fogam, de nem fogok belole titkot csinalni.
-
vtechun
veterán
válasz Topiccsendőr #1752 üzenetére
Van olyan aki csak fullgázon megy? Az szerintem semminek sem használ... Full gáz nem egyenlo a maximalishoz kozeli sebesseggel, aki meg maxon hajtja non-stop a robogojat az hulye, tudhatna hogy jelentosen kevesebb benzinnel is alig menne lassabban. Legalabbis án így tapasztaltam, huzhatnám én is csutkaig, de minek ha ugyanannyit megy ha félig huzom is és nem csak a motor bömböl feleslegesen, igaz az én mocimban még van folytás is, így ez halmozottan érvényes, de így fodok tenni majd ha ki lesz véve a fojtás belőle akkoris...
-
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1755 üzenetére
én nem!
még marad egy kis és 62-vel megyek.
nem megy többet az aerox.
meg fogom görgőzni...
azzal mennyit javíthatok a végsebességen??? -
a.t.t.i.
senior tag
Nem tudjátok az aeroxon hol van jelölve az évszám a kerekeken kivül és mikortól gyártották?
-
guess
csendes tag
Szerintetek, ha kiveszik a mocimból a folytást, akkor csak többet fog menni végre, vagy jobban is gyorsul majd?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz golyani #1756 üzenetére
Attól függ. Ha könnyűt raksz bele akkor rontod, viszont jobban gyorsul, ha nehezebbet, akkor jobb lesz a végsebesség (ha ki tudja pörgetni), de rosszabb lesz a gyorsulás.
Az Apriliámban (majdnem ugyanaz a blokk, mint az Aeroxban) könnyű röpsúlyok voltak, nagyobb fúvóka de a végsebessége 80 volt óra szerint, lejtőn lefelé. Tehát sík úton 75-öt érte el önerőből, de nagyon erőlködni kellett ahhoz.
Mivel ezekben a Minarelli blokkokban lévő variótárcsáknak az átmérője nagyjából ugyanakkora, felveti a kérdést, hogy pár embernek hogyan lehet 90-es illetve e fölötti végsebessége, illetve egyéb legendák. 90-es, illetve e feletti végsebességet már csak fordulatszámnöveléssel lehet elérni, ha nem nyúlsz a végáttételhez. Legjobb tudomásom szerint.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
golyani
addikt
válasz vtechun #1763 üzenetére
addig 50-et ment azt 18mp alatt érte el. dombon visszaesett 40-re simán.
most 62 megy olyan 3/4-4/5 gázon, 50-en kb 6mp alatt van 60-at azt 2 személlyel is vígan viszi.
membránnál tuti megnézték mer ott olajos maradhatott a faszi kezétől mert oda ragad a por.
kipu meg van hegesztve kivették belőlea cuccokat. varioval is varázsolhattak mert eddig 50-et ment most meg 62.
az lehet szerintem h apám rafkós volt oszt szólt a srácnak h ne vegye ki az alátétet hanem h csak kisebbet rakjon bele h ne tuggyak száguldani... ez az egyetlen elképzelhető dolog.
maj hétvégén belenézek.
szerinted???
apriliák óraája tuttommal csalni szokott, meg aeroxé is de engem bemértek 3-an is és én max 3km/h-t csalok.
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
ehhhhe...
ma megyek motorral, valami fura hangot hallok..telefon szerelőmnek.. mondja vigyem be..hát akkora mázlim volt, mint egy ház, közben meg peches is...
a főtengely egyn csapágya teljesen szétment.. namost.. mázlim volt, mert az új 70-es hengernek semmi baja nem lett. Azaz valami kis kacatot látott rajta, de azt mondja, hogy annyi, mintha ráfújtak volna, szóval szerencsére túlélte.. huh.. viszont.. a főtengelyemen a kar egy pöttyet lötyög.. felújítás -> olyan 15k körül.. új csapágyak, term DR 6k... egyből 21k.. és a motor semmivel sem megy jobban.. bezzeg, ha nem lett volna, már mehetne is bele az új végáttétel..
namost a mázlim annak köszönhetem henger ügyben elvileg, hogy szerencsétlen motor, hatalmas mennyiségű olajat kap a bejáratás miatt.. így a jó öreg olaj megtette a hatását, és megmettette a hengert...
most mit írhatnék még? nem jól jött ez a kiadás... de közben örülök, mert ha az új 40k-s hengeremnek annyi lett volna.. hát.. akkor most nem tudom mit csinálnék -
fradi81
veterán
Hali
Miért van az hogy haverom 96-os SR50-jének a kmórája 120-ig van beosztva, az új 2006-osé meg csak 80-ig? Hétfőre ha minden igaz végre ideadják a piros fekete SR-tmoto g72, Ninebot d28e
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #1766 üzenetére
Felújítás 15 000? Az annyiból áll, hogy szétszedi a ''sonkákat'' kiszedi a tűgörgőt, belerak egy újat, meg egy új hajtókart? Ezen az áron lassan tényleg vehetsz egy új főtengelyt, meg hajtókart. Esetleg hozzáraksz egy kevés pénzt, de az legalább új.
Az alsó tűgörgőd ment szét?
Mondta a szerelő, hogy mitől van ez? Esetleg széria főtengely lett bennhagyva a 70-es hengerhez?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1771 üzenetére
hmmmost nézem vanzsír új DR főtengely 16k-ért.. hát akkor én nem fogok 15k-t költeni felújításra az tuti. Úgyis DR párti vagyok, 70es henger is DR.. namost csapágyra ilyen 2k-s árakat látok, de DR-t nem.. elvileg szerelőm 5-6k-ért tud olyat.. Term eűazárakat egünél néztem...
szerinted egyébként egy főtengely felújításért mennyit kérhetnekel!? azazminél többet ne adjak érte? én olyanmax 5k-ra gondoltam... de lehet ez irreálisan kicsi.. de 15k felejtés aztuti.... a tűgörgöknek egyébként semmi bajuk, szóval ''föl-le'' nem mozog.. csak balra ű-jobbra van egy olyan 3mm-es rés.. namost oda valami alátét kéne, de nincs ott.. az baj? Szerinted?
jah főtengelyt nemcseréltem a 70-es hengerhez. De a DR henger nemaza negyon brutál 70-es henger, csak mégis tuning.. de nempörög annyit, mint az aluhengerek, szóval elvileg elégnekkéne lennie... meg ugye a csapágy is kb 8éves volt... Meg a főtengelynek végülis ''csak'' olyanbaja vanamit fenn leírtam.. csakén nem értem, hogy mehet e így még...
[Szerkesztve] -
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #1774 üzenetére
Hááát, nem tudom, milyen szerelőd van, de oldalra lehet játéka, csak ha megcsavarod a hajtókart akkor nem szabad érezned, hogy bármit is mozog. Szóval ez a szerelő még nem látott ilyet? A gyári 3KJ-s blokkokban alap, hogy ekkora játéka van oldalra. A lényeg, hogy csavaró mozdulattal nézd meg. Azonkívűl, mivel a hajtókar alsó tűgörgőjénél ''csipkés'' kialakítású a hajtókar alja, úgyhogy oda alátétet nem tudsz rakni. Ha meg főtengelycsapágyas, akkor szét kell húzni a blokkot, + két csapágy. Nem tudom mennyit kérhetne el ezért. Elég nagy meló, szóval az is lehet, hogy 15 000 a szét és összeszerelésért normális ár. Ha becsületesen dolgozik, persze.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1775 üzenetére
már szét van szedve.. és nem az 15k.. hanem a hajtókar csere lenne 15k, de azt nem ő csinálja.. de ha erre meg mersz esküdni, hogy a minarelli blokkban lévő hajtókar oldalra mozoghat, és oda alátétet be selehet tenni.. akkor megy vissza így mert a tűgörgök azok jók.. annak nincs baja
mod: a főtengely csapágy alapból kuka.. amiatt lett szétszedve.. mert a kosárkák darabokkra hullottak...
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1768 üzenetére
Egün mondték h elvileg pneumatikus kulcs vagy miszösz kéne hozzá.
de állítólag meg lehet oldani egy 32 és egy 17 kulcs kombójával is vhogy.
de lehet h majd eccer ha sok péze melszaladok vele a szervízbe és megkérdem a srácot h nézzék már át.
vgay ha itthon teszem akkor ahhoz kell fater is.
[Szerkesztve] -
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1778 üzenetére
enyémet se lehetett két kulcsal szétszedni
figyu légyszi gyorsan javasolj valamit! Mert most megyek át majd hozzá, és látom érdesz a dolgokhoz, szóval adok a véleményedre! -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1778 üzenetére
nekem egyelőre megfelel így is félgázon 55-el elmászkálok a környéken csak ugye jó lenne ha eljes értékű lenne a gép...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GodHeart #1779 üzenetére
Van ICQ-d? Azon gyorsabb lenne.
Mindegy. Az az igazság, hogy nem tudom, mennyiért csinálja meg. Illetve 15 000-ben mi van benne? A szétszedés+ összerakás+csapágy? Mert ha jól dolgozik, úgy talán okés. Viszont ha ő mondta, hogy ki kel hézagolni a hajtókart, mert van oldaljátéka, akkor kutyaütő. Írd le pontosan, hogy milyen állapotban van most az egész motor ebből a szempontból.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
GodHeart
senior tag
válasz Topiccsendőr #1781 üzenetére
adj telszámot felhívlak! privibe dobj meg
-
a.t.t.i.
senior tag
Szerintetek normális hogy 1, 50es yamaha aerox,70 felett 10000 rel forog,és huzamosabb
80 as tempó nem árt a mocinak?akkor 11000et biztos mutat az óra. -
a.t.t.i.
senior tag
válasz golyani #1784 üzenetére
Gyári kipufogó van rajta és benne van a folytás,igy megy óra
szerint 80 at,nem hajtom,mert 70nél van 10000nél,de 12-13000ig van skálázva és 10től pirosba megy a mutató.Neked mennyit eszik átlagba?Én inkább a jó fogyasztásra megyek,
mert autó helyett használom.a 70-80 elég ahoz hogy a forgalom ritmusát tartsam. -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1787 üzenetére
hol lenne normális????
fojtással 70-80???
fojtás nélkül meg 110-et megy, vagy mi?
abba vagy nincs fojtás, vagy naggyon csal az óra.fojtott aerox 7500-nél adja le a 2,7Le-t
[Szerkesztve] -
golyani
addikt
-
GodHeart
senior tag
válasz a.t.t.i. #1785 üzenetére
csesszél rá mennyit forog.. élettartamnak nem sokat oszt vagy szoroz, t meg legalább élvezed a gyorsulást.. szerintem egy robogón max dísz a fordulatszámmérő és nem kell tőle tartani... szóval nyugodtan padlózhatod neki, az ég egy atta világon semmi baja nem lesz! egyébként meg szted egy olyan motoron amin nincs fordulatszámmérő azon hogy állapítja meg a tulajdonos, hogy mikor megy ''pirosban''? És érdekes módon több 20000 kilómétert mennek azok a motorok is, és előbb adják el őket mire a henger meg a többi tönkremegy a fordulatszámtól... szóval nem kell para!
-
GodHeart
senior tag
válasz golyani #1789 üzenetére
neked meg valami kegyetlenül el van cseszve a mociddal.. tök mind1 a szerelőd vagy apád keze van a dologban, de akkor is elvan. Vidd el valami házi szervízbe, ahol biztosan kiszedik neked. nagyon nem lehet őket elrontani, elég egyszerű szerkezetek.
egyébként most lehet hülyeséget mondok, de mivan ha valami chipel, azaz az elektronika tiltja le a sebességet!? Mondjuk ilyet még konkrétan saját szemmel nem láttam, de mivel 2005-ös model.. így bármit elbírok képzelni! De ha egyébként érzed a motoron, hogy mikor az elején megpadlózod, akkor kiforogja a 12000-et, akkor motorilag nincs gond.. tényleg a varióddal lehet valami.. másnem belepakolsz 1xk-ért egy tuningvariót, és vinni fogja a 80at -
golyani
addikt
válasz GodHeart #1791 üzenetére
szerintem meg az van h meg fogom nézni a variot kaptam tippet hogy szeggyem luftkulcs nélkül. ha benne van a gyűrű kiszedem oszt ollé.
ha nincs akkor meg ez van.mert minden kivan szedve bőlel látszanak a nyomok...
egyedül a vario maradhta ludas...
az aeroxok elektronikája meg nyitott... chip meg legfeljebb az injektoros motorokba van.
jameg 12 ezert tuti nem forog mert nem 70-es alu henger.
olyan 9 ezer körül foroghat de amikor padlózom már rezonál az egész motor.
[Szerkesztve] -
GodHeart
senior tag
itt a jó idő és sz@hr a mocim
mégis lesz főtengely csere.. mert rosz ami benne volt.. sajna elég sok fele mozog.. de ami mégdurvább a hajtókar oldala megvan kopva, mert az egyik sonkához hozzáért... -
golyani
addikt
válasz Topiccsendőr #1796 üzenetére
még nme vettem ki mert apám tiltakozik.
de olyan1cm körül lehetaz a vmi. 4mm-től nagyobb szerintem. kb mint a kisujjam(cingár vaok) -
a.t.t.i.
senior tag
válasz Topiccsendőr #1795 üzenetére
Ezt nem nekem akartad irni?Ha igen,akkor a válaszom,hogy az előző tulaj,aki nem utolsó sorban olaszból hoz be robikat,és ezt ő használta.
Szerinte a kipufogóban van.
Új hozzászólás Aktív témák
- Óra topik
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Robot fűnyírók
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gaming notebook topik
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...