- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Olcsó sportkamerák (GoPro alternatívák)
- ASUS ROG PG32UCDM: OLED csúcsmonitor tesztje
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Egérpad topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Gaming notebook topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Lalikiraly: MSI Cyborg 15 - Tényleg Kiborg.
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
Hirdetés
-
Oracle szervereket akar Musk AI-cége
it A jelentések szerint egy 10 milliárd dolláros üzlet keretében bérelnék az Oracle szervereit.
-
Fizetős formában tér vissza a Wayfinder
gp A készítők átdolgozzák a korábbi free-to-play játékot, az új korai kiadás júniusban érkezik.
-
Rohamtempóban nő az érdeklődés az OLED monitorok iránt
ph Az Omdia piackutató cég elemzései szerint a tavalyi iszonyú jó év volt az OLED monitorok számára.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
GodHeart
senior tag
válasz stargazer #1550 üzenetére
huh először is szép hosszú hozzászólás
nah amiennyire tudok hozzászólok, de nagymotorokhoz nem igazán értek.. Igen valójában mindenki leakar róla beszélni 250-600-as gépről.. mert aki nem szokott előtte motorhoz, az igen csúnyán tud járni. Először mindenképpen egy 50es gépet ajánlok.. max 125öset.. de az a lényeg, hogy szokd amotorozást, meg ami vele kapcsolatos. Hidd el 50-es is lehet esni.. haverom nem ''ült'' eleget 50es robogón, hanem 1 hónapra rá vett egy 125öset.. akkorát borult vele, hogy a bukó mentette meg az életét.. bokája szétment.. 1 hónapig feküdnie kellett, rá 2 hónapig még mindig nem bírt normálisan futni, meg ilyen hasonló dolgok. Szóval ahogy mindenben az életben hozzá kell szokni valamihez.. itt is ugyanez van. Szóval először ajánlok egy kis gépet.. persze mivel látom neked főúton is kell menned.. így mindenképp egy nagytestű robogót.. pl Girela Runner/Malaguti F12/F15.. meg hasonló járműcsodák. Ezek általában simán mennek 80-al, kis tuningal 90-95öt is simán elérik, ami azért főúton nem olyan rosz már Viszont amit el kell mondanom, hogy ''elvileg'' max 45-el mehetnénk velük.. na hogy ezt kitartja be? az már egy más dolog... Szóval én azt mondom, vegyél most egy robogót, ami term nagytestű.. azon nem is fogsz hülyén kinézni.. aztán ha kellően megszoktad, mondjuk 3-4 hónap után, akkor még a nyáron belefektethetsz egy 250-es járgányba, robit eladod.. sokat nem is buksz rajta. max 10-20k szvsz. és mégse in medias res-el kezdted a motorozást. -
etnies
senior tag
válasz stargazer #1550 üzenetére
En ugyan nem motoroztam meg olyan sokat, az elso motorm novemberben vettem meg, azota is csak kb 500 kilomter van a kezemben, forgalomban most kezdtem el igazan jarni.
En is a fokozatossag elvet javaslom, pedig egy tura motor biztonsagosabb 120-nal, mint egy robogo hetvennel. Ugyanis azoknal van futomu, mig robiknal nincs. Ebbol kifolyolag robival megtanulsz uton menni, figyelni az uthibakra es nem ernek majd varatlanul bizonyos helyzetek. En erzem magamon, hogy mennyi mindent tanultam, fejlodtem, minden motorozas utan vegiggondolok bizonyos szituaciokat, hogy legkozelebb kapasbol jhelyesen cselekedjek. Az elso szaz kilometeren meg a negyvenet is soknak ereztem, most ez az erzes 60 korul jon ram, gondolom a tudassal no a magabiztossagom is es a gyakorlottsagom. Az biztos, hogy ha elso nap bemegyek a Hungaria korutra, mint ahogy ma, megdoglom, eltaposnak.
Javaslom meg a robogot azert is, mert megtanulsz alap dolgokat, fizikatm, stb, es nem a draga nagymotort ''kurod'' szet. Raadasul nagymotoron adja magat a gepeszkedes, ami biztos, hogy nem kezdoknek valo
A mai otvenesek azert nem mennek annyit, mert a motorok 100 kilora meghiztak azota, az enyem szaraz tomege 95 kb. Erre jon meg 6,5 l benzin, 1,5l oladj, 1l hutoviz.
Azutan vannak meg Euro normak, az enyem mar Euro-2-es karosanyag kibocsajtasu, ezek se voltak regen. Ugyhogy egy mai jo otvenes, gyari allapotban, folytasok nelkul 65-85 km/h-t tud sik terepen, szel nelkul.
A fogyasztas azert rapszodikus, mert vannak a sima negyutemuek, jellemzoen 2 literrel, viszont nem mennek. Vannak az agyontunningol robik, 4-8 litert siman legyurnek. Utana vannak meg a kis tunningos es gyari robeszok, 2,5-4 literes fogyasztassal. Azutan vannak a ditech-ek (kozvetlen befecskendezesu motorok), ok 2 litert esznek. A vegsebesseg es a fogyasztas jellemzoen tipus fuggo, erdemes konkret tipusokat kivalasztanod es azokrol informalodni.
Az 5 km-es tavra egyertelmuen robi kell,a 20 kilomteres, foutas szakas egy bejaratott robival 70-80-as veggel (vizhutesest vegyel erre a sebessegre) megfelel, maximum elozgetnek majd, de az nem annyira veszes, kivetel, ha kaminon forgalom nagy.
A dontes a tied"önmagam hite vagyok magamban"
-
bagesz
csendes tag
válasz stargazer #1611 üzenetére
ami újra van festve az mindig gyanus.érdemes kinyomozni hogy mi volt a festés oka,alákéne nézni az idomoknak,megkell nézni az egyenes futást,hogy a két kerék egy nyomon fut e.két ismerősömnek volt burgmanja,egyik sem volt valahogy megelégedve vele,a pontos problémákat nem tudom,csak annyit hogy a kormányba mindig elakadt a térdük kissebb kanyarba.a nagy testhez képest kicsi a kereke,ez nem tesz jót a menettulajdonságának.de nem akarom elvenni a kedved csak vigyázz hogy be ne csapjanak.én inkább egy aplilia scarabeo felé kacsingatnék,jobban motorozható.de ne érts félre nem akarom megmondani hogy mit vegyél.
-
GodHeart
senior tag
válasz stargazer #1618 üzenetére
háát figyu.. legroszabb esetben veszel egy robogót használtan 150k-ért, és ha van hibája. maximum 50k-ból tiptopra lehet megcsinálni, úgy hogy 5évig semmi problémája nem lesz...
én csak a saját példámmal tudok élni. Vettem egy Malaguti F12-est 115k-ért, majd ráment 30k-m és olyan lett mint egy új. Minap mentem vele 85-öt, és semmi tuning nincs benne.. városban bőven van benne tartalék, szóval ottan előzgetni simán jó És ha megszoktad, akkor égy kicsit merészebb és lesz új a nap alatt Ezt tudom garantálni..
Most fogom tuningolni, lehet 70-80k-m is rámegy, de akkor remélem menni fog 100-110 körül.. kitudja
szóval nem kell félni a használttól, mert viszonylag kis ráfordítással lehet újat varázsolni belőle.. Jó én nem törött motorról beszélek, meg aminek füle farka kivan, hanem egy olyan jó állapotúról. Atz ha szerencséd van, még hibája sincs.. de mindenképp vigyél magaddal olyan embert aki már ült robogón, hogy ő érezze van e valami baja. Én is vittem.
Akkor mit akartam még... A 60-as órájú az szvsz iszonyat kevés, még városban is.. szóval min olyat vegyél, ami 100ig van beskálázva.. de a nagytestű 50-es robogók ált ilyenek. Tudom ajánlani az én motorom típusát, a F12-est, de az F15 is igen jó. Haverom Gilera Runnerje.. hát az meg mindennek odaver.. tuning nélkül megy 95-öt.. kocsival mérve És 200k-ért vette.. szóval van új anap alatt
hajrá -
etnies
senior tag
válasz stargazer #1622 üzenetére
Nem akarlak elkeseriteni, de a zoomer egy zsakutca, nem vezet sehova.
Felejtsd el. A magyarorszagi Hondakat meg foleg. Ha minden keppen japan motort akarsz venni, ott a Yamaha. Suzuki is szar itthon.
Ha meg olyan motort akarsz venni, ami megy, akkor olasz: Piaggio, Gilera, Malaguti.
Az otven varosban verszegeny. Olyan motor kell, ami legalabb megy hatvanat-hetvenet, amugy majd jol beledongolnek az aszfaltba az autok. Ez Budapestre es kornyekere igaz, videken nem feltetlenul."önmagam hite vagyok magamban"
-
GodHeart
senior tag
válasz stargazer #1622 üzenetére
most nincs időm hosszan válaszolni, de az én gépem 98asként lett nekem eladva, de szétszedés után jópár alkatrész 96os.. szóval én inkább 96osnak mondanám. A fogyasztásom meg 3-3.2l ami meg nem olyan durva.. szóval nem kell félni a használt régi motoroktól..
ezek fűnyírók kasztnival -
Zenty
őstag
válasz stargazer #1623 üzenetére
Én se szeretem álltalába az olasz termékeket ,de motorokat azt tudnak csinálni ! (Föleg a nagyobb márkák)
Olaszok full motor buzik ezért nem meglepő
De japok mint szinte mindenbe joval megbizhatobak! Persze ez attol is függ ,hogy vigyázol a motorodra ,mert akkor tök m1 bármelyik lehet megbizhatzó vagy trapa!Guild Wars - Zenty a survivor
-
vtechun
veterán
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1641 üzenetére
A zoomer azert zsakutca, mert:
-dobfekek (sajat tapasztalat, egy dobfek kb harmad annyit er, mint egy tarcsa, nehez vele megallni idoben)
-nincs sebesseg (magyar ember otvenes tablanal hetvennel megy, hetvenesnel kilencvennel). Ut akadaly leszel vele, nem tudod felvenni a forgalom ritmusat, eltaposnak
-nincs szelvedelem, nyari huvos esten lefagysz a motorrol
-kis csomagtarto, buko se fer bele, allandoan a kezedben kell majd szorongatnod, igy nem tunik nagy gondnak, de majd az otodik alkalom utan..
-nincsenek hozza extra kiegeszitok
-draga
Ezert nem latsz belole magyarorszagon egy darabot se uton. Holtvagany az egesz.
Pont azokat a dolgokat nem tudja, amire kitalaltak a robogokat, viszont pl poennak nagyon jo."önmagam hite vagyok magamban"
-
-
bagesz
csendes tag
válasz stargazer #1673 üzenetére
elősszőr is,elkéne dönteni hogy mi a célod.ha valamikor egy nagymotoron szeretnél száguldozni akkor,előszőris felkell épiteni egy stratégiát hogy mivel kezd,megtanulni a motorozást,elsőként egy olyan motort kell venni ami nem automata,megkelltanulni váltani,sokat kellmenni hogy a véredbe ivodjon a motorozás a közlekedés. kezdő motornak a legalkamasabb pl.simson.vagy valami hasonló kismotor,nem árt ha az ember a városi motorozás mellett kimegy terepezni is.legalább egy szezont végikell igy hajtani.utána jöhet egy nagyobb ami 150-350-ig,ezekkel már ellehet menni messzeb turákra,motoros találkozókra,ott ismerkedni emberekkel beszélgetni motorjaikról,biztos vagyok benne hogy elmesélik milyen motoruk volt van és milyen tapasztalataik voltak.az újságoknak nem kell mindent elhinni a tesztekkel kapcsolatban.érdemes igy is gyüjteni a tapasztalatokat közben kialakul hogy milyen stilust szeretnél képviselni.nem kell szégyelni hogy csak egy simsonnal motorozol, megtanulni vele tökéletes,nekem sok motorom van,50cm3-1000cm3-ig.mindegyikkel szeretek motorozni,mindegyiknek megvan a funkcioja hogy hova használom,mindegyiknek megvan a maga varázsa,nagyon jó a motoros élet tudom ajánlani .
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #1673 üzenetére
A robogon az uleshelyzet mas, mint a motorokon, de attol meg ra ugyanugy hatnak azok a fizikai erok, amik egy nagymotorra is hatnak.
Ha tovabb akarsz lepni mindenkeppen, vegyel simsont egy evre, azon megtanulsz mindent, szerelni is
Varosba is vehetsz nagy gepet, jol jon a nagyobb sebesseg, csak annyit eszik, mint egy kocsi.
Sokfele motor van, en a helyedben Derbi Atlantist vennek, abbol a Bullet verzio mar egeszen szep fenyezest kapott.
Azert ennyi az ara, mert Piaggio blokk (ami nagyon jo), de csak elol van rajta tarcsa, levegos es analog kijelzok. Ez egy atlagos varosi robogozashoz tokeletes, en biztos, hogy ilyet vennek, mint haromszazert valam hasznaltat. Erre van harom ev gari, arra meg a kapuig tart a garancia.
A 125-s osztalyt felejtsd el, akkor inkabb mar 250, abban van ero is."önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz stargazer #1706 üzenetére
jaja, inkább újat.
azért ha mégis van vmi bökkenő és felkarod újítani gyárira az drágábbra jön ki mintha cserélnéd 70-es-re és hozzá cuccokat vennél.
egy full 70-es tuning(vario,kuplung,henger,karbi,kipuff,légyszűrő) ami nem evrseny hanem uccára való aluhengerrel olyan 150k.
mert vhol olvastam hvalaki akart gyári kipuffot sezrezni nem to milyne mocira.
egy 50-esre való rezós kipu olyan 35-36 körül mozog jobb is mint agyári.
a gyárit boltban vmi 50ezerér adték volna.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
válasz stargazer #3390 üzenetére
Ha egy mód van rá, ne vegyél 10k-ért gyári sárvédőt, motoros fórumokon akad pár ember, aki leszedi az újat a motorról, mert neki nem kell, mert tuningol meg stb. Én is így szerváltam kormányt (amit 18k-ért láttam üzletben , én 3-ért vettem és zsironat), lámpát, meg egy idomot. A 10k-s sárvédőt is megszerezheted így 3-4k-ért. Az meg ugye nem nagyon tud elromlani, csak törni. Megírnád nekem priviben ezt a rolleres sztorit, mert a 15000km tényleg érdekes. Használattól és bánásmódtól függ.
[Szerkesztve]Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3398 üzenetére
Inkább hajtóműszíj. A tiéd kétütemű. A gyűrű is kopik, meg a dugó oldala is, és ha lekopik róla a ''barázdáltság'', akkor nem tudja megtartani az olajat, és a hengert is jobban koptatja. Ki tudja, hogy hány kilóméterenként kell, de majd megnézem, hátha van nekem ilyenem...
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3463 üzenetére
Ezeket írtad néhány hsz-edben. Kétszínű fényezés helyett csak egyre van fújva. Öszegányolt forrasztott elem valamelyik oldalán, már nem emlékszem.
Mindegy nagyon-nagyon meg kell nézni minden motorot, még az újat is sajnos. 40-ért lehet 20 éves tip-top-ot kapni, amire szinte nem kell költani, csak sokáig tart találni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz stargazer #3465 üzenetére
Szétszerelve egyáltalán nem olcsóbb, azaz ilyet nem csinálnak. Azt csinálják, hogy szétütve elhozzák ide, és összeraknak sok szétütött olcsó motorból egy párat, vagy egy külsőre rondát ''felújítanak'' hogy szép legyen. Szóval lefényezik, menni megy, csörögni nem csörög, akkor csókolom. Kevergetni nem kevergetnek. Azt kapja, ami van. Nem kell túldimenzionálni ezt az egészet. Kimegy egy puttonyossal és hoz amit tud, megpróbál minél többet fogni rajta. Az összes. Nincs kivétel sajnos.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ett
aktív tag
válasz stargazer #3465 üzenetére
Biztos, hogy egy gyárban minden változtatás azonnal életbe tud lépni. Illetve nem biztos, de addig nem kerül piacra a cucc, amíg nincs így. Szóval te abból nem veszel észre semmit. Nálunk is így van a ''Mi autónk''-ban. Nincs olyan, hogy pl. a 2006-os swiften még nincs akármilyen ketyere, a 2007-esen van, de közte elvétve pár 2006-oson meg van. Elég furcsa lenne. Vagy nem így értetted a dolgot?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #3473 üzenetére
Az lehet, hogy annyiért árulják, mindenesetre balek aki megveszi
Úgy nézd, hogy egy magyarországi, szervízkönyves, két év garis, egy év assistance-os robogó 600.000. Ahogy kihoztad már ötszász. Első év végén 400.000. Második után 300-350.000.
Tiéd kinti, régi dizájnos, papírok nélkül, szezonon kívűl...
Nagyon túl van értékelve a runner, pedig csak a nagyblokkosak a jók, de abból itthon rendszámosat kapni....
Nem is értem ezt a runner mizériát igazán, igencsak túl van árazva a többihez képest, pedig semmivel nem jobb..."önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
válasz stargazer #3480 üzenetére
Papírok:
3 db papírral kell rendelkezned:
- az eredeti külföldi számlával
- pecséttel hitelesített külföldi forgalmi másolattal
- az adásvételi szerződéssel
Mindenból eredeti kell, pecséttel, tokkal-vonóval. Itt minden szépen le van írva: [link]
És kb 150.000-200.000 meg több napi ügyintézés. Én biztos nem állnék neki, inkább vennék egy magyarországi rendszámosat.
[Szerkesztve]"önmagam hite vagyok magamban"
-
golyani
addikt
válasz stargazer #3619 üzenetére
nálunk van a faluban 2 ''sikán'' azokba ha jó meleg az aszfalt meg a gumma akkor 70 körül bele eresztem múltkor havert előztem külső íven és olyan furcsa csúszósz érzés volt mikor megálltam láttam h nem csak érzésre volt az hanem télleg csúszott.
eccer meg sikerült letenni sztenderig a kanyarba a mocit na mikor megnéztem h az mekkora szöget jelent le kellett ülni.
asszem jók eze ka pirelli gumik pedig aszondják h kemények...
[Szerkesztve]
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- GTA VI
- GTA V
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- PlayStation Plus 2024 Extra/Premium - A teljes májusi lista
- Íme az Assassin's Creed Shadows első előzetese
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen