- Extra magokkal tömi ki AmpereOne szerverprocesszorát az Ampere
- Rárepültek a gyártók a Snapdragon X-re
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- Nyomtató topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Milyen TV-t vegyek?
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- iPad topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
Hirdetés
-
MultiVersus - Íme a launch trailer
gp Az érdeklődőknek alig egy hetet kell már csak várniuk a teljes kiadás megjelenésére.
-
Egy termékcsaládra korlátozza az Auto SR-t a Microsoft
ph Az automatic super resolution még a Qualcomm megoldásain belül is csak egy sorozathoz lesz kötve.
-
Drágábban indíthat az új iPhone SE
ma 2025 tavaszán érkezhet az új SE, az Apple az 500 dolláros határig emelhet valamennyit az áron.
-
PROHARDVER!
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17800 üzenetére
Tudom, hogy más baj van, csak lövésem sincs, hogy mi. Most gondolkodom hogy a levegő/üzemanyag arány lehet rossz? Lehetséges?
-
busman
addikt
Ma gurultam egy kört,75-ig simán elment,fék brutál.....
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
PLaci58
őstag
válasz ZozzHUN #17801 üzenetére
Ha hidegen az első 400 m-en jó és utána szarakodik, akkor az karbi lesz. Addig gondolom nyitva van az automata szivató és utána keveset kap. Vagy dugulás vagy beállítás. A gyanús az, hogy időnként megindul, ami dugulásra utal. Hova tetted azt a 2T 20W30-at?
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz PLaci58 #17803 üzenetére
Rosszul működő variátor gyanús, mivel nem mondta, hogy hörög, meg fullad. Szerintem a variátorcsapon az önkenő variószinter ágy szarrá van menve és be tud akadni egy bizonyos áttételen, innen az erőtlenség indulásnál, de ez így távgyógyítás
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ZozzHUN #17806 üzenetére
Jesszus, 2T olajaknak nincs viszkozitásuk, illetve nem szokták így jelölni, csak a 2T hajtóműolajat. Remélem csak elírtad. Nem tudod belinkelni mit öntesz bele? Egyre nagyobb a káosz. A levegőcsavart meg ne poszkáld, azt se tudod, hogy mi baja.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
ZozzHUN
addikt
válasz Topiccsendőr #17807 üzenetére
Ilyet kap most már, előzőt úgy ahogy van kiürítettem belőle, valami kutas csóka ajánlotta, az biztos jó ugyanúgy alapon, többet rájuk sem hallgatok, meg amúgy sem kellett volna.
Azért piszkáltam levegőcsavart, mert gondoltam túl kevés levegőt kapott az adott benzin-hez, keverék levegővel való dúsítására gondoltam, most mintha kicsit jobb lenne azt vettem észre, majd nézegetem még, végső esetben megy vissza a raktárba, és veszem elő a CB125 Honda-t
-
PLaci58
őstag
válasz Topiccsendőr #17807 üzenetére
Eddig én se tudtam, hogy a 2T olajakat viszkozitással jelölik, de egyet találtam
MogulZozzHun!
A karbi kimosása átfújása nem jelent semmit. A fúvókában maradhat olyan szennyeződés amit nem lehet kifújni. Érdemes megnézni az úszót, tűszelepet, könnyen jár-e, aztán, hogy nem kap-e valahol fals levegőt a karbi uán. Nincs-e kitöredezve a szívótoroknál a gumi ...
Érdemes megnézni a benzinszűrőt is.[ Szerkesztve ]
"Nincs végzet, csak ha magad is bevégzed!"
-
-
busman
addikt
Írják,hogy a scarabeo lámpája gyenge....tudok halogénre váltani?
Nem fogja nagyon terhelni a generátort?I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
busman
addikt
-
busman
addikt
Lámpa elég lesz sztem,viszont elszakadt a szivatóbowdenem....mennyi lehet a csere?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
vaksi8
senior tag
Sziasztok!
Volna itt köztetek olyan,aki külfödről behozott motort mostanában helyeztetett forgalomba?
Leírná a pontos menetét és költségeit?
Köszi! -
runner 125
nagyúr
válasz busman #17815 üzenetére
Max 2k egy ilyen bowden, de keress rá valamelyik shop-ban.
vaksi8
Kérdés, h mekkora és milyen évjáratú motorról beszélünk. De, javallott úgy venni ilyet, h az eladó lerendszámoztatja neked, mert ha egy dolog hiányzik, már nem fog rendszámot kapni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #17817 üzenetére
Ez egy 125-ös 2002-es évjáratú.Reg adóra van kalkulátór,csak a műszakira hallottam horror összeget (50 ezer).
Nem tudom pl. hogy van e eredetiség vizsgálat?
Bolond lenne az eladó rendszámoztatni,mikor rá maradna az összes költség ami idő és pénz amit beleépítene az eladási árba plussz utána megint csak mehetsz átírási költségeket fizetni.Egyszóval duplán fizetsz! -
runner 125
nagyúr
válasz vaksi8 #17818 üzenetére
80-100k-t nyugodtan számolj rá.
Nem jól értetted, vagy én írtam rosszul.
..úgy gondoltam, h mielőtt kifizeted kp.-ban az árát - kösd ki, h neked kell a motor, abban az esetben, ha ő levizsgáztatja és nyilvánvalóan te kifizeted a járulékos költségeket.
Ahogy fentebb is írtam, nagy lutri így venni robogót, mert ha egy eredeti okmány hiányzik, vagy éppen egy fénymásolattal böki ki a szemed, a robogó _nem fog_ rendszámot kapni soha!
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz Something_ #17819 üzenetére
Amit leírtál az félig forgalomba helyezés.félig sima átírási költség.
Plussz kihagytad a reg.adót.Átírási illeték nincs első forg.ba helyezésnél meg ha jól tudom eredetiség vizsgálat sem.Runner 125! Én értem Te mit írtál,de ha ő már levizsgáztatja,rendszámozza-át is kell iratnia a nevére!
Amit úgyis ki fizettet veled meg az idejét (ha minden jól megy 2 nap)utána meg még te is mehetsz átíratni![ Szerkesztve ]
-
vaksi8
senior tag
Kérném olyan embernek a szíves segítségét ha van,aki az idén új törvények alapján intézte a járművének első forgalomba helyezését!
Tanácsokra lenne szükségem,milyen papírok és dolgokra kell figyelni,mik lehetnek buktatók!
Köszönöm! -
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #17821 üzenetére
Nem a saját nevére íratja: mindenféle meghatalmazást aláírsz neki, hogy az adott motor forgalombahelyezési ügyében a nevedben eljárjon, és így közvetlenül a Te nevedre íratja a gépet, ha minden klappol vele. Az idejét természetesen kifizetteti veled, sőt, ez tkp. egy komplex szolgáltatás, hiszen ahogy tippelted, minimum 2, de inkább 3 nap egy "halandónak", míg az erre szakosodott cégek elsőbbséggel végeznek okmányirodákban, stb. Ha vki ezt vállalja, akkor 2-3 napon belül viheti is haza a rendszámos gépet, fullosan, papírokkal. Ha nem, akkor viszont már csak hazavinni is necces, hiszen rendszám nélkül nem mehetsz vele, utánfutója meg nem mindenkinek van elfekvőben otthon, ha meg szállíttatni kell, az önmagában nagy pénz. Útvonalengedélyes kérdésekkel most nem vagyok tisztában.
A lényeg, hogy egyetértek az előttem szólókkal, miszerint jó 100K-val számolni kell (regadóstul*, mindenestül), ellenben ha fasza a motor és még úgy is jó árban van, akkor megérheti a dolog. (Ha Te magad csinálod a procedúrát, akkor kalkuláld bele a kieső idődet, pl. ahány napra szabit kell kivenned miatta, annyiszor a napi munkabéred...)
*: nem tudom, most mennyi (talán csökkent), én még 2010-ben helyeztettem forgalomba a gépet, akkor a teljes költség tetemes hányadát adta, sajnos.
-
vaksi8
senior tag
válasz DigitXT #17823 üzenetére
Köszi a választ!
Nagyjából én is így gondoltam,de csak azért 100 ezer mert ebben benne van már a legalább 30 rongy ügyintézési díj.Én ezt is megspórolnám ha magam intézem.
Telefonálgattam így áll össze a kép!
1- Műszaki vizsga állomás+környezetvédelmi oszt.ba sorolás 22800+4750
2-vám és pénzügyőrség lakóhely szerinti hivatal reg.adó én esetemben 20425
3-okmány iroda -az 1,és 2 -es kész papírjai 6000Ft forgalmi 6000Ft törzskönyv 5500 ft 1db rendszám,585Ft érvényesítő műszaki cimke.
Összesen:66060 Ft -
Something_
őstag
válasz vaksi8 #17826 üzenetére
Az igen, elkérnek 22800 "egyedi forgalomba helyezési díjat", derék..
Most belemehetnénk, hogy a környező országokban max 10 euro és az ember nevén van az autó/motor..
Amúgy amit megspórolsz átírási illeték és eredetvizsgán, azt bevasalják rajtad egyedi forgalombahelyezés néven.
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #17826 üzenetére
megspórolnám ha magam intézem
Pontosan, viszont akkor neked kell gondoskodni a motor szállíttatásáról is.
(Meg ahogy írtam vedd hozzá, hogy amennyi szabiba kerül, az forintosítható.)Amúgy a regadód relatíve jó összeg, nekem a 2003-as 180-as Majestymre kb.
háromszor ennyi volt anno, bár már nem emlékszem pontosan. Hát ez ilyen...HGabor89: nem a környező országokban vagyunk. Ha itt ennyi, akkor ennyi.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz vaksi8 #17821 üzenetére
Dehogy érted.
Számtalan nepper úgy árulja a robogóját, h; "igény szerint rendszámozva, ennek költsége + .. ezer ft."
Egy egyszerű szerződéssel, kiegészített adás-vételivel meg lehet azt oldani, h mielőtt kifizetnéd a motor teljes vételárát, rendszámot kapjon!
Hangsúlyozom, ezt a Te érdekedben kell így csinálni, mivel ha egy bizonyos okmány hiányzik, nem fog rendszámot kapni a robogó - után meg lehet verni az asztalt az eladónál, h öreg vissza a pénzem. Biztos vagyok benne, h nem fogja azt mondani, h "jah bocs, akkor told vissza a robogót és odaadom."...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
vaksi8
senior tag
válasz runner 125 #17830 üzenetére
Ez benn van a pakliban,csakhogy ez nem olyan nepper aki papíroztatja a robogóit.
A másik mint már le is írtam azt a 30-40 ezret én is meg spórólnám rajta.(csak 125-ös nél!)
Semmi más nem kell csak a külföldi forgalmi,annak kivonása a forg.-ból és egy két nyelvű adás-vételi.Más okmány nincs is hozzá!Azt a forgalmit meg te is össze tudod vetni a motor adataival,hogy valósak e.Ezt itthon is így csinálod!
Arról nem is beszélve amit mondtál!
" Biztos vagyok benne, h nem fogja azt mondani, h "jah bocs, akkor told vissza a robogót és odaadom."
...
Ahhoz hogy Ő elvigye neked paírozni ahoz ki kell ugyanúgy fizatned,vagy legalább elég komoly előleget le kell tenni!Utána az esély ugyanúgy fennál,ha valami nem stimmel,hogy futhatsz a pénzed után!
Persze a leg egyszerübb magyar motort,magyar rendszámmal venni,de egy kicsit el vannak szálva az árakkal!Meg hát akkor hol marad az izgalom....[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz vaksi8 #17826 üzenetére
Takarítás közben megtaláltam a részletes elszámoló papírokat: be is írom.
Persze igaz, hogy ez már nem az aktuális ár, de meglepően hasonló.1- Műszaki vizsga állomás+környezetvédelmi oszt.ba sorolás 22800+4750
22800 Ft egyedi forgalomba helyezési engedély (stimmt, ugyanannyi volt)
4360 Ft forgalomba helyezés előtti vizsgálat (?: 390-nel volt olcsóbb, LOL)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
27160 Ft2-vám és pénzügyőrség lakóhely szerinti hivatal reg.adó én esetemben 20425
Nekem egész pontosan
57263 Ft-ra rúgott anno+
950 Ft banki költség, és
2 Ft kerekítés (LOL), így
-----------------------------------
58215 Ft3-okmány iroda -az 1,és 2 -es kész papírjai
6000Ft forgalmi
6000Ft törzskönyv
5500 ft 1db rendszám
585Ft érvényesítő műszaki cimke
------------------------------------------------
18085 Ft (minden ugyanennyi volt anno is)Összesen:66060 Ft
Nekem 103460 Ft volt ez a rész. Emellett megköttettem az biztosítást,
és a fentiekre jött rá az általad is említett 30 rongy ügyintézési díj.
(Rendre 15+10+5 bontásban.) Ennyit lehetett volna "megspórolni", de a
munkaidőm nekem is drága, szóval utólag belegondolva nem bánom.
(De amúgy ha legközelebb ráérős lennék, akár magam megcsinálnám.)[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
..megjött a két kombi F Astra csomagtér világító lámpa is.
Valamelyik nap elkezdem belerakni, a sisaktartó két oldalában gondoltam állítva.
36mm hosszú "szofita" ledes izzókat rakok bele. Egy részből kb 8-as annyit fogyaszt és 2x olyan erős, mint egy hagyományos."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17834 üzenetére
Hii
Az miért jó ha van világítás a sisaktartóban?
Az én sisaktartómban könnyen megtalálok mindent sötétben is,nem olyan nagy!
De mondjuk egyedi a dolog! -
runner 125
nagyúr
válasz Area51 #17835 üzenetére
Ha, tárca, töltő, telefon, lezáró, kulcsok, eü csomag, apró, és ezen kívül más holmit is bedobálok, sötétben eltart egy darabig míg megtalálom amit keresek. Jártam már úgy, h nem találtam a tárcámat, mire rájöttem, h kintfelejtettem a sisaktartóban.
Noh, meg volt a Nexus-ban is, így csinálok ebbe is, teljesen vak sötétbe azért jó dolog, h nem kell matatni.
Kapcsolót meg linkeltem már szerintem, úgy oldom meg, h ha felnyitom az ülést zárja az áramkört a kapcsoló, így világít - értelemszerűen, ha lecsukom elalszik. (autóknál van az ajtóknál ilyen kapcsoló..)A kettő együtt kb 1,5 Watt-ot fogyaszt, az meg semmi.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17836 üzenetére
Nagyon jó ötletnek tartom, egy dolog aggaszt, ha a kapcsoló meghibásodik akkor leszívja az akksit. Bár gondolkozom hogy lehet meg kelne csinálni az NRG-nél is, elvégre ugyan olyan a a kalaptartónk, szóval elfér. De nekem van bent egy zseblámpa, így azt bármikor megtalálom, este meg nem nagyon motorozgatok, szóval nem tudom érdemes-e. Esetleg megtudhatom hogy neked mennyi volt az anyagköltség? Bár gondolom minimális.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
busman
addikt
Ma is muszáj volt motorra ülnöm....meglepő de cseppet sem fáztam...talán a lábam egy kicsit.Működik a plexi...
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
runner 125
nagyúr
válasz Tothgera30 #17837 üzenetére
Nézd, ez egy bitang egyszerű kapcsoló, - vicc nélkül - nem tud meghibásodni.
Rá kell keresni a hsz.-omra ahol beraktam, szerintem látszik a fotón a működési elve.1000ft volt a két kis lámpa, 500 a kapcsoló és 1790 a két ledes izzó postával együtt. Vezetékem meg van itthon, de abból is kb. 1 méter elég.
mod.
Ha, meg tutira akarsz menni (bár, mondom, ha jól be van állítva és rögzítve a helyére ez a kapcsoló, az életben nem hibásodik meg) akkor teszel egy sima billenőkapcsolót valahova...
mod.2
Majd dokumentálom ennek is a beépítését, a szivargyújtó beépítésem megjelent Egü-éknél is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Area51
csendes tag
válasz runner 125 #17839 üzenetére
Persze ötletes és jó dolog ez a sisaktartó világítás!
Én ezt a kérdést úgy oldottam meg már évek óta hogy mindegyik kulcsomon van egy apró led lámpa aminek elég jó fénye van és mindent megtalálok vele! De ez az egyszerübb verzió. -
barack1997
senior tag
Sziasztok!
Polini Corsa (pigi AC) hengerhez milyen gyertyát ajánlotok ? -
busman
addikt
Scarabeo órája hozzávetőlegesen mennyit csal?
I'm not talented, I'm skilled.PS5
-
Tothgera30
Ármester
válasz runner 125 #17839 üzenetére
Nézegettem én, csak ahhoz fúrni-faragni kell ott. Ez távol áll tőlem. Alszok még rá tavaszig, bár valószínű hogy marad a zseblámpa a sityaktattóban, oda úgy is csak az iratokat, tárcát, telefont, és esetleg valami csomagot rakok, ha postára megyek.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
-
DigitXT
félisten
válasz Tothgera30 #17843 üzenetére
marad a zseblámpa a sityaktattóban
És a zseblámpát mivel keresed meg? -
Killing
addikt
válasz sz_abika #17845 üzenetére
Nálam egy tízes le kell vonni, tehát 40-nél 30-al megyek, 50-nél 40-el. Így tovább, majd 90-nél 75-tel megyek valójában. (MBK flipper)
A Peugeotom-nál is egy 10-est kell levonni, de az óra végénél (80 km/h) csak 60-al megyek.
(Peugeot SV 50)Meg mért pont most jönne ki a táp gyengesége, mind a két kari annyira nagy teljesítményű, h már bootkor pezsgőt bontanak a DÉMÁSZ-nál?-by finest
-
DigitXT
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen