Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz p87 #39416 üzenetére

    Azért volt egálban a gyorsulás (többek közt), mert a motor jóval könnyebb:
    most mondjam azt, hogy becsülettel nyeleztem a Nexus 500-at (460 ccm)
    a piros lámpától, erre pár másodpercig csak ott jött mellettem a kis 180-as
    Maja (175 ccm), amiben csak egy varió van.:) Ennyit tesz közel -40 kg.:DDD
    Ha feltételezem, hogy AndrewTdi hasonló súlyban van, mint én (~100 kg).

    Egyébként én nem is vitatkoznék az "értelmén". Nem használati tárgy lett
    a motorból, hanem maga a tuningolás volt gondolom az élmény. Ha ennyit
    megért a dolog, akkor megérte. (Nem feltétlen anyagilag: úgy biztos nem.)

    Viszont kiváló példa arra (ill. azoknak:U), akik fennen hangoztatják, hogy
    "csak bele kell nyúlni" egy 50-es motorba, máris 180 "verő" lesz belőle...
    Igen. Csak milyen áron? És nyilván nem minden a gyorsulás. Elég fontos
    mellé (amit többen írtak), a jó fékek, a jó úttartás, akár a jó fogyasztás is.
    Nem beszélve a megbízhatóságról. (Ezekre a legritkább esetben gyúrnak
    a tuningolók: szeretnek szerelni, szeretnek tuningolni, rendben van.:R)

    12-13 litert evett 100km-en. 0-50km/h-ra 2s alatt gyorsult, 0-80-ra 6s körül.
    nem...volt gazdaságos, nem...lehetett vele forgalomban se közlekedni: :D

    Szerk: és ezekhez még annyi, hogy a tankja gondolom kisebb 10 liternél,
    így a hatótávolsága is siralmas lehetett. (Nyilván nem volt már szempont.)
    Mondjuk kifejezetten gyorsulásért lehet kapni miniatűr benzintankot stb.:DDD

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák