Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • DigitXT

    félisten

    válasz ludsimon #57643 üzenetére

    Mindkettőn múlik maradjunk annyiban!
    Eeegen, csak amíg a hátsó csúszását megfogod, az elsőnél instant perec.
    Meg aztán írtad, hogy a hátsód az viszonylag rendben van. Akkor meg hol
    kérdés, hogy a szerinted is übergáz (nem láttam... nem tudom!) első miatt
    fogsz elesni? Naná, hogy amiatt! És ha az eleje megy el, akár kanyarban,
    akár féktávon, az fájni fog. Ez nem bringa - sokkal nagyobb súly van hátul,
    és kicsit másképp lehet vele farolgatni is: lehet persze, csak nem ajánlott!

    Amúgy nem értem, hogy a 20K-s "csúcskategóriás" mellé minek raktál fel
    egy szar 4K-s gumit, aztán küldted meg neki, hogy elvágódjál.:D Alapvető,
    hogy nem rakunk összevissza gumikat semmilyen járműre: aztán ha hátul
    is ott az übergumi, még mindig lehet, hogy elvágódsz - HA nem azon múlt.
    (Én is bringáztam. Döntögettem is sokat. Estem is vizes macskakövön pl.,
    sosem volt gumifétisem - az ideiglenesen vásárolt Majára se vettem rögtön
    új papucsokat, mert sikerült rámarkolva a hátsó fékre párszor megcsúszni,
    de ha hosszú távon komolyan gondolnám, akkor vennék rá rendes gumit...)

    Ui: a sors iróniája, hogy a vacsiúj Michelin elsővel firkáltam el, LOL... Azért
    mert új volt, meg azért mert esett, és persze azért, mert a záróvónal extrán
    csúszik, és erősen fékezve keresztezvén: hopp, hol a motor! De ezek mind
    kifogások! Az esésem oka a saját balf*szságom. 5 év aktív robogózás után.

    Akkor mit akarsz 100-200 km után? Miért akarsz mindent jobban tudni?:Y
    Priviben is írtam korábban jó tanácsokat, szerintem nem én szorulok rájuk:
    mindenki a saját szintjén nyomorog. (Attól, hogy egy 400-ast hajtok simán
    lehet, hogy bizonyos dolgokat rosszul tudok, vagy egyáltalán nem vezetek
    jól. Viszont tapasztalatom legalább van 50/150/180/250/400 vonalon.:R)

    Ja és ha ennyire bizonytalan vagy, menj vezetéstechnikai tréningre... mert
    el fognak taposni. Nem a piros lámpánál, hanem utána az első kanyarban.

Új hozzászólás Aktív témák