Hirdetés

Új hozzászólás Aktív témák

  • mumtaz

    senior tag

    válasz benceman00 #63248 üzenetére

    Nem egészen itt van az a macska elásva. Adott volt a gyári varió, ami már rendesen gatya volt. Annak a helyére lett rakva másik varió. Aztán lett az SX86 kuplung, amihez 2 szett rugó járt. A varió akkor be volt hangolva. A kzplungban gyárilag benne lévő rugó teljesen jó volt, adta a gyári kuplung beállításait, tehát ugyanúgy 5000-es fordulaton indult meg a motor.
    Ez így jó is volt, de aztán jött a gyengüléses időszak, amikor kezdett gyengülni a gép. A 8 grammos görgőket 7-esre cseréltem, mivel ez a baromi hideg időben volt és én csak szabad ég alatt tudok szerelni. Na ide viszont gondoltam, hogy az SX sok lesz, pontosabban ott volt a gyári kuplung és azért, hogy minden a korábbi értékeken álljon és kiderüljön, mennyivel gyengébb, ezért minden vissza lett állítva a variótól kezdve a kuplungig. Tehát most nem az SX van benne. Ugye közben volt gyűrűtörés, így hónolás és új dugó lett.
    Na a probléma ott van, hogy most már a gyári varióval és kuplunggal furcsa módon a megvételkori varió beállítások nem jók. Annyira nem, hogy akkor 8g-os görgővel és a gyári kontraszt rugóval 75 volt a vége. Most viszont a 6g-os görgő mellett is erősebb kontrasztot kellett berakni, hogy használható legyen és így is csak 55 a vége. A hengerben a felújítás óta 720km lett beletéve, tehát be van járatva.
    Na most a gyári kuplung azért már nem nagyon van a helyzet magaslatán, ezért tenném vissza az SX-et, ha megtalálnám.

    -=- ASUS TUF B450-PRO GAMING - AMD Ryzen 7 1700X - G.Skill Aegis 2x8 GB DDR4@3200MHz - Sapphire RX 5700XT Nitro+ 8GB - ASUS ROG Strix Flare HU - REVOLTEC FightMouse ELITE - RIOTORO ENIGMA G2 850W Gold - Cooler Master MasterCase MC500Mt -=-

Új hozzászólás Aktív témák